Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-27 18:53:21

LOGOUT.hu

Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)

Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#135601) snyper990 válasza Ciccuka (#135600) üzenetére


snyper990
őstag

Mondjuk azért a Formula 1-gyel kapcsolatban megjegyezném, hogy annak a hangkeverése sz@r úgy, ahogy van... Ez történik, amikor a közszolgálati adókat is haverokkal meg azok haverjaival töltik fel, és nem olyanokkal, akik értenek is ahhoz, amit csinálnak

[ Szerkesztve ]

(#135602) prisz válasza citkar (#135595) üzenetére


prisz
aktív tag

Próbáld meg, hogy a dhcp tartományt átállítod 11-99-ig, a nas-t meg a többi fix ip-s cuccot ezen tartományon kívül helyezed. Értelemszerűen 100 fölé.

[ Szerkesztve ]

(#135603) citkar válasza prisz (#135602) üzenetére


citkar
addikt

Jövőhéten kipróbálom, ha otthon leszek, hátha segít.

(#135604) .:ZS:. válasza citkar (#135595) üzenetére


.:ZS:.
senior tag

Ebbe csak az a szép, hogy ez egy teljesen ismert “feature” a kaonban. Itt a fórumon is sokszor volt róla szó, de a Telekomnál is pontosan tudják, hogy a fixált IP használhatatlanná teszi a felületet. Egyszerűen nem érint annyi embert ez, hogy megérje nekik foglalkozni vele.

Bár minden szolgáltatónak megvan a maga baja főleg az eszközökkel, de a T-nél rá vagy kényszerítve eszközük használatára, vagy erősen kompromisszumos módon tudsz saját értelmes eszközt használni. Szerencsére a DIGI már behúzta az optikát a házba, remélhetőleg el is indul majd mire a hűségem lejár, onnantól repül is ez az ipari hulladék a lakásból :))

(#135605) Pokesz007


Pokesz007
senior tag

Sziasztok végre lehet rendelni az optikát. Kész vannak.
Telekom oldalán (bejelentkezve),ha módosítom az (dsl)internetet,akkor automatikusan kijön a szerelő bekötni az optikát ? vagy 1414 vagy chat beszélgetés kell?

[ Szerkesztve ]

️️Hardverapró Mindörökké️️

(#135606) CanibelZ


CanibelZ
aktív tag

Én is a tegnapi nap folyamán kaptam egy ilyen Caon csodát, nem tudom minek egyébként, a régi Sagem tökéletesen kiszolgált. Azért "kell" ez az új, ha úgy döntenék, hogyha 1000-es netre váltanék, akkor ki tudja szolgálni?
De csak egyet tudok érteni, ez valami ipari hulladék, beüzemeltem, úgy tűnt alapból bridge-ben van (tűzfal külső IP-t látta), volt is net, mondom fasza, kész. Pár perc után néhány oldal nem akart betölteni, csináltam egy újraindítást, mert akkor a menüje is szar lett hirtelen, ahogy fentebb is írták. Valamiért visszakapcsolt bridge-ből, de legalább a menü jó lett, gondoltam akkor megpróbálok ezen beállítani pár dolgot, ha jó, akkor használom azt tűzfalnak. Nem tudom melyik lépésnél, de szerintem nekem már a fix IP beállítás előtt belassult és innentől se kép, se hang... Telefonon hölgy bentről újra tudta indítani (nekem itthonról az áramtalanítás nem segített és a rajta levő reset gomb sem...), berakta bridge-be, ment tegnap. Néha éreztem, hogy nyekkent egyet, de mondom, csak melegszik még. Valami este lecsapta a biztosítékot, nem tudom van-e összefüggés, de miután visszakapcsoltam az áramot, minden ment, de persze ez a modem nem kapcsolt be. Nem tudom melyik ima és szidás után bekapcsolt, de random oldalak nem töltöttek be. Gondoltam visszarakom a régit, mivel tegnap direkt nem vittem vissza, de az meg már nem is csatlakozik. Szerintem bentről letiltották, hogy ne lehessen használni. Vissza a Kaon, egy-két újraindítás után most csak működik bridge-ben. Egy dolog zavar, nem tudom kikapcsolni rajta a wifit, mert ugye szar a menüje (ezt akkor se tudtam, amikor jó volt, de mindegy).
Bocs, hogy hosszú lett, de rég nem húztam fel magam semmin és ez most rosszul érintett. :W
Kérdés, betelefonálok és szépen kérem, kaphatok más márkájú eszközt? Nem is értem, hogyha ennyi baj van ezzel, akkor miért erőltetik...

