Hirdetés

2024. május 26., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-07 14:37:55

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#54451) Kiskokó


Kiskokó
veterán

Én is Beraktam a Xado-t
3.0 V6 Tdi
Nem sok mindent vettem észre ... tulajdonképpen semmit se...

| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |

(#54452) Jaded


Jaded
senior tag

Megint nem akart indulni a kocsim..vagy 5percig szórakoztam vele mire bepöccent :((( kezd tele lenni a f@szom :W

mod: ne csigázz, mondd :)

[ Szerkesztve ]

Renault Megane IV Limited

(#54453) Mágus2 válasza Jaded (#54452) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Gondoltam, hogy ez lesz, de csöndben várom a fejleményeket.

(#54454) Mágus2 válasza Jaded (#54452) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

-5 fok alatt kezd csak igazából izzítani, addig csak negyed gőzzel megy a rendszer. Én valami ü.a. ellátási gondra tippelek, levegőre a rendszerben, eldugult visszacsapó szelepre..., de ha nem kezded fokozatosan kizárni a hibákat, nem leszünk okosabbak.

Az 1y, 1z érzékenyebb az izzító gyertyák hibájára, mint az újabb testvérek, ezért is tanácsoltam, hogy mérd ki és cseréld le, ha gubanc van, az még majd jól fog jönni, amint beköszönt az igazi tél.

[ Szerkesztve ]

(#54455) Mágus2


Mágus2
Közösségépítő

Dr.Zoo Majd talin elmesélem mi volt a skodrival nem sokkal a vétel után. ;)

[ Szerkesztve ]

(#54456) Jaded válasza Mágus2 (#54454) üzenetére


Jaded
senior tag

Igen, mértük, 2 rossz volt, ki is cseréltem mind a 4-et. Reggel simán indult ahogy kellett (igaz mégsem úgy ahogy azelőtt, mert a régi gyertyákkal pl mikor beindult ~900 volt az alapjárat, majd pár perc múlva felemelte ~980-ra. Most alapból nagyobb fordulattal indul, igaz a relé ugyanúgy kattan mint előtte).
Nem tudom mitől lehetne levegős, az összes cső ép ahogy én megnéztem. Holnap eltudnék vele szaladni szerelőhöz, de nem tudom hogy villamosági vagy autószerelő :F

Renault Megane IV Limited

(#54457) vendingo


vendingo
veterán

Lehet inkább a hifis topicba kellene feltennem a kérdést, de szerintem itt több golf4 tulaj van.
Vettem egy új fejegységet, ami kihangosítóként is funkcionál.
A gép hátóljából szeretném felvezetni láthatatlanul a mikrofont a bal oldali A oszlop tetejéhez.
Ehhez a művelethez bontani kell a műszerfalat, vagy megoldható bontás nélkül is?

[ Szerkesztve ]

Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

(#54458) narancsnn válasza Mágus2 (#54455) üzenetére


narancsnn
senior tag

Tali? :Y

(#54459) Mágus2 válasza Jaded (#54456) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Van a tankban egy visszacsapó szelep, segédpumpa meg nincs, csak szívókosár. No most, ha a visszacsapó szelep megszorul és nem zár vissza, akkor elég egy pici tömítetlenség a rendszerben és éjjel a nafta a szűrőből visszavándorol a tankba. :Y Az adagoló két pumpa egyben, egyik része szívja az anyagot a tankból, a másik magas nyomáson továbbítja az injektorok fellé, nem mellékesen a nyomás hatására nyílnak az injektorok és történik meg a befecskendezés. Ha elég hosszasan indítózol, akkor felszívja a tankból a cuccot, de sok türelem, jó akksi kell hozzá.

Te esetedben nem lehet nagy tömítetlenség, max egy deci eshet vissza a tankba, máskülönben nem indulna be, csak kötélen.

A fő gyanusítottak mindig a visszafolyó gumicsövek az injektorok között, ha szemre jól is néznek ki, elég ha valahol van egy pici repedés a cső végénél, picit nedves lesz, nem fog ereszteni, mert ott nincs nagy nyomás, de elég ahhoz, hogy levegőt kapjon. Remélem elég kimerítő volt a válasz. Én kimerültem. ;)

[ Szerkesztve ]

(#54460) footy válasza !Overdose! (#54439) üzenetére


footy
addikt

Ezek a mérések nagyon viccesek. A mini cooperről tudom, hogy az elektronika felismeri a gázpedál állásaiból, hogy a NEDC ciklus fut és teljesen más profillal dolgozik az elektronika mint normál körülmények között.

(#54457) vendingo
Általában fel lehet vinni a mikrofon kábelét az ajtónál lévő szigetelőben. Aztán A oszlop szigetelő és így tovább.

