Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 03:32:04

LOGOUT.hu

Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#37901) 4Grider válasza kavarc (#37899) üzenetére


4Grider
nagyúr

Alap: A netinfo.vodafone.hu oldal csak akkor kérhet tőled belépési telefonszámot és jelszót, ha a netinfo.vodafone.hu oldalt NEM a Vodafone mobilnetet használva nyitod meg.
Ha jelszót kér akkor is, ha Vodafone feltöltőkártyás netet használva nyitod meg az oldalt, akkor ott kártya regisztrációs problémáról van szó, így az ügyfélszolgálatnak érdemben foglalkoznia kellene vele.

(#37902) 4Grider válasza bihariszabi (#37900) üzenetére


4Grider
nagyúr

Csak akkor lenne közöd hozzá, ha a készülékedre azt írják, hogy Vodafone Wallet használatára alkalmas. Azt írják rá?

(#37903) Button válasza bihariszabi (#37883) üzenetére


Button
aktív tag

úgy néz ki nekünk ugyanazok a gondjaink :DDD

bár, ugye nekem flex van és az nincs a kompatibilitási listájukon
(miért is lenne, ezer éves teló, gyenge proc, kevés ram)

(#37904) bihariszabi válasza 4Grider (#37902) üzenetére


bihariszabi
aktív tag

Nem, nem azt írják rá, hogy alkalmas. Viszont nem én akarom elterjeszteni a wallet alkalmazást.

Button:

Nekem ez nem "gond", csak egy kérdés volt. Nekem még mindig könnyebb elővenni a bankkártyát, mint a telefonnal bohóckodni. Csak szerettem volna kipróbálni.

Akinek van egy kis esze az amúgy sem vásárol az itteni szolgáltatóktól. Már a kollégáim 30%-a kínából rendel telefont. És ez az arány csak növekszik. Szerinted hány kínai telefon walletképes? Mindegy, nem lőnek vele nyulat.

(#37905) lugosi válasza bihariszabi (#37894) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Értem, köszi a választ. Igazából valamikor 13-14 éve volt utoljára vodafonos telefonom, azóta teljesen kiesett a képből, ezért is gyanítottam, hogy azóta változtak a dolgok, köszi hogy tisztáztad.

(#37906) Bogyi007 válasza bihariszabi (#37904) üzenetére


Bogyi007
veterán

A kollegáid meg a garanciába belesz**nak? Vagy ez úgy megy nálatok, ha elromlik rendelünk onnan újra egy másikat?

Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi

(#37907) DeFranco


DeFranco
nagyúr

sziasztok!

"régi" vodafone go előfizetésem van a vodánál, az a típus, ahol még lassítanak, ha elfogy a 150MB-os adatkeret, illetve be van állítva egy egyéni kedvezmény, mi szerint egy számot ingyen hívok.

elgondolkodtam rajta, hogy veszek telefont, aláírva újabb két évet.

kérdésem, hogy ezt megtehetem-e úgy, hogy a jelenlegi feltételeket hosszabbítom meg, vagy mindenképpen "új" go csomagba kerülök, ahol korlátozás van lassítás helyett, és bukom az egyéni kedvezményt?

(#37908) Bogyi007 válasza DeFranco (#37907) üzenetére


Bogyi007
veterán

Go csomagnál nem tudom, de a Go+ esetében buktam a régi játékszabályt, azaz 500 mega után már nincs lassítás. Vagy felárért 150 megát adnak vagy nincs több net. Én a nincs több opciót kértem inkább....

[ Szerkesztve ]

Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi

(#37909) gabor9991 válasza DeFranco (#37907) üzenetére


gabor9991
őstag

Így valószínűleg nem.
Nemrég voltam egy voda üzletben és akaratlanul is fültanuja voltam, amint a kedves ügyfél, egyéni kedvezményekért alkudozott az üzletben, az ügyfélszolgálatos telefonján a voda központjában valakivel.
Amikor én kerültem az ügyintézőhöz, megkérdeztem, hogy ez mi volt?
Azt válaszolta, hogy amikor a kedves ügyfél olyan kéréssel jön be az üzletbe, hogy szeretne szerződést bontani, mert lejárt a hűségideje és megy a konkurenciához, viszi a számát, de előtte a számhordozás miatt egyeztessenek már adatot, vagy lejárt a hűsége és szeretne feltöltőkártyára váltani előfizetésesről, mert már nincs rá szüksége, na ezekben az esetekben szokták a központból egyedi ajánlattal megpróbálni megtartani előfizetésesként az ügyfeleket.
Ha nincs irreális igénye az ügyfélnek, általában meg szoktak egyezni valamilyen nem publikus tarifacsomag-ajánlattal.
Szerintem mielőtt aláírsz, számodra kedvezőtlenebb ajánlatnak, egy próbát megér ez a lehetőség.

