Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Divinity:] Google Pay használata Magyarországon
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Lalikiraly:] MSI notebook kijelző. A bolt szerint ez természetes.
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
MPowerPH
félisten
Itt egy jellemző hibalista, és ezek nem egyszeri jelenségek.
Hibalista
- akkumulátor
- elektromos ablak elől/hátul
- generátor
- központi zár
- keyless go
- indításkapcsoló
- műszerfal világítás
- üzemanyagszint visszajelző
- csomagtér nyitó
- cd tár
- izzítógyertyák
- napi számláló
- board computer(igen, ennél is...)
- automata váltó(elektronikája se olcsó ám)
- lengőkarok nem bírják
+ha van elektromos ülés, akkor az már jó esetben nem is müxik a fűtéssel együtt,
Egyébként 2.5 dízelnél a légtömegmérő még kényes.
És itt vannak a népítéletek.
Aki nem ezt írja le, az hazudik. Ezek típushibák, pont úgy mint az E39-nél típushiba az ABS/DSC computer hibája, a szervotronikos modellekben a szivattyú hibája, a fűtéscső, az érzékeny fékrendszer, rádió, +dieseleknél meg pont ugyan az mint az Audik-ban.
Ha nincs fél millával több, akkor nem kellene 300km+ -ot futott diesel autóban gondolkozni, pláne nem egy olyanban, amivel utána rendszeres látogatója leszel a szervizeknek. Nem tom ki mondta itt a fórumon, de kb. Neked is ezt tudom mondani: "Lesz egy rakás autószerelő ismerősöd - mind előre köszönnek majd"
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me