Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-27 18:53:21

LOGOUT.hu

Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)

Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#136951) Kekmen válasza Túzok22 (#136950) üzenetére


Kekmen
senior tag

Nálam tökéletesen működik a szelessav.net. A nap bármelyik szakában kiméri a 2/1 Gbit-et.

"Orlando day dawning, One more Sunday morning, If this is heaven, I'm not afraid of hell."

(#136952) pingtest


pingtest
tag

Sziasztok.

Ma bekötötték netet. Optika, 1000/1000. Speedtest szerint elég jó a le/fel töltés. Viszont ha töltök le valamit, hát nem dobok hátast a számok láttán. Hálókártya gigabites. Kábel amit adtak vele, cat5e. Nem mai már a gépem, tény és való. Legmagasabb letöltés steamen volt, 51,7MB/s. Olyan 30MB/s körül tölt inkább. HDD-re megy a letöltés.
Valaki valami okosat esetleg?

Bármilyen segítséget, tanácsot köszönök előre is.

Steam: http://steamcommunity.com/id/bbikass/

(#136953) tudos4 válasza pingtest (#136952) üzenetére


tudos4
tag

Lehetséges hogy a steam szerverei jelenleg ennyit tudnak, vannak erről videók is.

(#136954) tudos4 válasza pingtest (#136952) üzenetére


tudos4
tag

És 1 Megabit = 0.125 Megabájt
Tehát a te neteddel a maximum az 125 megabájt körül van.

(#136955) btudos válasza pingtest (#136952) üzenetére


btudos
veterán

A pontos típustól is függ, de HDD-vel ezek teljesen normális értékek, SSD-vel tudnád kihasználni a magasabb sávszélességet.

Amúgy nem feltétlen, de teljes mértékben majdnem igaz.

(#136956) mlinus válasza pingtest (#136952) üzenetére


mlinus
őstag

a steamet felejtsd el, amióta priotizálják a játékokat azóta nagyon hullámzik a sebesség, akár játéktól függően, van ami jön max sebességgel, van aminél 20-30 MB/sec a max. És nem csak telekomon, angol virgin medián is látom hogy ugyanúgy hullámzik a sebesség, teljesen más szerverre kapcsolódva is.

Minden más játék kliens jobb - ubisoft connect, battle.net, origin - próbálj ki egyet. Ott szerintem meglesz a 100+ MB/sec.

(#136957) pingtest


pingtest
tag

Köszönöm mindenkinek. :)

Steam: http://steamcommunity.com/id/bbikass/

(#136958) pingtest


pingtest
tag

Már nem tudom szerkeszteni, bocsánat. Steamet még el is engedném, többen is írtátok. Viszont böngészőkben sem nagyon megy 30 MB/s felé a letöltés. Originen ütötte a 100MB/s-t.

[ Szerkesztve ]

Steam: http://steamcommunity.com/id/bbikass/

(#136959) snyper990 válasza pingtest (#136958) üzenetére


snyper990
őstag

Saját routert használsz? És valamilyen védelmi szoftvert?
Bár a 100 MB/s az ugyebár 800 Mbit/s, az meg pont a „rendes körülmények között elérhető” sebesség a gigabites csomagnál

(#136960) mlinus válasza pingtest (#136958) üzenetére


mlinus
őstag

Speedtesten kijön a gigabit. Originen kijön a gigabit.

szerintem nincs semmi probléma a neteddel.

Egy otthoni gigabites net hozzáféréstől nem lehet elvárni hogy mindenhonnan max sebességgel tudjál tölteni, főleg nem nemzetközi hálóról. A telekom nem egyedi ilyen szempontból, minden szolgáltató, itthon vagy külföldön íygy működik. A telekom amit kienged a "nagyvilágba" ott nem fog számítani hogy gigabites neted van vagy sem, annyi sávot kapsz amennyit a szerver tud adni. Ami sok esetben nem lesz a full gigabit.

(#136961) pingtest válasza mlinus (#136960) üzenetére


pingtest
tag

Persze nincs is azzal baj, csak ilyenkor érdekel, hogy mi az ok. Ha megvan, hagyom. Mással is így vagyok általában.

Steam: http://steamcommunity.com/id/bbikass/

(#136962) Podolski01 válasza poli27 (#136863) üzenetére


Podolski01
csendes tag

Én hogyan igényelhetem? 1000/25 netem van, Tv-ből is a legnagyobb csomag. Jelenleg 3890 V3 van.

(#136963) Kaba válasza Podolski01 (#136962) üzenetére


Kaba
veterán

Nem igényelheted.Új előfizetésre/megrendelésre adják.

[ Szerkesztve ]

(#136964) Podolski01 válasza Kaba (#136963) üzenetére


Podolski01
csendes tag

Esetleg hibával cserére se adják?

