Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#62351) kabelmania27 válasza ArthurShelby (#62337) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Cisco 3208 3212 3925 vagy amit Intruder2k5 írt.

GoodSpeed: Köszi az infókat.

Winne: Modemértékek rendben vannak?

[ Szerkesztve ]

(#62352) headhunter válasza pinnacle (#62331) üzenetére


headhunter
addikt

...2év alatt nem volt firmware frissítés?...

CH7465LG-NCIP-4.50.18.23-4-GA-NOSH [link], [link]

(#62353) #41133696 válasza Watercolour (#62349) üzenetére


#41133696
törölt tag

Igen, de én pl arra mindig figyelek, hogy senki sem tudja meg a publikus IP címemet, még a a videómnál (IP cím váltás a UPC Connect Boxon) is kikockáztam az utolsó 8-9 számjegyet. Az első 2-3 nem lényeges ilyen esetben, mert mindenkinek így kezdődik kb akinek a UPC tartományából kerülnek kiosztásra.

Ettől függetlenül valós probléma, főleg ha valaki tényleg olyan balek, hogy benyomja akár fórumra a publikus IP címét. Elvileg ígért javítást az Intel rá, de ha nem bírja a hardver, akkor szoftveresen sokat nem lehet tenni.

(#62354) Winne válasza kabelmania27 (#62351) üzenetére


Winne
nagyúr

Ha hazaérek meg tudom nézni. Mit keressek?

Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...

(#62355) kabelmania27 válasza Winne (#62354) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Modem oldalán haladó beállítások alatt hálózat állapota majd letöltés és letöltés fülek.

(#62356) ArthurShelby


ArthurShelby
addikt

Írtam a upc-nek a CB-vel kapcsolatban (fb-on), megkérdeztem mi a cég hivatalos álláspontja, és lesz e esetleg valamikor új modem.
A válasz, hogy megtették a szükséges intézkedéseket, a tesztelések és szoftverfrissítések pontos időpontjáról azonban biztonsági okok miatt nem adhatnak tájékoztatást. Ha új modem érkezik azt látni fogom az oldalon.
Erre a nagy titkolózásra válaszul írtam, hogy egyelőre szoftverfrissítéssel nem tudhatják megoldani, hiszen még az Intel sem adott ki javítást a témában.
Erre már azt hittem nem válaszolnak, de tévedtem.
"A korábban megírt válaszunkban nem azt mondjuk, hogy mi fogjuk a problémát megoldani, hanem hogy megtettük a szükséges lépéseket a javítás érdekében. Természetesen mi is felvettük a kapcsolatot az illetékesekkel és amint lesz hivatalos javítás, mi is beleépítjük a szoftvereinkbe."
És addig? (de ebbe már nem akartam belemenni). Minden esetre ebből szerintem jól látszik, hogy áll a helyzet a upc-nél.

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#62357) Winne válasza kabelmania27 (#62355) üzenetére


Winne
nagyúr

:R

Checkolom majd köszi.

Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...

(#62358) #41133696 válasza ArthurShelby (#62356) üzenetére


#41133696
törölt tag

Viszont azt remélem, ha lesz új hardver verziójú CB automatikusan kapunk, és nem kell külön könyörögni érte.

(#62359) Taru válasza theooracy (#62305) üzenetére


Taru
tag

Köszi, de sajnos ezzel sem megy. Azt írja "no service", de legalább az APN beállítás megmaradt. :(

(#62360) pinnacle válasza 4Grider (#62348) üzenetére


pinnacle
nagyúr

Köszi! Egyébként ez a Wi-Free jól működik nálunk, külföldön? Itt a 8. emeleten rengeteg Wi-Free van, de az utcán már nem lesz ilyen jó a helyzet.

headhunter Akkor ezek szerint ez nem oldotta meg a problémát.

(#62361) ArthurShelby válasza #41133696 (#62358) üzenetére


ArthurShelby
addikt

Kétlem.
Kíváncsi vagyok mi lesz egy év múlva, mikor lejár a hűségem, amikor alku pozícióban leszek. Bár szerintem addig az eszközpark nem változik.

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#62362) Akcok94 válasza F_Zolee (#62313) üzenetére


Akcok94
senior tag

mindegy hogy most aláírsz 2évet okt 24 után 1 évet akarsz akkor kötelesek kötbér mentesen átrakni ha nincs készülék részleted.

Tévedni emberi dolog, de igazán összekutyulni valamit csak számítógéppel lehet.

(#62363) Gubek-Einste válasza Akcok94 (#62362) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

Az érvénybe lévő szerződésekre nem vonatkozik a max egy év, az addig megkötöttekre ki kell tölteni a két évet.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#62364) Robi_73 válasza F_Zolee (#62301) üzenetére


Robi_73
őstag

Nekem nincs vele semmi bajom, hibátlanul teszi a dolgát. Féltem tőle, mert olvastam, hogy sok a probléma és a Cisco EPC3212 modemmel nem volt semmi bajom, de kaptam egy nagyon jó ajánlatot így belementem. Szeptember 5.-én kaptam meg a modemet, másnap reggel már nem ment. Kezdtem is vissza dobozolni, de mobilneten láttam, hogy országos leállás van, így maradt. Azóta is hibátlanul teszi a dolgát! 4 telefont, 2 tv-t, 1 laptopot, 1 tabletet és 2 pc-t szolgál ki állandó jelleggel. A Wi-Free ki van kapcsolva. ;)

Robi73

(#62365) F_Zolee válasza Robi_73 (#62364) üzenetére


F_Zolee
veterán

Majd kiderül nálam miként muzsikál. Remélem hasonló lesuw itt is.

(#62366) Lavar


Lavar
aktív tag

Sziasztok,

segítséget, tanácsot szeretnék kérni tőletek, egész nap a megoldást kerestem, de nem jutottam sokra, topicot visszaolvastam, ezek alapján megtettem pár dolgot amit linkelek.

A probléma: online multiplayer játékok közben (Overwatch, BF1, SW: BF), teljesen véletlenszerű időközönként megszakad a kapcsolat a szerverrel és kidob a menübe.
Van, hogy 5-10 perc után, vagy fél óra-óra után, de ugyanaz a vége. (Ha csak ki nem lépek előbb.)
Kb. 1 hete lett komolyabb a gond, azelőtt csak nagyon ritkán fordult elő, egyik nap előjött, másnapra elmúlt, de most már zsinórban minden nap előjön a hiba, az összes játéknál, ami már nagyon bosszantó.

Semmi különöset nem tettem a géppel, így a windowst még nem raktam újra, először arra gondoltam a modemmel van valami, (2 éve van meg, eddig nem volt gond vele) de már fogalmam sincs.
Technicolor TC-7200 a modem, a PC-vel cat5e stp kábellel van összekötve, szóval nem vezeték nélküli a kapcsolat.
A sebességgel nincs gond, és az internetkapcsolat is folyamatos. Miközben játszom és kidob a szerver, párom gond nélkül tud böngészni wifin a telefonjával, illetve ahogy kidob a játék, én is tudok netezni.
A következők alapján úgy gondolom ez az egész packet loss miatt van:

WinMTR progival ezt mértem Overwatch alatt.

Szintén mtr prohardverrel.

Ezt az EA oldalán láttam, hogy nézzem meg, Ultima Online Trace Utility.

Felfelé irányuló forgalom.

Lefelé irányuló forgalom.

Ilyen az elosztóm, nincs kilazulva.

Ezt és ezt megcsináltam, de nem használt.

Előre is köszi a választ!

[ Szerkesztve ]

(#62367) Robi_73 válasza F_Zolee (#62365) üzenetére


Robi_73
őstag

Én sem bíztam benne, még itt van a régi modem amit a jövőhéten fogok leadni. A héten eladtam a saját routeremet is, nem kell még egy porfogó. Ahogy nézem az enyém újabb hardver verzióval rendelkezik, a GoodSpeed boxát nézve.

Robi73

(#62368) Akcok94 válasza Gubek-Einste (#62363) üzenetére


Akcok94
senior tag

én mást olvastam a mai napon, de lehet hogy félre értelmeztem, mert örültem hogy nem kell 30p dolgoznom.

Tévedni emberi dolog, de igazán összekutyulni valamit csak számítógéppel lehet.

(#62369) #41133696 válasza Robi_73 (#62367) üzenetére


#41133696
törölt tag

Sajnos abban is Puma 6 van.

(#62370) pinnacle válasza Robi_73 (#62364) üzenetére


pinnacle
nagyúr

Ezt jó tudni, lehet mégis javítottak valamit. Illetve lehet, hogy a Wi-Free-t ki kell kapcsolni. Egyébként jó ez a Wi-Free, vagy túl sokan vagyunk rá?

[ Szerkesztve ]

(#62371) bencefica13


bencefica13
csendes tag

Sziasztok!

Kb. 1 hónapja használom a connect box-ot mint modemet és routert de eddig borzalmas. Van amikor az internet 2-3 óráig eltűnik, de a legnagyobb gond, hogy 1 órán belül legalább 5-6szor megszakad a kapcsolat egy 3 percre.

A PC-m kábellel van rákötve a CB-ra, a többi készülék wifi-n keresztül megy, de ilyenkor mindegyik eszköznél megszakad az internet. Szívesen veszek egy új routert, ha ez megoldaná a problémákat.
Szerintetek csak ennyi a gond, vagy más probléma is lehet?

(#62372) Gubek-Einste válasza bencefica13 (#62371) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

Jelszintek milyenek?

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#62373) Winne válasza pinnacle (#62370) üzenetére


Winne
nagyúr

Nálam centire kiadja, amit tudnia kellene, sőt múltkor a nagy leállásnál, amikor gyk az egész országban elment a net, azon tökéletesen tudtam netezni. :K

Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...

(#62374) MTbc válasza kabelmania27 (#62023) üzenetére


MTbc
senior tag

Szia, sajnos megsem oldotta meg a bajomat es kezdem elveszteni a türelmet.
Kozben tortent:
Szerelo kiszedte a fali aljaztot,
Direktbe toldotta es azt kototte be a tvbe
10 db csilapitas 6 db esre cserelte

De rosszabb lett mint elotte, Ő azt mondta ennel tobbet nem tud csinalni, jah es akkor delelott persze nem szaggatot eppen de minden delutantol beszart, most mar egesznap szakadozik akkad.

Ma delutan ujra kijon valaki, van valami tanacsod, mit pedzegessek neki?

Koszi!!

(#62375) kabelmania27 válasza MTbc (#62374) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Azért szokták kiszedni mert a fali aljzat problémát okozhat.
Nézd meg hatos csillapító nélkül javul-e, ha nem javul akkor az osztó és a tévé között lehet segíteni egy galvanikus leválasztó, ha nem segít akkor a tévé tunerje érzékeny ezért ha a mininode-on lehet állítani a jelerősséget érdemes lenne kicsit visszavenni belőle ha túl erős a jel.

[ Szerkesztve ]

(#62376) MTbc válasza kabelmania27 (#62375) üzenetére


MTbc
senior tag

Koszi
Direktbe optikao atalakito( modem nelkul) es egy uj 10m es koaxot ( a falban levo 3m helyett hatha azzal van baj) csinaltam beraktam a 6 es 10 db es csillapitot jeleosseg 80% de a jelminoseg 100 es 0 erteket ismeri csak. Kiveve a 6 ost ugyan ez csak 98% a jelerosseg. Hat varom a delutant, majd megirom mit probalt..

Koszi!

(#62377) kabelmania27 válasza MTbc (#62376) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Nézd meg az optikai kábel nem sérült-e valahol, ha nálad minden rendben van akkor máshol lesz a hiba.
Két csillapítót ne rakj be mert az sok, nézd meg először osztó és csillapító nélkül, majd kettes osztóval aztán a hatos csillapítót visszateheted a tévé elé.

[ Szerkesztve ]

(#62378) pinnacle válasza Winne (#62373) üzenetére


pinnacle
nagyúr

Érdekes, hogy valakinek semmi gondja, valaki meg szív vele. Lehet, hogy ez helyfüggő? Be kellene írni, ki merre lakik, talán abból kiderül. Lehet a koax kábel is számít. Amikor hozzánk behúzták, kérem a szerelőt, hogy vigyázzon, ne nagyon törje meg. Mondta persze ő vigyáz, de ha látnám, hogy néz ki a lécsőházon belül, össze-vissza vannak tekereve.

[ Szerkesztve ]

(#62379) 4Grider válasza pinnacle (#62378) üzenetére


4Grider
nagyúr

Vagy csak szimplán nem egyformán használjuk a netet. Ennek nagyobb a valószínűsége, mint annak, hogy ugyanaz a hardver más helyszíneken máshogy hibázik.

(#62380) pinnacle válasza 4Grider (#62379) üzenetére


pinnacle
nagyúr

bencefica13-nál mi a fene lehet? Ez tuti nem felhasználástól van. Ezért gondoltam, hogy helyfüggő.

[ Szerkesztve ]

(#62381) MK VII válasza pinnacle (#62380) üzenetére


MK VII
veterán

Nekem is konkrétan pont ugyan ezek a jelenségek voltak..
Aztán kabelmania27 segített...
Az egyik ilyen (PCT-IT1W-06-RH) osztóm tap kimenetéről átkötöttem az ő tanácsára az out-ra a modem kábelét. Azóta nálam rendben van minden.