[ Szerkesztve ]

(#54461) Rambovits


Rambovits
senior tag

Kész lett a vezérlés csere, olajcserével olajszűrő cserével együtt. Vízpumpa cserélve. Meg a hozzá való tömítések is.

Elindulok a szerelőtől, és valami kattanást hallok a kocsi jobb elejéből mondom wtf? Eljövök hazáig, igaz aggódva (kb. 6 km). Beállok a parkolóba, hátramenetbe kapcsolom, és kattan, előre, kattan. Nem tudom mi lehetett, de mintha a motortartó bak lenne a kerékívnél. Felhívtam a szerelőt... menjek vissza hozzá.. Most ott maradt a kocsi megint, holnap megyek érte, remélem nincs nagy gond.

Amúgy a vezérlés csere után eszméletlenül halkabb lett. Meg mintha erősebb is lenne, bár ez lehet csak placebo. A gyújtás eltolódás miatt mondjuk nem elképzelhetetlen.

A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.

(#54462) Mágus2 válasza vendingo (#54457) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Megoldható bontás nélkül. A pedálok alatti burkolatot le kell majd venni, ami 3 csavar, meg az A oszlop takaró elemét, amit a gumikéder alá benyúlva kézzel le lehet venni, nincs csavarral rögzítve.

Rambovits Valami motortartót vagy támasztót nem húztak meg kellően. Gyujtás eltolódás nem lehet ennél a motornál, csak a szelepek időzítése tolódik a lánc nyúlásával. ;)

[ Szerkesztve ]

(#54463) Jaded válasza Mágus2 (#54459) üzenetére


Jaded
senior tag

Kimentem, most látok némi "izzadtságot" két csövön.


Ezek ha jól gondolom kapásból csere :F

Renault Megane IV Limited

(#54464) Dr.Zoo válasza Mágus2 (#54455) üzenetére


Dr.Zoo
senior tag

Okés Mester!

De azt Te szervezed! :P

"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."

(#54465) Mágus2 válasza Jaded (#54463) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Az injektorok között biztosan lecserélném a csöveket, meg a dugót is az utolsón, arra is ügyelj, hogy a gázzsinórból kiálló szál ne érjen a gumi dugóhoz az injektoron, mert kikezdi.

Az adagolón elég lenne ezt a szorítót lecserélni egy olyanra, mit lehet csavarhúzóval feszíteni, ha már cseréled a feszítőt, legalább meglátod mennyire fog vissaesni a tankba a gázolaj. Mielőtt összedugod a csövet az adagolón, fel kell önteni a csövet és a szűrőt, másképp nem fog beindulni. Legjobb ha előbb kicseréled az injektorok gumicsöveit, utána beindítod, majd ha lesz egyenletes alapjárat, akkor leállítod és folytatod az adagolón lévő csővel. Ha egyszerre leveszel minden csövet és megtelik levegővel az adagoló magas nyomású része, akkor nem fog beindulni. A levegő nem tudja kinyitni az injektorokat, csak a folyadék.

Ha mégis megtörténne, akkor adok egy gyorstalapalót adagoló légtelenítésből. ;)

[ Szerkesztve ]

(#54466) Doom válasza Mágus2 (#54434) üzenetére


Doom
aktív tag

2008-as. Motorkód az nem tudom mi, 1.6-os benzines.
Közben kiderült, hogy a 65e már utángyártott, a beszállítótól rendelnék meg (Bosch). Skodától rendelve 73e. Használtan vettem kereskedőtől, de azóta nem mentem vele még 2000 km-t se...

(#54467) Jaded válasza Mágus2 (#54465) üzenetére


Jaded
senior tag

Remélem ezek már megoldják a problémát :F nem tudom az adagolónál lévő fekete cső mennyi lehet, nem találok rá árat, etka meg nem ismeri. Ciksszám: 1h0130314a :R

Mire cseréljem?

[ Szerkesztve ]

Renault Megane IV Limited

(#54468) Mágus2 válasza Jaded (#54467) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Aza cső gyakorlatolag beszerezhetetlen, és ilyen minőségben meg pláne. Csak a szorítót cseréld a csövet ne!!! Csőbilincs -ha így érthetőbb. ;)

Az injektorok közötti csövekre is ügyelj, ilyen dupla borítású legyen, a sima elreped egy hónapon belül.

Más kérdés, hogy 2 hiba kell ehhez, a másik a megszorult visszacsapó, amihez ki kell venni az egész úszóházat és kitisztítani. Elég mocskos meló. :U

[ Szerkesztve ]

(#54469) Jaded válasza Mágus2 (#54468) üzenetére


Jaded
senior tag

Vedd el a maradék életkedvem is :D

Renault Megane IV Limited

(#54470) vendingo válasza Mágus2 (#54462) üzenetére


vendingo
veterán

Szuper! Akkor ezek szerint egy mezei halandó is nekiállhat.

