Hirdetés

2024. március 28., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-27 18:58:04

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#4301) Intruder2k5 válasza Iginotus (#4300) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Oké, kérdezd! De fontos, hogy nem a sima SNR, azt Te is láthatod a modemben, hanem a USSNR! A szerelőnek meg ne írd alá a munkalapot, ha nem javítja meg! Ezt én is így szoktam! A hibajegyet pedig ne engedd lezárni!

Ideiglenes megoldásként, amíg vacakol a neted, próbáld meg a cfosspeed-et! Suerintem van rá esély, hogy valamit segít rajta.

[ Szerkesztve ]

(#4302) Iginotus válasza Intruder2k5 (#4301) üzenetére


Iginotus
őstag

Oké a szerelő munkalapja meg annyit tartalmaz, hogy ö kijött. A hibát és a hibajavitás modját nem tartalmazza, csak vele baszok ki. És a hibajegyet sajnos én nem látom, nem tudom hogy zárhatnák le, még nem hívtak soha azzal, hogy lezárhatják-e...

Ma is küldtem egyébként egy hibabejelentést hátha.
cfoss nem csak ADSL vonalon javít?

Plug and Pray... :)

(#4303) Iginotus


Iginotus
őstag

cfoss-t feltettem talán talán egy icipicit jobb de lehet, hogy csak reménykedem ebben :)

Szerk: Nem nem használ semmit pedig feltoltam a játék prioját mindenhol :D Bepipáltam a pinges vackot stb.

[ Szerkesztve ]

Plug and Pray... :)

(#4304) Intruder2k5 válasza Iginotus (#4302) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Igen, ez sajnos egy kicsit kellemetlen a szerelővel szemben, na de neki kellene megcsinálni, megkeresni a hibát, és szarik rá! Emiatt ne legyen már lelkiismeret furdalásod! De akár azt is megteheted, hogy aláírod, de ráíratod vele, hogy semmilyen konkrét javítást nem végzett, és a hiba időszakos megjelenése miatt nem járulsz hozzá a hibajegy lezárásához! Ez elég fontos dolog, mert ha mindig lezárják, akkor minden alkalommal új bejelentésként kezelik a bajod... Én éppen nemrégen harcoltam ki egy szép kis számla jóváírást a fentebbi írt hiba miatt, ami biztosan nem sikerült volna, ha engedem lezárni a hibajegyeket! Így volt egy köztük, ami több mint két hétig nyitott volt, és erre nem tudtak mit mondani, fizetniük kell! A sima cfos van adsl-re, a cfosspeed meg kábelnetre, illetve router mögé! Csináld meg, hogy az óra mellett jobb klikk a cfosspeed ikonra, majd ott töröld a bemérési adatokat, aztán újra kalibrálás, vagy valami hasonló menüpontok vannak. Használd egy-két napot, ez még igazodik a nethez, úgymond öntanuló! Aztán majd meglátod, hogy segít-e valamit...

[ Szerkesztve ]

(#4305) khorvat


khorvat
senior tag

Van itt vki akinek szeptemberben jár le a hűsége? Milyen legjobb árakat lehet most kicsikarni náluk szerintetek? Maximum 1évet írok alá az tuti a 2 év nagy behúzás csomagban is!

(#4306) metaldog


metaldog
aktív tag

Hali
Az lenne a kérdésem hogy most wifi-s modemet kértem a upc-től rajta van a jelszó stb a dobozon hogy lehet megváltoztatni a hálózat nevét és a jelszót mert cisco modem van sw-t nem találok sehol. Előre is köszi a választ.

(#4307) Intruder2k5 válasza metaldog (#4306) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

(#4308) Stukker1987 válasza #41635072 (#4290) üzenetére


Stukker1987
senior tag

Én webes áron tudtam újrakötni,sőt a digital bronz csomagom felfelé "Önként és dalolva" módosították,miután mondtam nekik pár érvet.

