Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#62629) ztsoft válasza tonyrulez (#62623) üzenetére


ztsoft
őstag

Szia!

Egy kérdés. ÜFSZ-en mindig az a válasz, hogy most nem tudok belenézni a routeredbe, épp karbantartás van. ez hibabejelentés volt a részedről? Ha igen, akkor már lehet panaszt tenni, mivel ilyenkor hibajegyet kell felvenniük, 72 órájuk van a hibaelhárítás megkezdésére! Az, hogy éppen karbantartás van náluk, az egy dolog, akkor technikust kell kiküldeni.

Ha több ilyen hibabejelentésed volt, akkor a következő bejelentésnél említsd meg az összeset (nem kell pontos időpontot tudnod, mindenről felvétel készül), majd jelezd, hogy panaszt szeretnél tenni! Ne hagyd magad lerázni!

nem én vagyok az előfizető, csak az egyoldalúan kinevezett rendszergazda Ez mit is jelent pontosan? Ez egy céges előfizetés? Az ilyen ügyeket a tulajdonosnak (akinek a nevére szól a szerződés) kell intézni (lehet ezért nem vesznek komolyan).

Hogy a kérdésedre is válaszoljak, van lehetőség kötbér fizetés nélkül lemondani a hűségre előfizetett netet, ha nem hajlandóak szolgáltatni?, igen, van, de csak akkor, ha a hibát nem tudják/akarják javítani, és az MNHH is be lett vonva az ügybe. Ezt már több helyen olvastam, de a pontos menetét nem ismerem.

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.