Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 03:32:04

LOGOUT.hu

Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#37251) mukibuci válasza bihariszabi (#37250) üzenetére


mukibuci
MODERÁTOR

kár, hogy erre egyik szolgáltatónál se gondoltak a jogászok, na de majd most ;)

[ Szerkesztve ]

Nem vagyok hős, egész nap internetezek.

(#37252) 4Grider válasza bihariszabi (#37250) üzenetére


4Grider
nagyúr

Olvasd el a jogszabályt. Az esetek 100%-ára kell megadni a garantált sebességeket és nem az ilyen-olyan lefedettségre...

(#37253) Varszegig válasza bihariszabi (#37250) üzenetére


Varszegig
veterán

Jogilag nem lehet ilyet megfogalmazni, hogy "ahol nincs lefedettség". Mikor, hol, miért? Nem csak a föld alatt, de kiesik egy állomás, és mondjuk nálad elmegy a lakásban a teljes mobilnet, akkor amíg 80%-ot vállaltak, addig ez vállalható volt, mert kimentek, és megszerelték, és az ilyen ritka esetek simán belefértek a 80%-ba. 100%-ba nem, azonnal kérhetnéd a kötbért, meg veled együtt egy fél utca.
Nézd meg a nagyon komoly, sok pénzért szolgáltató cégek SLA-ját. Sehol nem vállalnak 100%-os rendelkezésre állást. Még olyan helyen sem, ahol a szolgáltatást 2 vagy több gép biztosítja, és ezek külön városban vannak, és kiesés esetén úgy vált gépet, hogy nem is tudsz róla. Ha az egyiket agyontapossa a godzilla, még akkor is ott a másik, rendszeresen tartanak katasztrófatesztet, az egyik gépet szétszedik, repcsire teszik, és másik városban összerakják, és megy. Ilyen szolgáltatást igen drágán kapsz. No, ezek a cégek vállalnak mondjuk 98%-os rendelkezésre állást. 100%-ot senki.

(#37254) aprokaroka87


aprokaroka87
nagyúr

ámberek mivan a Vodafone ügyfélszolgálatával,ma 6x hívtam őket...mindig foglaltak a munkatársak?

(#37255) dokee78


dokee78
félisten

Vett a tesóm egy Vodafone Mobile Wi-Fi R209-Z terméket és nincs rajta net.
Csaktlakozva van a laptop,de azt írja korlátozott kapcsolat.

(#37256) mukibuci válasza dokee78 (#37255) üzenetére


mukibuci
MODERÁTOR

pin kódot beírtátok?

Nem vagyok hős, egész nap internetezek.

(#37257) dokee78 válasza mukibuci (#37256) üzenetére


dokee78
félisten

Már meglett a gond.
Mivel futár hozta alap esetben van rajta tiltás.
Fel kell oldani.

(#37258) ldave


ldave
félisten

Sziasztok! Ha jól tudom, akkor az android frissítések a függő telefonokra a szolgáltatón keresztül kerülnek ki, a Voda esetében ez mennyire megy gyorsan? Szóval ha nálunk vennék egy komolyabb telefont és mondjuk bő egy év múlva a gyártó azt frissíti, akkor a Voda még foglalkozik az ilyesmivel?

A Slime draws near! Command?

(#37259) wagi


wagi
senior tag

Vettem egy új kártyafüggetlen telefont és nem működik vele a sim kártya.
Gondolom azért,mert régi (kb 8 éves).
Ezt a Vodafonnál kicserélik nekem akkor is,ha nem az én nevemen van a kártya?(feltöltős)

(#37260) jeni válasza wagi (#37259) üzenetére


jeni
félisten

Elméletileg csak azoknak akik valós ügyfelek a Vodánál.
Kérj meg olyan valakit aki Vodás,és a kártyát nem tesztelik le vagy meg sem nézik.
A valós tulaj intézze ezt el neked.

[ Szerkesztve ]

(#37261) mukibuci válasza wagi (#37259) üzenetére


mukibuci
MODERÁTOR

nem

Nem vagyok hős, egész nap internetezek.

(#37262) wagi válasza jeni (#37260) üzenetére


wagi
senior tag

Az a gond,hogy az exnejem nevén van és nem vagyunk beszélőviszonyban. :)

Mind1 megpróbálom,ha nem megy új szám lesz.