Más:

Ezek között mi a különbség:
1
2
3
Érdemes beruházni egy ilyen kit-re, vagy nagyon ócskák?

Ha a kipuffot megcsináltatom hámméd ilyen duplára, azért köcsögölni fog a vizsgabiztos?
Fekete műszakira nem szeretném vinni ilyen miatt.

Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

(#54471) #89874944 válasza !Overdose! (#54445) üzenetére


#89874944
törölt tag

vállalom, az erősen használt motort ;]

(#54472) Mágus2 válasza Doom (#54466) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

1K0919051CC

Elvileg 134 euró a cseheknél a gyári, eredeti, teljes, ha jól emlékszem volt itt a fórumon olyan ember aki tudta milyen elektomotor van benne és tudott külön beszerzési forrást is.

[ Szerkesztve ]

(#54473) #89874944 válasza vendingo (#54470) üzenetére


#89874944
törölt tag

ezek ilyen gagyi üvegszál héjjak, vizsgabiztos tuti megvág egy ilyenért (utcai fakabát is megvághat, bár nem jellemző), szóval meg kell őrizni a gyárit és átcserélni vizsga előtt. Jah és már a felrakás is szopás, 99%ban kurv@ra nem passzol a kocsihoz, kell hozzá 2 kiló gitt meg 1 hét lakatos meló mire a formája meg lesz, és ez még csak a forma, ezután jön a rögzítés ráapplikálása :D nekem is volt ilyesmi fent, de nem éri meg a szívást.

(#54474) Rambovits válasza Mágus2 (#54462) üzenetére


Rambovits
senior tag

Legyen igazad, messze van még a fizetés, nem szeretnék plusz kiadásokat :U

A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.

(#54475) vendingo válasza #89874944 (#54473) üzenetére


vendingo
veterán

Szeretnék majd rá r32 kit-et.
Létezik szopás nélküli kivitel is? Árban is rugalmas lennék ha normális a cucc, nem a leggagyibb kínait keresem.

Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

(#54476) Mágus2 válasza vendingo (#54475) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Eredeti R32 lökös? Ritka mint a fehér holló, de legalább drága.

(#54477) TaaT válasza vendingo (#54470) üzenetére


TaaT
veterán

Nincs nagy különbség köztük, és valszeg nem ócskák. :)

"köcsögölni fog a vizsgabiztos?"

Meg van rá az esély, de nem kell duplára megcsinálni.

"Fekete műszakira nem szeretném vinni ilyen miatt."

Csak magáért a kit-ért nem fognak problémázni.

"Árban is rugalmas lennék"

~1300Eur a komplett gyári

Mágus2: vannak jó minőségű after cuccok. ;) [link]

Give them hell Ukraine!

(#54478) #89874944 válasza vendingo (#54475) üzenetére


#89874944
törölt tag

létezik, a gyári. 550eurótól indul használtan, és ezért az árért is küzdeni kell ;]

TaaT: azért vész esetére ott van hátul a gyári :D

[ Szerkesztve ]

(#54479) freaghill válasza !Overdose! (#54445) üzenetére


freaghill
őstag

Vállalom. Csak kicsit messze vagyok tőled.

(#54480) Jaded válasza Mágus2 (#54468) üzenetére


Jaded
senior tag

Úgy néz ki csütörtökön tudunk nekiesni,remélem addig nem lesz komoly gáz. Majd jelentkezem,addigis köszönöm a segítséget!

Renault Megane IV Limited

(#54481) fero02


fero02
veterán

Hi all!

Srácok! B5-ös Passat-ban, a belső tükör melletti kis olvasólámpába milyen foglalatú izzó való? :U

Köszi!

Üdv!

(#54482) Hikvision válasza fero02 (#54481) üzenetére


Hikvision
senior tag

Audi A4 B5-ben BA9S izzók vannak.

[ Szerkesztve ]

20 éve a PH-n.

(#54483) tomcsi23 válasza Mágus2 (#54476) üzenetére


tomcsi23
veterán

Zsír lett a závátár! :C

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#54484) narancsnn válasza tomcsi23 (#54483) üzenetére


narancsnn
senior tag

+1 :DD

(#54485) Mágus2 válasza tomcsi23 (#54483) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Nekem is tetszik. :R

(#54486) fi:zi'k


fi:zi'k
nagyúr

Sziasztok,

Megtudnátok mondani, hogy a képen látható lyukból hiányzik-e ami lezárja, tehát kell-e oda vmi "dugó"?
Szvsz igen, viszont nem tudom milyen néven kell keresnem. ('98 VW Polo Classic, bal hátsó kerékjárat)

96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄

(#54487) Mágus2 válasza fi:zi'k (#54486) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Üdv!

