Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [TheLázs:] ADHS
- [Re:] [sh4d0w:] Windows Recall
- [Re:] [V.Milán:] Fessünk újra rollert! P2.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
McSzaby
őstag
Holtjáték nagy. Konkrétan tegnap cseréltem a főmunkahengert és légtelenítettem a teljes rendszert. Gyönyörű, tiszta a folyadék is most, nulla buborék a csövekben. Baba lett nagyon, de a holtjáték nagy még mindig. Behúzom egy kattra a kézit és máris teljesen hibátlan a pedál útja. Párszor megrángatom a kézit, majd kiengedem teljesen, akkor utána 2-3 fék lenyomásig tökéletes a pedál, ezért gyanakszom az után állítóra.
A munkahengerek egyébként már előtte cserélve voltak, tehát amikor cseréltem már után gyártott hengerek voltak, nem a gyári. Azokkal tökéletesen megegyezett a mérete.
Szerintem leszedem a dobot hétvégén és megnézem működés közben a mechanikát, ha semmit nem látok elviszem megméretni a dobot, nincs sajnos hozzá megfelelő mérőm.
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis