Hirdetés

2024. május 8., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 03:32:04

LOGOUT.hu

Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#70001) Sanyi.mTs válasza 4Grider (#69997) üzenetére


Sanyi.mTs
addikt

Nem tudtam, hogy lehet sms-ben is.

Mit és hova kell küldeni?
Váltásnak van díja?

(#70002) 4Grider válasza Sanyi.mTs (#70001) üzenetére


4Grider
nagyúr

TV CSOMAGNÉV a 1270-re. A ritka váltásnak nincs díja.
Pl.: TV TUTI100

(#70003) Beni2360 válasza Sanyi.mTs (#70001) üzenetére


Beni2360
félisten

TV TUTI100+

Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro

(#70004) prozodus válasza kuyarashi (#70000) üzenetére


prozodus
őstag

A tutit nem tudom, de számíts rá, h vszleg nem intézheted egyedül. Talán meghatalmazással lehet vmit.

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#70005) 4Grider válasza Beni2360 (#70003) üzenetére


4Grider
nagyúr

Van olyan csomag, hogy TUTI100+ ?

(#70006) Beni2360 válasza 4Grider (#70005) üzenetére


Beni2360
félisten

Az a + jel valahogyan oda kerult.:U

Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro

(#70007) #08176384


#08176384
törölt tag

Megtörtént a csoda. Tavaly október után kaptam egy -23.495,-Ft-os számlát. ) Egyenlőre a tavalyi évet sikerült így kiszámlázni. Idei évre még nincs számlám.

[ Szerkesztve ]

(#70008) kuyarashi válasza prozodus (#70004) üzenetére


kuyarashi
őstag

Igen, azzal. Az összefoglalóban benne is van a nyilatkozat - én is belinkeltem -, csak kérdés, hogy kell-e még mellé valami más, mert rémlik, de a Vodafon GY.I.K.-ban nem esik róla szó.
Igazából jön a hét eleje, most már meg tudom kérdezni az ügyfélszolgálatot.

iNEO DSGN • (csillagászati maszkok, alkalmi faldekorációk, exkluzív termékek) • https://ineodsgn.hu/

(#70009) Daffni2 válasza kuyarashi (#69994) üzenetére


Daffni2
addikt

Kizárólag személyesen lehet átíratni, mindkét fél jelenléte szükséges. Meghatalmazással sem lehet!

[ Szerkesztve ]

"Aki ad,az nyer"

(#70010) kuyarashi válasza Daffni2 (#70009) üzenetére


kuyarashi
őstag

Meghatalmazással szerintem lehet, mivel a Vodafone szakembere ezt vallotta.

iNEO DSGN • (csillagászati maszkok, alkalmi faldekorációk, exkluzív termékek) • https://ineodsgn.hu/

(#70011) azbest


azbest
félisten

lol, vannak azért bajon a weboldal felületén :D ettől függetlenlü jött sms, hogy a nap hátralévő részében lehet telefonálni ész nélkül (tuti+)

(#70012) Donki Hóte


Donki Hóte
veterán

Mi a jó isten van ma ezzel a töketlen Vodafone-al :F

Ma legalább tíz (!!!) alkalommal jött meg az az üzenet, hogy mivel van náluk otthoni, meg feltöltős mobil előfizetésem, ezért 2590 Ft-ért tudok venni 30 napra 5 + 5 GB-os mobilinternet keretet :W

Eddig naponta jött, de most belehúztak, tízszer küldték el :O

Értem én, hogy az ismétlés a tudás anyja, de tízszer elküldeni ezt az üzenetet kicsit túlzásnak tűnik :(

Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.

(#70013) 4Grider válasza Donki Hóte (#70012) üzenetére


4Grider
nagyúr

Néha előfordul másik szolgáltatóknál is, hogy a rendszerüzenetek megérkezéséről hibásan megy vissza a visszajelzés, így ismétli a rendszer. Sőt, a VoLTE bevezetése óta ez már nem is olyan ritka jelenség.

(#70014) asdf_ válasza Donki Hóte (#70012) üzenetére


asdf_
veterán

Tiltsd le a marketinges megkeresést és akkor egyszer sem fog.

(#70015) Mr. Csonti


Mr. Csonti
tag

Sziasztok!

Valaki esetleg tudna segíteni, hogy miért nem tudom elérni az otthoni hálózatom kívülről? No-IP ddns-t használok, saját routeremen port forwaldoltam a raspberry ip címére (azt szeretném elérni), a Voda modeme meg bridge módban van. Bárkinek bármi ötlet?

Válaszokat előre is köszönöm!

(#70016) HoaryFox válasza Mr. Csonti (#70015) üzenetére


HoaryFox
őstag

APN beállítás routeren? Standardnet APN kell neked, hegy publikus IP-t kapj.

Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html

(#70017) #08176384 válasza Mr. Csonti (#70015) üzenetére


#08176384
törölt tag

Írd át az apn-t erre: standardnet.vodafone.net

(#70018) MadMancs válasza #08176384 (#70017) üzenetére


MadMancs
veterán

Na de a vodafone.net pont hogy natolt. És az alapértelmezett.
standardnet.vodafone.net ami publikus IP-t ad.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#70019) Mr. Csonti válasza HoaryFox (#70016) üzenetére


Mr. Csonti
tag

Öhm, ezt a Voda modemjén vagy saját routeren? Ha saját routeren az gond, mert nem találtam ilyen beállítási lehetőséget (Redmi AX6)

(#70020) Soma01 válasza Mr. Csonti (#70019) üzenetére


Soma01
veterán

Voda modem. Illetve azon az eszközön, ami a mobilnetet veszi közvetlenül.

(#70021) Donki Hóte


Donki Hóte
veterán

Meg tudja mondani valaki, hogy (a megújult :O ) MyVodafone applikációban hol tudom megnézni, hogy feltöltőkártyás SIM-emnél mikor lesz esedékes az adategyeztetés?

Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.

(#70022) #76055552 válasza Donki Hóte (#70021) üzenetére


#76055552
törölt tag

eddig sem lehetett, most sem lehet

(#70023) Donki Hóte válasza #76055552 (#70022) üzenetére


Donki Hóte
veterán

Miért titkolja Vodafone ezt az információt?

Telekom appban és webes felületen simán mutatja az adategyeztetés esedékességét :(

Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.

(#70024) Boond válasza Donki Hóte (#70023) üzenetére


Boond
addikt

Korábban írta sőt még figyelmeztetett is ha közeledik. Webesen is láttam tavaly... viszont amikor mostanában néztem én sem találtam webes meg nem működött...

(#70025) Mr. Csonti válasza Soma01 (#70020) üzenetére


Mr. Csonti
tag

azt hogy tudom elérni? a routerem ip címe 192.168.0.1 és a kis kártyán amit adtak a vodás modemhez is ez az ip cím szerepel

(#70026) Beni2360 válasza Mr. Csonti (#70025) üzenetére


Beni2360
félisten

A routeren van cimke rajta a wifi es modem eleresi jelszoval. admin+ a jelszo, a bongeszobe gepeld az ip cimet es ott fogja kerni.

Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro

(#70027) Mr. Csonti válasza Beni2360 (#70026) üzenetére


Mr. Csonti
tag

Azon a kis kártyán is 192.168.0.1 szerepel, már átállítottam a saját routerem ip cím végét .0.5-re de így sem tudom elérni. Nem lehet hogy a bridge mód miatt van? Vagy közvetlenül kellene vele összedugni a gépem és úgy próbálni a 192.168.0.1-et?

(#70028) Mr. Csonti


Mr. Csonti
tag

Bocsánat, rossz helyen járok, ez a topik lesz a nyerő. Bocsi a zavarásért! 😅

(#70029) ggabor02 válasza Donki Hóte (#70023) üzenetére


ggabor02
aktív tag

Ott én sem találtam, minden menüpontot átbogarásztam.
Amúgy előtte 90 nappal jön egy E-mail, hogy egyeztess, nemrég kaptam én is:

"Kedves feltöltőkártyás ügyfelünk! Ne hagyd megszűnni mobilszámodat! A törvényi előírásoknak megfelelően minden évben szükséges feltöltőkártyás ügyfeleinknek az adatok egyeztetése, melynek ideje most elérkezett a nálunk regisztrált számodon is: 367072xxxx Ha eddig még nem tetted, egyeztesd adataid 90 napon belül online adategyeztető felületünkön, üzleteinkben, vagy a 1270-es telefonos ügyfélszolgálaton"

(#70030) hegti


hegti
aktív tag

Adategyeztetés: lehetne hogy az első oldalon meg jelenjen, ne így, körülményesen!

Mikor majd meghalok azt akarom,hogy a sírkövem körül ingyenes legyen a WIFI. Így legalább biztos lenne minden nap valaki aki meglátogat..!:)

(#70031) Nikaré válasza hegti (#70030) üzenetére


Nikaré
őstag

Igen, lehetne.

Az appban túl sok logikát nem találtam, bonyolult, hiányos stb.
Ezért van az, hogy sok "kattintás" kell, hogy eljuss valamiért amit úgy sem találsz meg.
A megjelenítés... azt újra kellene írni, mármint sw szinten.

