Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#79201) kabelmania27 válasza maki1976 (#79200) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Várd meg amíg lejár a hűségnyilatkozat, ha te hívod a 1221-et fognak ajánlani ügyfélmegtartó csomagot.

[ Szerkesztve ]

(#79202) kezo0 válasza maki1976 (#79200) üzenetére


kezo0
addikt

Akár van konkurencia nálad, akár nincs, mindenképp érdemes őket hívni, mert csak jobb ajánlatot kaphatsz, mint amikor ők hívnak téged. Ha szeptemberben járna le a jelenlegi hűséged, akkor már most is hívhatod őket.

[ Szerkesztve ]

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#79203) kezo0 válasza kezo0 (#79192) üzenetére


kezo0
addikt

„Igen, időközben több bejelentést is kaptunk, hogy az ország több pontján érzékelik az Általad leírtakat. Kollégáim már vizsgálják, mi okozza a problémát és mindent megtesznek annak érdekében, hogy újra elérhető legyen a funkciónk Nálad is. Megértésed és türelmed köszönöm.” – írta nekem Gergő a UPC-től.

Mire ez az üzenet megérkezett, már újra működött a visszanézés a Cisco boxaimon – kivéve a Eurosport 1-et, amin tegnap óta egyetlen műsor sem nézhető vissza (és ez nem csak a boxokon, hanem sajnos a Horizon Go-ban is így van). :(

[ Szerkesztve ]

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#79204) fjudors


fjudors
aktív tag

a rendszerrel semmi gond, minden rendben..igaz, hogy július közepe óta nem mértem 300-nál többet, de a garantált minimum megvan, és biztosan jó csomag van beállítva, egész biztos nem háromszázas...fölül csak bug, hogy azt írja, az hogy annyival is jön, az véletlen..

[ Szerkesztve ]

(#79205) Levi123 válasza maki1976 (#79200) üzenetére


Levi123
senior tag

Szia!
Engem is hívtak pár napja, nekem is a közeljövőben jár le a hűségidőm..

Kicsit erőszakos hölgy hívott, mondta a szokott szöveget, majd pontra ugyanazt a szolgáltatást mondta nekem 400 Ft-al drágábban mint ami most van, mire kinevettem, hogy most viccel biztos, ezzel miért járok jobban. Válasz, be leszek biztosítva, hogy nem emelkedik az ár. Mondom nem szeretném, mert ha lejár a hűségidőm lehet váltok majd. Na erre kis türelmet kért és azt mondja, mit szólnék ha nem +400 Ft lenne hanem -400 Ft azaz 6000Ft/hó.
Ezt se fogadtam el, ettől teljesen kikészült és mondta, hogy ettől nem tud jobbat senki ajánlani, elköszöntünk és szép napot kívántunk egymásnak :)

Levi

(#79206) nicu71 válasza Levi123 (#79205) üzenetére


nicu71
addikt

valamiért most nagyon nyomulnak ezzel az ugyanaz a szolgáltatás csak pár százassal drágábban dologgal,mindenáron hűséget akarnak,engem is megkeresett egy harcias menyecske nem olyan régen :)
Ma meg a Vodafone-tól hivtak,kitöltöttem a tárgyi nyereményért a kérdőívet,de kis hiányossággal,ezt kellett pontosítani :) Vajon mit fogok kapni? :D

"-Te jó ég,mindjárt 8 óra!!! - Amilyen éjszakám volt,még jó hogy nem 9 !?"

(#79207) NoOne1976 válasza FMarci (#79199) üzenetére


NoOne1976
őstag

Szerintem ezt nem tehették volna meg. Mert költözés esetén, ha az adott helyen nem tudják biztosítani a szolgáltatást, egyszerűen el kellett volna engedniük kötbér nélkül. A te esetedben ráadásul ők először azt jelezték, van szolgáltatásuk ott, valójában nem te mondtad le, hanem ők nem tudtak szolgáltatni.
Én a helyedben futnék még pár kört, veszíteni valód úgy sincs. Ha igazolhatóan tied az új ingatlan, és kérted az áthelyezest, amit ők nem tudtak végrehajtani, a kötbér nem volt jogos.

