Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Ivan15
senior tag
nagyon jo ar, ha nincs rejtett hibaja (elkopott vezerlmüszij, kuplung stb) -nemis hiszem el, hogy ilyen olcsoert van ? km van benne? Nagyon fenyesre poliroztak,mar gyanus
VR6-Fan
veterán
jó hát azt hogy a párod mit szeret vezetni tényleg ő tudja, de amúgy "meg tanulható" a "nagy" autó vezetése is. max picit gyakoroltok.
ezt már 3-4 éve téma sajnos....
ha eltörölnék akkor hajjajj milyen Golf rallye 16VG60-om lenne
sajnos az autó vásárlás/eladás ilyen....
viszont csak azért mert fiatalabb semmi képpen se cserélnék autót, nem olyan beteg aGolf, igazából szerkezetileg nincs is baja, az hogy matt a fényezés....
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
VR6-Fan
veterán
[link] nem kell valakinek egy kettes GTI 16V ?
amúgy a regadóra is van kis kapu.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Ivan15
senior tag
nem kell fenyezni eleg sokszor a polirozni -ha csak matt a szine
polirozogep pl. OBI-bol stb mi poliroztunk mar fel teljesen csunya matt kek corsa-t ilyennel -persze nem szarazon- gyönyörüen visszanyerte a fenyes melykek szinet. Egyebkent a kereskedök sem csinaljak sokszor maskepp, talan csak egy ilyen hianyozna a golfnak. Es ez meg messze nem 200.000 Ft -egy ilyen munka miatt nem erdemes autot cserelni
[ Szerkesztve ]
Ivan15
senior tag
[link]polirozo anyagokbol is sokfele van OBI stb..
[ Szerkesztve ]
tomcsi23
veterán
Italian Rally edition?
Amúgy miben másabb ez?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
VR6-Fan
veterán
nem olasz ez... csak ez a példány épp ott van, viszont ezt nagyon el kéne hozni rendbe rakni 3-4 év múlva 15000 euro fölött lesz az ára.
mint látod a kasztni más...
4x4 (u.a. mint a syncroé)
és látszólag a PG-s G60-as motor, de ez ccm-be kisebb (homologizáció miatt) és 1H a motorkódja.
[link]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
dízelracer
senior tag
Le is lőném aki azt kitalálta. A legjobb hogy van olyan autó amiben ki sem lehet kapcsolni. Na azzal gyere fel egy letaposott havas/jeges garázsfeljárón. Bár azért nem árt ha van : Shitroen
[ Szerkesztve ]
tomcsi23
veterán
Ja, miért, hogy került oda?
Andris: ha jól rémlik, valamelyik bömi is beszopizta a jávorszarvas tesztet, bár az meg volt pakolva. Shitroen a családbarát verda.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Kickass
őstag
mai tapasztalatok, megnéztük egy übermens bajort, 318 E36, hát a hányinger kerülgetett az állapotától persze a hirdetés mobiltelefonos képein semmi nem látszott, aztán ma ültem egy digó turbósba, hát öööööö izé a hajamat leraktam
a Cordi meg átlépte a 175k km-t, akartam lőni egy fotót de bebuktam int a Skoda 50ezrét
egyébként láttam hirdetésbe egy Cupra Ibizát, csak csere nem érdekli és messze van
rob210
nagyúr
Hát gyerekek ma elbúcsúztunk egymástól a kis golf-al.
Lehet, hogy egy szentimentális barom vagyok, de majdnem megsirattam.
Egy fiatal karosszéria lakatos vette meg aki közölte ebböl nagyon szép kis autó lesz 1 éven belül.
Most meg nézzük mit lehetne 500.000.- ért megvenni, mert hogy az átírás és biztosítás is játszik ugye.
Eddig a suzuki baleno a nyerő minden van benne, olcsó keveset fogyaszt.
DE és itt jön amit én mondtam a páromnak nem akarok suzukit, ha baleno ha swift ha akár milyen suzukit nem.
DE úgy néz ki a családi béke miatt fejet kell hajtanom beleülve nem rossza a baleno de csúnya és suzuki.
Én mondtam a páromnak akkor már inkább a kis poloból vegyünk egyet és teszünk rá egy tetőboxot.
De kis polo sincs 500.000.-ért.
Ha valaki valamit talál szóljon.
Renault power
saguaro
tag
[link] vagy [link]?