(#135607) Kaba válasza Pokesz007 (#135605) üzenetére


Kaba
veterán

Lehet,ha nem sürgős,(a szerelő nem jön automatikusan,mivel visszahívnak később), célszerűbb a 1414-en megrendelni,mivel így általában kapsz egyből bekötési időpontot is.

[ Szerkesztve ]

(#135608) Pokesz007 válasza Kaba (#135607) üzenetére


Pokesz007
senior tag

Köszönöm válaszod,hasznos volt számomra :R Pár éve,már ezt vártam.

️️Hardverapró Mindörökké️️

(#135609) Keef_Lee válasza Ciccuka (#135600) üzenetére


Keef_Lee
senior tag

A legnagyobb probléma ezzel, hogy az 1-es és a 25-ös között nincs elég nagy különbség.

(#135610) vatoloco26


vatoloco26
tag

Sziasztok
Sagemcom F@st 3890V3 routerrel lehetséges estleg torrentezni? évek óta a Asus routerrel torrentezek,de lehet már a technika továbbtart?
Köszönöm a válaszotokat.

(#135611) OldMike válasza Keef_Lee (#135609) üzenetére


OldMike
őstag

A Térhangzás funkció bekapcsolása után a HD csatornák esetében semmi különbség nincs. Biztosan nem így kellene működnie, de ebben az esetben a hangerő szabályozó úgy működik, mintha bekapcsoló lenne: vagy nincs hang, vagy teljes hangerő van :W

42LM660S

(#135612) DavTitan


DavTitan
csendes tag

Sziasztok. Egy ideje nem követem a fórumot, nem tudjátok, hogy jön -e a német felület a Telekom TV-re? Március környékén olvastam, hogy elvileg jönni fog.
Köszi előre is :)

(#135613) kabelmania27 válasza vatoloco26 (#135610) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Saját routerrel jobban jársz mert stabilabb mint a szolgáltatói eszköz router része.

[ Szerkesztve ]

(#135614) dptrsk válasza vatoloco26 (#135610) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Nem, nincs rajta torrent kliens

[ Szerkesztve ]

(#135615) snyper990 válasza DavTitan (#135612) üzenetére


snyper990
őstag

Valami új felület fejlesztés alatt áll kb. egy éve, nem tudom, hogy ugyanaz-e, mint a német. Gyanítom, hogy nem, különben már kész lenne.
Őszi megjelenésről is volt szó, már csak arra várunk, hogy kiderüljön, melyik év ősze... :D Bár inkább végezzenek alapos munkát, minthogy kiadjanak még egy bughalmazt

[ Szerkesztve ]

(#135616) Essejó válasza citkar (#135595) üzenetére


Essejó
veterán

A Sagem 3890v3 is többsebből vérzik, de ott állíthatok bárminek statikus IP-t, nem romlik el a felület. Szintén koax, de 1000/25-ös net, van nasom fix IP-vel.

Az emberiséget ősidők óta két dolog foglalkoztatja: 1. Ki találta fel a munkát? 2. A többiek miért nem verték agyon?

(#135617) frenk74 válasza Essejó (#135616) üzenetére


frenk74
tag

Ha csak böngészőből csinálsz egy speed tesztet megvan az 1000? CLI-n megvan.

[ Szerkesztve ]

(#135618) Boond


Boond
addikt

Nah megdőlt az az állítás, hogy a "Telekom nem emel inflációval semmit pedig megtehetné".

Nagyjából az összes Sat-os csomagot megemelik pár száz forinttal/hó. Március 1.-től. Gondolom az infláció mellett a cél, az ügyfelek áttérítése, iptv-re, mert lehet így már nem olyan nagy ugrás árban, van ahol 500 ft körül is változik.

Egyébként telefonon is vannak változások.

(#135619) katsazoli válasza Boond (#135618) üzenetére


katsazoli
csendes tag

Ez vonatkozik hűségidős szerződésekre is?

Xbox live ID: Zolika21

(#135620) AnonymusX válasza Boond (#135618) üzenetére


AnonymusX
senior tag

Ha egyszer elkezdi valamelyik, a másik követi. Tuti, hogy nem csak a SAT TV-n fognak emelni, lesz itt vezetékes áremelés is. Sőt ha a telenor a hűségidő alatti emelést meglépi akkor a Telekom is meg fogja tenni, de talán ők nem fogják nem egyoldalú szerződésmódosításnak tekinteni, mint a Telenor.

