Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-27 18:53:21

LOGOUT.hu

Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)

Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#135201) prisz válasza Kaba (#135200) üzenetére


prisz
aktív tag

Azt a 4k-s adást natívan ki is adja a box? Ez érdekelne. Van a menüjében 4k-s kimeneti lehetőség? Vagy a tv skálázza fel? Mert piszok nagy a különbség. Tényleg érdekelne, mert nincs ilyen boxom.

(#135202) bghistvan


bghistvan
senior tag

Köszönöm a segítséget!
Szerintem akkor cseréltetem a settopboxot,van jópár csatorna (sd és hd),amik akadoznak,darabodak,laggolnak,pl spíler nézhetetlen kategória, ezenkívül már sokadjára kifagy kép.... csatorna váltásnál is jellemzően random kifagy, sok csatornánál hd és sd között szinte alig van különbség...... távirányító is meghalt múltkor,azt cserélték.
Iptv,optikai kábelen jön be minden, és nem a xar kategóriába sorolható a tv....
Minden más gyönyörűen fut, streamek, külső adathordozóról is.
Nagy csalódás eddig a Telekom tv szolgáltatás....

(#135203) snyper990 válasza bghistvan (#135202) üzenetére


snyper990
őstag

Azt eddig nem írtad, hogy nálad ilyen problémák vannak. Ezeket lehet, hogy egy kábelcsere is orvosolni tudja

(#135204) bghistvan válasza bghistvan (#135202) üzenetére


bghistvan
senior tag

Illetve..... van esetleg más alternatíva a box helyett?
Pl: cs modul kártya???.. vagy más típusú box?

(#135205) Kaba válasza bghistvan (#135204) üzenetére


Kaba
veterán

CI modul kártyás megoldás nincsen a Telekomnál.
Próbálhatsz kábel cserét,bejelentheted a boxot hibára(lehet kapsz egy csereboxot),ha nem oldódna meg akkor,végső esetben válthatsz az androidos Smartboxra egy új szerződéssel.

[ Szerkesztve ]

(#135206) bghistvan válasza Kaba (#135205) üzenetére


bghistvan
senior tag

:W

(#135207) Kaba válasza prisz (#135201) üzenetére


Kaba
veterán

A box is tudja,de jobb tévéknél(pl.OLED), érdemesebb a felskálázást a tévével végeztetni.

(#135208) KubanitoS válasza bghistvan (#135202) üzenetére


KubanitoS
veterán

Nálad valami nagyobb gebasz van, ez alapján ne ítéld meg a Telekomot, mert nem ez a normális szolgáltatás náluk.

Nothing will stand in our way. I will finish what you started.

(#135209) bghistvan válasza snyper990 (#135203) üzenetére


bghistvan
senior tag

Valóban,most nem,csak a múltkor említettem.......
Pl a settopbox-hoz kapott HDMI kábelről és a boxról annyit, hogy a boxon lévő youtube appot használva a 4k videók nagyon gyérek, fátyolosak, színszegények, életlenek, vibrálnak..... míg a tv saját youtube appja,ami a routerből direkt kapja lan kábelen keresztül a netet, ég és föld!
Ahogy előbb is írtam, gyönyörűen fut.
Tehát ezért is gondolom, vagy a Settopbox vagy a kábel a ludas.

(#135210) bghistvan válasza Kaba (#135207) üzenetére


bghistvan
senior tag

Ez egy QLED,FALD.Nativ 120hz,felskálázza pedig....

(#135211) bghistvan válasza KubanitoS (#135208) üzenetére


bghistvan
senior tag

Ez az Androidos box amit kaptam....

(#135212) KubanitoS válasza bghistvan (#135211) üzenetére


KubanitoS
veterán

Annál sem normális működés…

Nothing will stand in our way. I will finish what you started.

(#135213) prisz válasza bghistvan (#135209) üzenetére


prisz
aktív tag

Az androidos stb-n milyen felbontás van kiválasztva?

