Hirdetés

2024. március 19., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 03:32:04

LOGOUT.hu

Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#30001) drewcsalad


drewcsalad
tag

Sziasztok!
Kérdésem a következő. Remélem tudtok segíteni.
Adott 1 telefon Vodafone Smart mini, voda tegnap reggel frissítette. Sms írja kikapcs,majd be. Azóta nem lehet netezni vele, estére már telefonálni sem. Többszöri indítás után sem változik a helyzet. Vodában azt mondták kiküldenek valakit a lakásra. :S mi a francnak?
Tudna valaki segíteni mi lehet a baj? Esetleg megoldás?
Köszi

MAC Budapest Ice Hockey Team #55 Xiaomi Redmi Note 4 Global

(#30002) Rick4 válasza club1 (#30000) üzenetére


Rick4
félisten

Amúgy simán meg lehetne csinálni, akár egy androidos appal, hogy sok sok felhasználó mér, gps-szel vagy hálóból a pozíció is megmarad, majd ez egy térképre kerül. Egyrészt rögtön kiderülne, hogy hova kellene még egy torony, másrészt azt is lehetne látni, hol van olyan zóna, amit nem is használnak.... De gondolom a szolgáltató teljes mértékben tisztában van ezzel....

[ Szerkesztve ]

UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.

(#30003) Rick4 válasza drewcsalad (#30001) üzenetére


Rick4
félisten

Apn beállításoknál az előfizetésnak megfelelő értékek vannak beállítva? A simet másik készülékbe téve ott működik a net?

UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.

(#30004) Juliuska válasza Rick4 (#29998) üzenetére


Juliuska
senior tag

Bár az én esetemben nem a teló "tudása" képezi a legszűkebb keresztmetszetet, mégsem nyivákolok, h bruhaha csak a ~fele a Valóságnak, ellenben ha Te Szegedről feljönnél Pestre, mindjárt más volna a szitu ;]

Élj úgy minden nap, mintha az lenne az utolsó, mert egyszer TÉNYLEG az lesz...

(#30005) club1 válasza Rick4 (#30002) üzenetére


club1
veterán

Az opencellid.org szórakozik már ezzel évek óta, azt láthatod, milyen pontos az így nyert információ...

(#30006) Rick4 válasza Juliuska (#30004) üzenetére


Rick4
félisten

Tegnap is fent voltam, megyek havi 8-10 ezer km-t, hidd el képben vagyok, hogy mit tid a hálózat.... És ennek ellenére még mindig azt mondom, az otthoni 120-as netem mellé a telóra elég, ha 3-4mbit megvan, de az mindig meglegyen....

UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.

(#30007) csab2 válasza club1 (#30000) üzenetére


csab2
veterán

Értem, csak nem hiszem, hogy nagy dolog lenne módosítani a jelmagyarázatot. Az viszont tény, hogy legalább pontos (?).

Asus Vivobook 14 X413EA, iPhone 13 mini, LG 50LF652V, PS4 slim

(#30008) Grande Ale


Grande Ale
őstag

Tisztelt Ügyfelünk! Készülékén a hàlòzati beàllìtàsokat frissìtjük az éjszaka folyamàn. Kérjük a megfelelö müködés érdekében indìtsa ùjra készülékét. Köszönettel, Vodafone

Ezt most kaptam. Gondolom akkor reggel indítsam újra a telefont? Mit frissíthetnek?

(#30009) club1 válasza csab2 (#30007) üzenetére


club1
veterán

Nem hajszálpontos, de a konkurencia publikus térképeitől azért nagyságrendekkel pontosabb.

(#30010) Dave1984


Dave1984
őstag

Tapasztalatom alapján városban pontatlanabb! Szekszárd sok pontján a térkép szerint HSPA beltéri lefedettség van,valójában jó ha kulteren 100db körül van a jelerosseg! 3G térképet meg abszolút nem értem mert hiába gyenge vagy teljesen elszáll a HSPA hálózat nem áll át 3g re sehol!Pedig a térkép szerint 3g beltéri lefedettség van!Erre valaki tud magyarázatot?

Nekem a tudat nem ad szabad utat

(#30011) club1 válasza Dave1984 (#30010) üzenetére


club1
veterán

Három ötletem van: Az eszközöd nem ismeri az összes használt 3G frekvenciát, vagy vacak az antennája egy vagy több frekvenciára, vagy a térkép nem az aktuális állapotot tükrözi, mert pl. váltottak azóta 900-ról 2100 MHz-re, vagy cellát szüntettek meg.

