Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 03:32:04

LOGOUT.hu

Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#38901) dethroner válasza #71835392 (#38897) üzenetére


dethroner
veterán

Köszönöm az építő jellegű hozzászólást.

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#38902) asdf_ válasza mukibuci (#38900) üzenetére


asdf_
veterán

Ez uzletinel is van, aminel az elofizeto altali semmitteves miatt automatikusan megujul? Mert en felteteleznem, hogy valtozatlan feltetelekkel ujul meg a szerzodes ujabb ket evre, de ugye sose lehet tudni ;)

(#38903) sajtee válasza mukibuci (#38900) üzenetére


sajtee
senior tag

Ez semelyik díjcsomagban nem érvényes már? Mert akkor talán jobban járok, ha maradok... A meglévő előfizetéseknél is meg fog ez szűnni? Illetve ezt minden szolgáltató bevezette?

(#38904) membrandj válasza sajtee (#38903) üzenetére


membrandj
nagyúr

Átvágnak a hűségidő nélküli árra elvileg.

Privát üzenetben nem válaszolok szakmai kérdésekre.

(#38905) sajtee válasza membrandj (#38904) üzenetére


sajtee
senior tag

Az már megtörtént, nőtt is 500 Ft-tal a havidíj, de ha elhasználom azt a kemény 150mb netet, lassítva még működik.
Meg is érteném, hogy nem lassítják, ha mondjuk olyan mennyiségű internetet biztosítanának, ami elég egy hónapra és nem fogy el annyitól, hogy a telefon szinkronizál, vagy egy GPS használattól...

Épp ezért váltanék nagyobb csomagra, de mivel 500mb is szinte semmi, akkor inkább szolgáltatóváltás lesz. Épp elegem lett már belőlük az évek alatt.

[ Szerkesztve ]

(#38906) mukibuci válasza asdf_ (#38902) üzenetére


mukibuci
MODERÁTOR

hogy lenne igy?

sajtee: meglévőnél hogy változna meg?

[ Szerkesztve ]

Nem vagyok hős, egész nap internetezek.

(#38907) RAZR_v3


RAZR_v3
tag

Ha feltöltőkártyásként mielőtt egy másik eu-s országba mennék, aktiválnám belföldön a roaming szolgáltatást SMS-ben a "ROA" betűkkel a 1270-re elküldve, akkor az Európa hazai áron-opcióval semmilyen pluszköltség nem merülhet fel telefonálásnál és SMS-ezésnél? Azután sem, hogy kikapcsoltam a szolgáltatásokat belföldön?

(#38908) bihariszabi


bihariszabi
aktív tag

Használja valaki a Vodafone wallet-ot?
Az a kérdésem, hogy a hűségkártyákkal mi a helyzet abban az esetben, amikor chipkártya van? Akkor is le tudják olvasni az elfogadóhelyen a generált vonalkódot? Vagy az hogyan megy?

(#38909) 4Grider válasza RAZR_v3 (#38907) üzenetére


4Grider
nagyúr

Az Európa hazai áron opció jelen formájában április végéig elérhető. Utána már csak havi 60 percig lesznek ingyenesek a fogadott hívások.
Ha sok hívást akarsz indítani és fogadni, és az adott irányba 73 Ft-nál nem drágább az alap percdíjad, akkor érdemes csak az opciót használni.
Ha inkább sms-ben kommunikálsz, akkor viszont jobban megéri a szabályozott európai roaming díjszabás (amit a ROA-val kapcsolsz be).

(#38910) laccczka válasza bihariszabi (#38908) üzenetére


laccczka
tag

Elméletileg a chipkártyásnak is van száma, így ha manuálisan adod meg a hűségkártya számát hátha generál egy vonalkódot hozzá. :F

Erősen kérdéses a feltevésem de egy próbát esetleg megér :U

[ Szerkesztve ]

"...mert a víz melegebb mint a hőmérséklet..." egy ismeretlen zseni értekezése a víz felett lévő ködről.

(#38911) bihariszabi válasza laccczka (#38910) üzenetére


bihariszabi
aktív tag

Ez ok, csak azca kérdés, hogy a bolti terminálnak mindegy, hogy chipről vagy vonalkódról olvas?