(#79208) BaLee válasza FMarci (#79199) üzenetére


BaLee
addikt
LOGOUT blog

Mint korábban írták ha az új címeden nem tudnak szolgáltatni akkor kötbér nélkül fel lehet mondani a szolgáltatást. Nem kell elpasszolni meg semmi ilyesmi.

(#79209) FMarci válasza NoOne1976 (#79207) üzenetére


FMarci
csendes tag

Ez az ingyen elengedes csak "szokasjog", vagy valahol irasba is van foglalva?
Mire hivatkozhatok pontosan?
Osszesen egyebkent legalabb 25 percet beszeltem az ugyintezovel, es ez fel sem merult...

Edit: azota ki is szamlaztak a ~75k kotbert.... :-(

[ Szerkesztve ]

Ölni tudnék egy Nobel-békedíjért.

(#79210) cof válasza FMarci (#79209) üzenetére


cof
veterán

Ha te továbbvitted volna az új helyre, de ez az UPC hibájából hiúsult meg, nincs ott szolgáltatás, akkor mindenféle kötbér nélkül a szerződés azonnal megszüntethető, nem te tehetsz arról, hogy ott az UPC nem szolgáltat. Azt meg nem mondhassa meg, hogy te csak olyan helyre költözhetsz ahol UPC van, lol.

Nézd meg, hogy a szerződésedben mi van, biztos nincs olyan kitétel, hogy nem költözhetsz el... Ez az átruházás másra vagy kötbért fizetsz, szerintem nagy lehúzás.

Na most ha te fizeted továbbra is a számlát, de nyilván való, hogy az új helyen nem tudnak biztosítani szolgáltatást, akkor te kérhetsz tőlük kötbért mert a szerződésben foglaltakat nem tudják teljesíteni. Nem tudom ez milyen módi és, hogy mennyire törvényes, de egy ügyvéd szerintem percek alatt kipörgetné, akár a bíróságon. Én biztos nem fizetnék ha költöznék, és nincs UPC az új helyen, építsék ki basszus...

[ Szerkesztve ]

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#79211) 4Grider válasza cof (#79210) üzenetére


4Grider
nagyúr

De azért nézd a másik oldalt is: A szolgáltató a hűségért cserébe elenged ilyen-olyan díjakat, amiket egy határozatlan idejű szerződés esetén joggal elkér (pl. a telepítési/kiépítési díjat). Miért kellene ezeket elengednie, amikor te elköltözöl egy olyan helyre, ahol nincs szolgáltatása?

(#79212) NoOne1976 válasza 4Grider (#79211) üzenetére


NoOne1976
őstag

Arra szerződsz, hogy igénybe veszed a szolgáltatásukat. Ha ok nem tudnak szolgáltatni, nem a te hibád. Ráadásul jelen esetben, ha jól értettem, el is indult az áttelepítés, de aztán kiderült, hogy még sincs ott szolgáltás.

(#79213) 4Grider válasza NoOne1976 (#79212) üzenetére


4Grider
nagyúr

Az első mondatodból kimaradt, hogy "határozott időre" és "az adott előfizetési címen". Olvasd el az előfizetői szerződés fejlécét.

(#79214) FMarci


FMarci
csendes tag

Olvasom az ASZF-et, es a vonatkozo torvenyt is, es ugy tunik a kotber onmagaban a szerzodes/torveny betuje szerint rendben van (https://net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=A0300100.TV / https://www.upc.hu/pdf/aszf/catv_ASZF_20190806.pdf).
Ami faj, hogy nem fizethettem ki egy osszegben a maradek idot a hatarozott ideju szerzodesembol ugy, hogy kozben nem szolgaltatnak sehol nekem semmit. Mert ezzel azert nem kicsit jobban jartam volna..

Amugy kertem az egesz ugy miatt meltanyossagi kotber merseklest is.. Egy napra eltuntek, es kiotlottek, hogy nem tudnak semmit adni.