(#136965) Kaba válasza Podolski01 (#136964) üzenetére


Kaba
veterán

Kapsz megint egy 3890-est.

[ Szerkesztve ]

(#136966) a8l


a8l
aktív tag

Sziasztok
Tudja bárki hogy 02.22-től miért nem lehet felvenni az iptv adást?
02.21.-én még működött, 22.-én már csak fehér képet vesz fel.
Asszony fel szokta venni a napi sorozatait meg amit még meg akar nézni, és este vagy amikor ideje van visszanézi, a felvevőjén 1,5x gyorsítva.
Na ez most nem működik, vagy le kell mondani az egész iptv-t és nézni másik szolgáltatót, vagy van megoldás rá.
Ha bárki tud rá bármi megoldást jelezze, minden érdekel.

(#136967) #46824192 válasza a8l (#136966) üzenetére


#46824192
törölt tag

" 1,5x gyorsítva."

Ezen jót röhögtem :)
Viccet félretéve.

Miért kellene bármit lemondani? Ha fizetsz valamiért és az nem működik, bejelented hogy hiba van és kijavítják.

(#136968) sixpak


sixpak
nagyúr

Üdv.
A felvétel opcióért fizetni kell?
Nekem minden csatornán azt írja, hogy nem lehetséges a rögzítés.
Nascart akarom felvenni Arena4-ről, hogy ne kelljen hajnalig fent lenni vasárnap.
Valami cigisdoboz méretű média box van, szuper családi HD csomag...

https://www.flickr.com/photos/86396338@N05/

(#136969) a8l válasza #46824192 (#136967) üzenetére


a8l
aktív tag

Nem kértem felvevős beltérit, mint ahogy eddig soha. Kb 17éves már ez a sony hdd-s felvevő(scarton összekötve, ráadásul hdmi scart adapterrel a tv-n mert nincs a felvevőnek hdmi kimenete) amit használ csoda hogy még működik, de ragaszkodik hozzá. Sokáig upc direct volt, 3 éve van csak iptv-nk. De eddig működött a felvétel. Most viszont a 02.21 még ment, 02.22 már nincs kép.
Nem szívesen nyúlok hozzá a csomaghoz mert magenta1-ben van hűség nélkül, és most minden drágább hűséggel együtt is mint amennyiért mi kapjuk jelenleg.

(#136970) Kaba válasza sixpak (#136968) üzenetére


Kaba
veterán

Igen.A Record&Go opciót kell megrendelni 690 Ft-ért.
Nem minden csatorna felhető.Nézd át a felvehető csatornák listáját.

[ Szerkesztve ]

(#136971) sixpak válasza Kaba (#136970) üzenetére


sixpak
nagyúr

Köszi a gyors választ. :R

Más: sok fajta modem van?
Nekem ilyet hoztak, ez mennyire használható?
WiFi ki van kapcsolva rajt, nem ezt használom a házban, Mesh van mindkét szinten.

https://www.flickr.com/photos/86396338@N05/

(#136972) Kaba válasza sixpak (#136971) üzenetére


Kaba
veterán

Az ezres és kétezres optikai net esetében kétfajta különböző ONT van, mindkettő jól használható és stabil.
A nálad levő az a Sagemcom 5670, ezenkívül Technicolor lenne még.

[ Szerkesztve ]

(#136973) sixpak válasza Kaba (#136972) üzenetére


sixpak
nagyúr

Nagyon köszi. :R

https://www.flickr.com/photos/86396338@N05/

(#136974) #46824192 válasza a8l (#136969) üzenetére


#46824192
törölt tag

Ezt nem írtad az elsőben...

Először is ,ha csoda hogy még működik kategória, akkor neki kellene állni tesztelni ,hogy egyáltalán más forrással működik e vagy sem. Kizárni a kábel hibát és minden egyéb hibát.

Scart (analóg) jelet ,szerintem biztosan lehet rögzíteni, mert az semmiféle másolás védelmet nem alkalmaz. Nem gondolnám ,hogy a mikor az analóg technika több mint fél lábbal a sírban van ,akkor kezdenének el ezzel foglalkozni.

(#136975) a8l válasza #46824192 (#136974) üzenetére


a8l
aktív tag

A képre kiírja hogy nem lehet rögzíteni, de azt meg mégis hogyan tudja ha scart-on van összekötve a felvevővel? Nem hw hiba egyik napról a másikra lett. A kezdő képet beteszi a lejátszási listába.

(#136976) #46824192 válasza a8l (#136975) üzenetére


#46824192
törölt tag

Továbbra is felvevő hibára gyanakszom.
Ha nem akkor fogalmam nincs mit kavarnak telekomék az analóg kimenettel.