(#30012) Dave1984 válasza club1 (#30011) üzenetére


Dave1984
őstag

5 sony 2LG telefon 1Samsung nem hiszem hogy egyik sem ismeri: )
Munkahelyemen érdekes módon csak kulteri HSPA T jelez a térkép és csak 3G n beltéri lefedettség et ehhez képest 61és 89db között van házon belül a HSPA terero!
Egyáltalán van olyan Vodas aki találkozott már telojan sima 3G jelzéssel?

[ Szerkesztve ]

Nekem a tudat nem ad szabad utat

(#30013) Cartman023


Cartman023
aktív tag

Sziasztok!

Ma vettem új előfizetést a Vodafone-tól számhordozással.
Regisztrálni szerettem volna a Vodafone oldalára, de nem enged sem az ideiglenes Vodafonos számommal, sem a számhordozott számommal.
Esetleg várjam meg a számhordozás végét, és próbáljam meg akkor regisztrálni magamat a netes rendszerükbe?

(#30014) gegsite válasza tamas.nick (#29991) üzenetére


gegsite
tag

Állítólag még az is lehet, hogy a védelmi hivatal nézegeti vagy épp MITM, vagy telepít valamit a telódra mert felkeltetted az érdeklődésüket. A nagy tesó befigyelt.

3D nyomtatás. Akksi időre, és uptime-ra gyúrok.

(#30015) Tomeeka28 válasza Cartman023 (#30013) üzenetére


Tomeeka28
aktív tag

Szia!

Kell egy 24-48 óra míg bekerül a szám oda is és tudsz regisztrálni, de nincs értelme ,mert ha a hordozás megvan, akkor az új számmal is újra kell regelni, szóval megoldás: várd meg a hordozást és utána regelj.

HTC 8X / Lumia 1020 / Lumia 930 / HTC One M8 / Lumia 950 / iPhone 6 / LG G4 / iPhone 7 / MacBook Air / iPhone Xs Silver / iPhone Xs Space Gray / iPhone 13 Mini

(#30016) Cartman023 válasza Tomeeka28 (#30015) üzenetére


Cartman023
aktív tag

Köszönöm szépen! Akkor várok.

(#30017) mylenovo


mylenovo
csendes tag

Sziasztok! Azt jól értem, hogy a Vodafone Go csomagnál csak a hálózaton belüli 100 perc/sms erejéig használható fel a havidíj. Tehát a más irányú hívások nem beszélhetők le a havidíjból?

(#30018) 313313 válasza mylenovo (#30017) üzenetére


313313
addikt

Nem értelmezed jól. Go csomagnál bármely hálózatban leforgalmazható a 100 perc/sms.

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#30019) Bozek válasza mylenovo (#30017) üzenetére


Bozek
nagyúr

Nem, az a 100 perc bármely belföldi, normál díjas irányba lebeszélhető.

[link]

(#30020) mylenovo


mylenovo
csendes tag

Ok, akkor megnyugodtam. Köszi mindkettőtöknek a gyors választ.

(#30021) JJános


JJános
addikt

Megoldódott végre a gondom. Végre a honlapon megjelent mínusz --ban a túlfizetésem. Miért kell ezért veszekedni nem értem. Miért kell erre két hetet várni? Ezt sem tudom. Jó dolog az ha látom mennyit fogyasztottam, de még így is napok esnek ki. Számlázás környékén napokig nincs infó, bár ezt kibírom. De hát kérem a 21. században vagyunk nem? :)

2007-05-06 óta itt!

(#30022) Rick4 válasza JJános (#30021) üzenetére


Rick4
félisten

Ha Te beszedési megbízást adsz a számlaösszeg levételére, majd kérdés nélkül befizeted még egyszer az összeget, akkor miért másokban keresed először a hibát? Ha esetleg valami agyértágítós gyógyszeres orvosi topicban kértél már gyógyírt a komplett problémára, akkor nincsen baj, de a vodával való cirkuszolás ebben az esetben legyen csak a második fontos dolog.

UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.