1.6 Twin Spark nagyon jó motor, megbízható.
Esetleg: [link]
Ha lenne 800-atok, akkor tudnék egy Opel Astra 2000-eset, 1.6-os, klímás, 2 légzsák, 2. tulaj, 150.000 garantált km. Édesanyámé.
Pont ilyen: [link]
4 alufelni, 4 acélfelni, semmit nem kell rákölteni, 100%-os műszaki állapotban van, friss műszakival....
[ Szerkesztve ]
Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe
zoo8800
veterán
dízelracer
senior tag
Egész szépnek néz ki, van benne klíma, babakocsi befér hátra, 380ért biztos el lehetne hozni maradna pénzed becsülettel átnézetni + ha valami kuka akkor azt kicseréltetni. Alkatrész nem tudom mennyivel drágább mint egy európai autóba de szerintem akkora különbség nem lehet mert elég öreg autó már. Meg ennek legalább autó formája van, nem úgy mint egy baleno-nak... blááh.
Manitou
addikt
Mondjuk akkor már almera A motor amúgy ugyanaz a sunny-ét örökölte meg tudtommal.
[link]
[link]
Alkatrész nem olyan olcsó ( mivel japán) , viszont nem kell tényleg hozzá , hasonlóan igénytelen és megbízható mint egy buzuki swift.
Mellesleg: [link]
És ezt én is csak alátámasztani tudom. 14 hónapja van meg az almerám. Megvételkor lett benne cserélve olaj, szűrők ( légszűrő, olajszűrő, pollenszűrő) és azóta a következő kiadás most volt hogy a műszaki vizsga volt. Szerelő átnézte és minden rendben volt, át is ment gond nélkül. Közel 180 ezer km van benne. Szóval csak ajánlani tudom.
Nem egy szépségdíjjas autó, de tényleg megbízható és tágasabb mint egy astra , eskort, vagy egy civic hasonló koru, swiftről nem is beszélve.
[ Szerkesztve ]
Manitou
addikt
Komolyabb típushibával nem rendelkezik. Amikre figyelni kell az a küszöbök, és a hátsó kerékjárat ívek , ezek hajlamos a korrodálásra , illetve a gumiharang hamar megadja magát a lengéscsillapítón, kb ennyi.
Most tudtam meg amúgy hogy a golf gumiharang egy az egyben jó rá, ami azért nem mindegy, mert a golfé töredékébe kerül.
rob210
nagyúr
Köszi srácok, hogy a kedvemért szétoffoltátok a topikot, de mindegyikkel van valami baj.
(tipikus magyar autóvásárló vagyok nincs pénzem de a legjobbat akarom)
97 elöttiek nem játszanak, 500.000.- fix efölé nem megyünk, mert akkor nem tudjuk átiratni.
Maximum 1.6-os motorral veszünk. Ennyi.
Ezeknek a kritériumoknak meg szinte semmi nem felel meg
Ha nem lenne asszonypajti már vettem volna egy 2000-es 68 lovas elektromos ablakos centrálzáras feliciát, aztán csókolom.
DE hát asszony az van
Renault power
VR6-Fan
veterán
de azt hiszem Te családon belül vetted ugye?
új projekt a Wolf kocsiba
rob:de az miért kitétel hogy 97 utáni legyen?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Manitou
addikt
Igen, de ha olvasol népitéletet, akkor elég sok pozitív értékelés van, ismerősnek is ilyen autója van, az is hasonlóan igénytelen, megbízható. Ez most tényleg nem azért ilyen mert kifogtam, hanem ez egy ilyen típus, csak sokan nem ismerik.
tomcsi23
veterán
Az első alfa pl melyik kritériumnak nem felel meg?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
dízelracer
senior tag
Manitou
addikt
Ez mindenben megfelel amit leírtál
[link]
fix 500 1,6-os. 98 -as , klíma, elektronyos ablak stb... légzsák, ABS mi kell még?
Fboy
aktív tag
ma golf 2 gti 16V(kr) tulajdonos lettem
tomcsi23
veterán
és ez hogy-hogy off?
Tessék nyomni képeket is szépen, amúgy meg gratula!
Ja, a 44 perc alatt? Sürgi lehetett az eladás vagy a vétel.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
VR6-Fan
veterán
hy!
melyiket vetted meg? hau-n fent volt?
tessék képeket küldeni, meg hibalistát
mennyi volt stb?
még m3tr0-is vesz egyet aztán KR mini tali
am csak nem a 250k-ba hírdetett "fire und ice-t"?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
zoo8800
veterán
A szervo nélküli kormánnyal szó szerint bírkózni kell. Sokkal nehezebb tekerni, mint pl. egy nem szervós Astrát.
rip and tear, until it is done
dízelracer
senior tag
Azt tudom. Cimbora TDI-ével is izgalmas forgolódni pedig csak 205-ös gumik vannak rajta. Viszont egy Golf3/Vento -nál olcsóbban fenntartható autó hirtelen nem jut estembe.
