Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Minek cseréljen? Esmerős megcsipeltette a v10-t, oszt lett neki vmi 800-900 NM meg mittomén hányszáz laó, ment 2 hétig és lecserélte 1:1ben egy 645i -re
Mod: értsd: cseréljen a következő tulaj
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
VR6-Fan
veterán
jó biznisz volt
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
narancsnn
senior tag
Miért ne lenne 90Le-s?
VR6-Fan
veterán
TD
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
narancsnn
senior tag
Ja értem
DE minden bizonnyal a TDI-re gondolt.. De ha nem, akkor igazad van(meg amúgy is)
Reálszisztéma használt autó kínálatában találtam rá, teljesen véletlenül (a Leon eredetileg nem volt a listámon), hirdetés nem volt róla a hahun, mert nem rég került be hozzájuk.
2007-es, első tulajdonostól (cég, de csak egy ember használta) cca 120k km-el, januárban volt 120k-s szervize a Seat Szabónál, szerviz előéletét lekérdeztem, látszólag minden rendben, törve nem volt, átnézéskor minden elemen gyári festékréteg vastagság volt, egy-két parkolási sérülésen túl hibát nem találtak raja. Motorja jól húz, kékes füst nincs, egy dolog volt furcsa, hogy kicsit a motor a motortében rázkódott, de lehet ez normális, mert az autóklubosok nem mondták, hogy gázos volna. Futóműve, féke jó volt a mérések szerint.
Beltér mintha új volna, sehol nincs kifényesedve, megkarcolva lekopva semmi. felszereltségét tekintve Stylance, Xenonnal, tempomattal, multikormánnyal, 16"-os felnivel, új téli gumival, bordó színben stb.
[ Szerkesztve ]
tomcsi23
veterán
Ezek szerint, ültél benne, megbarátkoztál vele kívül-belül, stb.
Jól hangzik, amit írsz róla, ha ez nagyjából egyezik a valósággal, jó kis vétel lehet.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
dJ Peer
aktív tag
+1
Ideje betetetni 1. hsz-be a képeket a bogarakról
Igen két nap is mentem egy próbakört, az első nap nem volt rá sok idő mert 3 máik autót nézünk meg, illetve esett is így csak kis körvolt, de annyi elég volt, hogy megkívánjam és a többi racionális autót ami a táblázatomba került kihajítsam . Második körben pedig beigazolódott, hogy méretben elég, felszereltségben is rendben van és hiába szeretnék egy e39-et a szívem mélyen ez vélhetőleg ésszerűbb, de mégis szerethető választás a többi racionális olcsóbban fenntartható lehetőség mellett.
Kicsit hitetlennek is tűnik számomra, hogy tényleg miden ok, és ilyen hamar találtam tök véletlenül egy ilyen autót. De elképzelhető, hogy szerencsém van és nem csak a rutin hiánya miatt nem veszem észre a bökkenőt.
[ Szerkesztve ]
Bdanyy
addikt
Törve volt az eleje, utángyártott alkatrészekkel lett rendbehozva (de láthatóak a nyomok).Hátha mást is érdekelt
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
8th
addikt
Úgy van! Havernál láttam egy pöckölt bogit nyáron. 2100ccm vizes boxer gyári 112lóval, hosszú negyedikkel, négy tárcsafékkel. Egy ilyet simán el tudnék képzelni magam alatt akár napi használatban is.
VR6-Fan
veterán
ültem már 1-2 ilyen rémbe, mikor egyik srác vitt a bogarával egy kört és 2.-ba még keréken volt megfogadtam hogy nem ülök többet ilyen koporsóba
mg nm is tetszik, de vicces bogarat keréken látni.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Balupapa
senior tag
ezt honnan?
_-=*WheelWhores*=-_
dJ Peer
aktív tag
Hát ja, csak mire egy ilyet összeraksz 1-1,5 m forint, abból meg már veszel egy "normális" autót is...
Így a gyári 44 LE-vel is nagyon szeretem napi használatra.
Bdanyy
addikt
Érdeklődtem felőle még itt, aztán szerelőhaver megnézte időközben
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
FoBCRaistlin
őstag
#27813376
törölt tag
Igen arra, de nem mindenkinek egyértelmű.
