Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Jack Hunter:] Egérragasztó
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [czundermák:] Retro PC vol. #3 abit IP35 Pro-XE és a körítés
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
eddie17
addikt
De biztos az van. Csak szélesítés volt a hátsó kerekeken, de azt kivettük egyből...
Amúgy abban igazad van, hogy nem billeg. Pl. nem tudom ki szokott járni az 1-es úton Tatabánya és Pest között, de pl a Fehérvár táblánál van egy szép hupli az úton, minden kocsi hullámvasutat csinál belőle, kivéve az enyém, szépen átsiklik rajta. Szóval fura.
viszont egy GTI koptatót, meg egy alsó rácsot igazán beszerezhetnél már
Okké, majd egyszer! Nézem, GTI koptató 4300 valuta. Hmm.
Na a váltó témához nem tudok hozzászólni, fogalmam sincs.
160-at lazán ment 5.be, és még volt fordulat, bár nem sok. Olyan 5ezer körül lehetett.
tomcsi23: Köszi, tényleg jó szögből néz az.
FoBCRaistlin: Igen, ott egy horpadás, meg a vezető oldali ajtón egy nagy horpadás, meg sok-sok rozsdafolt. Közelről nem kell nézni, de ha csak elsuhan, akkor pofás, jó kiállású.
[ Szerkesztve ]