Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Mágus2
Közösségépítő
A szlovákiai seat klubb mérős napot tartott, aki megengedhette magának, azt lemérték.
A nap győztese, egyben a vesztese is egy leon 1 cupra 4 1.8T 248kW!!!!.
Mivel a 4 kerék nem csúszik meg könnyen és a a haldexot is fixre cserélte, ezért elment a kuplung a mérésnél.
248kW az elég komoly teljesítmény. ez az ARL is megy mint a meszes, de a cupra 4 horzsol.
[ Szerkesztve ]
Az mondjuk érdekes, hogy a szervizemlékeztetőt nem sikerült eltüntetni a VCDS féle SRI-vel.
30k-nál cserél olajat, most 81k-s, úgyhogy már régóta zavarja a 15k-s jelzés.
Mondtam neki, hogy én inkább 10k után fogom, de nem győztem meg.
Igaz hogy felénk még simán jó az az olaj, amit egy személyautóból 10k után kidobunk azokba az öregebb mezőgazdasági gépekbe, amik isszák az olajat (nem is feltétlenül a motortérből kiköpve, hanem van olyan eszköz, amit eleve úgy találtak ki, hogy a fáradt motorolajat folyamatosan csepegtetve mossák le az üzemi port a külső mozgó csuklókról...).
Így könnyebb nagyvonalúnak lenni. De 30k már nagyon a másik véglet.
Jut eszembe: 1.9 TDI-be akkor ~4.5l olaj megy?
Ha holnap "szóba állnak velem" (ki tudom alkudni, hogy vállalkozóira kistételben is nagykeráron adják ki) akkor kipróbálom a VW 507.0 minősítésű Xado olajat. (A könyvelőnk biztos megdicsér majd érte. ) Nagyobb bajt nem igen okozhat 10k alatt, mint ha Castrol lenne benne 30k-t.
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
MunezXBK
nagyúr
Nekem ma került bele az olaj is, meg a Xado is.
freaghill
őstag
Várjuk a tapasztalatokat!
MunezXBK
nagyúr
Az azért arrébb van még, kell hozzá 1.500 km.
Ma mentem vele 45-öt.
hdman
őstag
Hamar meglesz az, űzzed csak neki
Vagy add ide, 8-10 nap alatt beleteszem
Sopron city :)
MunezXBK
nagyúr
Gyere el érte...megnézheted.
VR6-Fan
veterán
most erre mit mondjak?!
majd én is csinálok főző műsort :-)
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Ez jó. Azonnal sejtettem, hogy multiméterre gondol mikrométer helyett.
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
tomcsi23
veterán
Nem rossz.
Dodi haverja. - ha még nem adta el.
Mennyi arra egy ilyen mérés? Gyári leon volt mérve?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
AndrewTdi
addikt
így van. elgörbült a nulláson.
Mágus2
Közösségépítő
Gyárit nem láttam.
Volt egy 1.9 adagolós 66kw. 147kw-ra húzva. De ott már csak a motor maradt.
30 euró volt. Majd megyek én is a skodás napon.
VR6-Fan
veterán
nem volt 10 rongy?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
tomcsi23
veterán
Csak nem sokallod a dyno-s 60-80 ejrót?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
VR6-Fan
veterán
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Otisz
őstag
Lenne itt olyan "dízelszaki" aki Komáromi vagy közel lakik hozzá és megtekintene egy 1.9TD mocit? Természetesen nem kérem ingyen.
Jelenleg nincs senki akit eltudnék rángatni Szfvárról, én meg nem értek hozzá.
A Vento meg csak áll...és áll...
[ Szerkesztve ]
(OO[IIII][IIII]OO)
probizz
tag
VR6-Fan
veterán
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
14adam
addikt
már repül is a pü neki. köszönöm
MunezXBK
nagyúr
Pedig lehet, hogy lenne...
Otisz
őstag
Már megoldódott.
Meg is vettem.
(OO[IIII][IIII]OO)
Vaú. Ma 69.4l szaladt az A4-be. Ezek szerint 70 lityós lehet a tank.
GPS-en be volt időzítve a tankolás, de az lefagyott, és mire ez feltűnt már majdnem késő lett, 90-el gurultam az M3-on a következőig. Többször nem játszok ilyet hogy a pirosba is beengedem csak azért hogy OMV is útbaessen, vagy inkább 20 literért is megállok ha elmegyek amellett.
Ez a 69.4l 998km-ig vitt az előző csurdultig öntéstől, szóval nem tudom miért igérget nekem mindig 1200-1300 kilométert a számítógép friss teletankra. (Lefelé jól lát, mire megálltam már csak 10-et írt.)
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
tomcsi23
veterán
Ilyenkor, mikor 10 km-t ír, Balu még leugrik Siófokra, meg vissza.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
MunezXBK
nagyúr
Nna...jövünk haza a nyaralóból, rózsaszín pólós menő arc 406-tal nagyon keni...mondom asszonynak, hogy az emelkedőn lealázom.