(#135214) Kaba válasza bghistvan (#135211) üzenetére


Kaba
veterán

Korábban mindig STB-ről írtál.Amennyiben az androidos Smartboxod van,akkor szinte biztosan a HDMI kábel amit használsz nem megfelelő.
A box menűjében kapcsold ki az automatikusan legjobb minőséget és állítsd a képernyőmódot 1080p50hz-re ,így a téved fog felskálázni.

[ Szerkesztve ]

(#135215) prisz válasza Kaba (#135207) üzenetére


prisz
aktív tag

Ezt gondold át mégegyszer...

[ Szerkesztve ]

(#135216) bghistvan válasza prisz (#135213) üzenetére


bghistvan
senior tag

Jelenleg 4K50hz.
Automatán is használtam, és Fhd 50Hz,60hz és 4k 60hz-en is.
Mindegyik opciónàl ugyanez a hibajeienség.

(#135217) bghistvan válasza Kaba (#135214) üzenetére


bghistvan
senior tag

Lényegében igen,de azt hittem ez is egy Settopbox.
Androidos smart box.

(#135218) bghistvan válasza bghistvan (#135209) üzenetére


bghistvan
senior tag

Viszont erről mi a véleményetek:?

(#135219) Kaba válasza bghistvan (#135218) üzenetére


Kaba
veterán

A HDMI kábel nem megfelelő(ez a legvalószínűbb).
Mielőtt cseréled áramtalanítsd a modemet és a boxot.Indíts újra először a modemet,amikor készenlétben áll,akkor indíts a boxot.
Amennyiben nincsen változás cseréld a HDMI kábelt(minimum 2.0),ha egyik lépés sem segített,akkor jelentsd be hibára.

[ Szerkesztve ]

(#135220) snyper990 válasza bghistvan (#135209) üzenetére


snyper990
őstag

Próbáld ki másik kábellal. Lehet, hogy annak a hibája miatt vért izzadnak a hibajavító algoritmusok, mire sikerül valamiféle képet megjeleníteniük, és ennek az eredményét látod.
Tényleg nem kell semmiféle csodakábel egyébként. Olvass vásárlói tapasztalatokat (lehetőleg valami nagyobb forgalmú, megbízhatóbb lapon), mielőtt megveszed, azzal nagyon nem lehet mellélőni. (8K képes is felesleges, mire olyan tévéd lesz, már valószínűleg elavult lesz a mostani HDMI szabvány)

Semmi köze a modemnek egy HDMI kábel cseréjéhez. Még a boxot áramtalanítani sem feltétlenül szükséges, de ártani sem árt

[ Szerkesztve ]

(#135221) Kaba válasza snyper990 (#135220) üzenetére


Kaba
veterán

Az újraindítása a modemnek és a boxnak,mindig legyen az első lépés bármilyen hiba esetén.
Lehet egy megakadt frissítés többek között.
A HDMI kábel cseréje a második lépés lesz az ő esetében(valószínűleg ez oldja meg).
A harmadik a hibabejelentés.

[ Szerkesztve ]

(#135222) snyper990 válasza Kaba (#135221) üzenetére


snyper990
őstag

Egy megakadt frissítés nem produkál ilyen hibát, de legyen. Sosem árthat egy újraindítás :)

(#135223) prisz válasza bghistvan (#135216) üzenetére


prisz
aktív tag

Ha kép van, akkor ennyit tud a box. Nem többet. Más kábellel sem lesz jobb. A tv appja natívan adja a 4k-s youtube videókat, ahogy a netflix és a google stadia is nagyon szép. Ezek után kétséges, hogy ez a box ilyen gyenge hardverrel, és szoftver támogatással, képes e valódi 4k-s kimenetre...

