Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [Jack Hunter:] Egérragasztó
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [czundermák:] Retro PC vol. #3 abit IP35 Pro-XE és a körítés
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
VR6-Fan
veterán
hiteles órával kiderül, ténylegesen kizárható az olaj rendszert.
azon kívül lehet gomba/vezeték/óracsoport.
gyanúm szerint az ő órája is olyan mint a 2-es golfé, az az egy bizonyos ford számon jelez csak ha sok/kevés az olajnyomás.
ha gyári csavarjaid vannak és gyári felnit teszel, mindenképpen.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23