Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- [Re:] [callmeakos:] Szabad e használt OLED televíziót venni?
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
patakidr
aktív tag
Sziasztok,
a tegnapi napon hoztam el a kereskedésből egy 2019-es, magyarországi 2.0Tdi 150Le Audi A4 Avant-ot 115.000-es futással.
Az már a próbaút során is feltűnt, hogy hidegen, "D"-ben álló helyben (féket nyomva, pl. lámpánál) erős rezonancia érződik az utastérben, ami megszűnik, ha üresbe teszem, vagy, hogyha elindulok.
Ha úgy 10-15 km-t megy a kocsi, akkor ez megszűnik, vagy csak alig érezhetően van jelen. Az autó a Porsche-nal frissen van szervizelve, ami a váltó olajcserét is tartalmazta. (Még 1 év Porsche gari van rá, de az pl. nem tudom, hogy kiterjed e a váltóra.)
Azt állítja a kereskedő, hogy ez egy szoftver frissítéssel megoldható. Ti tapsztaltatok hasonlót? Tényleg megoldja a SW?
Vagy kezdjek aggódni?
Köszi előre is!