Csemike
csendes tag
Én tudok egyet, de az '97 előtti.
zoo8800
veterán
Mi, Golfosok tudunk valamit
rip and tear, until it is done
dízelracer
senior tag
Az nem ér...
zoo8800: golfozni?
[ Szerkesztve ]
GTheo
csendes tag
Sziasztok!
Van egy '03-as VW Polo 1.4-em, és szeretném egy picit felújítani, megcsinálni.
Gondolkoztam valami jobb futóművön, kipufogócserén, és lehet lecserélném sportszűrőre is a szűrőt... Melyik mennyit javítana a kocsin? Szépen lassan, fokozatosan szeretném, haverom és a bátyám is azt mondja, hogy futómű, az nagyon gyenge a kis Poloban... A szűrőt azt kicserélem bármikor, az nem egy olyan nagy összeg, de azt hallottam, hogy azt télen nem szabad bent hagyni a kocsiban. Vélemények?
VR6-Fan
veterán
185/60 R14 Et40-et miért lenne nehéz tekerni? gyakorlatilag egy ujjal lehet, normális méretű kormánnyal....
szerintem ez a nőknek se lehet kényelmetlen olyan könnyű.
széles guminál vagy nagyon eltérő ET-nél már megértem, de gyárinál...
GTheo!:hy
256-os féked van elől, hátul is tárcsa és stab. rúdas elől hátul ugye?
azért az annyira nem rossz...
amit tudsz tenni keményebb szilentek (TT v Dingi (ehhez a teljesítményhez felesleges..), ültetű rugó szett, ne adj isten Gewinde.
dircsi szürcsit nem raknék fel szart se ér.... gyári papír, abból is minőségi! és inkább cseréld gyakrabban, esetleg sport betét szűrő de jobban menni attól se fog, amivel igazából tudnál érdemben játszani hogy volt az 1,4-es motorból nagyon kevés ami 100le-s volt a 75le-s helyet, tudtommal fizikailag megegyeznek a motor csak a program más az ECU-ban, ergo rá kéne íratni a te ECU-ra egy ilyen progit. Persze ennek előfeltétele a motor kitűnő műszaki állapota.
kipufban, tudsz * 4:2:1-et v 4:1-et felrakni (azt hiszem az első gyártják is hozzá) utána jöhet egy katalizátor egy nem átmenő közép dob, és esetleg egy átmenő végdob.
(* ezeknek a mociknál már a gyári leőmlők elég jók, elégé ki van egyenlítve a gáz lengés)
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Csemike
csendes tag
Vezetni.
dízelracer: a golfozás, na az megy a legjobban.
unokaöcsém első értelmes kifejezései között szerepelt az "öreg fószvágen".
[ Szerkesztve ]
dízelracer
senior tag
Szűrőt felejtsd el, tényleg semmi értelme. A fix futóművek úgy kb 80ezernél kezdődnek a profi állítható + dönthető cuccoknál határ a csillagos ég. Diszkrét minőségi hangolható! végdobot kapsz már 35-40-ért is. Az nem akkora tétel. A futómű + felni + gumi trió ami inkább komoly összeg.
zoo8800
veterán
nem tudom, miért nehéz, az enyémen gyári 175/75R13 kerék van, és rohadt nehéz tekerni a kormányt...
gyárilag nem jó kerék lenne az enyémen?
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
rob210
nagyúr
Ezt néztem én is nem is keveset.
Szeretem a nissant megbízható a nissan, egy baj van ez nem 500.000.- mert rögtön egy vizsgáztatással kell kezdenem.
Renault power
rob210
nagyúr
Menet közben is nehéz tekerni?
Renault power
dízelracer
senior tag
Gondolom akkor már nem. A szervó nélküli 3L Lupón mindössze 145-ös gumik vannak ennek ellenére kifejezetten nehéz álló helyzetben eltekerni a kormányt, vagy parkolni vele.
[ Szerkesztve ]
zoo8800
veterán
városban menet közben is kétkezes. Országúton már egykezes.
pl. 20-szal befordulni egy sarkon 1 kézzel kényelmetlenül nehéz, 2 kéz kell hozzá.