(#37910) bihariszabi válasza Bogyi007 (#37906) üzenetére


bihariszabi
aktív tag

Nem. Kinában nem olyan a garancia, mint itt a vodánál. Elvittem anno a vodás telefonomat garanciás szervizre. Sajnos bármennyire is furcsa, Pestországon kívül is élnek emberek. Én is ezek közé tartozom. A szerviz persze az Óperenciás Tengeren is túl, legkevesebb 4 átszállás.

-1 nap szabadság kérés (több ezer ft bukás)
-1500 Ft az út a szervizbe. Csere készülék nincs.
-1500 Ft az út a szervizből haza

3-4 hét múlva lehetett érte menni. Eredmény: szoftverfrissítés.

-1500 Ft az út a szervizbe a telefonért
-1500 Ft az út a szervizből haza.

2 nap múlva ugyanazzal a problémával küzdök.

-1 nap szabadság kérés (több ezer ft bukás)
-1500 Ft az út a szervizbe. Csere készülék nincsen.
-1500 Ft az út a szervizből haza

3-4 hét múlva lehetett érte menni. Eredmény: szoftverfrissítés.

-1500 Ft az út a szervizbe a telefonért
-1500 Ft az út a szervizből haza.

2 nap múlva ugyanazzal a problémával küzdök.

-1 nap szabadság kérés (több ezer ft bukás)
-1500 Ft az út a szervizbe. Már bérlet vásárlásán gondolkoztam. Mondom a szervizben, hogy most vagy kicserélik, vagy nagy balhé lesz. És akkor meggyanúsítanak, hogy nem megfelelően használtam, bla bla.
-1500 ft az út haza
Számold össze mennyibe került nekem az "ingyenes" garanciás javítás...

Kínai cuccnál ez úgy megy, hogy átmegyek szembe a postára, feladom 3000 forintért, és ugyanúgy 4 hét múlva itt a jó telefon. Nincsen baromkodás, nincsen utazgatás, nem kell szabadságot kivenni, stb. Azt értem, hogy te pesti vagy és neked ott a szerviz egy köpésre, de nekem sajnos nem.

(#37911) kenwood válasza bihariszabi (#37910) üzenetére


kenwood
veterán

teljesen irrelevans,hogy neked mennyibe kerul eljutni a varosba.
A pestiek sem kezdenek el matekozni,hogy ugyanaz az ingatlan hany millioval dragabb itt,mint par kilometerrel odebb,meg hogy egy 90k/ho albi videken 30-50k
En mondjuk szombaton vittem volna,biztos nem veszek ki szabit miatta.
Nem tudom,hogy van-e szerviz szombaton,de torvenyi kootelezettsege az erteskitest vegzo boltnak a szervizbe eljuttatni a keszuleket,amennyiben ez az ugyfel kerese.
Hatranya annyi,hogy par nappal tovabb tart az ugyintezes.

[ Szerkesztve ]

Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben

(#37912) gabor9991 válasza bihariszabi (#37910) üzenetére


gabor9991
őstag

Na, nyugodj meg, nem vagy ezzel egyedül, az iménti hozzászólásomban írtam, hogy voda üzletben jártam...azóta jártam többször is, holnap viszem NEGYEDJÉRE vissza a készüléket december 30-óta, mert a hiba minden esetben újra jelentkezik.Szervizben szoftverfrissítés és már kész is.
Készülék topicjában a hibaleírás alapján alaplapcserére gyanakodtak, a szerviz meg frissített egy szoftvert, jó is volt a telefon ameddig a boltból mondjuk hazaértem.
Kaptam sms-t, értékeljem a szervizt 0-10 pont között, adtam egy nullát, ma meg felhívott egy hölgy a vodától, hogy ezt miért adtam.Elmondtam neki, hogy kicsit több, mint egy hónap alatt 3x kaptam vissza a készüléket úgy, hogy a hiba csak ideiglenesen volt kijavítva, de ez nekem így nem felel meg, ráadásul nem lakok túl közel az üzlethez, kocsival oda-vissza több, mint 30km amikor leadom és 30 amikor érte megyek.Tehát egy szerviz 60km, eddig ebből volt 3 x 60 és holnap kezdjük a 4.- kört.És ezt az én pénzem ,meg az én időm bánja.
Kérdeztem, hogy így érthető-e, miért nulla ponttal jutalmaztam a szervizt?Megértette.
Viszont azt mondta, lassan elérhető lesz a szervizbe szállításnak több új módja, mint pl. cserekészülék nélkül futárszolgálattal is elküldhetem, vagy pick-pack ponton leadhatom, vagy, ha van posta csomagautomata, akkor ott is le lehet adni majd a jövőben, a terveik szerint.

(#37913) asdf_ válasza bihariszabi (#37910) üzenetére


asdf_
veterán

Jotallasi igeny teljesitese a vasarlas helyen VAGY a szakszervizben kerheto. A vevo valasztasa szerint (az elso evben legalabbis mindenkepp, a masodik ev, az onkent vallalt jotallas, oda mar nincs jogszabalyi eloiras, ott az van amit a garjegyre irtak). Es ugy remlik, ha odauton postazod (szabi nelkul 1500 Ft), akkor pedig visszauton nekik kell allniuk a postakoltseget.

(#37915) eami válasza bihariszabi (#37900) üzenetére


eami
addikt

még azelőtt kiirtak a valós okot hogy felraktad volna az appot. Helyetted senki sem fog olvasni.... amúgy bár sejtettem, de ki is derült hogy valami kínai csoda telefonod van. Így duplán nem értem min csodálkozol.

`.

Szeretnénk felhívni figyelmedet, hogy a fizetési funkció használatához a lenti feltételeknek szükségesek. Amennyiben bármelyikének nem teszel eleget, az alkalmazás nem fog teljes körűen települni, így használni sem tudod majd fizetésre. Ennek elkerülése érdekében, kérünk, figyelmesen olvasd el a Vodafone Wallet fizetési funkció használatának feltételeit.
A Vodafone Wallet fizetési funkció használatának feltételei:
- Wallet kompatibilis okostelefon Android operációs rendszerrel:
A mindenkor támogatott készülékek listáját az alábbi linken ellenőrizheted: http://www.vodafone.hu/wallet/vfwallet-keszuleklista.pdf
- Vodafone számlás előfizetés és,
- NFC-képes SIM-kártya`

[ Szerkesztve ]

(#37919) bihariszabi válasza asdf_ (#37913) üzenetére


bihariszabi
aktív tag

Nos lehet, hogy a jogszabály úgy írja, hogy nekik kötelezettségük van, de erről nem tájékoztattak, pedig látták a lakcímem. Én meg nem vagyok jogász és tudom, hogy mindenki akinek elromlik a készüléke azonnal elkezdi a jog vastag könyvét tanulmányozni egyéb ügyes-bajos dolga helyett, még a 70 éves mamikák is, én buta módon ezt nem tettem. Ráadásul mivel nem vagyok pösti, nekem a pösti szervizpont is messze van, onnan már ésszerűbb volt a szervizbe vinni, a remélt rövidebb várakozási idő miatt.

#37915) eami Nincsen baj a felfogasommal, hidd el. Értem, hogy nem mehet nálam a vodafone wallet. Én azt nem értem, hogy technikailag mit jelent... Hogy kell hozzá egy plusz hardver ami az enyémben nincsen, vagy a program úgy van megírva, hogy kizárólag vodás telefonnal működik? Ez pedig még a te idézetedben sem szerepel... Ne haragudj, de te nő vagy? Mert egy nyelvet beszélünk és mégse érted.