(#38912) schawo


schawo
titán

Az új, kártyás előfizetésemet számhordozással online rendeltem meg, hozta is a posta másnap. Simkártya (ideiglenes telefonszámmal) nem műxik. Várok, semmi, pár naponta próbálkozok, semmi. Ma este aktív lenne a számhordozás, de még mindig semmi. Felhívom ügyfélszolgálatot, kiderül, hogy az aktiválási folyamat az ő hibájukból megszakadt.
Kiderült, hogy a havi előfizetést (max tarifa) azért beaktiválták, és két hete pörög egy inaktív kártyán. Nem lettem boldogabb. Persze az ügyfélszolga úgy érezte, hogy ez normális ügymenet.
Morcosan meglengettem egy fogyivédős bejelentést, amiben erre a beszélgetésre hivatkozok. Kapcsolt, és rögtön felajánlott 2000 forint jóváírást az egyenlegen. Aztán délutánra még az eredeti keret felhasználhatóságát is kitolták 2 hónappal. Kissé nehezen indult a dolog, kelett egy kis noszogatás, de végül nagyon is korrekt lett a megoldás.
A hordozásom is folyamatban van. Elküldök egy sms-t és kétszer kapja meg a fogadó, egyszer az ideiglenes, egyszer pedig az áthozott számról.:D

evDirect villanyautós töltőhálózat

(#38913) iscsu


iscsu
tag

Sziasztok!

Wallet-tal futott már valaki C2320 hibába? (Sorry, sg went wrong while accessing the SIM.)

Vodától vett Z3C, NFC simmel (pénteki csere).
A telefonon ugyan rootolt custom ROM van RootCloak-al (utóbbi nélkül nekem is C6000 :DDD ), de root nélkül is ugyanez a hiba jön elő.

(#38914) iday válasza iscsu (#38913) üzenetére


iday
aktív tag

Csak gyári rom-al garantálják a működés. :U
buherált rom kizárva.

3dfx & AMD & ATI forever! http://iday.hu

(#38915) laccczka válasza bihariszabi (#38911) üzenetére


laccczka
tag

Elméletileg a kártyaadatokat a pénztáros is be tudja vinni manuálisan vagy vonalkódolvasóval. Bár ez pénztár és pénztáros kérdése is.

"...mert a víz melegebb mint a hőmérséklet..." egy ismeretlen zseni értekezése a víz felett lévő ködről.

(#38916) bihariszabi válasza laccczka (#38915) üzenetére


bihariszabi
aktív tag

Igen, akkor nem kínlódok vele kösz a választ.

(#38917) ToBeY


ToBeY
nagyúr

Hello
Olyan kérdésem volna,hogy céges kártyát én mint magánszemély kicseréltethetek ill megnézethetem hogy tudja-e a 4G-t?Állandóan eldobálja a telefon a 4G-n a hálózatot.

(#38918) asdf_ válasza ToBeY (#38917) üzenetére


asdf_
veterán

Szerintem csak meghatalmazassal, de lehet, hogy az is eleg nekik, ha tudod a SIM pin kodjat.

(#38919) 4Grider válasza ToBeY (#38917) üzenetére


4Grider
nagyúr

Meghatalmazással az aláírásra jogosulttól. Plusz persze aláírási címpéldány.

(#38920) ToBeY


ToBeY
nagyúr

Köszi srácok az infot,lehet bemegyek Vodafonehoz és megkérdem.Mert ilyen pinkód,pukkód-ot tudom.
Egy kérdezés végül is nem kerül semmibe

[ Szerkesztve ]

(#38921) mukibuci válasza ToBeY (#38920) üzenetére


mukibuci
MODERÁTOR

ha ennyit tudsz, akkor ne is fárasztd magad. :N

Nem vagyok hős, egész nap internetezek.

(#38922) Daffni2 válasza ToBeY (#38920) üzenetére


Daffni2
addikt

Felesleges bemenned, céges meghatalmazás és aláírási címpéldány kell,ezen kívül az ügyfélbiztonsági kód ismerete is szükséges.

[ Szerkesztve ]

"Aki ad,az nyer"

(#38923) schawo


schawo
titán

Nos az első Vodafoneos napom egy merő cumi volt. A munkahelyemen pontosan nulla a térerő. Egy pincében van Budapest kellős közepén, és egész nap a csak segélyhívás feliratot bámultam. Holnap mehetek venni egy femtocellát.

evDirect villanyautós töltőhálózat

(#38924) Daffni2 válasza schawo (#38923) üzenetére


Daffni2
addikt

Vezetékes internet van a pincében?