[ Szerkesztve ]

(#37263) bihariszabi válasza ldave (#37258) üzenetére


bihariszabi
aktív tag

Tapasztalataim szerint hónapos csúsztatások vannak a gyári és a szolgáltatós romok kiadási ideje között. Én eddig mindig megbántam ha szolgáltatós telefont vettem. Rootolni is nehezebb, meg belepiszkálnak igen keményen. Pl mikor a windows phone gyári rom tudott olyan funkciót, hogy adattömörítés, akkor azt a szolgáltató egyszerűen kivette a romból, hogy nehogymá' spórolj a mobilnettel. Hanem használd el mihamarabb a csomagba foglalt adatot.
De volt olyan is, mikor a gyarival megegyező volt a rom, le se volt hálózati zárral védve. Szóval változó ez is.

(#37264) ldave válasza bihariszabi (#37263) üzenetére


ldave
félisten

Igazából egy Xperia Z3-ban gondolkodom és a Sony szerint arra jön majd tőlük a 6.0-as frissítés, csak nem akarok úgy járni, hogy a Voda ezt már nem adja ki.

A Slime draws near! Command?

(#37265) bihariszabi válasza ldave (#37264) üzenetére


bihariszabi
aktív tag

Ezt senki nem tudja előre megmondani. Bár úgy tudom, hogy nem a Voda írja a szoftvert, ő csak megrendeli, majd jóváhagyja. A logika szerint ki kell adniuk, de erre ne vegyél mérget.

(#37266) atosan válasza ldave (#37264) üzenetére


atosan
addikt

Nagyon változó, volt hogy a szolgáltatói készülékek hamarabb megkapták, mint a függetlenek.

Maine coon

(#37267) eami válasza ldave (#37258) üzenetére


eami
addikt

(#37268) ldave válasza eami (#37267) üzenetére


ldave
félisten

Bocsi, biztos részeg voltam aznap.

A Slime draws near! Command?

(#37269) bigdady


bigdady
nagyúr

Nalatok bejon a voda oldala?

(#37270) r0by válasza bigdady (#37269) üzenetére


r0by
addikt

Igen.

(#37271) Troy.


Troy.
addikt

Sziasztok!

Mennyibe kerül normál simről micro simre váltani? (Szeged)

.

(#37272) csernak75 válasza Troy. (#37271) üzenetére


csernak75
senior tag

0Ft( max. 1Ft) ba kerül :D Be mész elmondod h. új telóba kell és ha a neveden van ingyen cserélik.

(#37273) bohoc71 válasza Troy. (#37271) üzenetére


bohoc71
aktív tag

Apa kezdődik...:-) 1ft és 7000ft közötti válaszokat fogsz itt kapni. De az adott boltban pontosan megmondják.

Meghajlás...Puszi...Taps....

(#37274) HofiZoli válasza Troy. (#37271) üzenetére


HofiZoli
senior tag

jajj de kényes téma.. :D

A hozzászólás elolvasása kizárólag erős idegzetű fórumozóknak ajánlott! A hozzászólás elolvasásából adódó esetleges fizikai és szellemi károkért a hozzászóló nem vállal semmilyen felelősséget!

(#37275) Troy.


Troy.
addikt

Miért? Egészen biztos vagyok benne, hogy még nem kérdezték ezt.
:P

.

(#37277) mukibuci válasza #50751744 (#37276) üzenetére


mukibuci
MODERÁTOR

elég telefonálni

Nem vagyok hős, egész nap internetezek.

(#37279) jeni válasza mukibuci (#37277) üzenetére


jeni
félisten

Furcsa!
Elég annyit mondani a telefonba,hogy köszönöm,elegem van belőletek és nem fizetem tovább a lejárt szerződésem havidíjat!
Szerintem erről egy írásos nyilatkoztat kell,hogy .........innentől sem látni sem hallani nem akarok felőletek semmit.

(#37280) mukibuci válasza jeni (#37279) üzenetére


mukibuci
MODERÁTOR

ászf, 12/1

Az Előfizető az Előfizetői Szerződést szóban (telefonon), írásban vagy elektronikus úton jogosult felmondani.
A szóbeli (telefonos) felmondási jog a Központi Ügyfélszolgálat telefonos elérhetősége útján gyakorolható, míg az írásbeli felmondási jog a Szolgáltató Központi Ügyfélszolgálatán, márkaképviseletein, viszonteladói hálózatában.