Teszem hozzá hogy a hölgy segítőkész és megértő volt végig és azért főleg azon múlnak a dolgok hogy milyen ügyfelest fogsz ki.

Próbáld meg többször is telefonon hátha neked is összejön!

Ja és a modemem is kicserélték!

Arról mikor kellene jönnie a számlának srácok? (munkadijra gondolok,ami a modemcserekor képződött)

Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.

(#4309) winterr1


winterr1
csendes tag

Sziasztok!

Némi segítségre lenne szükségem.

3 éve küzdök Bp. II. kerületében (Felsőzöldmáli út 88./B.) a különböző szolgáltatókkal, TV, Internet, jelerősség, szerződé a semmire, stb.Nem részletezem, mik történtek. Egyes cégek már nagy összegű bírságokat is fizettek a helyzet okán. Kb. egy éve a kocsifeljáró mellé behúzták a UPC kábelt, a 3 társasház közül a középsőbe viszont nem. Most kezdik vizsgálni a helyzetet, 30-60 napos határidőkről beszélnek, de nekem 1 nap is sok, a munkámhoz Nemzetközi csatornákra és internetre is szükségem van.

Hogyan lehet ezt a folyamatot Kelet-Európában megsürgetni?

A tanácsotokat előre is köszönöm!

Arr.
G

(#4310) club1 válasza winterr1 (#4309) üzenetére


club1
veterán

Ugyanúgy ahogy Nyugat-Európában. Pénz beszél.

(#4311) bozsozso


bozsozso
őstag

Sziasztok,

Az utóbbi időben az alábbi tárggyal és tartalommal sorozatosan email-et kapok:

tárgy:ATTENTION: Bounced Message Notification, total bytes stored.

Tartalom:A message was sent to you that was returned to the sender(bounced)
because it would have caused your mailbox quota to be exceeded.

The following is the reason that the message was over quota:

Quota Type: total bytes stored
Quota Available: 1591
Total Quota: 104857600

The following is the information on the message that was bounced:

Ezek alatt még közli a küldőt, tárgyat és időt is.

Mi lehet a probléma? Mit lehet ezzel csinálni? Miért nem kapom meg a tényleges levelet?

(#4312) S-Attila válasza bozsozso (#4311) üzenetére


S-Attila
aktív tag

"...because it would have caused your mailbox quota to be exceeded."

Én arra tippelek, hogy a levél egy akkor nagy csatolmányt tartalmazhat, ami nagyobb, mint a rendelkezésre álló e-mail tárhelyed.

(#4313) bozsozso válasza S-Attila (#4312) üzenetére


bozsozso
őstag

Ha minden igaz megvan valószínű, hogy megtelt a fiókom és azért 99,53%-on volt most töröltem belőle :DD

Bár nem tudom így átjönnek-e a már elküldött levelek? Remélem igen.

[ Szerkesztve ]

(#4314) Iginotus válasza bozsozso (#4313) üzenetére


Iginotus
őstag

Nem sajnos azok visszapattannak, tehát újra kell küldeni.

Plug and Pray... :)

(#4315) bozsozso válasza Iginotus (#4314) üzenetére


bozsozso
őstag

Mondjuk most egyet megkaptam belőlük :)

De akkor azt látja a feladó is igaz? Mármint ha visszapattannak.

[ Szerkesztve ]

(#4316) S-Attila válasza bozsozso (#4315) üzenetére


S-Attila
aktív tag

Persze.

(#4317) Nova96


Nova96
őstag

Üdv 1 hete azt vettem észre, hogy a net nagyon belassult és ma lefuttattam egy speedtestet és 25Mbit/s helyet csak 4Mbit/s tudd.
Modem újra indítás volt 2x is. De nem jobb semmivel hívjam a upc-t?

(#4318) kabelmania27 válasza Nova96 (#4317) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Milyen a modem jelszint? 192.168.100.1

(#4319) S-Attila


S-Attila
aktív tag

Helló.