(#37920) eami válasza bihariszabi (#37919) üzenetére


eami
addikt

egy nyelvet beszélünk csak te összevissza... én meg próbáltam összerakni a darabokat amik között ugrálsz.
Amennyiben technikailag vagy kíváncsi, hogy miért. Azt gondolom, hogy nem is a vodán múlik elsősorban hanem a bankon, aki nem akarja hogy minden féle ellenőrizetlen dzsunka trójanfarm telefon kapcsolódjon bármilyen módon is a pénzügyi rendszerükhöz. Ha csak csak x gyártó y verzióval szerelt kütyüjei tekinti biztonságosnak, akkor csak azt és pont. Tökre hidegen fogja hagyni hogy te milyen telefonnal játszol. Mert bizony az (olcsó vagy sem) kínai telefonoknak általában meg is van még külön a felára, max nem veszi észre a user. Kielégítő válasz ez technikai irányba feltett kérdésedre?

[ Szerkesztve ]

(#37921) mukibuci válasza eami (#37920) üzenetére


mukibuci
MODERÁTOR

röviden: csak tesztelt, ellenőrzött készülékeken engedélyezik a működését.

;]

Nem vagyok hős, egész nap internetezek.

(#37922) Daffni2 válasza mukibuci (#37921) üzenetére


Daffni2
addikt

Na de miért? Nem értem! :DD

"Aki ad,az nyer"

(#37924) bihariszabi


bihariszabi
aktív tag

Olvasgattam kicsit. Ennek a modellnek az NFC chipje nem képes a mobilwalletre. Tehát technikai háttere van.

"Nem engedik fel a kínai dzsunkát a hálózatukra" :DDD

Istenem, ezek a nők, és simán elhiszik amit saját maguk kitalálnak, kész tényként vázolják :D

[ Szerkesztve ]

(#37925) Button válasza eami (#37920) üzenetére


Button
aktív tag

hát azért itt messze nem csak kínai dzsunkák nincsenek csak felengedve :N

(#37926) bihariszabi


bihariszabi
aktív tag

[link]

A technológia kell biztosítva legyen. Ugyanúgy, mint pl a bluetooth rádióból is több féle van. Csak hát ha valamit nem értenek az emberek, akkor kitalálják, hogy varázslat. Ugyanolyan, mint hogy az áruházakban is kiírnak a telefon specifikációjából 5-öt, aztán találd ki, hogy ki van.

(#37927) dptrsk válasza bihariszabi (#37926) üzenetére


dptrsk
addikt

Részt vettem a mobiltàrca tesztben. Ha jól emlékszem a Nexus 5 sem támogatja az NFC Walletet(pedig referencia modell), mert kell hozzá valamilyen API(de lehet hardware is kell), ami a titkosított NFC kártyát kezeli.

Hiába NFCs egy telefon, ha nem tudja kezelni a spéci NFC SIM fizetési chipjét.

(#37928) bihariszabi válasza dptrsk (#37927) üzenetére


bihariszabi
aktív tag

Ennyi, köszönöm. Erre voltam kíváncsi. Én is épp most tálaltam rá erre a magyarázatra, csak sajnos az angol cikk volt, így köszönöm neked a magyar segítséget. :R

(#37939) Draken


Draken
őstag

Sziasztok!

Kérlek segítsetek egy kicsit! Édesanyám szeretne szolgáltatót váltani, itt lehetősége van flotta csomagra. Na már most, kaptam egy képet, ezek alapján csak a készülék (G3) ~130ezerre jönne ki a business medium 5990es havidíja mellett. Amit nem értek, hogy ez hogy lehetséges, mikor a listaára 113? Nem volt még dolgom a vodával, de ilyen mocskosul el vannak szállva a készülékek árai vagy csak én nem látom át jól az oldalt?

Köszi!

(#37940) norbiv8


norbiv8
tag

Sziasztok! Ma jött az SMS miszerint március 11-el megszűnik a scool csomag. Kíváncsi vagyok a kedves voda számolt vajon azzal, hogy hány előfizetőt fog veszteni? Nem csak a scool de az az miatt meglévő előfizuk is ugrani fognak...

///°°\\\

(#37941) radio100jozs válasza norbiv8 (#37940) üzenetére


radio100jozs
őstag

Nem hinném, hogy nagyon foglalkoznak vele, tekintve, hogy a többi szolgáltató is megszüntet, illetve már megszüntetett csomagokat, és gondolom akkor ott is így gondolkozhatnak egyes előfizetők.

(#37942) Zack1899 válasza norbiv8 (#37940) üzenetére


Zack1899
tag

SSzia

Kb 100 ember? :D Nem sokan használják már azt a feltöltőkártyát :)

Mások döntenek a fejünk fölött. Ki tudja, mi folyik a színfalak mögött?! Kapukat döngetünk, de nem fogadnak, és a kiskapuk is zárva maradnak.