Máshol ha a Passat 90 lovas változata kerül szóba, nem kell odaírnunk, h tdi
narancsnn
senior tag
MÁS: MIt szóltok a TSI motorokhoz? Mennyire kiforrot cucc? Sok a baj velük?
troland26
őstag
Én is szemezgetek a TSI motoros Seat Leon-okkal . Nem hallottam még rosszat róluk illetve egy szerelő mondta , hogy a turbo szokta megadni magát olyan 80 ezer kilométerenként . de lehet csak eltúlozta
FoBCRaistlin
őstag
Na erre a hsz.re érkező válaszokra kíváncsi leszek...
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
MunezXBK
nagyúr
Ja..elég nagy baj, hogy üzemanyagra van szüksége.
Mágus2
Közösségépítő
Kiskokó
veterán
nemááá a turbó megadja magát?
kihitte volna
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
Laybee
őstag
Sziasztok! Nem tudjátok, hogy egy Audi 80 olajnyomás és hőmérő jeladó hova lehetne betenni egy 98-as Poloba? Köszi előre is.
TaaT
veterán
A totalcaros cikkekben a turbó halálának user errort és elégtelen kenést teszik meg elsődleges felelősnek, a konstrukciós hiba sokkal ritkább ok.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
narancsnn
senior tag
Gondoltam, hogy nem leszek okosabb
De egy próbát megért.
Mágus2
Közösségépítő
Elárulod a motor típust is kóddal?
Laybee
őstag
APQ 1.4 Az olajnyomás jeladó cikkszáma 035 919 561A, a hőfok jeladóé 049 919 563B.
troland26
őstag
User error alatt mit értesz ? Nem volt még TSI motoros autóm és az ismeretségi körömben sem nagyon van
14adam
addikt
hát amit egy turbós autónál bekéne tartani azt nem tartják be. Pl visszahűteni és ilyesmi. Itt olvashatsz erről
[ Szerkesztve ]
troland26
őstag
Köszönöm a linket , hasznos olvasmány volt
Mágus2
Közösségépítő
Az audiból való érzékelőket rakd be a csomagtartóba.
A poloba 6u0919501b vízhőfokjeladó és 028919081J olajnyomásmérő való.
#27813376
törölt tag
Nekem egy 1.8-as tsi SuperB-m van, 190e, kutya baja.
Mit mondjak még? A turbótól ne féljetek, általában helytelen használattól döglenek meg, de az is ritka.
Én elhasználtam egy OI RS-t is, ami chiptuningos volt, annál se volt gond a turbóval.
Véleményem és tapasztalataim szerint az egyik legjobb konstrukció a tsi.
A SuperB 7,5 litert fogyaszt. Vidéken persze. Ami nem egy rossz eredmény 160 lóerőtől benzinből.
Az Octavia RS fórumon sincs senki akinek a turbós benzinekkel baja lenne. Gyakorlatilag az 1.4 tsi motorok ezeknek a változatai, kisebb méretben. Egy 1.4 tsi képes elketyegni 6 literrel. Menetteljesítményben meg ugyanazt tudja mint a 2.0pdtdi. Az sem eszik kevesebbet. Akkor miről beszélünk?
Laybee
őstag
Értem, köszi. Ilyeneket hol találnék? Ezek működnének audi vdo óráival?
Jól írtad vízhőfokmérő kell? És ezeket hova kellene tenni? Meglévő jeladó helyére kell tenni T osztóval?
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
narancsnn
senior tag
Hát igen. Ezért is gondokoztam a 1.4TSI-n. A 2.0PdTdi teljesen ki van zárva. Maximum 1.9-es. A 2.0-sről sok rosszat hallottam...
Laybee
őstag
Nem, csak szeretném ha én is látnám az olajnyomás, olajhőfokot. Nagyon nem lehet megoldani?
Mágus2
Közösségépítő
Ha az egész óracsoportot átdobod, akkor nem fog működni a vízhőmérséklet és a benzinszint mérő. Ha csak az olajnyomás és olajhőfok jeladót hozzáadod a rendszerhez külön órákkal, az megoldható.
Szerintem fölösleges, nem véletlenül maradtak ki ezek a műszerek, ez a szög egyszerű motor nem indokolja ezeket a műszereket, de ha szeretnéd nyugodtan fúrhatsz, faraghatsz, mert gyárilag ezeknek nincs hely az 1.4 blokkon.
Laybee
őstag
Nem cserélek óracsoportot, az audinak 3as órája volt külön erre, olajnyomás, olajhő és voltmérő. Lenne most egy ilyen alkalom jeladókkal együtt.
És akkor jön a kérdés, hogyan oldható meg? Hova kellene majd tennem őket? Amúgy tudom, hogy felesleges, ez csak látványnak készülne.