Hogyan tudok belépni a UPC webmailre, ha nem kaptam felhasználói nevet és jelszót?

(#4320) kabelmania27 válasza S-Attila (#4319) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Ügyfélszolgálattól kérsz jelszót

(#4321) Nova96 válasza kabelmania27 (#4318) üzenetére


Nova96
őstag

Ha jól értelmezem akkor:
-0.7 dBmV
-42 dBmV

(#4322) kabelmania27 válasza Nova96 (#4321) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Koax kábelezés hogy van kialakítva a lakásban? Milyen osztók vannak a modem előtt?
http://192.168.100.1/_aslvl.asp felhasználó név W2402 jelszó admin, utána ugyanezeket írd be acces level max érték, majd 192.168.100.1 signal fül

(#4323) Nova96 válasza kabelmania27 (#4322) üzenetére


Nova96
őstag

Nem tudok belépni ezzel..
W2402
admin

1. Nem tudom, de csak 1 hete kezdte el csinálni.
2. Hogy érted? :B

(#4324) kabelmania27 válasza Nova96 (#4323) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Ha webstar modemed van így részletesebben tudod megnézni a jelszint értékeket.
Modem újraindítást nem segít?

[ Szerkesztve ]

(#4325) S-Attila válasza kabelmania27 (#4324) üzenetére


S-Attila
aktív tag

Megkaptuk a UPC-től a rendelést visszaigazoló levelet. Van benne sok pdf. Most a következő lépés?

(#4326) Nova96 válasza kabelmania27 (#4324) üzenetére


Nova96
őstag

Nem. :B
Akkor hívjam a upc vagy nem? :))

(#4327) kabelmania27 válasza Nova96 (#4326) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Hívd

(#4328) v.attis


v.attis
őstag

Figyu má!
Múlt hónapban online módosítottam az internet csomagomat felfelé. Erre most kiszámláztak eszközcsatlakoztatási díjat és kiszállási díjat, mindkettő 2540 Ft. Jártatok már így? Én már nem egyszer módosítottam és még sosem kellett semmit fizetnem érte. Az egész rohadt weboldalon azt szajkózzák, hogy 0 Ft költség online rendelés esetén, itt megkérdeztem, hogy szerintetek meglévő ügyfelekre is vonatkoznak-e az ajánlatok és Ti is azt mondtátok, hogy igen. Az ASZF-ben sincs semmi konkrétum leírva a meglévő ügyfél felfelé módosítására.
Szerintetek jogos ezaz 5 rugó?

(#4329) Gubek-Einste válasza v.attis (#4328) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

Ha nem történt eszköz csere nálad akkor szerintem nem jogos, reklamáld meg.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#4330) v.attis válasza Gubek-Einste (#4329) üzenetére


v.attis
őstag

(#4331) Gubek-Einste válasza v.attis (#4330) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

Reklamáld meg és majd kiderül, hogy mivel magyarázzák.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#4332) Tomcsi33


Tomcsi33
tag

Sziasztok!

Amióta upc adja a netet, állandóan szakadozik, azt mondják alacsony a jelszint. Volt kint szerelő, valamit kötött a szekrényben, azt mondta most már minden jó lesz. Azóta is szakad.
Én nem értek hozzá, de berakom ide a jelszinteket. Szerintetek is ezzel lehet a baj ?

Model: Cisco EPC3208
Vendor: Cisco
Hardware Revision: 1.0
MAC Address: a4:a2:4a:37:f5:1f
Bootloader Revision: 2.3.1_R3
Current Software Revision: e3200-ESIP-12-v302r125533-120117c-L2VPN_upc
Firmware Name: e3200-ESIP-12-v302r125533-120117c-L2VPN_upc.bin
Firmware Build Time: Feb 7 10:19:03 2012
Cable Modem Status: Operational
Wireless Network:

Cable Modem State

DOCSIS Downstream Scanning: Completed
DOCSIS Ranging: Completed
DOCSIS DHCP: Completed
DOCSIS TFTP: Completed
DOCSIS Data Reg Complete: Completed
DOCSIS Privacy: Enabled

Downstream Channels

Power Level: Signal to Noise Ratio:
Channel 1: -0.4 dBmV 39.7 dB
Channel 2: -1.3 dBmV 40.0 dB
Channel 3: -0.2 dBmV 39.9 dB
Channel 4: 0.3 dBmV 40.2 dB
Channel 5: 0.0 dBmV 40.2 dB
Channel 6: 0.0 dBmV 40.0 dB
Channel 7: -0.5 dBmV 39.9 dB
Channel 8: 0.0 dBmV 40.4 dB

Upstream Channels

Power Level:
Channel 1: 51.0 dBmV
Channel 2: 48.5 dBmV
Channel 3: 49.0 dBmV
Channel 4: 49.8 dBmV

(#4333) kabelmania27 válasza Tomcsi33 (#4332) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Koax kábelezés hogy van kialakítva a lakásban? Milyen osztók vannak a modem előtt?

(#4334) Tomcsi33 válasza kabelmania27 (#4333) üzenetére


Tomcsi33
tag

Modem előtt van egy osztó, ami megy a tv-re és jön a modemre. Leírom, mi van ráírva, mert sajnos nem nagyon értek az ilyen dolgokhoz.

teletronik
H2772 04db

5-1000 mhz

(#4335) Tomcsi33 válasza Tomcsi33 (#4334) üzenetére


Tomcsi33
tag

Iletteve pontosabban úgy van, hogy bejön a koax, bemegy az egyik szobába, ott rámegy egy osztóra, ami rámegy egy tv-re, és jön tovább az én szobámba. Innen megy egy tvre és a modemre. Amit az előbb leírtam, az az én szobámban lévő osztó, ami előtte van, az meg ez:

PCT-1000-2W
5-1000 MHZ -120db RFI
-3.5 db out

(#4336) kabelmania27 válasza Tomcsi33 (#4335) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Jófajta a két splitter, a bejövő jelszint a letöltési frekiken kb 6,2-7,5 körül van.
Modem újraindítás nem segít? Router nélkül is szakad?
Jelszint értékeid rendben vannak.

[ Szerkesztve ]

(#4337) Tomcsi33 válasza kabelmania27 (#4336) üzenetére


Tomcsi33
tag

Modem újraindítás általában segít, de várni kell 5 percet, vagy akár többet is. Router nélkül hosszabb ideig nem lett még kipróbálva. Elképzelhető hogy amiatt szakad ?

(#4338) kabelmania27 válasza Tomcsi33 (#4337) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Melyik netcsomagot fizetted elő?

(#4339) Tomcsi33 válasza kabelmania27 (#4338) üzenetére


Tomcsi33
tag

Fiber power 120
Előtte rubicomos voltam, de a UPC vette át, és ezt a csomagot kaptuk.

(#4340) kabelmania27 válasza Tomcsi33 (#4339) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Ha nem gigabites a routert iktasd ki és nézd meg úgy is szakad e, ismerősnél gigabites switch van, modem újraindítás után egyből van net.

[ Szerkesztve ]

(#4341) Intruder2k5 válasza Tomcsi33 (#4337) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Ezt az 5 percet, hogy érted? Ez alatt mi történik? A modem online, de nincs net, vagy pedig nem tud felcsatlakozni a modem? Milyen LED-ek villognak rajta ilyenkor? Csak mert, ha 5 percbe telik neki a visszacsatlakozás, akkor ott valami komoly probléma van a kapcsolatban!

[ Szerkesztve ]

(#4342) Tomcsi33 válasza Intruder2k5 (#4341) üzenetére


Tomcsi33
tag

Amikor nincs net, azaz amikor "elmegy vagy megszakad" a net, a modemen semmi nem villog. Amikor kihúzom a 220-ból és vissza, akkor sorba világít minden led, de az utolsó, az online led, az villog, kb. 5 percig. A router egy tp-link. Nem tudom számít-e, de a router nem tudja a 120 megabitet, csak 100-ig van.