Nem tudom, hogy mi alapjan dontottek ugy, hogy tobbet az eletben nem akarnak engem ugyfeluknek tudni. Csoportos beszedessel ment a szamla, soha semmi nem kesett, nem voltam egy problemas ugyfel..

Ölni tudnék egy Nobel-békedíjért.

(#79215) NoOne1976 válasza 4Grider (#79213) üzenetére


NoOne1976
őstag

Én azt tudom, hogy mikor új címre költöztünk, az ott lakónak még tartott a hűsége. Kérte tőlünk, hogy kifuttathassa, mert mi még úgyse költözünk be egyből. Mikor én voltam érdeklődni az ügyfélszolgálaton az árakról, és elmondtam, hogy ott még van szolgáltatás, mert az előző tulaj nem tudta magával vinni, mert ahova költöztek, ott nincs upc, kapásból azt mondta az ügyintéző, hogy ebben az esetben megszüntethették volna, nem kellett volna kötbért fizetniük. Persze azóta lehet, hogy másként van.

(#79216) cof válasza 4Grider (#79211) üzenetére


cof
veterán

Ok, de nézd azt is, hogy ő kifizette volna előre az egész fennmaradó havidíjakat, és nem engedték, ez milyen g3ciség már? Inkább lehúzták plusz 25 ezerrel... Itt nem arról van szó, hogy nem fizette a havidíjakat és elmaradt, és akkor ugye jön a korlátozás, meg a kötbér... Egyébként meg az új ügyfeleknek vannak kedvezmények, 0 Ft/hó stb. a régi ügyfelek akik +10 éve ott vannak mint pl. én is, azok le vannak sz@rva magasról. Aztán neki oly mindegy, hogy valaki 8k-t a másik meg 5k-t fizet egy lépcsőházban, illetve a bevétel miatt nem, de amúgy a kábelt nem érdekli, hogy mi jön rajta.

[ Szerkesztve ]

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#79217) FMarci válasza cof (#79216) üzenetére


FMarci
csendes tag

Igen, a korrekt megoldas az en meglatasom szerint az lett volna, ha megengedik a kovetkezot: Szuneteltetik a szolgaltatast (= leveszik a vegpontrol, tehat az uj lako bekotheti a sajatjat) MIKOZBEN en fizetem a havidijat tovabb. Aztan vagy kifut a huseg, es lemondom, vagy idokozben csaladi-, barati korben talalok valakit, akinek kell, es atiratom. Kozben ketyeg a havidij az UPC-nek a semmiert. UPC is, en is, tehat mindenki happy.

Most ehelyett fizettem egy kotbert ugyan teljesen jogosan, de csak amiatt a kenyszer miatt, mert a vegpontot fel KELLETT szabaditanom.
UPC happy, en pedig nagyon szomoru es egy eletre elidegenitve a UPC-tol. (UPC ez utobbi miatt happy...??)

[ Szerkesztve ]

Ölni tudnék egy Nobel-békedíjért.

(#79218) htc07 válasza cof (#79216) üzenetére


htc07
addikt

ezt nem értem, nekem a debreceni házban olcsóbb 20%-al a net+tv+telefon, mint pesten ugyanaz a net magában (utóbbi nem a nevemen van, előbbi már talán egy évtizede megvan).

gondolom az is besegített benne, hogy debrecenben bejött a digi a környékre, aztán jobb volt az alkupozíciónk, amikor le akartuk mondani.

(#79219) cof válasza htc07 (#79218) üzenetére


cof
veterán

Persze, ahol ott a konkurencia hirtelen olcsóbban tudják adni ugyanazt a csomagot... Nálam is nem rég jelent meg, rákeresve a címemre az oldalukon 2000 Ft-al olcsóbb mint amennyit én fizetek jelenleg.

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#79220) ztsoft válasza ztsoft (#79171) üzenetére


ztsoft
őstag

Az említett hibánál megvolt a hibabejelentés, technikusi kiszállás, de hibát nem találtak (állítólag a központban tökéletes a DTX), azon kívül, hogy látták a kép és hang hibát. Most ott tartok, hogy mind a két TV-n (mediacard) ugyan úgy jelentkezik a hiba. Annyiban érdekes, hogy a DTX (714 MHz) rossz, de ugyan ezen a frekvencián lévő többi csatorna (SD, HD) tökéletes. :F

Találkozott már ilyennel valaki?