(#135224) Kaba válasza snyper990 (#135222) üzenetére


Kaba
veterán

Olvassál figyelmesebben,nem konkrétan erre a hibára utaltam,hanem bármilyen fellépő hiba esetén,legyen az újraindítás az első tennivaló.
Az ő esetében a nem megfelelő kábel használata a legvalószínűbb.

[ Szerkesztve ]

(#135225) tobias40 válasza snyper990 (#135220) üzenetére


tobias40
veterán

Hdmi kábelt csak kikapcsolt eszközöknél cserélek mert hazavághatja a mind a tv mind pedig a box hdmi ki-bemenetét!
Ez mondjuk minden eszközre igaz nálam,csak szigorúan kikapcsolt /áramtalanított eszközön cserélek kábeleket.
Ment már tönkre hdmi kimeneten tv-n is és erősítőn is stb...

Ez csk egy jó tanács mindenkinek! :R

[ Szerkesztve ]

(#135226) adika4444 válasza prisz (#135120) üzenetére


adika4444
addikt

Nincs korlát, nagy torrentesek napi több terát elforgalmaznak.

üdv, adika4444

(#135227) snyper990 válasza prisz (#135223) üzenetére


snyper990
őstag

Van kép, de laggol, kockásodik, szétesik, alacsony színtelítettségű, fátyolos. Ezek tipikus hibás HDMI kábelre utaló jelek.

#135224 Kaba: Nem állítottam az ellenkezőjét annak, hogy az lenne az első lépés a hibakeresésben. Viszont te logikailag azzal kapcsoltad össze a megakadt frissítést, mint lehetséges hibaforrást, ami egyébként előfordul, de az általa tapasztalt jelenségekre egyértelműen nem magyarázat. Csak ennyi volt a megjegyzésem. Szóval vagy olvass te figyelmesebben, vagy fogalmazz világosabban :)

#135225 tobias40: A HDMI specifikáció része, hogy „hot-pluggable”, azaz akár bekapcsolt készülékek esetén is csatlakoztatható. Ha az aljzat megy tönkre, ott más probléma lesz (pl. feszülő kábel/csatlakozó, aranyozott csatlakozós kábel használata)

(#135228) Ctrl+Alt~Del


Ctrl+Alt~Del
senior tag

Tud valaki megoldást arra, hogy a lakásba behúzott optikai kábelt hogyan lehetne elvezetni más helyiségbe úgy, ha csak 5 métert hagy ott a szolgáltató bekötésnél? Egy barátom új lakásba költözik, és nem akarja, hogy igénytelen módon a bejárati ajtó fölött legyen az ONT, márpedig a Telekom így köt be (máshonnan is hallottam).

Lehet kérni utólag a Telekomot, hogy akár díjfizetés ellenére hosszabbítsa meg a kábelt, és a falon belül csatornába húzz be a kívánt helyre?

Ha valaki vezetékkel akar eszközt csatlakoztatni az ONT-ra, az azt is szerelje fel a bejárati ajtó fölé? :U Ezt mégis hogy a viharba gondolják?

[ Szerkesztve ]

W | W | H | W | W | W | H

(#135229) astorre19 válasza Ctrl+Alt~Del (#135228) üzenetére


astorre19
aktív tag

Az ont általában oda teszik ahová a tulaj kéri...jól is néznénk ki ha a szerelő döntené el a lakásomban hová szeretné lerakni :) Ezt csak a hogy gondolják részhez írtam....

A barátod hívja fel az ügyfélszolgálatot és mondja el mit szeretne és díj ellenében megoldják..

Ja hogy még nincs bekötve?Akkor meg kérje oda ahová neki tetszik

[ Szerkesztve ]

Battletag: SHADOWDRAGON#26677

(#135230) Ctrl+Alt~Del válasza astorre19 (#135229) üzenetére


Ctrl+Alt~Del
senior tag

5 méter kábelt hagytak lakásonként. Az nem elég, hogy a falban elvezesse a kívánt helyig.

