Hirdetés

2024. május 10., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-07 14:37:55

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#138014) vond


vond
MODERÁTOR

Sziasztok!

Adott egy 2001-es 1.4-es benzines VW Polo. Két hónapja volt egy nagyszervizen: teljes hengerfej felújítás, új szelepek, hidrotőkék, összes tömítés cseréje, komplett vezérlés csere, új gyújtás trafó, új gyertya, olajcsere. Pár hónappal előtte kapott egy új akksit is. Három hete meg volt műszakin is.

Tegnap reggel véletlenül rajtahagytuk a világítást, délutánra frankón le is merült. Kikaptuk az akkut, töltöttük egy 2-2,5 órát a szülőknél, hogy este haza tudjunk menni vele. Ez meg is történt, bár már hazafelé, azon a 10 km-es úton is elég fulladozós volt, de kibírta. Otthon egész éjjel töltöttem az akksit (kb. 10-11 órát), reggel rámérve rendes, majdnem max. töltöttséget jelzett a műszer. Indult is pöccre a gép. No és akkor mi történik? Nem reagál a gázpedálra semmit. Az alapjárat is elég fura, pár másodpercig megy rendesen 1100 környékén, aztán leesik 8-900-ra (érezni, hogy valami nem ok, mintha le akarna fulladni), aztán pár pillanat múlva vissza fel, aztán megint le, és újra, és újra. Gázadásra semmi reakció, aztán mikor már sokat próbálgatom, egy idő után le is fullad.

Ez mi lehet?

[ Szerkesztve ]

Eladó Panasonic G9 + Viltrox speedbooster + Sigma 10-20: https://t.ly/C88YY

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.