Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#4304) Intruder2k5 válasza Iginotus (#4302) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Igen, ez sajnos egy kicsit kellemetlen a szerelővel szemben, na de neki kellene megcsinálni, megkeresni a hibát, és szarik rá! Emiatt ne legyen már lelkiismeret furdalásod! De akár azt is megteheted, hogy aláírod, de ráíratod vele, hogy semmilyen konkrét javítást nem végzett, és a hiba időszakos megjelenése miatt nem járulsz hozzá a hibajegy lezárásához! Ez elég fontos dolog, mert ha mindig lezárják, akkor minden alkalommal új bejelentésként kezelik a bajod... Én éppen nemrégen harcoltam ki egy szép kis számla jóváírást a fentebbi írt hiba miatt, ami biztosan nem sikerült volna, ha engedem lezárni a hibajegyeket! Így volt egy köztük, ami több mint két hétig nyitott volt, és erre nem tudtak mit mondani, fizetniük kell! A sima cfos van adsl-re, a cfosspeed meg kábelnetre, illetve router mögé! Csináld meg, hogy az óra mellett jobb klikk a cfosspeed ikonra, majd ott töröld a bemérési adatokat, aztán újra kalibrálás, vagy valami hasonló menüpontok vannak. Használd egy-két napot, ez még igazodik a nethez, úgymond öntanuló! Aztán majd meglátod, hogy segít-e valamit...

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.