Nem vagyok hős, egész nap internetezek.

(#37281) jeni válasza mukibuci (#37280) üzenetére


jeni
félisten

köszi
biztosabb ha papirost vagy online keresztül van kérve az előfizetői szerződés megszüntetése,mert abból nálad is lesz bizonylat.
a szóbeli lemondást nem tudod utólag érdemben bizonygatni.
az biztos nem fognak sietni vele.

(#37282) bigdady válasza jeni (#37281) üzenetére


bigdady
nagyúr

Rögzitett vonal van ami a telefonszambol es az idobol osszeallo azonosito alapan visszaellenorizheto.

(#37283) Troy. válasza csernak75 (#37272) üzenetére


Troy.
addikt

Végülis nem cserélték, hanem vágták (normál -> micro). Ingyenes volt a Vodánál.

.

(#37284) bihariszabi válasza jeni (#37279) üzenetére


bihariszabi
aktív tag

Amúgy általános jog, hogy a szóbeli szerződés is szerződés. Persze valóban jobb, ha be van kapcsolva az automatikus hívásrögzítő :-))))).

(#37285) jeni válasza bihariszabi (#37284) üzenetére


jeni
félisten

én úgy vagyok vele az írás megmarad,a szó elszáll.

(#37286) Bailey


Bailey
senior tag

Létezik hogy a XI. kerületben nincsen 4G lefedettség? Ma vágták nekem a kártyámat (ingyen ;] ) a Voda üzletben, a lány megnézte és mondta hogy mennie kellene vele. Vitamax kártya, 1 gigás net csomaggal.

Tárgytalan, pont ebben a pillanatban jött az sms hogy indítsam újra a telefont hogy élvezhessem a 4G-t. :)

[ Szerkesztve ]

(#37287) H.Istvan25 válasza Bailey (#37286) üzenetére


H.Istvan25
senior tag

Van ilyen, haverom pont ma vett telót, és nem volt 4G, pedig az enyémen ugyanott van. Mondtam hogy szóljon a Vodának, de perceken belül ugyanez az SMS jött neki is :). Csak kell idő mire bekapcsolják, ennyi

Huawei Mate 9

(#37288) bihariszabi válasza jeni (#37285) üzenetére


bihariszabi
aktív tag

Azért ha valaki felhív téged (kábeltévé, mobilszolgáltató, stb), akkor poénból se köss vele szóbeli szerződést, mert a törvény nem ismerete nem mentesít ;).

(#37287) H.Istvan25@

Állítólag nekem az ügyfélszolgálat bekapcsolta a simkártyámra a 4G-t, de sms nem jött.

(#37289) jeni válasza bihariszabi (#37288) üzenetére


jeni
félisten

nem erről van szó!
csak az UPC csinált ebből balhét nekem ,volt egy írásos megállapodásom és erre utólag szóban másképpen tájékoztatót és csinálta meg.kb 20 nappal rövidített meg. ezért nem akartam balhézni velük. anyagi károm nem volt csak erkölcsi károm! na ezért szeretem a papírost dolgokat.

itt nem a törvény nem ismeretéről van szó.

(#37290) #04441088


#04441088
törölt tag

Sziasztok!
A vodafone honlapján hol találom az akciós árlistát? Új előfizetéssel, részletben szeretnék telefont vásárolni. Ez megoldható a vodánál? Milyen feltételei vannak? Mobil előleget le kell tenni?
Köszönöm!

(#37291) oba


oba
addikt

2 napja próbálok aktiválni egy instant simet a voda oldalán. Kitöltök minden adatot, a legutolsó lépésnél megnyomom, hogy aktiválás, és hosszas gondolkodás után azt írja ki, hogy az aktiválás nem elérhető. Nálam van a gond vagy le van halva valami a vodafone -nál?

(#37292) Sayuar válasza oba (#37291) üzenetére


Sayuar
őstag

Olvass vissza: korábban írtam erről itt...

(#37293) Zack1899 válasza #04441088 (#37290) üzenetére


Zack1899
tag

Szia

http://www.vodafone.hu/arlista

Ebben minden megtalálsz. Részletvásárlás nincs :)
Előleg attól függ, hogy milyen mobilcéges ügyfélmúltad illetve milyen értékű telefont akarsz venni :)

[ Szerkesztve ]

Mások döntenek a fejünk fölött. Ki tudja, mi folyik a színfalak mögött?! Kapukat döngetünk, de nem fogadnak, és a kiskapuk is zárva maradnak.