Szerencsétlen 406 má okádta a füstöt, Én akkor nyomtam neki még egy kövéret, csúnyán elvertem. Lámpánál nagy nehezen mellém ért, átkiabáltam neki, hogy nem megy ez a f@sch?
Há ez ennyit bír...mekkora motor? Egynyóc benya...erre az asszony rákérdezett, hogy akkor minek erőlködsz?
tomcsi23
veterán
Na a boyracer.
Azért akadna olyan egynyóc benya, ami fel is megy az emelkedőre.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
rob210
nagyúr
Na ma megvolt a mumusmentés.
Lent matattam a kis megane körül a parkolóban, amikor odajött egy idős úriember és közölte tudnék-e segíteni neki, mert a kocsija nem indul.
Rajta felejtette a világítást és magas lett a villanyszámla
Mondtam neki persze segítek melyik kocsi lenne az.
Amikor rámutatott a sparkra, nagyon elmosolyodtam.
De azért segítettem neki
Renault power
Morris
veterán
Nagyon gonosz!!!
rob210
nagyúr
Á igazi régi vágású úriember volt, még pénzt is akart adni, persze nem fogadtam el tőle.
De azért a zamata megvolt a dolognak, hogy pont én mentek meg egy sparkot, az örök mumust.
Renault power
Morris
veterán
Ha jól tudom azok még 3 hegeresek. Nem sok kraft kell neki a röff-höz!
Tessék büszkének lenni, hogy önzetlenül segítettél!
Ez a mondat nagyon jó!
"Amikor rámutatott a sparkra, nagyon elmosolyodtam."
[ Szerkesztve ]
Lall
veterán
2.0 TFSi-nél normális a 3-4ezer km-erenkénti 1 liter olajfogyasztás? Szeríz azt mondja, örüljek, hogy csak ennyi. (Mobil1 0-W40)
[ Szerkesztve ]
Ide figyelj bájgúnár! Felőlem bájologhatsz akár a fákkal is, de mégis minek nézel te engem légypapírnak, hogy így tapadsz rám?
Mágus2
Közösségépítő
Kapd szét a nyomócsövet a turbó és az IC között, minél közelebb a földhöz, annál jobb. Ha kifolyik fél liter olaj, akkor megvan a bűnös, és kezdhetsz gyűjteni a turbóra.
[ Szerkesztve ]
Lall
veterán
Mióta meg van ennyi az olajfogyazstása (70ezer km óta). Nem kapok szét semmit. Hülye vagyok az egészhez. Örülök, ha tudom melyik a motor.
Nemsoká viszem kötelező szervizre egy baráti szervizbe. Akkor megmondom, hogy nézzék meg amit javasoltál, hátha...
[ Szerkesztve ]
Ide figyelj bájgúnár! Felőlem bájologhatsz akár a fákkal is, de mégis minek nézel te engem légypapírnak, hogy így tapadsz rám?
Mágus2
Közösségépítő
Lehet, hogy csak falábú vagy, és nem tudod, hogyan kell bemelegíteni a motort mielőtt elkezded tiporni a gázt.
Magasabb fordulaton kis terheléssel kell haladni, amíg el nem éri az üzemi hőfokot az olaj, nem a víz, hanem az olaj.
2000 fordulat fölött de 3000 alatt simogatni a gázpedált. A sofőr azért ül az autóban, hogy dolgozzon, nem azért, hogy bedobja városban az 5-öst és aludjon.
Nem kell hogy üsd, minden kigyorsításnál kap a pofájára a turbó.
[ Szerkesztve ]
Lall
veterán
Nem hinném, nem ütöm a kocsit, csak ha nagyon muszáj. Csak az érzés és a Suzukisok miatt van alattam ilyen.
Nem tudom mennyire fontos, de a dologhoz hozzátartozik, hogy előttem a tulajdonos (cégesautó), az autópályát rótta vele Győr és Zürich közt 30ezeres szervízzel, long life olajjal. Mivel én inkább vérosban használom visszaálltam 15ezerre. Úgy gondolom amúgy is jobb a motornak ez.
Vezetni, tudok, attól még hogy hülye vagyok az autóhoz. Bemelegíteni is tudom, szoktam, nem ütöm, nem kínzom, nem hiszem, hogy ezzel lenne a baj.
[ Szerkesztve ]
Ide figyelj bájgúnár! Felőlem bájologhatsz akár a fákkal is, de mégis minek nézel te engem légypapírnak, hogy így tapadsz rám?
MunezXBK
nagyúr
10e jobb lenne.
Lall
veterán
Mármint olaj, olajszűrő cserére? Amúgy a 0-W40 a javasolt olaj bele?
Mágus2: Ez egy családi autó. Ő van értem, nem én őérte. Vezeti a feleségem is, én is. Szerintem normálisan. 230ezer kilometer van benne, semmi, ismétlem semmi baja nem volt eddig. Úgy gondolom ez az olajfogyasztés semm akkora gond, hogy verjem a fejem a falba, PDTdi-k is megesznek ennyit. Csak gondoltam rákérdezek, hogy normális -e?
[ Szerkesztve ]
Ide figyelj bájgúnár! Felőlem bájologhatsz akár a fákkal is, de mégis minek nézel te engem légypapírnak, hogy így tapadsz rám?
Mágus2
Közösségépítő
Sokan azt hiszik, hogy a turbó sokat kap pályán, pedig ez nem igaz, akkor kap sokat, ha gyorsítasz vele.
Ha csak tartod a 140-et akkor minimális nyomáson üzemel. De ha megtaposod, mindjárt a maximális nyomást adja, amíg el nem éri a kívánt sebességet.
Múltkor mértem a tdi-t pályán tartós 130-nál 0,2 bar nyomással mentem tempomattal. Amint gyorsítottam, 1 bart nyomott. Gondolom ez a benzinesnél is így van.
Ez a longlife csak azoknak jó,akik sokat mennek hosszú utakat, üzemi hőfokon kis terheléssel.
Van itt pdtdi a kollégának, napi használatban 300 000km fölött 15 000-ként cserél olajat, és 2 csere között egy litert eszik meg, ezért is gondolom, hogy nem normális ekkora olajfogyasztás.
5w 40-et próbálj ki, valami rendes márkát.
[ Szerkesztve ]
Lall
veterán
Nem pályán használom, sokat városban, ezek szerint sok kigyorsítással (nem ütéssel). Longlife-ot éppen e miatt elfelejtettem.
Ide figyelj bájgúnár! Felőlem bájologhatsz akár a fákkal is, de mégis minek nézel te engem légypapírnak, hogy így tapadsz rám?
MunezXBK
nagyúr
Igen, arra.
Én 294.000-re 10W-40-et használok, azt nem csipkedi.
Ennyi méterrel szvsz vékony bele a 0-s, de nem az Én autóm.
Lall
veterán
Nem értek hozzá, fogalmam sincs az olajok közti különbségről, sőt az egész autószervizelésről cakk-pakk, ezért kérdezem. A szervíz azt mondta, ez a gyári, ezért ezt kapott. Én mielőtt elvittem, azt hittem 5-W40 a normális. Ez van.
Amúgy milyen géped van a 10W-40-re?
[ Szerkesztve ]
Ide figyelj bájgúnár! Felőlem bájologhatsz akár a fákkal is, de mégis minek nézel te engem légypapírnak, hogy így tapadsz rám?
MunezXBK
nagyúr
Nézd meg az első hsz.-ben.
freaghill
őstag
Bátyám mikor megvette a kocsiját (A4) akkor az volt a szervizkönyvbe vagy mi a franc volt, hogy 5W40 azt hiszem, vitte is a szerelőhöz, hogy cserélje le az olajat, és jól lebaszta, hogy ki mondta neki ezt a hülyeséget, hogy 5W40et rakjon, mert ebbe 10W40 kell.
Lall
veterán
Ja, látom. 2.5 V6
Az olaj, nem a motor milyenségétől függ? Diesel, Benzin, teljesítmény egyre megy?
[ Szerkesztve ]
Ide figyelj bájgúnár! Felőlem bájologhatsz akár a fákkal is, de mégis minek nézel te engem légypapírnak, hogy így tapadsz rám?
Mágus2
Közösségépítő
Ami a lényeg, hogy a motor gyártójának normáját be kell tartani, viszkozitásból több használható van megadva éghajlattól függően, azon belül lehet váltogatni.
TaaT
veterán
Legközelebbi cserénél próbáld ki az 5W-40-es olajat
Give them hell Ukraine!
Lall
veterán
Az volt benne, arról váltott a szervizes 0W-40-re. Abból is ugyan annyit evett.
Ide figyelj bájgúnár! Felőlem bájologhatsz akár a fákkal is, de mégis minek nézel te engem légypapírnak, hogy így tapadsz rám?
TaaT
veterán
Egy amerikai oldalon azt írták hogy ilyen motornál 1600km-en 1L-nél kevesebb olajfogyi teljesen normális
Give them hell Ukraine!
Balupapa
senior tag
vissza már nem mernék elindulni
még nem tettem fel YT-ra de sikerült országúton ( bp- szolnok, max 90, varosban 50, ejjel)
3.8as átlagot mennem 215 R17el
_-=*WheelWhores*=-_
rob210
nagyúr
Az oké, csak ha azt nézzük ha már eszik egye az olcsóbb olajat
Azért az 5W40nek barátságosabb az ára mint a 0W40 nek.
De ez csak az én véleményem.
Renault power
tomcsi23
veterán
Asszem 5W30, 5W40-ek vannak írva hozzá.
Amúgy van valami látszata (pl. kékes füst) ennek a - gyári határon belüli, ámde jelentős - olajfogyasztásnak?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.