F Astrát, egy Daihatsut és egy B Corsát vezettem mostanában, mindegyiken jóval könnyebb volt. A gumiban 2,2 bar van, nem puha.
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
Manitou
addikt
Hopp azt nem néztem, de annyit talán le lehet alkudni az árából. Az 17k-t jelent NKH-nál vagy legyen 26-27k és akkor abban benne van egy szerelős átnézés+ kisebb zug NKH-s vizsgahely
Ha klíma nem fontos. Vannak ennél olcsóbban klímát leszámítva jól felszerletek.Volt egy tök jó, azt akartam neked linkelni, de már elvitték, az valami 399k volt és tiptopp.
[ Szerkesztve ]
VR6-Fan
veterán
hát nekem is pont ugyan ez a szitu.
viszont nekem 195/50 R15 ET21 (viszont ugyan ez a gumi csak ET33-as keréken, szintén pille könnyű egykezes)
nem lehet hogy kicsit már szorul a kormányműved?
nekem a malac passatal se volt gondom (185/60 R14 ET43) azzal pl sokkal jobban szerettem parkírozni mint a sajátommal.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
rob210
nagyúr
Nem lehet hogy a kormányművedet át kéne nézni?
Nekem is volt ilyen mielőtt felújíttattam, hogy bazi nehezen tudtam tekerni a kormányt néha kicsit akadt is.
Aztán megcsináltattam és sima egykezes lett
Bár ha ez az elejétől fogva ilyen akkor nálad nem ez a baj.
Renault power
zoo8800
veterán
mindig ilyen volt, nem szorul a kormánymű.
illetve nem hiszem, hogy szorulna.
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
rob210
nagyúr
gyorsabb voltál
Renault power
Zewa
senior tag
Esetleg egy Mondeo?
4ajtós verzsön kissé ronda szerintem de egy 5 ajtós simán vállalható.
Kombi nem érdekel? Jót találni nem könnyű de nem kizárt! Talán lehet találni 1-1 normálisabbat..
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
Fboy
aktív tag
Helló,
Nem a fire und ice-t. Ez ilyen grafitszürke vagy sötétszürke, de nagyon szép szerintem.
[link]
[link]
Bocsi, még csak telós képek.
Olajat kellet most bele rakni, mert minimum alatt volt, de szerintem nem folyik vagy csöpög, illetve még nem látszott.
Meg hazafele a pályán 100-110 körül néha csinált olyat, hogy kidobta 5-ből
Meg apróbb hibák, apró kopások, kis rozsda, műanyag elemeket felrakni...lehet vele játszani azért....(szerelni)
Új gyári kipufogó van alatta.
Összességében jó vételnek tűnik, remélem nem fog előjönni komolyabb hiba.
Zewa
senior tag
Szóval ezt vetted meg.
Gratula hozzá! Néztem ezt a vasat én is elég korrektnek tűnik!
Sok-sok boldog és baleset mentes km-t hozzá!
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
Csemike
csendes tag
Csini darab.
VR6-Fan
veterán
ejj
elvitted m3tr0 elől a kocsit
mi az hogy bele rakni, ha már vettél egy ilyen "sűrű" kocsit akkor legalább egy rendes szervízet ejtsél meg rajta, nem egy vészes dolog már ezeken...
no meg olaj szinten nyilván hideg motornál (miután vissza folyt) és sík területen, főleg a 16V-knél mivel a fejbe egy bő kiló olaj is eltud veszni akár.
nyugi főtengely szimeringnél könnyezni fog, a szelepfedélnél is a 2-3-as hengernél a gyertya tömítésnél is nyomja befele lelkesen.
gyertyakábelek milyen állapotban vannak?
torlótárcsához felhordja az olajat?
meg azt hiszem hogy a jobboldali emelési pont bevan szaggatva/nyomva.
váltóra meg vagy szinkronos, a paraszt mindig a váltón tartotta a kezét vagy csak kevés benne az olaj így első kőrben.
(illetve ha esetleg meglennél majd szorulva anyagilag a szívosorra cseredarab ellenében vevő lennék )
jah meg hova valósi vagy?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
m3tr0
senior tag
Zsír...ugyanezt akartam megvenni hétfőn.
Akkó ezt már nem kell megvennem.
Valahogy az égiek nagyon nem akarják,hogy GTi-t vegyek, ez valami jel.
Nah megyek kisírom magam...
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3