Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:32:40

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#39751) bitpork válasza VR6-Fan (#39750) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Minek cseréljen? Esmerős megcsipeltette a v10-t, oszt lett neki vmi 800-900 NM meg mittomén hányszáz laó, ment 2 hétig és lecserélte 1:1ben egy 645i -re :DDD

Mod: értsd: cseréljen a következő tulaj :P

[ Szerkesztve ]

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#39752) VR6-Fan válasza bitpork (#39751) üzenetére


VR6-Fan
veterán

jó biznisz volt :DDD

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#39753) narancsnn válasza VR6-Fan (#39750) üzenetére


narancsnn
senior tag

Miért ne lenne 90Le-s? :D

(#39754) VR6-Fan válasza narancsnn (#39753) üzenetére


VR6-Fan
veterán

TD :U

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#39755) narancsnn válasza VR6-Fan (#39754) üzenetére


narancsnn
senior tag

Ja értem :D
DE minden bizonnyal a TDI-re gondolt.. De ha nem, akkor igazad van(meg amúgy is) :DD

(#39756) dni válasza tomcsi23 (#39749) üzenetére


dni
őstag

Reálszisztéma használt autó kínálatában találtam rá, teljesen véletlenül (a Leon eredetileg nem volt a listámon), hirdetés nem volt róla a hahun, mert nem rég került be hozzájuk.
2007-es, első tulajdonostól (cég, de csak egy ember használta) cca 120k km-el, januárban volt 120k-s szervize a Seat Szabónál, szerviz előéletét lekérdeztem, látszólag minden rendben, törve nem volt, átnézéskor minden elemen gyári festékréteg vastagság volt, egy-két parkolási sérülésen túl hibát nem találtak raja. Motorja jól húz, kékes füst nincs, egy dolog volt furcsa, hogy kicsit a motor a motortében rázkódott, de lehet ez normális, mert az autóklubosok nem mondták, hogy gázos volna. Futóműve, féke jó volt a mérések szerint.
Beltér mintha új volna, sehol nincs kifényesedve, megkarcolva lekopva semmi. felszereltségét tekintve Stylance, Xenonnal, tempomattal, multikormánnyal, 16"-os felnivel, új téli gumival, bordó színben stb.

[ Szerkesztve ]

(#39757) tomcsi23 válasza dni (#39756) üzenetére


tomcsi23
veterán

Ezek szerint, ültél benne, megbarátkoztál vele kívül-belül, stb. ;]
Jól hangzik, amit írsz róla, ha ez nagyjából egyezik a valósággal, jó kis vétel lehet.

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#39758) dJ Peer válasza 8th (#39739) üzenetére


dJ Peer
aktív tag

+1

Ideje betetetni 1. hsz-be a képeket a bogarakról :B :K

(#39759) dni válasza tomcsi23 (#39757) üzenetére


dni
őstag

Igen két nap is mentem egy próbakört, az első nap nem volt rá sok idő mert 3 máik autót nézünk meg, illetve esett is így csak kis körvolt, de annyi elég volt, hogy megkívánjam és a többi racionális autót ami a táblázatomba került kihajítsam :) . Második körben pedig beigazolódott, hogy méretben elég, felszereltségben is rendben van és hiába szeretnék egy e39-et a szívem mélyen ez vélhetőleg ésszerűbb, de mégis szerethető választás a többi racionális olcsóbban fenntartható lehetőség mellett.

Kicsit hitetlennek is tűnik számomra, hogy tényleg miden ok, és ilyen hamar találtam tök véletlenül egy ilyen autót. De elképzelhető, hogy szerencsém van és nem csak a rutin hiánya miatt nem veszem észre a bökkenőt.

[ Szerkesztve ]

(#39760) Bdanyy válasza Bdanyy (#39467) üzenetére


Bdanyy
addikt

Törve volt az eleje, utángyártott alkatrészekkel lett rendbehozva (de láthatóak a nyomok).Hátha mást is érdekelt :)

http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt

(#39761) 8th válasza dJ Peer (#39758) üzenetére


8th
addikt

Úgy van! Havernál láttam egy pöckölt bogit nyáron. 2100ccm vizes boxer gyári 112lóval, hosszú negyedikkel, négy tárcsafékkel. Egy ilyet simán el tudnék képzelni magam alatt akár napi használatban is. :K

(#39762) VR6-Fan válasza 8th (#39761) üzenetére


VR6-Fan
veterán

ültem már 1-2 ilyen rémbe, mikor egyik srác vitt a bogarával egy kört és 2.-ba még keréken volt megfogadtam hogy nem ülök többet ilyen koporsóba :U

mg nm is tetszik, de vicces bogarat keréken látni.