A Telekom szerintem ezt nem fogja megcsinálni, hisz akkor eleve annyi kábelt hagytak volna a lakásban, amennyi kell.

W | W | H | W | W | W | H

(#135231) KubanitoS válasza Ctrl+Alt~Del (#135230) üzenetére


KubanitoS
veterán

Pontosan milyen választ szeretnél hallani? Mi itt elbeszélgethetünk, de akkor is a telekomnál kell érdeklődni.

Nothing will stand in our way. I will finish what you started.

(#135232) btudos válasza Ctrl+Alt~Del (#135230) üzenetére


btudos
veterán

Most akkor a szolgáltató már bekötötte, vagy csak a lakásig húzták el az optikát és a végszerelés még hátra van? Ha a falban ki van alakítva a csatorna, nincs akadálya, hogy abba behúzza a szerelő, az optikai kábelt is lehet toldani megfelelő eszközökkel. Alapvetően sok minden múlik a kiérkező szerelőn, de az alap az, hogy ha reális keretek között megoldható, oda rakják az ONT-t, ahová az ügyfél kéri.

Amúgy nem feltétlen, de teljes mértékben majdnem igaz.

(#135233) andrew911 válasza btudos (#135232) üzenetére


andrew911
tag

Nekem az a sejtésem, hogy ez egy új építésű társasház lehet, ahol a kivitelező jófej/előrelátó módon behúzatta előre a Telekommal az optikát a lakásokba, ráhagyva nagyjából 5 métert, hogy fúrás nélkül már csak az ONT kelljen rádugni. Azt nem tudom, hogy ilyenkor mi van, technológiailag nyilván megoldható a kábel toldása. Én mindenesetre nem a "hogyaviharbaképzelikeztaköcsögök" lépéssel kezdenék, hanem kávéval kínálnám a kiérkező installáló szakit, szerintem megoldja.

(#135234) Zeki válasza Luigi962 (#135172) üzenetére


Zeki
nagyúr

Nálam melegszik a box. Stand by.

(#135235) freeknight


freeknight
őstag

Mire kezdtem megszokni a szolgáltatói routert, erre hirtelen 5 óra körül szinte teljesen lehalt a 2,4 ghz wifi (mobilon csak ezt használom), nézem, hát persze hogy nálam is megjelent a 2NDSSID...
Volt erről szó pár hete, de már nem találom, ki lehet kapcsoltatni az ügyfélszolgálaton?

(#135236) tobias40 válasza freeknight (#135235) üzenetére


tobias40
veterán

Igen,ki lehet.
Hívd a 1414-t!

(#135237) tylerddd válasza tobias40 (#135183) üzenetére


tylerddd
veterán

23mp a bekapcs gomb lenyomásától a kép/hang megjelenéséig.

Csak egészség legyen, meg térerő!

(#135238) tobias40 válasza tylerddd (#135237) üzenetére


tobias40
veterán

Köszi az nem vészes!
Egyelőre hagyom így majd tesztelem később a stby-t..

(#135239) kis20i válasza tobias40 (#135183) üzenetére


kis20i
csendes tag

ISB2231 standbyból 7-8 másodperc, áramtalanításból 1:30

(#135240) Dave1984 válasza kis20i (#135239) üzenetére


Dave1984
őstag

Telekomnak jelentve az Androidos box hibái. Lefutott egyellenorzést, hálózattal minden rendben. Ha Android box most jól működik nem tud mit csinálni. :(

Nekem a tudat nem ad szabad utat

(#135241) Statikus válasza Ctrl+Alt~Del (#135228) üzenetére


Statikus
senior tag

A Telekom nem így köt be. Úgy köt be, ahogy az ügyfél ésszerű keretek között kéri és amilyen a fogadjisten. Mindent meg lehet oldani, csak hozzáállás kérdése.
Nyilván a szerelő is másképp áll egy bunkóhoz és másképp egy kedves emberhez.
Vésni nem fog semmit, legfeljebb 1-2 lyukat fúr, ahol szükséges, de a szerelőnél van 10-20m optika, amit oda húz a lakáson belül, ahova kéri a kuncsaft, a kis tekercsből a maradékot pedig kidobják, akkor is, ha az 5m...