(#4343) kabelmania27 válasza Tomcsi33 (#4342) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Annyit számít, hogy nem tudod kihasználni a 120/10et, ha nincs szükséged wifire és max három gépre szeretnéd megosztani a netet elég egy 5portos gigabites switch is.
Azt is meg lehet csinálni hogy a router elé teszed be switch-et, így gigabites kábeles LAN kapcsolatot tudsz kialakítani és a wifi is megmaradhat, ha legközelebb routert veszel gigabitest vegyél. Ismerősnél az online led szinkronizálás után hamar világít.
Ha a hűség lejárta után vissza szeretnél menni 50 vagy 25megásba nem kell új hálózati eszközöket venned.

[ Szerkesztve ]

(#4344) Tomcsi33 válasza kabelmania27 (#4343) üzenetére


Tomcsi33
tag

Wifi kellene, a telcsihez és laptopohoz is. Nem akarom elkiabálni, de ma este nem szakadt meg, csak napközben, eddig este volt jellemző a szakadás.

(#4345) Intruder2k5 válasza Tomcsi33 (#4342) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Ezt a semmi sem villog dolgot pontosan, hogy érted? Semmi nem is világít? Még a Power LED sem? Vagy mi világít, ha már semmi sem villog? Egyébként az 5 perces újracsatlakozás szerintem valami szolgáltató oldali hibára utal, mert ennek nagyjából 1, de legfeljebb 2 perc alatt meg kell történnie! 5 perc nagyon sok!

[ Szerkesztve ]

(#4346) Tomcsi33 válasza Intruder2k5 (#4345) üzenetére


Tomcsi33
tag

De világít minden, csak nem villog. Egyébként épp most szakadt meg megint :(
Gép jelzi hogy nincs net kapcsolat, de a modemen mind a négy led, plusz telefon led, folyamatosan világít, zölden. Egyedül a link led villog narancssárgán. Miután áramtalanítom, akkor villog az online led, általában 5 percig, de pl. most még egy perc sem kellett és volt megint net. Nem értem én ezt.

(#4347) kabelmania27 válasza Tomcsi33 (#4346) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Router nélkül nézd meg. Egyik ismerősnek is a TP-Link routerje csinált érdekes dolgokat.
Ha az online led világít, a modem nem esik le a hálózatról.
Lehet a router nem bírja a 120Megabitet osztani.

[ Szerkesztve ]

(#4348) Tomcsi33 válasza kabelmania27 (#4347) üzenetére


Tomcsi33
tag

Rendben, holnap megnézem ha itthon leszek. Köszi a segítséget.

(#4349) Tomcsi33 válasza Tomcsi33 (#4348) üzenetére


Tomcsi33
tag

A mai nap folyamán meg olyat csinál a modem, hogy elmegy a net, és magától újraindul, már vagy 3-szor játszotta ezt el, most már áramtalanítani sem kell, magától újraindul.
Nem tudom miért van ez, de azt tudom, amióta a UPC van, csak a gond van. Nem ide tartozik, de a rubicomnál a netért kb. 6000-et fizettünk, mondták a UPC-nél, minden marad, még az ár is, többször is elmondták. Erre kijött a számla 14ezer a net :) Szóval Én nagyon rossz véleménnyel vagyok róluk :(

(#4350) kabelmania27 válasza Tomcsi33 (#4349) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Lehet, hogy lejárt a hűségnyilatkozat.
Ilyenkor be kell telefonálni a 1221-re kiválasztani a lemondás gombot, aztán elmondani hogy szeretnél olcsóbb havidíjat, 6100Ft 1éves hűséggel a 120/10, 4850Ft a 50/5 3250Ft a 25/1,5, de vannak csomagok is, a kedvezményt magától nem jár, neked kell kérni.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.