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#39763) Balupapa válasza Bdanyy (#39760) üzenetére


Balupapa
senior tag

ezt honnan?:)

_-=*WheelWhores*=-_

(#39764) dJ Peer válasza 8th (#39761) üzenetére


dJ Peer
aktív tag

Hát ja, csak mire egy ilyet összeraksz 1-1,5 m forint, abból meg már veszel egy "normális" autót is... ;)
Így a gyári 44 LE-vel is nagyon szeretem napi használatra. :D

(#39765) Bdanyy válasza Balupapa (#39763) üzenetére


Bdanyy
addikt

Érdeklődtem felőle még itt, aztán szerelőhaver megnézte időközben :)

http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt

(#39766) FoBCRaistlin


FoBCRaistlin
őstag

Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX

(#39767) #27813376 válasza narancsnn (#39755) üzenetére


#27813376
törölt tag

Igen arra, de nem mindenkinek egyértelmű.
Máshol ha a Passat 90 lovas változata kerül szóba, nem kell odaírnunk, h tdi :D

(#39768) narancsnn válasza #27813376 (#39767) üzenetére


narancsnn
senior tag

:DD

MÁS: MIt szóltok a TSI motorokhoz? Mennyire kiforrot cucc? Sok a baj velük?

(#39769) troland26 válasza narancsnn (#39768) üzenetére


troland26
őstag

Én is szemezgetek a TSI motoros Seat Leon-okkal . Nem hallottam még rosszat róluk illetve egy szerelő mondta , hogy a turbo szokta megadni magát olyan 80 ezer kilométerenként . de lehet csak eltúlozta :)

(#39770) FoBCRaistlin válasza narancsnn (#39768) üzenetére


FoBCRaistlin
őstag

Na erre a hsz.re érkező válaszokra kíváncsi leszek... ;]

Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX

(#39771) MunezXBK válasza narancsnn (#39768) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Ja..elég nagy baj, hogy üzemanyagra van szüksége. ;]

(#39772) Mágus2 válasza narancsnn (#39768) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

:DDD :(

(#39773) Kiskokó válasza troland26 (#39769) üzenetére


Kiskokó
veterán

nemááá :Y a turbó megadja magát?

kihitte volna ;]

| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |

(#39774) Laybee


Laybee
őstag

Sziasztok! Nem tudjátok, hogy egy Audi 80 olajnyomás és hőmérő jeladó hova lehetne betenni egy 98-as Poloba? Köszi előre is.

(#39775) TaaT válasza troland26 (#39769) üzenetére


TaaT
veterán

A totalcaros cikkekben a turbó halálának user errort és elégtelen kenést teszik meg elsődleges felelősnek, a konstrukciós hiba sokkal ritkább ok. :)

[ Szerkesztve ]

Give them hell Ukraine!

(#39776) narancsnn válasza FoBCRaistlin (#39770) üzenetére


narancsnn
senior tag

Gondoltam, hogy nem leszek okosabb :D

De egy próbát megért. :)

(#39777) Mágus2 válasza Laybee (#39774) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Elárulod a motor típust is kóddal?

(#39778) Laybee válasza Mágus2 (#39777) üzenetére


Laybee
őstag

APQ 1.4 Az olajnyomás jeladó cikkszáma 035 919 561A, a hőfok jeladóé 049 919 563B.

(#39779) troland26 válasza TaaT (#39775) üzenetére


troland26
őstag

User error alatt mit értesz ? Nem volt még TSI motoros autóm és az ismeretségi körömben sem nagyon van :)

(#39780) 14adam válasza troland26 (#39779) üzenetére


14adam
addikt

hát amit egy turbós autónál bekéne tartani azt nem tartják be. Pl visszahűteni és ilyesmi. Itt olvashatsz erről

[ Szerkesztve ]

(#39781) troland26 válasza 14adam (#39780) üzenetére


troland26
őstag

Köszönöm a linket , hasznos olvasmány volt :R

(#39782) Mágus2 válasza Laybee (#39778) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Az audiból való érzékelőket rakd be a csomagtartóba. ;]

A poloba 6u0919501b vízhőfokjeladó és 028919081J olajnyomásmérő való.