(#30023) Sayuar válasza Rick4 (#30022) üzenetére


Sayuar
őstag

azért szerettem erre a fórumra járni, mert itt nem volt jelen az a "budapesti személyeskedő" hangvétel (mondom úgy hogy én is pesti vagyok), amit sokan nem szívlelnek. Látom, már ez se nem a régi...

(#30024) HofiZoli válasza JJános (#30021) üzenetére


HofiZoli
senior tag

Szerintem egyáltalán nem kell veszekedni. Megtörtént hogy a számlámat kifizettem átutalással és kártyával e-számlán keresztül. Akkor jöttem rá, mikor következő hónapban nullás számla jött.. Simán "lenyelhették" volna, de nem tették.

A hozzászólás elolvasása kizárólag erős idegzetű fórumozóknak ajánlott! A hozzászólás elolvasásából adódó esetleges fizikai és szellemi károkért a hozzászóló nem vállal semmilyen felelősséget!

(#30025) Rick4 válasza Sayuar (#30023) üzenetére


Rick4
félisten

Kezdjük ott, hogy Te magad írtad le a sztorit, (magaddal személyeskedtél? ) én sem tettem mást, csak visszaidéztem ennek a legszebb pillanatait. Kiállítottad a bizonyítványt magadról, majd kemény szavakkal illetted a céget, ahol gondolom elsőre szintén nem értették, hogy ha csoportos beszedési megbízást adtál, akkor miért fizeted ki más módon.

Én elmondom, az én szemszögemből mit látok:
Te hibáztál, a cég korrekten helyre rakta, és ahelyett, hogy köszönetet mondanál nekik a pluszmunka miatt, még mindig Te vagy felháborodva. Nem kommentálom tovább, a véleményemet megtartom magamnak, amúgy se szeretek csúnya szavakat leírni.

UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.

(#30026) Bozek


Bozek
nagyúr

JJános: Én már rég nem adok automatikus utalási megbízást a bankomnak. Régebben előfordult olyan is, hogy minden hónap 5-én utalt, aztán mivel az szombatra esett, elküldte pénteken és hétfőn is az összeget. Még szerencse, hogy családon belülre ment a pénz, így nem származott belőle károm.

[ Szerkesztve ]

(#30027) Sayuar válasza Rick4 (#30025) üzenetére


Sayuar
őstag

Legalább vennéd a fáradságot, hogy megnéznéd ki írta a vodás sztorit: nem év voltam, hanem @JJános.
De látom neked mindegy, neki mész mindenkinek.
Ilyenkor mosolygok egyet, hogy egyesek hirtelen felindulásból mekkora butaságot írnak, és hogy lejáratják magukat: most te tetted ezt saját magaddal!

(#30028) Blackhole13


Blackhole13
senior tag

Üdv,

Egy Lumia 630-at vennék go+ előfizetéssel 2 évre aláírással. Így 1Ft maga a készülék és havonta egy ezressel többet fizetek a havidíjnál. Arra nincs mód, hogy egy összegben fizessem a készülék árát?
Online vásárlás esetén elvileg jár 2000Ft kedvezmény, ezt ebben az esetben a havidíjból vonják majd le?

(#30029) felhasználóx válasza Rick4 (#30022) üzenetére


felhasználóx
tag

Jjanos fórumtársunk az idősebb generáció kèpviselője, ha jól olvastam nyugdíjas. azt gondolom a generációjának mindenkèpp a fiatalosabb tagja, hogy ha szàmîtógépet, netet, és mi több fórmot is hasznàl. Nem szabad elitélni azért mert az àtutalàs körüli bonyodalmakat nehezen éli -és leíràsa alapjàn- érti meg. Azt gondolom Te a fiatalos lendületeddel
( hozzàszólàsaidból itélve gondolom, hogy a fiatalabb gereràcióhoz tartozol) legalàbb olyan nehezen érted meg őt és nem toleràlod, és személyeskedsz. Nem szeretnélek megbàntani, de véleményem szerint ez teljesen felesleges.

(#30030) Tomeeka28 válasza Blackhole13 (#30028) üzenetére


Tomeeka28
aktív tag

Nincs, csak 5990 Ft/hó tudod elvinni, e-pack-kel. Ez nem készüléktörlesztő, ez készülék havidíj, amit nem lehet kifizetni...
Online kedvezmény 2000 Ft akkor járna, ha mondjuk 5000 Ft lenne, akkor 3000 Ft-ért el tudod vinni, de havidíjjat nem csökkenti.