(#62382) Watercolour válasza pinnacle (#62378) üzenetére


Watercolour
aktív tag

A Puma 6 chipset (ami a Connect Boxban is van) hibái nem hely- és emberfüggőek. Minden eszközben jelen vannak, a tiédben is, függetlenül attól, hogy érzed vagy nem. A problémák kimértek, dokumentáltak, bizonyítottak, és mind az Intel, mind pedig a kábelmodemgyártók (Arris, Netgear) hivatalosan elismerték létezésüket és ígértek javítást.

Az más kérdés, hogy az ígéretek ellenére nem jött még mindig semmilyen javítás.

[ Szerkesztve ]

(#62383) Winne válasza pinnacle (#62378) üzenetére


Winne
nagyúr

Az én lakásomban behúzott kábel olyan már, mint az ökörhug*ozás, több helyen is nyomattak vele egy derékszöget az előttem lakók, szal ez nem hiszem, hogy számít. :DDD

Ahogy a lakókat elnézem nálunk, valszeg rajtam kívül nem sokan használják, összesen kb 5-6 hálózatot látok pluszban.

Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...

(#62384) Robi_73 válasza pinnacle (#62370) üzenetére


Robi_73
őstag

Én a Wi-Free-t még sosem használtam, amióta létezik nálam ki van kapcsolva.

1996-2009-ig voltam UPC kábel tv előfizető (berágtam a majd 1,5 szeres árakon az új előfizetőkhöz képest), majd 2011-ben visszatértem és azóta minden tőlük van. 2011-ben újrakábeleztettem mindent, problémám nem volt velük. Mivel társasházban élek és mindenkit megszórtak wifi képes modemmel azóta voltak wifi gondok a korábbi routeremmel 1-2 havonta, mert eléggé tele vannak a csatornák. Sok öreg nem is használja a wifit, csak feleslegesen foglalják, szennyezik a csatornákat.

Augusztusban megkerestek az ajánlatukkal mivel lejárt a hűségem, de minimális áremelés mellett adtak ajánlatot az akkori csomagomra. (111xx vs 117xx Ft) Alapból ragaszkodtam a korábbi csomagomhoz 240 megás nettel, és változatlan áron, de ha lehet olcsóbban és aláírok újabb két évre. Az ügyintéző azt mondta, hogy a 117xx Ft-os ajánlat a legjobb, így elköszöntem tőle. A hónap végén én hívtam őket, és kialkudtam egy 8600 Ft-os csomag árat, de már 500-as nettel és HBO-val. Ekkor kaptam még egy 9500 Ft-os ajánlatot is a korábbi csomagomra megtoldva egy havi 1gb-os adatforgalomra jogosító sim kártyával. Az előbbit választottam.

Régi csomag: Digital gold, DTV plusz TV-n, HD és felvétel opció, Fiber Power 240, Telefon - Nonstop S
Az új csomag ugyan ez csak 500-as net, plusz HBO.

Robi73

(#62385) bencefica13 válasza Gubek-Einste (#62372) üzenetére


bencefica13
csendes tag

Bocsi, de azthiszem béna vagyok, wifi jelszintet netstumblerrel meg tudom nézni, a kábellel összekötött PC-n hogy tudok jelszintet nézni? Ma pl eddig egyszer se volt kiesése, de tegnap és tegnapelőtt 10 percenként :F

Egyébként Budapesten lakom, IX. kerület Angyal utca, felhívtam az előző lakókat és elvileg ők is panaszkodtak sokat a UPC-nek, de ők nem használtak külön routert. Nem tudom ez számíthat-e, vagy kijavítaná-e teljesen a problémát, segítségeteket előre is köszönöm!

(#62386) Gubek-Einste válasza bencefica13 (#62385) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

Nem a wifi jelszint kell, hanem a koax.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#62387) #41133696 válasza Watercolour (#62382) üzenetére


#41133696
törölt tag

Szerintem: Nyilván nem tudom, hogy milyen szerződés van a UPC és az Intel között, de ezeket feltételezem:

1. Firmware-el nem lehet megoldani, ha gyenge a hardver akkor gyenge...
2. Mivel a CB-t reklámozták agyba-főbe hogy jönne ki ha visszahívnák mindet, és mondjuk Ubee-ra cserélnek?
3. Feltételezem, hogy készítenek újabb CB-t, de még nincs készen...

(#62388) Gubek-Einste válasza #41133696 (#62387) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

2; Az Ubee csak 8/4 csatornás, a CB pedig 24/8-as így nem is lehet teljesen kiváltani.