"Aki ad,az nyer"

(#38925) asdf_ válasza schawo (#38923) üzenetére


asdf_
veterán

Utolag okos az ember, de mi mondjuk ceges szamhordozas elott vettunk egy prepaid simet, korbeadtuk, es mindenki (n=3) hazament vele, plusz megneztuk melohelyen is, utana ment csak be a szamhordozasi igeny.

(#38926) schawo válasza Daffni2 (#38924) üzenetére


schawo
titán

Az van bőven 50/50 dedikált.

evDirect villanyautós töltőhálózat

(#38927) thomas77 válasza asdf_ (#38925) üzenetére


thomas77
senior tag

Ráadásul sokszor ingyen is lehet igényelni sim-et. Talán most a telenornál is van ilyen akció...

(#38928) schawo válasza asdf_ (#38925) üzenetére


schawo
titán

Túlélem, szerencsére 30 pénzért ad már a Voda femtocellát. Középtávon amúgy is kellett volna venni egyet, sőt, kéne egy T cella is.

evDirect villanyautós töltőhálózat

(#38929) ToBeY válasza Daffni2 (#38922) üzenetére


ToBeY
nagyúr

Értem köszi.Azt legalább ki lehet deríteni valahogyan,hogy milyen tarifacsomag és hogy milyen percdíjai vannak ennek?Csak egy sima kártyát kaptam amiből ki kellet pattintani a sim-et.

(#38930) 4Grider válasza ToBeY (#38929) üzenetére


4Grider
nagyúr

Attól tudsz kérdezni, akitől a kártyát kaptad. Ha ő nem tud semmit, akkor attól, akitől ő kapta. Ha így haladsz tovább, előbb-utóbb eljutsz a céges kapcsolattartóig, aki elvileg minden kérdésedre meg tud felelni. Azonosítás és megfelelő jogosultság nélkül ui. az ügyfélszolgálatok nem adhatnak ki semmilyen infót előfizetésekről.

(#38931) ToBeY válasza 4Grider (#38930) üzenetére


ToBeY
nagyúr

Nos ez úgy történt hogy bent szétosztották a kártyákat (amin csak egy vodafone logo van és ennyi) hogy mindig elérhetőek legyenek a dolgozók.Cserébe X ezer forintot használhatok magáncélú beszélgetésre Szóval semmit nem tudok a kártyáról és szerintem a főnök se aki szétosztotta.

[ Szerkesztve ]

(#38932) schawo válasza ToBeY (#38931) üzenetére


schawo
titán

A főnök biztos tudott, mert ő írta alá a meghatalmazást, amivel a kártyákat vásárolták.

evDirect villanyautós töltőhálózat

(#38933) 4Grider válasza ToBeY (#38931) üzenetére


4Grider
nagyúr

Nálunk is így történik. Viszont a főnökök, akiknek a kártyákat átadom, tudják hogy tőlem kapták őket, így ha a beosztottjaiknak kérdése van, akkor hozzám irányítják őket. Cégeknél ez nem működhet máshogy.

(#38934) Eliot Anders


Eliot Anders
aktív tag

Sziasztok!

Esetleg valaki tud mondani olyan Vodafone üzletet ahol van rose vagy aranyszínű Iphone 6s 64 GB készleten?

(#38935) LantosBerry8


LantosBerry8
senior tag

Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni....

Már nagyon régi ügyfél vagyok a Vodafone -nál

történet:
már régóta hívogattak a Vodafone -tól, hogy lejárt a hűségidőm, ajánlanak valamit, csak hosszabbítsam meg a hűségidőmet....
Mivel soha nem tudtak jobb ajánlatot adni a meglévőnél (flottás voltam), ezért mindig hárítottam az ajánlatot...

jött április 1. és az eu roaming eltörlése...

április 5.-én Debrecenben bementem a márkaképviseletbe, ahol elmondtam az ügyintézőnek, hogy amennyiben meg tudunk egyezni, akkor szerződést hosszabbítok. Az ügyintéző telefonált a központba, majd átadta a telefont. Telefonon keresztül elmondtam az újabb ügyintézőnek az elképzeléseimet (Go+ EU, de az 1 GB internet helyett 2 GB internetet szerettem volna, mivel a korábbi díjcsomagom is ennyit tartalmazott, jóval olcsóbban, de abban nem volt díjmentes roaming...), mire kért egy kis időt, hogy a főnökeivel egyeztessen.