(#37294) Feri1977


Feri1977
senior tag

Sziasztok. Segítsetek kérlek egy általános infóra lenne szükségem. Már írtam itt ez ügyben, de adott még mindíg a téma. Ha a másik fél letiltja androidon a másikat, akkor létezik az, hogy minden szolgáltató más és más formában "adja ezt elő" nekünk?

Hogy értsétek tiltások után ezek vannak:

Ha Vodafonos számot hívsz:
Rejtett számnál foglaltat jelez, nem rejtettnél is foglaltat jelez.

Ha telenort:
Ha nem rejtett akkor foglalt, ha rejtett akkor kicseng

Ha Upc mobile-t:

Ha nem rejtett akkor kicseng egyet és síp, ha rejtett akkor kicseng.

Idáig ezek a tapasztalataim, létezik, hogy mindjárom szolgáltató direkt máshogy jelzi vissza nekünk azt, ha levagyunk tiltva?

Asus M5A97 R2.0, AMD FX-6300, 8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz CL9 XMP Blu, Asus Geforce Gtx 650TI!

(#37295) jeni válasza Feri1977 (#37294) üzenetére


jeni
félisten

Üdv

Úgy gondolom ha le van tiltva egy adott szolgáltatói szám ,jelen állapotban egy Vodafone előfizetői szám akkor tök mindegy kit is hívsz fel akkor kétféle képen kell jelezzen.
De az is lehet,hogy maga az IMEI van letiltva egyes irányokban!

(Nálam ez volt:
A Telenornál csak a Telenor felé engedett hívásokat lebonyolítani,a másik 3 szolgáltató felé sehogyan sem. Ez volt a Nokia 930 telcsimnél melyet magát az IMEI-t tiltották le)

Bemondja,hogy az adott irányba nem kezdeményezhetsz hívást,vagyis bármely irányban nem lehetséges.

Én úgy gondolom,hogy azt az egyet engedik használni a saját szolgáltatói körben vagy sehogy sem.
Esetleg csakis egy vonalat engedélyez és egy irányban. Viszont a 104/105/107 és a 112 segélyhívásokra engedélyezik bármely letiltott teló,és szám esetén. Ez az ami mindenhol él.

(#37296) oba válasza Sayuar (#37292) üzenetére


oba
addikt

Igen, látom... Viszont nekem is ment korábban (úgy 2 évvel ezelőtt) egy vodás instant sim aktiválás neten. Küldtek levelet kóddal, sms -ben visszament és ennyi. Soha nem kellett bemennem vagy ilyesmi. Ez a mostani pedig egy talán tescoban vásárolt telefon+sim, nagyanyámnak lenne karácsonyra. De hát nem tudom aktiválni sehogy... lehet az gond, hogy már van a nevemen egy sim kártya a vodafonnál? Menjek be személyesen, ott el tudják intézni ezt az aktiválás dolgot?

(#37297) Braddock válasza oba (#37296) üzenetére


Braddock
őstag

Szia!
Dettó, csak a 1270-en tudtam aktiváltatni az ügyintézővel.
Sejtésünk szerint nem véletlen...

Ha az ő nevére szeretnéd, akkor az adataival és egy női hanggal hívd fel őket. (játssza el a nagymamád) Ha a te nevedre, akkor semmi.

[ Szerkesztve ]

(#37298) mukibuci válasza Braddock (#37297) üzenetére


mukibuci
MODERÁTOR

ezt a sejtést kifejthetnéd, hogy miért is éri meg a drága emberi munkaerőt előnyben részesíteni a kvázi ingyenes automatizált mód helyett

Nem vagyok hős, egész nap internetezek.

(#37299) Bozek válasza jeni (#37295) üzenetére


Bozek
nagyúr

:D Látom sikeresen félreértelmezted, amit mondani akart.

Nem központilag van letiltva az ő száma, hanem a másik fél által került tiltásra egy Android-os alkalmazással (Call Blocker).

(#37300) oba válasza Braddock (#37297) üzenetére


oba
addikt

Köszönöm! A 1270 -es aktiválásnál is kell majd levelet várnom az sms kód miatt vagy ebben az esetben erre már nincs szükség?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.