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#79221) viktorhu válasza FMarci (#79214) üzenetére


viktorhu
veterán

Átugrottál egy lépést. Nem bejelentetted a költözést, hogy ők vigyék utánad a szolgáltatást, hanem megkérdezted, hogy át tudják-e vinni, mondták, hogy nem, elfogadtad és megtartottad. Utána a költözéstől függetlenül felmondtad.

(#79222) boneyard


boneyard
tag

Sziasztok. Pár napja lejárt a hűségem, eddig ezt fizettem: Gold TV + HD csomag, Fiber Power 500, Nonstop S telefon - ePack kedvezmény - 7.589 Ft. Ezt most megemelik 7.810 Ft-ra. Ha belépek MyUPC-be, akkor ezt az ajánlatot látom: Internet 500 + TV Premium + Nonstop S telefon - 8.199 Ft és elvileg az első két hónap ingyenes (ha online rendelem). Nem belépve ugyanerre a címre ugyanez a csomag 6.499 Ft. Érdemes felhívnom a 1221-et és lemondást választani vagy úgyse tudnak telefonon olyat ajánlani, hogy elengedik az első két havidíjat és kevesebb lesz utána, mint 8.199 Ft?

[ Szerkesztve ]

(#79223) kabelmania27 válasza boneyard (#79222) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Érdemes felhívni a 1221-et, és megnyomni a lemondás gombot.

[ Szerkesztve ]

(#79224) BaLee válasza FMarci (#79214) üzenetére


BaLee
addikt
LOGOUT blog

Elmondom a mi két költözéses sztorinkat.

#1 Ahova mi költöztünk ott UPC volt, aki eladta a lakást nekünk, előbb megkérdezte átvesszük-e a szolgáltatást de mivel HBO-s mindenféle extra pack volt így mondtam az nekünk nem kell. Végül mondta, hogy sztornó a dolog mert mikor kiderült, hogy az új címre nem vihetik tovább mert ott nincs UPC akkor simán le lehetett mondani kötbér nélkül.

#2 Barátnőm még régi barátjával albérletbe költöztek és a srác nevére kötöttek előfizetést. Pár hónap után szakítottak, srác elköltözött, barátnőm fizette tovább a csekkeket, de nem az ő nevén volt az előfizetés.
Új helyre költöztünk immár, velem volt, barátnőm próbálta lelkiismeretesen megoldani a problémát, hogy átköltöztetjük az új címre a szolgáltatást. Nem álltak vele szóba, mert nem az ő nevén van a szolgáltatás, hiába ő fizette. Nem is erőltettük, kötöttünk egy új szolgáltatást az én nevemre.
Még azt is erőltette, hogy vigyük vissza az UPC-hez az eszközöket az albérletből, bedobozoltunk, becsomagoltunk mindent, visszavittük az ügyfélszolgálatra, hogy akkor ezt most mi leadnánk mert eljöttünk az albérletből és már nincs ott senki. Az ő részükről érthető módon nem fogadták el az eszközöket mert nem barátnőm az előfizető. Kérték az adatait, de mondtam neki meg ne adja mert a végén még őt fogják zargatni.

Én a helyében már akkor kidobtam volna az eszközöket, de ő még próbálkozott elérni az ex-ét, hogy elpostázza neki mert rajta fogják behajtani a kötbért. Nem állt vele szóba, ezután párszor hívogatták az UPC-től hogy tartozása van (az ő telefonszáma volt beállítva) majd mindig mondta, hogy nem ő az akit kerestek és megadta a srác számát. Később az UPC kiadta a tartozást valami behajtócégnek akik szintén hívogatni kezdték és fenyegették, hogy neki kell fizetnie, ő lelkiismereti problémát csinált belőle én mondjuk kiröhögtem volna őket, végül egy pár hónap után és sokadik magyarázkodás után, hogy nem ő az akit keresnek végül nem keresték többet. Nagyon fura, hogy ilyenkr az UPC és a behajtó cég miért nem akarta megérteni azt amivel korábban ők pattintották le, mármint hogy nem ő ez előfizető.