Én kialakítottam védőcsövezést felújításkor oda, ahova én akarom és nagy boldogsággal (nem kellett fúrni, nem kellett szopni semmivel) behúzta az optikát és kész... Még meg is köszönte, hogy ilyen jól elő volt készítve.

(#135242) Atomantiii válasza Statikus (#135241) üzenetére


Atomantiii
őstag

Van ahol egy oszlopközt is át kell feszíteniük, az bőven több 20 m hossznál. Nálam pl van vagy 60 m mire bejön a kifejtési ponttól.

(#135243) #46824192 válasza tobias40 (#135225) üzenetére


#46824192
törölt tag

Alap ,hogy csak kikapcsolt állapotban dugdossuk a hdmi kábelt.

Mondhat bármit a szabvány,leírás,tanulmány ,akármi.
Én már láttam eszközt lehalni miatta. Persze ha kikapcsolt állapotban csinálta volna az illető a kábel cserét ,akkor 99% hogy ma is él az eszköz.
Nekem próba szerencse helyett, megéri azt a +1 perc fáradtságot.

(#135244) tobias40 válasza #46824192 (#135243) üzenetére


tobias40
veterán

Ezt mondtam én is de gondolom sokan vannak akik vagy nem tudják,vagy nem jártak még pórul emiatt. :K

(#135245) Statikus válasza Atomantiii (#135242) üzenetére


Statikus
senior tag

Lakáson belül... értelemszerűen, ha egy fél utcányit kell húznia, akkor nagyobb gurigával érkezik.

(#135246) MrPetya19 válasza tobias40 (#134922) üzenetére


MrPetya19
addikt

Hát ha jól olvastam azon valamiért lehet egyedi DNS-t beállítani, míg az 5670-en nem. :(((

,,Az Epöl térképei Kelet-Európában sivatagot mutatnak." Bog

(#135247) V-I-D-A válasza Kaba (#135214) üzenetére


V-I-D-A
aktív tag

"A box menűjében kapcsold ki az automatikusan legjobb minőséget és állítsd a képernyőmódot 1080p50hz-re ,így a tévéd fog felskálázni."
-Ezzel jobb lesz a kép a 4K Tv-n? Érdemes átállítani? :F

(#135248) Kaba válasza V-I-D-A (#135247) üzenetére


Kaba
veterán

Ki kell próbálni.Tévétől is függ.Amennyiben nem lett jobb,akkor visszaállítod a legjobb minőségre.

[ Szerkesztve ]

(#135249) patrikcoc válasza V-I-D-A (#135247) üzenetére


patrikcoc
aktív tag

Valamivel szebb lesz így a kép (legalábbis nálam LG OLED-eken), de igazából az 1080i50 lenne a megfelelő HD-hoz, 576i50 SD-hez, így a TV is deinterlacel, viszont valamiért az androidos box sokkal rondább képet ad 1080i-vel. A régi boxoknál ez nem volt probléma, és jobb is volt úgy, mert 1080p-n lehet látni néha hogy fos az androidos box deinterlacere (pl. Viasat6, 1080p-n amikor beúszik a jelenlegi műsor címe, enyhén csíkozik a szöveg amíg mozog, 1080i-n megfelelő.).

[ Szerkesztve ]

(#135250) V-I-D-A válasza Kaba (#135248) üzenetére


V-I-D-A
aktív tag

LG OLED55A13LA 4K UHD Smart OLED TV-nél esélyes hogy jobb lesz 1080p50hz-en?
Másik kérdés, hogy az Androidos box menüjében a HDR-t adaptive módban, vagy folyamatos HDR-el érhetek el jobb minőséget?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.