#27813376
törölt tag
Nekem volt 1.9-es Passatom. Az olajhutot ki kellett kotni, mert tipushiba hogy kilukad, ezaltal osszekeveredik a hutoviz a motorolajjal. Ezt leszamitva semmi baja se volt. Chiptuning-al hasznaltam azt is, se nem fustolt se semmi. De ha van teljesitmenyben hasonlo benzines, azt vedd nyilvan.
Magus2:
Ez mi a lo$zar? Ertesz a nyelvukon? Mi a tok baja lehet?
Annyit fuznek amugy hozza, hogy minden autonal vannak hibas darabok, de a tsi-k akkor is a legjobb motorok koze tartoznak ha talalni kozottuk rossz peldanyokat. Mas tipusoknal sokkal tobb a hibas termek gyarilag.
TaaT
veterán
"Amúgy tudom, hogy felesleges, ez csak látványnak készülne."
rakj be egy ilyet és nagyon raj lesz a belső
Give them hell Ukraine!
Laybee
őstag
Ennél azért jóval igényesebb vagyok szerencsére. Szeretem úgy megoldani a dolgokat, mintha gyári lenne.
Lall
veterán
2.0TFSI Octaviamban 230ezer km és semmi baja a turbónak. Az baj? (kopp, kopp, kopp) Az Audi 1.8T-ben sajnos kellett túrbót cserélnem, de az előző gazda (user error) miatt. Az olaj gyakorlatilag belekötött a kocsiba (kocsonyássá vált) olyan sűrűn cserélte és nálam tömődött el a cső ami a turbóba nyomja az polajat.
[ Szerkesztve ]
Ide figyelj bájgúnár! Felőlem bájologhatsz akár a fákkal is, de mégis minek nézel te engem légypapírnak, hogy így tapadsz rám?
#27813376
törölt tag
Ne tanitgasd mar marhasagokra.
Ilyeneket latok valami hirdetesnel a kocsiba azonnal bezarom a megnyitott fulet.
Mágus2
Közösségépítő
Nem kell, hogy értsem a nyelvet, pontosan tudom mi a baja, a vezérműlánc ugrál át rajtuk, mert gyárilag el van b"szva a feszítő elem. A feszítő az olajnyomás feszít, amíg új a lánc, semmi gond, de ha megnyúlik, és erre mérget vehetsz, akkor indításnál megugrik, és kezet fognak a szelepek a dugattyúkkal, ami aztán ahoz vezet, hogy eldeformálódnak a szelepek, és csökken a kompresszió.
De amúgy jó motor.
VR6-Fan
veterán
jól értem ilyet akar befaragni a kocsijába:[link]
kérdésre, a nagy duci gombád van két csatlakozással? (nem adod el )
azt a magasnyomású olaj gomba helyére kell kötni, egyik lába a gyári csati másikra meg az órához behúzott vezeték.
víz gomba meg, helyet kell neki csinálni, víz cső csonkokat nézd meg ha alu, tudsz bele lyukat furni és menetet vágni stb stb...
órák tápja gyujtásos legyen, a világítást érdemes a müszerfal világítás száljára kötni
jó játékot és sok sikert.
#39795: amikor még volt real time kontakt fehérváron a VW-be cseréltek pár TSI blokkot is 2-3 henger vagy kilyukad, vagy elfújták tényleg jó motor
lánc+feszítő gondod javították már, vagy hagyták a francba és már a csak a "lego" 1,4-be orvosolták?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
TaaT
veterán
Give them hell Ukraine!
Laybee
őstag
Igen ilyet szeretnék. Köszi az infot. Igen, nagy gomba két csatlakozóval. Az olajhőfoké annál apróbb. Egy valamit nem értek, olajhőfokmérőt miért a vízrendszerhez faragjam?
[ Szerkesztve ]
VR6-Fan
veterán
jah bocs, félre olvastam azt hittem hogy a vízhez szeretnéd.
olaj térbe is amugy ugyan ez a metodús ahol találsz egy helyet hogy biztonságosan megfúrd és menetet vágj bele oda kell rakni, nyílván nem a blokkba, olaj szűrő konzolja ilyesmi
kocka vagy gömbölyű 80-as?
mennyi volt a szett van még?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Mágus2
Közösségépítő
A későbbi példányokban javították hosszabb lett a láncvezető nyelve, kapott egy erős rugót is, az elméletileg megtartja a láncot míg felépül a nyomás, a vezérléscserénél meg már a javítottat kapja a hibás széria is, feltéve ha elmegy a vezérlés cseréig.