Kis idő múlva közölte, hogy a főnökeivel egyeztetett és engedélyezték a feltételeimet, de csak április 18. -án tudják aktiválni a 2 GB internettel rendelkező immár Go+ EU díjcsomagomat a sima Go+ EU áráért, de egyelőre csak egy Go+ SIM 2év, epack díjcsomagot aktivál 18.-áig (ebben még csak 500 MB internet van).

Mivel úgy véltem, hogy nem verhetnek át, elfogadtam a feltételeket.

Aztán jött április 18. és 19. ma pedig 20.-a, de a beígért Go+ EU 2 GB internettel sehol nincs.... telefonálok az ügyfélszolgálatra, az első két alkalommal segítőkész hölgyekkel beszéltem, akik véleményem szerint tényleg megpróbáltak utánajárni a történteknek, de sajnos nem jártak eredménnyel, azt mondták, hogy hamarosan aktiválják, de sajnos ennél többet nem tudnak mondani, próbálkozzak később, hátha tudnak többet mondani. (az egyik hölgy még felajánlott egy egyszeri 1500 Ft-os kedvezményt, hogy vegyek + adatot, de sajnos azzal nem jártam volna jól, mivel 19.-e a számlazárásom és ezért kb. maradt volna fél napom elhasználni az adatot...) A harmadik telefonálásom során egy "úrral" beszéltem (azért írom csak idézőjelek közé, mivel szerencsétlen olyan minősíthetetlen hangnemben próbált meg kioktatni, hogy az valami hihetetlen... Véleményem szerint, pont nem így kellett volna reagálnia, ha történetesen az ügyfélnek van igaza... remélem nem sokáig dolgozik már jelenlegi beosztásában/munkahelyén - nevet nem írok, pedig tudnék, mivel a beszélgetés után az automata küldött egy üzenetet, hogy értékeljem xy munkatársuk teljesítményét és hozzáállását... gondolhatjátok milyen pontszámot kapott...)

Ma bementem egy márkaboltba (Debrecen), ahol sajnos szintén nem tudott mit mondani az ügyintéző, hogy miért nem aktiválták még az általuk vállalt szolgáltatást, de megnyugtatott, hogy ír egy e-mailt a központnak, aztán ha válaszolnak, felhív és tájékoztat a fejleményekről.... (ezzel sajnos megint csak nem lettem kisegítve..)

Kérdésem:

Szerintetek mit kellene tennem?

(#38936) 4Grider válasza LantosBerry8 (#38935) üzenetére


4Grider
nagyúr

Nálunk a Telenornál egy egyedi ajánlat keresztülvitele a számlázási rendszeren minimum 10 munkanap. De volt már másfél hónapos szórakozásunk is. Legyél türelmesebb, jó eséllyel nem átvágni akarnak.

(#38937) #03372544


#03372544
törölt tag

Szerintetek szerződés hosszabbítással olcsóbban adja a voda a telefont (iPhone SE 16gb), mint új előfizetéssel?
Vagy náluk is le van xarva a hűség?
Újnak kb. 160ezerért adják, előre 40ezer plusz 5ezer a készülék havidíja 24 hónapig.

Érdekesek amúgy, új szerződésbe azt írják, hogy a 16-os változat ára 178ezer Ft, abból kapsz 136ezer Ft kedvezményt, így 42 a telefon ára.
Furamód a 24x5ezer Ft-ot ami a készülék havidíj nem számolják bele az árba!?

(#38938) Zsocy155 válasza #03372544 (#38937) üzenetére


Zsocy155
őstag

Az eltöltött évek után adnak 500/1000/2000 Ft/év kedvezményt ha hosszabbítasz.

(#38939) #03372544 válasza Zsocy155 (#38938) üzenetére


#03372544
törölt tag

Ezek szerint így másfél év után számíthatok akár 1000 Ft kedvezményre is? :D
Akkor megveszem inkább máshol ugyanennyiért, függőség nélkül.