(#39783) #27813376 válasza narancsnn (#39768) üzenetére


#27813376
törölt tag

Nekem egy 1.8-as tsi SuperB-m van, 190e, kutya baja.
Mit mondjak még? A turbótól ne féljetek, általában helytelen használattól döglenek meg, de az is ritka.
Én elhasználtam egy OI RS-t is, ami chiptuningos volt, annál se volt gond a turbóval.
Véleményem és tapasztalataim szerint az egyik legjobb konstrukció a tsi.
A SuperB 7,5 litert fogyaszt. Vidéken persze. Ami nem egy rossz eredmény 160 lóerőtől benzinből.
Az Octavia RS fórumon sincs senki akinek a turbós benzinekkel baja lenne. Gyakorlatilag az 1.4 tsi motorok ezeknek a változatai, kisebb méretben. Egy 1.4 tsi képes elketyegni 6 literrel. Menetteljesítményben meg ugyanazt tudja mint a 2.0pdtdi. Az sem eszik kevesebbet. Akkor miről beszélünk?

(#39784) Laybee válasza Mágus2 (#39782) üzenetére


Laybee
őstag

Értem, köszi. Ilyeneket hol találnék? Ezek működnének audi vdo óráival?
Jól írtad vízhőfokmérő kell? És ezeket hova kellene tenni? Meglévő jeladó helyére kell tenni T osztóval?

[ Szerkesztve ]

(#39785) Mágus2 válasza #27813376 (#39783) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

[link]
[link]
[link]

:P

Laybee Nem értelek, audit akarsz faragni a vw-ből?

[ Szerkesztve ]

(#39786) narancsnn válasza #27813376 (#39783) üzenetére


narancsnn
senior tag

Hát igen. Ezért is gondokoztam a 1.4TSI-n. A 2.0PdTdi teljesen ki van zárva. Maximum 1.9-es. A 2.0-sről sok rosszat hallottam...

(#39787) Laybee válasza Mágus2 (#39785) üzenetére


Laybee
őstag

Nem, csak szeretném ha én is látnám az olajnyomás, olajhőfokot. Nagyon nem lehet megoldani?

(#39788) Mágus2 válasza Laybee (#39787) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Ha az egész óracsoportot átdobod, akkor nem fog működni a vízhőmérséklet és a benzinszint mérő. Ha csak az olajnyomás és olajhőfok jeladót hozzáadod a rendszerhez külön órákkal, az megoldható.

Szerintem fölösleges, nem véletlenül maradtak ki ezek a műszerek, ez a szög egyszerű motor nem indokolja ezeket a műszereket, de ha szeretnéd nyugodtan fúrhatsz, faraghatsz, mert gyárilag ezeknek nincs hely az 1.4 blokkon.

(#39789) Laybee válasza Mágus2 (#39788) üzenetére


Laybee
őstag

Nem cserélek óracsoportot, az audinak 3as órája volt külön erre, olajnyomás, olajhő és voltmérő. Lenne most egy ilyen alkalom jeladókkal együtt.
És akkor jön a kérdés, hogyan oldható meg? Hova kellene majd tennem őket? Amúgy tudom, hogy felesleges, ez csak látványnak készülne.

(#39790) #27813376 válasza narancsnn (#39786) üzenetére


#27813376
törölt tag

Nekem volt 1.9-es Passatom. Az olajhutot ki kellett kotni, mert tipushiba hogy kilukad, ezaltal osszekeveredik a hutoviz a motorolajjal. Ezt leszamitva semmi baja se volt. Chiptuning-al hasznaltam azt is, se nem fustolt se semmi. De ha van teljesitmenyben hasonlo benzines, azt vedd nyilvan.

Magus2:
Ez mi a lo$zar? Ertesz a nyelvukon? Mi a tok baja lehet?
Annyit fuznek amugy hozza, hogy minden autonal vannak hibas darabok, de a tsi-k akkor is a legjobb motorok koze tartoznak ha talalni kozottuk rossz peldanyokat. Mas tipusoknal sokkal tobb a hibas termek gyarilag.