4; Tesznek az egészre, a legtöbb előfizetőnek úgy sem tűnik fel.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#62389) Watercolour válasza #41133696 (#62387) üzenetére


Watercolour
aktív tag

2. Mivel a CB-t reklámozták agyba-főbe hogy jönne ki ha visszahívnák mindet, és mondjuk Ubee-ra cserélnek?

Tudom, durva lenne, de tisztességesen "jönne ki".

3. Feltételezem, hogy készítenek újabb CB-t, de még nincs készen..

"Készítenek", azaz megveszik a létező legolcsóbb kínait, ami papíron megfelel a követelményeknek és ráragasztanak egy UPC matricát, pont mint a Connect Box esetében. :D

Szerintem a UPC és az Intel között semmilyen szerződés nincsen, max a UPC/Liberty Global és a Compal között.

[ Szerkesztve ]

(#62390) bencefica13


bencefica13
csendes tag

Ismét megszakadt a net, megnéztem most a hálózati naplót és ezeket a hibákat észlelte.Vélemény?

(#62391) nicu71


nicu71
addikt

Hódmezővásárhelyre is megérkezett a UPC ! ma kaptuk levélben hogy a helyi kábelTV beadja a kulcsot és minden ügyfelet átirányít nov.28 ától.Hogy én ezt mióta vártam...:D

"-Te jó ég,mindjárt 8 óra!!! - Amilyen éjszakám volt,még jó hogy nem 9 !?"

(#62392) kabelmania27 válasza bencefica13 (#62390) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Letöltési és feltöltési füleken nézd meg az értékeket.

[ Szerkesztve ]

(#62393) bencefica13 válasza kabelmania27 (#62392) üzenetére


bencefica13
csendes tag

(#62394) kabelmania27 válasza bencefica13 (#62393) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Magas az adási és a vételi gyenge.
Nézd meg milyen osztóval van elosztva a koax kábel és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító.

nicu71 : Köszi az infót.

[ Szerkesztve ]

(#62395) bencefica13 válasza kabelmania27 (#62394) üzenetére


bencefica13
csendes tag

Nem talaltam csillapitot, de a kabelezes rendkivul borzalmasan nez ki, csatolok kepet a lakasrol es a hazban levo dobozrol. Hozzateszem a dobozra az van irva hogy a UPC tulajdona es tilos kinyitni, de már bekoltozesem ota ki van nyitva a doboz, gondolom ez se túl szabalyos.

(#62396) kabelmania27 válasza bencefica13 (#62395) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

A falból kijövő kábelen nincs F csatlakozó ezért nem érintkezik rendesen az árnyékolás, egyilyen vagy hasonlónak kellene lenni, csoda, hogy van internet.
1221-en jelentsél be internethibát, lehet hogy nem csak az F csatlakozó hiánya okozza a problémát és állítani kell az erősítőn+ezt a szekrényt be kellene zárni.

[ Szerkesztve ]

(#62397) bencefica13 válasza kabelmania27 (#62396) üzenetére


bencefica13
csendes tag

Köszönöm a segitseget!
Írtam nekik es valaszoltak is, hogy hivni fognak es kijonnek megcsinalni a hibát. Azt nezem még hogy a szegelyhez van rogzitve szegbilincsekkel, de annyira hogy a bilincs kb belevag a kabelbe (nem új muanyag bilincs, hanem vas). Erdemes lenne akkor az egesz kabelt ujra kottetni velük?

(#62398) kabelmania27 válasza bencefica13 (#62397) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Nincsmit.
Ez a koax háromszoros árnyékolású, ettől még nem szokott probléma lenni, de ha rövidre zárja a belső és a külső részt lehetnek problémák, technikusnak mutasd meg ezt a szakaszt elfogja dönteni, hogy szükséges-e cserélni.

[ Szerkesztve ]

(#62399) karancs221


karancs221
csendes tag

Hali, esetleg tudna valaki segíteni?
A UPC-vel most az a problémánk hogy játék közben laggol 10 másodpercenként legalább egyszer és így játszhatatlan.
A UPC azt hiszi még mindig hogy nálunk van a probléma vagy a játékszerverrel.
Ezeket cserélték a szerelők: kábelek,csatlakozók,modem 2x
Azt írták hogy a tracert-vel próbáljam meg a játékszervert de mondom nekik nem a játékszerverrel van a gond mivel amikor a tracert upc.hu-t beírtam CMD-be akkor felugrott a 2. 2000-es pingre tegnap pedig a de-fra vonal 500-as pingre
2-3 hónapja vagyunk előfizetők azóta kintvoltak vagy 10-15x
Képek:

[ Szerkesztve ]

(#62400) kabelmania27 válasza karancs221 (#62399) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Modemértékek rendben vannak?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.