(#135621) blackmajesty válasza AnonymusX (#135620) üzenetére


blackmajesty
aktív tag

Ott írja a számlakép alján, hogy:

"Az elõfizetõ a szolgáltató egyoldalú szerzõdésmódosításáról szóló értesítésének kézhezvételétõl számított 45 napon belül jogosult azonnali hatállyal, további jogkövetkezmények nélkül felmondani a határozott idõtartamú elõfizetõi szerzõdést. Nem jogosult az elõfizetõ felmondani az elõfizetõi szerzõdést, ha a módosítás következtében az elõfizetõi szerzõdés, illetve a szolgáltatás igénybevételére vonatkozó feltételek az elõfizetõ számára kizárólag elõnyös módon változnak meg, ha a módosítás adminisztratív jellegû és nem tartalmaz az elõfizetõ számára hátrányos rendelkezést, vagy ha a módosítás kifejezetten jogszabályváltozáson, hatósági vagy bírósági döntésen alapul. Az elõfizetõ a határozatlan idejû elõfizetõi szerzõdést azonnali hatállyal bármikor jogosult további jogkövetkezmények nélkül felmondani."

(#135622) Boond válasza katsazoli (#135619) üzenetére


Boond
addikt

2020-stól mindre ami Sat. DE eltudjátok olvasni a havi számla alján a változásokat.

(#135623) Boond válasza AnonymusX (#135620) üzenetére


Boond
addikt

Nálunk a kábeltv már emelkedett 400 ft al februártól. Mondjuk hétfőn rákérdezek, hogy mi van, ha most nyomok egy egy év hűséget :D (még január van).

Amúgy én azt vártam, hogy szeptembertől (2021) már emel a Telekom, ehhez képest pozitív meglepetés volt, hogy csökkent net ára a gigás csomagnak... váltottam is rá később... Mondjuk lehet itt is be kéne aktiválni egy hűséget...

[ Szerkesztve ]

(#135624) snyper990 válasza Boond (#135623) üzenetére


snyper990
őstag

Tudtommal már nem nagyon van árkedvezmény hűségre, főleg nem egy évre...

(#135625) Kaba válasza snyper990 (#135624) üzenetére


Kaba
veterán

Egy év hűség esetén az első hónap kedvezményes.
Két év hűség esetén készülékkedvezmény van,a mértéke a csomag nagyságától függ.

(#135626) tobias40 válasza snyper990 (#135624) üzenetére


tobias40
veterán

Sztem Boond csak amiatt menne rá az egy év hűségre hogy addig ne változzon a mostani ár,tehát ne tudjanak neki emelni februártól.
Lehet én értem félre..

Vagy hűség alatt is emelhetnek havi díjat? :F

[ Szerkesztve ]

(#135627) Kaba válasza tobias40 (#135626) üzenetére


Kaba
veterán

Nem emelhetnek és eddig annak sem emelték akinek lejárt a szerződése.

(#135628) tobias40 válasza Kaba (#135627) üzenetére


tobias40
veterán

Tehát ha megtudjuk hogy emelni akarnak akkor érdemes gyorsan 1 vagy 2 éves hűséget kötni. :C

(#135629) Kaba válasza tobias40 (#135628) üzenetére


Kaba
veterán

Elvileg igen,de nem tudod előre,mivel egy esetleges emelés nem lesz előre közölve.Az egy év hűségnek nem sok értelme van.2 év előnyösebb.

(#135630) tobias40 válasza Kaba (#135629) üzenetére


tobias40
veterán

Az emelést sztem be kell jelenteni előtte,hogy eldöntse az efi hogy marad vagy megy máshova,nem?

(#135631) blackmajesty válasza Kaba (#135627) üzenetére


blackmajesty
aktív tag

Már miért ne emelhetnének? Kell adni 45 napot a bejelentés után, hogy kötbérmentesen lemondhasd a szolgáltatást, ha nem tetszik az emelés. Ha nem mondod le, akkor elfogadtad az egyoldalú szerződésmódosítást. Ennyi.