(#79225) lm83 válasza kabelmania27 (#79223) üzenetére


lm83
őstag

Respect, hogy naponta ezt többször is leírod :)

(#79226) 4Grider válasza lm83 (#79225) üzenetére


4Grider
nagyúr

Ha egyszer ennél a cégnél ez a leghatékonyabb módja annak, hogy ne húzzanak le az emberről több bőrt...

(#79227) boneyard válasza kabelmania27 (#79223) üzenetére


boneyard
tag

Hát a lemondást választva is a 8.199 Ft-os árat kaptam. Azt mondta, hogy ez már az "akciós" ár, alapból 10ezer valamennyi lenne. Rákérdeztem az első két hónap 0 Ft-ra is, amire azt a választ kaptam, hogy ez meglévő szolgáltatásnál nem vehető igénybe. Lehet én értelmezem rosszul, de nekem az "eddig meglévő szolgáltatáshoz képet új szolgáltatásra" azt takarja, hogy ha eddig Gold csomagom volt és most Prémiumra váltok, az új szolgáltatás... Nem fogok 389 Ft-tal többet fizetni, mert azt a plusz pár csatornát úgyse nézném, úgyhogy lehet marad minden ahogy van hűség nélkül.

[ Szerkesztve ]

(#79228) 4Grider válasza boneyard (#79227) üzenetére


4Grider
nagyúr

Azért gyanús nekem a 6500 Ft-os ár. Nincs normális konkurencia nálatok véletlenül?

(#79229) lm83 válasza 4Grider (#79228) üzenetére


lm83
őstag

Ha belépek nekem is ezt írja erre a csomagra

(#79230) boneyard válasza 4Grider (#79228) üzenetére


boneyard
tag

Csepel és csak Telekom van a házban. A Digi elvileg szolgáltat minden házszámban kivéve, ahol lakom, ami fura, de bementem megkérdezni és ott is ezt mondták, hogy itt nincs kiépítve és kellene a közös képviselő engedélye és úgyis lehet, h 1 év mire kiépítik. A közös képviselő meg azt mondta, hogy gyűjtsek aláírást a házban, úgyhogy inkább hagytam az egészet. Azt nem tudom, hogy tényleg vannak-e Digi előfizetők a többi házban, de a weboldalukon választható a többi házszám.

(#79231) inf3rno válasza boneyard (#79230) üzenetére


inf3rno
nagyúr

Gondolom van valami lakógyűlés vagy ilyesmi nálatok néha. Esetleg arra lenne célszerű bevinni néhány papírt, amin aláírást gyűjtesz, aztán talán megoldható minimális energia befektetéssel... Gondolom pár mondatban el tudod mondani az érveidet, hogy olcsóbb és jobb szolgáltatást nyújtanak, vagy ilyesmi.

[ Szerkesztve ]

Buliban hasznos! =]

(#79232) norbertoth


norbertoth
senior tag

Hol tudom megnézni hogy jelenleg milyen ipv protokollon van a connect box?

• iPhone 15Pro Max • Macbook Air M1 • LG OLED 55” CX • BOSE • Asus AX92U • WD Blue SSD • Xbox One S

(#79233) Toth_Jani válasza boneyard (#79230) üzenetére


Toth_Jani
őstag

Érdekes nálunk a Digi a kutyát sem kérdezte meg, felrakták a lépcsőházban a dobozokat, és néha beesik egy üzletkötő is, igaz mi eleve Inviteles körzet voltunk, és a régi kábelcsatornákat használják ahol lehet.
Persze még drágább mint a UPC, és itt több TV csatorna van HD minőségben amit nézni is szoktam néha.

(#79234) 4Grider válasza Toth_Jani (#79233) üzenetére


4Grider
nagyúr

Mióta drágább a Digi mint a UPC? Nem a UPC vitte le a kompetitív árait a Digi szintjére?

