Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [mefistofeles:] "Kezdő Gamer gép" őrület.
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Picco:] mi tortenik az ITCafeval?
- [Re:] Puretrak Valor
- [Re:] [Wiz Khalifa:] Grand Theft Auto VI - Érdekességek, látványosságok, képek, infók egy helyen.
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [MasterDeeJay:] Egy kis upgrade a gépemhez. IBM M122 billentyűzet
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/magus2.gif)
Mágus2
Közösségépítő
Én nem értek hozzá, de szerintem A3-ban nincs ilyen szelep. Viszont van vízhűtéses IC benne, ami nagyon szereti megenni a vizet, ha elreped. Már említettem neki, nyomáspróba az alapja mindennek ,1barra fel kell fújni, ha 1 órán át képes tartani, akkor jó, ha vezít akkor a rész egységeket egyesével lekötni a rendszerről és külön nyomáspróbázni. EGR hűtő, IC... bármi lehet. EZ az EA288 egy rendesen elizélt konstrukció. Csörög, zörög. Tény, hogy jobban megy, mint az előd modell, de hidegen a régi adagolós ducato hangját is tudja, ami nem valami megnyugtató.
[ Szerkesztve ]