(#135632) snyper990 válasza Kaba (#135627) üzenetére


snyper990
őstag

blackmajesty másolta be pont pár hozzászólással feljebb, hogy emelhetnek, csak akkor az efi jogosult felmondani a szerződést 45 napon belül. Szerk.:megelőztek :)
Akár még meg is léphetik, mert hát hova menne át az ügyfél, ha mindegyik szolgáltató emel?
A gazdasági környezet miatt már rég nem az ügyfélszerzésről vagy -megtartásról szól az egész, viszont lassan már a túlélésről... Kisebb szolgáltatók még a tavalyelőtti kötelező ingyen netért sem lettek kompenzálva, és már nem is lesznek a közös teherviselés jegyében

[ Szerkesztve ]

(#135633) Kaba válasza blackmajesty (#135631) üzenetére


Kaba
veterán

Természetesen emelhetnek,emelhettek volna eddig is,de nem emelték az infláció mértékével még a lejárt szerződéseket sem.

[ Szerkesztve ]

(#135634) Kaba válasza snyper990 (#135632) üzenetére


Kaba
veterán

A 45 napos felmondási idő nemcsak az áremelésre vonatkozik,hanem olyan változásokra is amelyek az ügyfelet hátrányosan érintik,(pl.megszűntetett csatornák esetén is).

A többi szolgáltató eddig is emelte a lejárt szerződések árait az infláció mértékével.A szerződésben levőkét eddig,nem emelték,de a Telenor már tervezi a hűségben levők tarifájának emelését is.

[ Szerkesztve ]

(#135635) snyper990 válasza Kaba (#135634) üzenetére


snyper990
őstag

Nem én írtam, hogy „Nem emelhetnek” (135627)... ;)

(#135636) Kaba válasza snyper990 (#135635) üzenetére


Kaba
veterán

Az a hűségidőre vonatkozott.(miért emelte volna,amikor még a lejárt szerződéseknél sem emelt).
A jővőben természetesen változhat a helyzet,mivel szinte mindenhol kétszámjegyű áremelések vannak.
(A 45 napos felmondási határidő már korábban is volt,nem újkeletű,de nem kellett vele élni a Telekomos áremelés miatt).
Egyenlőre nem kell pánikolni.A Telenornál és a Diginél viszont reálisabb az esély a háttér miatt.

[ Szerkesztve ]

(#135637) katsazoli válasza Boond (#135622) üzenetére


katsazoli
csendes tag

Igazad van, megnéztem a számlát.
Sose nézem meg, mert elektronikusan fizetem és mindig ugyanannyi.
Ha van készülékkedvezményem akkor azt gondolom bevasalnák, ha fel akarnám mondani.
Igazából szabadulnék a boxoktól, nekem kártya kell, vagy csak egy sima koax kábel…
A címemen csak SAT van, IPTV sincs, a netet is a Vidanettől bérlik.

[ Szerkesztve ]

Xbox live ID: Zolika21

(#135638) prisz


prisz
aktív tag

Jelenleg 8k-t fizetek, koaxon net,tv,telefon. Van a házban digi is, az 6k lenne, viszont koaxal van bekábelezve minden, nincs kedvem vacakolni az optikával. Ráadásul a tvgo agyonveri a digi hasonló szolgáltatását, ami gyakran van használva. Viszont ha valóban árat emelnének, fogcsikorgatva, de tuti váltanék. Ahol van konkurencia, nem hiszem, hogy meglépik. Nagy a piaci verseny. Ahol pedig listaáras, na ott lehetnek problémák...

(#135639) Voice24


Voice24
őstag

Hét elején lejelentettem hibára az RtlKlubHD akadozását. Két napja jött az sms, hogy a hibát a Telekom hálózatában megtalálták és elhárították, de ha továbbra is észlelem, indítsam újra készülékeimet. Észleltem, újraindítottam, utána is észleltem. Ezért tegnap újranyitottam a hibajegyet, ma megint jött ugyanaz az sms, hogy megtalálták, elhárították stb. Nos, kíváncsi lennék, milyen hibát azonosítottak és azt hogyan hárították el, mert még mindig megvan a csatornánál a 7 percenkénti akadás.
Másnál is fennáll még ez a hibajelenség?

(#135640) patrikcoc válasza Voice24 (#135639) üzenetére


patrikcoc
aktív tag

Nálam is, illetve páran még jelezték. De nem csak itt rossz a szolgáltató hibájából az RTL HD, Direct One-on pl. 2 hete késik a hang pár másodpercet csak ezen a csatornán.
TV2 Comedy-n meg már lassan 1 éve nincsen kapcsolójel, a 4:3-as műsor nyújtott 16:9-ben jelenik meg, ha nyitsz újból hibajegyet esetleg ezt is megemlítheted.