(#79235) anglergab válasza norbertoth (#79232) üzenetére


anglergab
addikt

Ha látszik a Modem mód, mint opció, akkor IPv4. Ha nem, akkor IPv6 DSLITE.

(#79236) boneyard válasza Toth_Jani (#79233) üzenetére


boneyard
tag

Ez sztem azért lehet, mert a Digi felvásárolta az Invitelt. Szigetszentmiklóson is szépen építik ki a dolgokat a Digisek, ahol Invitel szolgáltat.

(#79237) boneyard válasza inf3rno (#79231) üzenetére


boneyard
tag

Van, csak mindig hétköznap 4-5 között, úgyhogy még egyiken se tudtam részt venni, plusz a lakók 90%-a nyugdíjas, akiket a "változásról" elég nehéz meggyőzni, de ha egyszer eljutok rá, akkor azért megpróbálom :)

[ Szerkesztve ]

(#79238) inf3rno válasza boneyard (#79237) üzenetére


inf3rno
nagyúr

Ja, átérzem. Azért a "spórolás" és "akció" szavak szerepeljenek a beszédedben, a technikai részleteket meg hanyagold, vagy fordítsd le konyhanyelvre, mert úgysem értik. Talán így eljut a tudatukig. Nehéz tárgyalni velük, én is inkább nem ellenkezek öreganyámmal. Azt látom, hogy évről évre romlik, de 80 felett már ez van, elkezdődik a leépülés sokaknál, és onnantól nehéz észérvekkel hatni rájuk. Kicsit olyanok lesznek, mint a gyerekek. Annak nézz utána szerintem, hogy kell e valami egyéb azonosító szám az aláírás mellé, mert úgy talán nehezebb begyűjteni.

Buliban hasznos! =]

(#79239) ml500


ml500
újonc

Az online akciós árat meglévő előfizető hogyan veheti igénybe?
(6490/hó 2 hó 0 Ft 500mb+premium Tv+telefon) Októberig van hőségem.

(#79240) pjen válasza ml500 (#79239) üzenetére


pjen
félisten

Amíg hűséged van szerintem sehogy.

(#79241) kezo0 válasza ml500 (#79239) üzenetére


kezo0
addikt

Nekem egész nyáron hőségem volt, de szerencsére van itthon légkondi. ;)

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#79242) ztsoft


ztsoft
őstag

Most kaptam egy (automata) hívást a UPC-től, hogy mennyire vagyok elégedett a "beüzemelést végző szerelő munkájával". Milyen beüzemelés? Hibaelhárítás volt, ráadásul azt sem sikerült elhárítani, de már zárták is a hiba jegyet.

Lehet érdemes lenne ismét hívni Őket, hogy a hiba nem lett kijavítva, így a hibajegyet sem kellene zárni?

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#79243) kezo0 válasza ztsoft (#79242) üzenetére


kezo0
addikt

Mindenképpen hívd őket, mert az ilyen hívások a hibajegy lezárása után szoktak következni.

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#79244) ztsoft válasza kezo0 (#79243) üzenetére


ztsoft
őstag

Megtörtént a hívás, de a hibajegy lezárásán nem volt hajlandó módosítani, mondván, a "Technikus azt írta a munkalapra, hogy nem talált hibát". Ő szerinte tökéletes a hálózatuk. Erre vissza kérdeztem, hogy az normális, hogy a DTX csatornán 5 - 10 mp-enként kockásodik, széthullik a kép mind a két TV-n? Erre ajánlott újabb kiszállást. Meg valami beállítást küldött (nem frissítést, direkt rákérdeztem, mert ezzel a kollégája is próbálkozott).

Nekem meg azt mondta a Technikus, hogy még vissza jönnek, rá néznek az oszlopra is (légvezeték). Most azért nem tudja ezt megtenni, mert a kollégája még kezdő, nincs engedélye erre (lehet, hogy nem pontosan így fogalmazott, de a lényege az, hogy egyedül nem mászhat fel).

Most új időpontot kaptam, szombat 8 és 12 között, most már én is erélyesebb leszek. Még egyszer nem játsszuk azt el, mint mikor kezdtem a UPC-nél, fél évig keresték a hibát.

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#79245) Levi123 válasza nicu71 (#79206) üzenetére


Levi123
senior tag

Tényleg nekem is van egy Vodafone előfizetésem ami régóta él.. ezzel most mi lesz? Szólnak, hogy vonjam össze és olcsóbb lesz ha több szolgáltatás van igényelve?

Levi

(#79246) fokukac


fokukac
nagyúr

Hello, egy olyan problémánk lenne, hogy a barátnőm rendelőjében volt (van) egy UPC előfizetésünk. Tavaly novemberben ki kellett költözni, mert a tulajdonos felújította. Az előfizetés ment tovább, meg amúgy is májusban járt volna le a hűség. Múlt héten költözött vissza.

Úgy néz ki, hogy amikor kiköltöztünk, eltűnt a Cisco HGW (modem/router). Valószínűleg ott maradt, és valamelyik mesterember elsúvasztotta valahova.
Viszont megvan a régi modem (cisco Scientific Atlanta EPC2203), amit még úgy 2010-ben adtak, és 2013-ig volt beszerelve.
Kijött tegnap a szerelő, és közölte, hogy nem ez a modem volt hozzá, és hogy nem tud mit csinálni - egyikünk sem volt ott, csak egy másik csávó, aki szintén ott rendel, és nem tudtam, hogy milyen modemről van szó, míg este oda nem mentem, és meg nem néztem, mint kiderült totál félreértettük egymást, és ez tényleg nem az a modem.
Kerestük a Cisco-t a dobozokban, nincs sehol, valszeg elveszett.

A kérdésem az lenne, hogy mit lehet ilyenkor tenni, ha elveszett a HGW? Ad a UPC újat? vagy büntit kell fizetni? Volt már ilyen valakinek? Nem jogos elvárás, hogy 6 év után adjanak valami újat?

A régi 2203-ast vissza tudnám regisztrálni ideiglenesen valahogy? be tudtam lépni a menüjébe, azt mondta a hálózatra, hogy access denied. Megpróbáltam a pcreg.upc.hu-t, de az se jött ott helyben be, mintha teljesen le lenne tiltva az a régi modem.
További probléma, hogy ha regisztrálnánk is, a upc-s login / jelszó páros sehol nincs már meg...

Köszönöm előre is.

[ Szerkesztve ]

Pleased to meet you - hope you guess my name

(#79247) 4Grider válasza fokukac (#79246) üzenetére


4Grider
nagyúr

A régi eszköz már nem fog visszaregisztrálódni.
Az újabbat akkor cserélik, ha valami probléma van vele.
Ha egy szolgáltatói eszköz elveszik, akkor kötbért kell érte fizetni, akármilyen régi is.
Az új eszköz regisztrációjánál segíteni fog az ügyfélszolgálat.

(#79248) Iceman17881


Iceman17881
csendes tag

Sziasztok!

MediaCard használatánál nem tudjátok véletlen hogy a TV-m saját menüjét tudom e használni csatorna váltásnál? Elég idegőrlő a mediabox lassú menürendszerében navigálni, ha már az ember felső közép kategóriás tv-t vesz, aminek amúgy gördülékeny és letisztult ezen része.

Köszi

(#79249) nicu71 válasza Iceman17881 (#79248) üzenetére


nicu71
addikt

természetesen tudod használni,nálunk két samu TV ,mindkettő MediaCard-al van ellátva ;)

"-Te jó ég,mindjárt 8 óra!!! - Amilyen éjszakám volt,még jó hogy nem 9 !?"

(#79250) Sanya válasza Iceman17881 (#79248) üzenetére


Sanya
nagyúr

Egy 2 éves Philips és egy 10 éves Samsung tv-m van mediacarddal. Nincs boxom, mert nem férne el sehol, nincs tv szekrényem.

A bortól bolondokat gondol az ember, DE A PÁLINKÁTÓL MEG IS CSINÁLJA!!!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.