[ Szerkesztve ]

HTC 8X / Lumia 1020 / Lumia 930 / HTC One M8 / Lumia 950 / iPhone 6 / LG G4 / iPhone 7 / MacBook Air / iPhone Xs Silver / iPhone Xs Space Gray / iPhone 13 Mini

(#30031) Rick4 válasza felhasználóx (#30029) üzenetére


Rick4
félisten

Telejsen igazad van, mint olvashatod is, nem ítéltem el egyszer sem azért, mert próbálkozik, minden esetben azzal volt gond, hogy ő hibázik, és ennek ellenére másokat hibáztat. Ez a mentalitás meg abszolút nem korfüggő. Anyám 61 éves, Apám most volt 60, napi szinten FB-oznak, interneteznek, és képzeld, ha valamit rosszul csinál, pl elír valamit, képes felhívni a bankot, elismerni, hogy elrontotta, és megkérni őket, hogy oldják meg a dolgot. Egyikük se érezte, hogy neki egy fórumon kell cirkuszolnia, mert valamit elrontott.

UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.

(#30032) Rick4 válasza Sayuar (#30027) üzenetére


Rick4
félisten

Ki tudja, ez a megmondós nicked-e, aki melléutal, és még felháborodik, aki meg ezt nem látva még nekem mondja, az egyik se jó ember az én szememben... :D

Amúgy meg én azért szerettem ide járni, mert a vodafone leginkább az okos emberek választása volt. Nem azzal jöttek, hogy milyen ciki piros szolgáltatótól számot megadni, mert mindenki az ismeretségi körben magenta, és nem azzal jöttel, hogy nadehát a kékeknél minden telefon 1Ft, oda kell menni, hanem ennél sokkal komolyabb, szimplán gazdasági indokok voltak.
Aztán nézd meg magad, mi lett itt...

[ Szerkesztve ]

UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.

(#30033) Sickboy25


Sickboy25
addikt

Sziasztok!

Vagy egy MiFi készülékem és az lenne a kérdésem, hogy az éjjeli és nappali adatmennyiség felhasználást számlálóban valahol nem lehet szétválasztani? Mert ez így nagyon fos...

[ Szerkesztve ]

‎"Az élet olyan, mint az ásás. Néha hátráltat egy- két gyökér, de annak jól odab*szol ásóval, azt’ haladsz tovább!"X360 gamertag: sickboyhun

(#30034) club1 válasza Sickboy25 (#30033) üzenetére


club1
veterán

A netinfo.vodafone.hu nem mondja meg pontosan?

(#30035) Sickboy25 válasza club1 (#30034) üzenetére


Sickboy25
addikt

Ezt nem tudom, ha hazamegyek megnézem... Köszönöm

‎"Az élet olyan, mint az ásás. Néha hátráltat egy- két gyökér, de annak jól odab*szol ásóval, azt’ haladsz tovább!"X360 gamertag: sickboyhun

(#30036) bajusz15


bajusz15
senior tag

Sziasztok!

Holnap lesz egy hónapja, hogy Vodafone-s lettem, számlabefizetésnél persze, hogy problémák akadtak egyből :( ( eddig t-s voltam, távszámlán fizettem, pár kattintás volt az egész, szeretném ha itt is így lenne.. )
Holnap lesz a határidő vége, eddig nyaralni voltam, tegnap jöttem haza, gondoltam gyors befizetem a " sima" fizetés gombbal, de "átmeneti hiba"-val elküldött tegnap, ma még mindig ezt írja. Aztán próbáltam egy gyorsfizetést, bankkártyát előbb regisztráltam, azt szépen írja is, hogy aktiválva van, itt meg azt kapom, hogy " gyorsfizetés sikertelen" :( Ekkor mentem fel e-számlára, itt már azt írja, hogy "Számlára fizetést indítottál az E-számla rendszerből", de ezt tegnap este óta, azt hittem, hogy mára ki lesz fizetve, de nem. Ha már ezt írja ki, akkor hagyjam az egészet, készen vagyok, nem csúsztam le a határidőről, vagy hívjam az ügyfélszolgálatot? Köszi.

(#30037) Kicsirics77 válasza bajusz15 (#30036) üzenetére


Kicsirics77
veterán

nekem sosem volt ezzel eddig gondom
pedig e-számlát használok
üsz biztosan tud okosakat mondani.

.... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--

(#30038) csernak75 válasza club1 (#30034) üzenetére


csernak75
senior tag

Én úgy hallottam (voda face-oldalán) hogy nem mutatja külön az éjszaka+nappali keretet, de dolgoznak a megoldásán, igaz ezt 1-2 hete írták kb. !

(#30039) bajusz15 válasza Kicsirics77 (#30037) üzenetére


bajusz15
senior tag

Ügyfél "szolgálat"-ot hívom, mondom a problémám, és közben leteszi, még annyit se mondott, hogy húzzak a f*szba, vagy hogy fogalma sincs az egészről. :C :C Majd kérte, hogy értékeljem 0 és 10 között a szolgáltatást, remélem a nagy 0 elég volt :DDD

(#30040) bajusz15 válasza bajusz15 (#30036) üzenetére


bajusz15
senior tag

Probléma megoldva, 1000 forint alatti számlát nem lehet kifizetni online, csak személyesen.

(#30041) Sayuar válasza Rick4 (#30032) üzenetére


Sayuar
őstag

gyártsd csak az elméleted...nevetséges vagy és gyermeteg.
Látom nehéz számodra beismerni ha tévedsz, és a bocsánatkérés is távol áll tőled.
Téged minősít.

[ Szerkesztve ]

(#30042) Bozek válasza Sayuar (#30041) üzenetére


Bozek
nagyúr

Hát ez nem csak elmélet. Visszanéztem a hozzászólásaid és csak a Vodát szidtad állandóan... No comment.

(#30044) Juliuska válasza bajusz15 (#30036) üzenetére


Juliuska
senior tag

Azt azért írta, mert megkezdted a pénzügyi tranzakciódat, de ezzel a tetteddel még közel sem fizetted be a havi gubát...
Most látom csak, meg is vagy a megoldással... ennek örülök.

[ Szerkesztve ]

Élj úgy minden nap, mintha az lenne az utolsó, mert egyszer TÉNYLEG az lesz...

(#30045) havri1


havri1
félisten

Ezzel egyidejûleg a kínált sávszélesség (elméleti maximális le- és feltöltési sebesség Mbit/s) a havi elõfizetési díjban foglalt adatforgalom felett 0,031/0,031 Mbit/s-rõl 0/0 Mbit/s-re módosul
Business Red, Business Red Prémium, Okos Ráadás Red és Okos Ráadás Red Prémium csomagok esetén.

0/0 :U

havri

(#30046) xSide válasza havri1 (#30045) üzenetére


xSide
őstag

Flottában az átirányítás dija mennyi idegen (t-és) hálózatba?

(#30047) havri1 válasza xSide (#30046) üzenetére


havri1
félisten

A kérdés jó. Nekem a céges van ráirányítva a sajátomra (ua a flotta mind2), és most kaptam egy 2788 ftos számlát...
Pontosabban számlát nem, mert az nincs, csak egy befizetési tájékoztatót.
Le is vettem az átirányítást.

[ Szerkesztve ]

havri

(#30048) bohoc71 válasza xSide (#30046) üzenetére


bohoc71
aktív tag

Hali! 50 ft/perc!!!! Nagyon érdekes számlákat lehet összehozni,ha be van állítva az átirányítás.

Meghajlás...Puszi...Taps....

(#30049) Gsx-rr


Gsx-rr
veterán

Sziasztok!

Hétvégén voltam egy szomszédos országban.

A határt átlépve a telefonom nem akart egyik kinti hálózatra sem csatlakozni ,se automatikusan ,sem manuális kereséssel se.
A hálózatok látszottak ,de hiába próbáltam bármelyiket egyik se volt jó.
Első dolgom a volt beszélni a szolgáltatóval ,de nincs letiltva a roaming.

Mindent próbálta ,kártya ki - be ,újraindítás ,hálózati beállítások törlése és reset.
Visszamentem a határ közelébe a saját hálózatomra visszaállt.

Vettem egy kinti kártyát amit hazahoztam és szépen feláll itt a voda hálózatára (másra nem ,mert csak azzal van szerződésük)
ezek szerint a telefonnal nem lehet gond.

Lehet a kártyámmal van valami?

(#30050) Kicsirics77 válasza Gsx-rr (#30049) üzenetére


Kicsirics77
veterán

nincs aktiválva a roaming szolgáltatásod
ennyi a probléma.

.... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.