[ Szerkesztve ]

(#135641) luciferk


luciferk
senior tag

Android tv kábel, megáll a kép a hang megy tovább, csatorna váltás majd vissza váltás ahol volt és megy tovább az adás mintha mi sem történt volna, ez így nem igen oké. Ez egy bug lenne? már lassan egy éve megy az Android tv de nem igen szabadna már ilyen hibáknak előfordulna, nem beszélve az időnkénti hang elcsúszásról ami igen csak zavaró:( Várható ettől az Android tv rendszertől, hogy egyszer valamikor hiba nélkül működjön?

(#135642) Essejó válasza frenk74 (#135617) üzenetére


Essejó
veterán

Nem szoktam böngészőből mérni, az asztali appot használom. Mérés közben persze ment épp 2 asztali gép, meg aNasról 3 megával megy épp fel egy Linux disztró :D

Az emberiséget ősidők óta két dolog foglalkoztatja: 1. Ki találta fel a munkát? 2. A többiek miért nem verték agyon?

(#135643) Kaba válasza prisz (#135638) üzenetére


Kaba
veterán

Erről már tegnap szó esett.Aki hűségben van annak biztosan nem emelnek árat.Az ügyfélnek így jogában állna 45 napon belül felmondania
kötbérmentesen.Ezt követően szolgáltatót válthat vagy akár pár nappal később a Telekommal is újraszerződhet új kedvezménnyel.
A határozatlan szerződéseknél más a helyzet.Eddig ugyan nem emelt a Telekom,de most olyan nagy az infláció és brutális áremelések vannak mindenütt,így megvan a (kis)esélye sajnos,hogy előbb utóbb a Telekom is emelni fog,ha a helyzet ilyen marad.

[ Szerkesztve ]

(#135644) Voice24 válasza Kaba (#135643) üzenetére


Voice24
őstag

Ha meg nincs hűség, akármikor felmondhat, nincs 45 napos korlát. Én is hűség nélkül vagyok 3 szolgáltatással, ha tényleg emelnek, átnyergelek a Vodához, ugyanazon az optikán jönnének ők is.

(#135645) Kaba válasza Voice24 (#135644) üzenetére


Kaba
veterán

Felmondani mindig lehet.Aki árgaranciát is szeretne és nem kíván váltani,annak ajánlott a hűség.
A Voda az eddig is emelte az árait az infláció mértékével, azoknak akik nem voltak hűségben.A Voda mivel a Telekom optikáját használja,vélhetően az utóbbi áremelésénél a saját árait is igazítani fogja.

[ Szerkesztve ]

(#135646) Voice24 válasza Kaba (#135645) üzenetére


Voice24
őstag

Tévé és internet együttes vonatkozásában kb. 600 Forinttal olcsóbb a Voda, csak nekem van a T-nél egy mobil előfizetésem is hozzá, ami már kivezetett csomag, és csak drágábbat találnék helyette (csak adat miatt kell tabletbe).

(#135647) Kaba válasza Voice24 (#135646) üzenetére


Kaba
veterán

A mobilcsomagod ki lett vezetve(így váltási kényszer van),vagy csak megszűnt és nem lehet rá szerződni?

[ Szerkesztve ]

(#135648) Voice24 válasza Kaba (#135647) üzenetére


Voice24
őstag

Rosszul írtam, megszűnt, nem lehet már rá szerződni. Azt sem tudom, egyáltalán lehet-e erre újabb hűséget vállalni, vagy csak valamelyik új előfizetéshez engednék.

(#135649) Kaba válasza Voice24 (#135648) üzenetére


Kaba
veterán

Addig használhatod,ameddig véglegesen ki nem vezetik.Erről előtte értesítenek.Új hűséget egy megszűnt csomagra nem vállalhatsz,csak egy aktuális csomagra.

(#135650) dpeti86


dpeti86
csendes újonc

Felfedeztem valami érdekes dolgot.
A hostcímem: xxxx.dsl.pool.telekom.hu
ami DSL kapcsolatra utal. Pedig már optikán jön az internetem.😄
Tapasztalat valaki ilyen jellegű "hibát"
?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.