Karosszéria dugó a becsületes neve. Elvileg 803803583b a gyári száma, átmérője 40mm. Meg kellene mérni a küszöbnél, hogy olyan-e az átmérője mert a gép csak a küszöb dugóit mutatja, a sárvédő belsejét nem, de elméletileg megegyező a méret. Legjobb lenne ha megmérnéd a lyukat is meg a világosabb részt is, ami a dugó pereme volt.

[ Szerkesztve ]

(#54488) TaaT válasza #89874944 (#54478) üzenetére


TaaT
veterán

Nekem is megvan az összes gyári alkatrész a garázsban: kipuff, (téli)kerekek, lökhárítók, lámpák, ülések, futómű.

Egy kivételével: a gyári magassugárzó helyére faragtam be a lágy dóm magasat [link] kiszerelés után vennem kellett bontott gyárit. :o

Give them hell Ukraine!

(#54489) #00809728 válasza Mágus2 (#54472) üzenetére


#00809728
törölt tag

privi

[ Szerkesztve ]

(#54490) #00809728 válasza Doom (#54430) üzenetére


#00809728
törölt tag

Hy...

Utángyárott Chinában csinálják és nem tesztelik azért olyan olcsó.Szóval lehet ,hogy tudja a speckot a kocsidba de lehet,hogy nem.Sajnos lutri...Boltos eladja de garit úgy vállal,hogy csak szakszervizes építheti be és ha akkor sem jó max ad egy másik hasonlót amit úgyszint nem teszteltek.

(#54491) zetecR válasza Mágus2 (#54120) üzenetére


zetecR
addikt

Thx. :R

(#54492) vendingo válasza TaaT (#54488) üzenetére


vendingo
veterán

Lehet tudni, hogy hol és mennyiért jutottál hozzá a kit-hez?
Sok szopás volt vele?

Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

(#54493) siti válasza Mágus2 (#54485) üzenetére


siti
senior tag

és Közösségépítő? lesz tali? :D

Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)

(#54494) Hikvision


Hikvision
senior tag

1 gyári kulcsot kaptam az A4-hez ami immo-s és van benne egy jópofa kis lámpa. Viszont szeretnék másoltatni hozzá még 1 kulcsot, de az már jó lenne ha bicskakulcs lenne, és nem a kínai szétesős fajta. Hol tudnák ezt megoldani? Neten keresgélve nem sok mindent találtam a bicskakulcs másolásról.

20 éve a PH-n.

(#54495) Mágus2 válasza siti (#54493) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Ha lesz rá igény, akkor kitalálhatok valami normális helyszínt, ami majdnem mindenkinek jó. ;) De ahhoz nem csak a jelentkezést, hanem a megjelenést is elvárom. :K

Saycz Hella az eredeti kulcs, lehet ezzel a kulcsszóval többre jutsz...

[ Szerkesztve ]

(#54496) net84


net84
őstag

Mágus2 - mindenki avatart cserél? :) Jó lett!
Technikai kérdés:
jobb oldali féltengely külső (kerék felöli) gumiharangja alól dolgozza ki a zsírt a tengely felöli oldalon. A szorító gyűrűn többet nem lehet húzni. Enyhén kopog/ropog is kanyarodáskor (egyelőre még csak akkor, ha 3/4-ig ki van tekerve a kormány jobbra- se előtte, se utána). Féltengely, gumiharang, rögzítő gyűrű csere? :F

Read only...

(#54497) Mágus2 válasza net84 (#54496) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Ha enyhén ropog, akkor a csukló is cserés. SPIDAN jó minőség. A csomag tartalmazza a csuklót, zsírt, gumiharangot és a bilincseket.

(#54498) net84 válasza Mágus2 (#54497) üzenetére


net84
őstag

Köszi! :R
Most már csak az a kérdés, hogy megcsináljam magam (azaz valahogy rávegyem faterom, hogy fagyoskodjon velem és csinálja meg), vagy szerviz... :F két hete kértem időpontot a kicsikocsira is, még nem reagáltak arra sem a szervizből.
Ha jól láttam, akkor nem kell kihúzni a tengelyt, hanem csak a végéről kell levenni a csuklót...

[ Szerkesztve ]

Read only...

(#54499) TaaT válasza vendingo (#54492) üzenetére


TaaT
veterán

Az az oldal (cég) már megszűnt ahonnan én rendeltem 2007 elején, 115e forint volt a 2 lökös és a 2 küszöb.

Nem volt velük probléma, de az enyém ABS műanyagból van, a linkelt cuccok meg üvegszálasak, szal azt nem tudom megmondani hogy ezzel mennyi lenne. :)

De ha félsz a teljes lökhárító cserétől, lehet venni csak toldatokat is. [link] [link]

Give them hell Ukraine!

(#54500) MunezXBK válasza TaaT (#54499) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Fillérekből le lehet gyártani, ha üvegszálas.

Régen dolgoztam műanyagosnál, pár spoilert is gyártottunk, üvegszálból is.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.