(#37943) Usgyi


Usgyi
aktív tag

Sziasztok!
Jelenleg Telekomos vagyok. Gondolkodom rajta, hogy átviszem a számomat a Vodafone-hoz, mert olcsóbbnak tűnik.
Nagyon keveset telefonálok és sms-ezek, amit lehet neten intézek. Ezért a legfontosabb, hogy a mobilnet legyen erős és stabil. Jelenleg feltöltő kártyásan havi 2500-at fizetek az 1GB-os netért. Ennél kellene jobb ajánlat.
Tudnátok csomagot ajánlani amire érdemes lenne figyelnem? Megéri egyáltalán váltanom?

UI.: A telefonom nem támogatja a 800 MHz-et.

Nagyon köszönöm a segítséget!

Samsung Galaxy S23+ & Samsung Galaxy Watch 5 pro

(#37944) bihariszabi válasza Usgyi (#37943) üzenetére


bihariszabi
aktív tag

Megéri váltani, 3G is stabilabb mint a Telekom. Árban kb ugyanott van mint a Telekom. Csak abban nem vagyok biztos, hogy megéri előfizetést kötni, mert nem becsülik meg. A feltöltősök kedvezőbb feltételeket kapnak szerintem.

(#37945) 4Grider válasza Usgyi (#37943) üzenetére


4Grider
nagyúr

Ha nem támogatja a telefonod a 800 MHz-et, akkor megragadsz vele 3G-nél a Vodafone-nál. Havi 1GB-ra persze elég az is. Meg persze arra is számíts, hogy itt az 1GB elfogyása után jellemzően nem lassítják a netet, hanem vagy leállítják, vagy automatikusan 500 Ft-ért meghosszabbítják néhány száz MB-al.

[ Szerkesztve ]

(#37946) galaxys80 válasza 4Grider (#37945) üzenetére


galaxys80
veterán

Továbbra sem értem, hogy mi köze van a felhasználható adatmennyiségnek és a 4G-nek egymáshoz.

(#37947) 4Grider válasza galaxys80 (#37946) üzenetére


4Grider
nagyúr

Csak annyi, hogy aki havi 50-sokszáz GB-ot forgalmaz (mert mondjuk azon dolgozik), sokkal inkább érzi a 3G-4G közötti különbséget. Néhány giga havi forgalmazásnál még nem sok jelentősége van a 4G meglétének, ha normális lefedettségű és nem túlterhelt 3G hálózat is rendelkezésre áll.

(#37948) galaxys80 válasza 4Grider (#37947) üzenetére


galaxys80
veterán

Ha rendelkezésre áll. Már most van néhány,olyan hely ahol nincsen vagy csak nagyon gyenge a 3G, viszont a 4G használható.
Nem beszélve az aksi fogyasztásról. Abban is sokkal jobb a 4G.
Én nem hinném, hogy a 4G-t kizárólag a sokszáz gigabájtot forgalmazó embereknek fejlesztették. Mennyi lehet az ilyen emberek aránya?
Mondjuk elképzelni nem tudom azt sem, hogy mit kell ahhoz dolgozni, hogy valaki több 100 gigát forgalmazzon egy mobileszközön.

(#37949) Zack1899 válasza galaxys80 (#37948) üzenetére


Zack1899
tag

Mozgó üzletkötő, youtuber, stb :) vannak :)

Mások döntenek a fejünk fölött. Ki tudja, mi folyik a színfalak mögött?! Kapukat döngetünk, de nem fogadnak, és a kiskapuk is zárva maradnak.

(#37950) lugosi


lugosi
MODERÁTOR

Visszaolvasva itt az elmúlt napokat adatforgalom kérdésében, az alábbiban segítsetek legyetek szívesek.
Ha ez a Net+ feltöltős csomagom van, tehát a feltöltés után megkaptam az 500 mega net bónuszomat, és ez elfogy (elhasználom) vagy pedig letelik a 30 nap, de a telefon adatforgalmat szeretne generálni, akkor ugye nem aktivál nekem automatikusan a szolgáltató semmilyen csomagot? Simán csak leállítja az adatforgalmat?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.