(#136977) .:ZS:. válasza a8l (#136975) üzenetére


.:ZS:.
senior tag

Ha jól értem, akkor a box analóg kimenetét egy második eszközzel rögzítitek. Tudom, hogy ez nagyon evidensnek fog hangzani, de akkor azon az eszközön is kéne elindítani a felvételt. Abból, hogy a box kiírja, hogy nem lehet rögzíteni, egyértelműen arra lehet következtetni, hogy ti a boxon próbáljátok meg elindítani a felvételt. Még ha lenne is valami rögzítés védelem analógon, arról a box biztosan nem szerezne tudomást, hogy próbálkoztok. Nem lehet, hogy véletlen össze lettek keverve a távirányítók? Vagy esetleg a külső felvevő eszközre rá volt programozva az iptv távirányító univerzális része? Ha igen, akkor lehet, hogy az nem megy. Ez esetben megpróbálnám a felvevő sajátjával kezelni.

(#136978) snyper990 válasza .:ZS:. (#136977) üzenetére


snyper990
őstag

17 éve használják, plusz megjelenik a kezdőkép a lejátszási listában, de csak fehér kép jelenik meg a videó helyett lejátszáskor, szóval nem az lesz a gond...

(#136979) Renwick


Renwick
őstag

Az androidos boxok ugye frissülnek Google account nélkül is? Mi most a legfrissebb verziójú publikus FW ezekre?

I see you blaming each other -- And I love you still

(#136980) snyper990 válasza Renwick (#136979) üzenetére


snyper990
őstag

Az Android független a Google szolgáltatásoktól, szóval frissülniük kell bejelentkezés nélkül is.
„Publikus” FW nincs rá, a gyártó direkt szolgáltatók számára gyártja ezeket a boxokat, a szolgáltatókon keresztül érkeznek a FW-frissítések. A legutóbbi frissítés 1-2 hónapja jött, 9-es verzió, pár hónapos biztonsági csomaggal. A gyártó honlapja szerint elérhető rá Android 10 is, ami elképzelhező, hogy a Telekomhoz is megérkezik majd 1-2 éven belül ;]

(#136981) prisz válasza snyper990 (#136980) üzenetére


prisz
aktív tag

Nem a nyomorult androidos verziókat kellene frissítgetni, hanem végre azt a töménytelen bug-ot, ami a telekomos fw-ben van.

(#136982) snyper990 válasza prisz (#136981) üzenetére


snyper990
őstag

De a bugokat meg hiába próbálják javítgatni, ha főverzió-váltásnál kezdhetik az egészet elölről...

(#136983) Fr@nkieWilde


Fr@nkieWilde
senior tag

Sziasztok!

Tavaly júliusban kötötték ne hozzánk a Telekom szolgáltatásait.
Az androidos box problémás. Ha tv adást akarok bekapcsolni, akkor majdnem minden alkalommal újra kell indítani a rendszert, mert csak fekete képernyő látható.
Másnál is van ilyen probléma? Mit lehet ezzel kezdeni, mert már nagyon unom a non stop újraindítást.
Köszönöm.

Nem lehet nékem nagyobb tolvajom, mint aki az én időmet eltolvajolja!

(#136984) #46824192 válasza snyper990 (#136982) üzenetére


#46824192
törölt tag

Majd mindjárt elkezdem őket sajnálni. :K

A világ legegyszerűbb dolga egy fix hardverre fejleszteni és a végtelenségig oprimalizálni.
Az elmúlt egy évben lószart sem tudtak kezdeni a hibákkal. Sokkal nagyobb problémák vannak ,mint egy jövőbeli főverzió csere. Itt olyan hozzá nem értés van a háttérben ,hogy öröm nézni.

@Fr@nkieWilde
Igen ,az egyik box nálam is ezt csinálja néhány napja teljesen random. És appból kilépve is sokszor. A másiknak semmi baja, pedig egyik a másiknak úgymond a tükörképe, telepítve is ugyanazok az appok vannak.

[ Szerkesztve ]

(#136985) Krinyo válasza snyper990 (#136982) üzenetére


Krinyo
senior tag

Alapvető appos hibáknak általában nem sok közük van az Android verzióhoz. :)

(#136986) poli27 válasza Kaba (#136972) üzenetére


poli27
veterán

Ezt picit félreírtad, mert úgy érteni, hogy az ezresre is meg a kétezresre is másfajta ont van :D

(#136987) Kaba válasza poli27 (#136986) üzenetére


Kaba
veterán

Rosszul értelmezted. Mindkét netre vonatkozott együttesen.
Akkor jeleztem volna azt is külön külön ,hogy melyik netre milyen eszköz jár.

(#136988) snyper990 válasza #46824192 (#136984) üzenetére


snyper990
őstag

Nem úgy értettem, ahogy te. A főverzió-cserét pont, hogy a Telekom teszi jövőbelivé (ha egyáltalán meglépi), merthogy az már most elérhető a gyártótól... Miért a régivel szöszölnek még mindig? Lehet, hogy már azzal is megoldódna pár probléma, ha inkább az újabbat kezdenék az alapoktól módosítgatni, az eddigi tapasztalataikból kiindulva/hibáikból tanulva, és nem a meglévő bughalmazba ölnék az értékes fejlesztési időt...