(#38940) bihariszabi válasza LantosBerry8 (#38935) üzenetére


bihariszabi
aktív tag

Mivel szóbeli szerződést kötöttek, ami ugyanolyan erejű mintha írásban kötöttétek volna, ezért szerintem simán perelhetsz és nyersz. Csak az a baj, hogy a szóbeli megegyezést te nem rögzítetted, csak a voda. Így vélhetően egy sajnálatos műszaki hiba miatt a felvétel el fog tűnni. Így a bíróság elrendelésére sem fogod tudni bizonyítani az igazad. Nekem pont ezért szerepel a hangrögzítő az első programok között amit telepítek, ha nincsen benne gyárilag mint az Asus telefonokban. Bár én ennek ellenére felmondanám a szerződést a helyedben. Csak hát nem vagyok a helyedben.

(#38941) LantosBerry8 válasza bihariszabi (#38940) üzenetére


LantosBerry8
senior tag

A Vodafone -nál több hangfelvétel, illetve több szöveges panasz is rögzítve van az esetről.... állítólag....

[ Szerkesztve ]

(#38942) Kicsirics77 válasza LantosBerry8 (#38941) üzenetére


Kicsirics77
veterán

nekem is ezt mondták aztán valami csoda folytán mind eltünt :DDD
mondjuk 50 ezret jóváírtak a saját hülyeségük miatt :DDD

.... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--

(#38943) LantosBerry8 válasza Kicsirics77 (#38942) üzenetére


LantosBerry8
senior tag

Most ezzel nem nyugtattál meg.... :/

(#38944) Kicsirics77 válasza LantosBerry8 (#38943) üzenetére


Kicsirics77
veterán

legyen szerencséd,de baszog@tni kell az ügyfélszolgálatot mert maguktól nem lépnek rá semmit az biztos...

.... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--

(#38945) LantosBerry8 válasza Kicsirics77 (#38944) üzenetére


LantosBerry8
senior tag

Az már biztos, hogy minden nap felhívom őket addig, amíg érdemi információt nem kapok...

(#38946) eami válasza bihariszabi (#38940) üzenetére


eami
addikt

milyen bíróságról beszélsz? minek? mivel kapcsolatban?

(#38947) Harkovz


Harkovz
aktív tag

Lehet volt már ez kérdés.Ha 19.én jár le az adatkeretem,akkor ma, 20.-án mért nem újul még meg?Mintha egy nap lenne a számla zárás és az adat újraindulás közt.

[ Szerkesztve ]

(#38948) wjbhbdux


wjbhbdux
veterán

Akartam aktiválni egy új vodás max M simet, a csomagolás szerint novemberig jó. Berakom, hívni lehet a számot, ha hívok róla mondja hogy menjek a vodafone.hu/instant oldalra és aktiváljam.

Ott ez a hibaüzenet fogad:

"Hibásan töltöttél ki egy vagy több mezőt! Kérünk, ellenőrizd!
A mező, amit hibásan töltöttél ki: "SIM kártyához tartozó telefonszám"
A mező, amit hibásan töltöttél ki: "SIM kártya azonosító utolsó 4 számjegye""

Nem töltöttem ki hibásan, több browserben is próbáltam, közben volt karbantartás a honlapjukon, az kavarhat be? nincs kedvem telefonban adatokat diktálgatni jó lenne ha működne..

/s

(#38949) wjbhbdux válasza wjbhbdux (#38948) üzenetére


wjbhbdux
veterán

közben kiderült a szerződésből hogy 2 hét volt csak az aktiválásra miután kiküldték, RIP.

/s

(#38950) B-L-A-C-K


B-L-A-C-K
titán

Érdekes ez a voda net kiegészítés. Egy kis Go E csomagom van, tudok venni plusz net-et applikáción bejelentkezve, illetve netes felületen a következőkkel:

Zsebnet 100MB 990Ft
Zsebnet 500MB 1990Ft
Zsebnet 1000MB 2490Ft

PluszAdat 150MB 750 Ft
Plusz adat 500MB 1000Ft

Na és most tudtam meg, ami sehol sincs feltüntetve a felületemnél, hogy sms-ben meg lehet rendelni havi szintem +1GB-ot 1500FT-okért, ami ugye a legjobban megéri, de ezt miért nem a felületemen közlik? Miért máshol kellett megtudnom?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.