(#39791) TaaT válasza Laybee (#39789) üzenetére


TaaT
veterán

"Amúgy tudom, hogy felesleges, ez csak látványnak készülne."

rakj be egy ilyet és nagyon raj lesz a belső :DDD

Give them hell Ukraine!

(#39792) Laybee válasza TaaT (#39791) üzenetére


Laybee
őstag

Ennél azért jóval igényesebb vagyok szerencsére. Szeretem úgy megoldani a dolgokat, mintha gyári lenne.

(#39793) Lall


Lall
veterán

2.0TFSI Octaviamban 230ezer km és semmi baja a turbónak. Az baj? ;] (kopp, kopp, kopp) Az Audi 1.8T-ben sajnos kellett túrbót cserélnem, de az előző gazda (user error) miatt. Az olaj gyakorlatilag belekötött a kocsiba (kocsonyássá vált) olyan sűrűn cserélte és nálam tömődött el a cső ami a turbóba nyomja az polajat.

[ Szerkesztve ]

Ide figyelj bájgúnár! Felőlem bájologhatsz akár a fákkal is, de mégis minek nézel te engem légypapírnak, hogy így tapadsz rám?

(#39794) #27813376 válasza TaaT (#39791) üzenetére


#27813376
törölt tag

Ne tanitgasd mar marhasagokra.
Ilyeneket latok valami hirdetesnel a kocsiba azonnal bezarom a megnyitott fulet.

(#39795) Mágus2 válasza #27813376 (#39790) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Nem kell, hogy értsem a nyelvet, pontosan tudom mi a baja, a vezérműlánc ugrál át rajtuk, mert gyárilag el van b"szva a feszítő elem. A feszítő az olajnyomás feszít, amíg új a lánc, semmi gond, de ha megnyúlik, és erre mérget vehetsz, akkor indításnál megugrik, és kezet fognak a szelepek a dugattyúkkal, ami aztán ahoz vezet, hogy eldeformálódnak a szelepek, és csökken a kompresszió.

De amúgy jó motor. :B

(#39796) VR6-Fan válasza Mágus2 (#39785) üzenetére


VR6-Fan
veterán

jól értem ilyet akar befaragni a kocsijába:[link]

kérdésre, a nagy duci gombád van két csatlakozással? (nem adod el ;] )
azt a magasnyomású olaj gomba helyére kell kötni, egyik lába a gyári csati másikra meg az órához behúzott vezeték.
víz gomba meg, helyet kell neki csinálni, víz cső csonkokat nézd meg ha alu, tudsz bele lyukat furni és menetet vágni stb stb...

órák tápja gyujtásos legyen, a világítást érdemes a müszerfal világítás száljára kötni

jó játékot és sok sikert.

#39795: amikor még volt real time kontakt fehérváron a VW-be cseréltek pár TSI blokkot is 2-3 henger vagy kilyukad, vagy elfújták tényleg jó motor ;]
lánc+feszítő gondod javították már, vagy hagyták a francba és már a csak a "lego" 1,4-be orvosolták?

[ Szerkesztve ]

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#39797) TaaT válasza #27813376 (#39794) üzenetére


TaaT
veterán

;]

Give them hell Ukraine!

(#39798) Laybee válasza VR6-Fan (#39796) üzenetére


Laybee
őstag

Igen ilyet szeretnék. Köszi az infot. Igen, nagy gomba két csatlakozóval. Az olajhőfoké annál apróbb. Egy valamit nem értek, olajhőfokmérőt miért a vízrendszerhez faragjam?

[ Szerkesztve ]

(#39799) VR6-Fan válasza Laybee (#39798) üzenetére


VR6-Fan
veterán

jah bocs, félre olvastam azt hittem hogy a vízhez szeretnéd.
olaj térbe is amugy ugyan ez a metodús ahol találsz egy helyet hogy biztonságosan megfúrd és menetet vágj bele oda kell rakni, nyílván nem a blokkba, olaj szűrő konzolja ilyesmi :)

kocka vagy gömbölyű 80-as?
mennyi volt a szett van még?

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#39800) Mágus2 válasza VR6-Fan (#39796) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

A későbbi példányokban javították hosszabb lett a láncvezető nyelve, kapott egy erős rugót is, az elméletileg megtartja a láncot míg felépül a nyomás, a vezérléscserénél meg már a javítottat kapja a hibás széria is, feltéve ha elmegy a vezérlés cseréig. :K

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.