#136985 Krinyo: Milyen alapvető appos hibákra gondolsz? A Telekom valószínűleg belepiszkált a firmware-be is, bár ahhoz tényleg nem annyira sok köze van a Telekom TV nevű launcher appnak, amit ráhúz. Az itt olvasott hibák esetében - számomra legalábbis - nem teljesen egyértelmű, hogy melyikben van a (több) hiba, melyikért mi a felelős, de pl. a hanghibákért gyanítom, hogy pont nem az app :)
A közös pont persze a Telekom, valami láthatóan nagyon nem stimmel náluk

(#136989) bghistvan válasza bghistvan (#136437) üzenetére


bghistvan
senior tag

Páran válaszoltatok korábban reagálva a fenti hozzászólásomra amit köszönök mégegyszer, viszont referálni szeretnék arról, hogy azóta mi történt : SEMMI.

Január közepe óta semmi, azon kívül, hogy sokszor már az android box sem képes bebootolni, ha sikerül, kifagy, akad, a router is ugyanolyan pocsék.

Tanácstalan vagyok, mert a Telekom teljesen lexarja a fejem, csak a sablon szöveg : 24/72 óra, türelem és hamarosan, valamint nem tudjuk sajnáljuk..... kezd tele lenni a padlás, nem akarom elhinni, hogy Budapesten ennyire nincs kapacitásuk egy technikus kiküldésére,vagy hogy lassan 2 hónap alatt tényleg nem tudják megoldani, orvosolni fennálló problémát.

Szerintetek mit lehet tenni ezesetben?

[ Szerkesztve ]

(#136990) Renwick válasza snyper990 (#136980) üzenetére


Renwick
őstag

Publikus fw alatt a legfrissebb telekomos fw-t értettem.
Érdekesen van amúgy összedrótozva a rendszer, ahogy a telekomos app önállóan nem frissül, csak rendszer fw-vel együtt. Nem tudom, ez mennyire nehezíti meg a fejlesztést, pláne mivel a legtöbb bug és feature hiány a telekom saját appját érinti.

I see you blaming each other -- And I love you still

(#136991) snyper990 válasza bghistvan (#136989) üzenetére


snyper990
őstag

Ha nem engedted lezárni a hibajegyet, akkor ennyi idő után már járhat kötbér. Nézz utána a feltételeinek. Azért az már ösztönzőleg szokott hatni...
Hangbeállításokban nem 5.1 van kiválasztva véletlenül? Az okozott itt többeknek hangcsúszást/akadozást.
Képbeállítások a boxban biztosan jók?
Másik HDMI kábellel próbáltad már? Esetleg másik bemenetet a TV-n?
TV beállításai biztosan jók? Esetleg másik TV-vel ki tudod próbálni?

(#136992) csƵ


csƵ
őstag

Másnál sincs tv szolgáltatás?

(#136993) Kaba válasza csƵ (#136992) üzenetére


Kaba
veterán

Normálisan működik. Központi hiba nincsen.

[ Szerkesztve ]

(#136994) csƵ válasza Kaba (#136993) üzenetére


csƵ
őstag

Nincs adás, az android tv menü működik, azt is jelzi, melyik műsor hol tart.
A szerver komponens nem érhető el.

[ Szerkesztve ]

(#136995) Kaba válasza csƵ (#136994) üzenetére


Kaba
veterán

Ármtalanítsd az eszközöket és indítsd újra.Amennyiben nincsen változás kérdezz rá a 1414-en.

[ Szerkesztve ]

(#136996) csƵ válasza Kaba (#136995) üzenetére


csƵ
őstag

Áramtalanítás megvolt, egyik box sem működik.

(#136997) Kaba válasza csƵ (#136996) üzenetére


Kaba
veterán

A modemet is áramtalanítsd.Amikor készenlétbe kerül, akkor indítsd a boxokat.

[ Szerkesztve ]

(#136998) #78121280 válasza Kaba (#136993) üzenetére


#78121280
törölt tag

Központi hiba van Telekom TV-vel, 1414 Vanda be is mondja.

(#136999) csƵ válasza Kaba (#136997) üzenetére


csƵ
őstag

Megvolt, de hívtam a 1414-et, Vanda rögtön mondta, hogy országszerte hibák lehetnek a tv szolgáltatással kapcsolatban es hibaelhárítás folyamatban.

(#137000) #46824192


#46824192
törölt tag

Most ki az a telekomos akinek lehet hinni?
Van központi hiba vagy nincs?

Szerk: Ja, ha a droid is mondja ,akkor biztosan van....

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.