(#70032) Donki Hóte válasza ggabor02 (#70029) üzenetére


Donki Hóte
veterán

Igen, most végigbogarásztam a tőlük jövő SMS-eket és abban benne van a lejárat időpontja.

Csak éppen, mint korábban panaszkodtam, rám akarnak tukmálni egy szolgáltatást, ezért tucatszám küldik az SMS-eket, és így a gödör aljára került az adategyeztetős SMS :(

Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.

(#70033) kukoricalee


kukoricalee
csendes tag

Sajnálattal tudom megállapitani, hogy a vodafone elvesztette minden realitását.
6 előfizetéssel akartam volna hosszabitani, és tizensok éve vagyok előfizető. Felhivtam 1270, ahol 1 ora 27 perc után kapcsoltak is egy ügyfelest.Az ajánlatuk az volt hogy a publikus csomagok közül válaszak, azt adják azon az áron ami az oldalon van.De nem volt képes az ügyfeles felfogni, hogy a jelenlegi csomagjaimhoz képest - ami korlátlan beszélgetést,és egy kivételével korlátlan netet tartalmazott - , ha a publikust választom, havonta 18000 ft-tal emelkedik a számlám, és semmi pluszt nem adnak érte. Az elmúlt tizenx évben mikor hűség végen felhivtam őket hosszabítasi szándékkal, közölték nekem mint jó es régi előfizetőnek elengedik az esetleges emelkedés vagy csomagváltás miatti különbözetet, volt amikor még bónusz uj mobilt is adtak. Most meg, felkínálják hogy fizessek havi 18000 ft-tal többet, ugyanazert - korlatlan beszéd, korlatlan net - ? Ki az a mazoista aki ezt bevállalja? A csúcs az volt mikor közölte az ügyfeles "úr", akárkit hivhatok mindenki ezt fogja ajánlani nekem, és hogy nincs, és soha nem is volt ügyfélmegtartó csoportjuk, és hosszabitási akciójuk se volt soha, az van amit ő ajánlott. Bravo vodafone ügyfélmegtartás. Szerintem ezzel el is döntötték helyettem is a maradni vagy nem maradni kérdést.

(#70034) Boond


Boond
addikt

Már 2x szeretek volna előfizetést ajánlani :)

(#70035) Nikaré válasza kukoricalee (#70033) üzenetére


Nikaré
őstag

Szia!
Hívd ismét a 1270 -et.
Már csak azért is, hogy meggyőződj az ellenkezőjéről.
;)
(Hátha)

(#70036) prozodus válasza kukoricalee (#70033) üzenetére


prozodus
őstag

Nyilvánvaló baromság a vége. Hívd újra, ha ez ma este volt, pl holnap délelőtt, és akkor jó eséllyel mással fogsz beszélni. Nagy különbségek vannak ügyfélszolga és ügyfélszolga között...

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#70037) Tappancs2001


Tappancs2001
senior tag

Sziasztok! Vodafone-os flotta előfizetésem meghosszabbításával (havidíj 5500 Ft) szeretnék vásárolni egy Xiaomi 11 Lite 5g NE telefont. Ebben az esetben mindenképpen fognak majd kérni előleget a vásárláskor? A webshopban venném meg a telefont. A pontos összegről hol tudnék érdeklődni? Előre is köszi a segítséget.

(#70038) pjen válasza Tappancs2001 (#70037) üzenetére


pjen
félisten

ÉNem biztos, hogy kérnek. Nekem 2 Go mini volt és nem kértek egy A70 re.

[ Szerkesztve ]

(#70039) MadMancs válasza Tappancs2001 (#70037) üzenetére


MadMancs
veterán

Rendelés leadása után írni fogja mennyi az annyi ha van. Azt vagy elfogadod és minden ok, vagy elutasitod és törlik a rendelést.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#70040) zichie


zichie
senior tag

Az unkanővérem vett Xiaomi MI 11 Lite 5g NE telefont, Vodafone-on előfizetése van. A telefonon beaktiváltam a VoLTE hívást, azaz a SIM beállításonál bekapcsoltam a VoLTE használat részt. Újra lett indítva a telefon, de nincs VoLTE, ha telefonál vagy hívják, akkor visszavált 3G-re a készülék. Ha a saját Digi és Telekom kártyám teszem bele, akkor van VoLTE, Digi esetében még VoWifi is, de a Vodafone kártyájával nem megy. A táblázat szerint a készülék tudja Vodafone esetében is a VoLTE hívást. Próbáltam keresgélni a Vodafone honlapján, hogy hogyan lehet beaktiválni, de sehol nem leletem. Pl. Telekom esetében +4GHANG szöveggel kell sms-t küldeni, de Vodafone esetében ilyet nem láttam.

[ Szerkesztve ]

(#70041) trec12 válasza zichie (#70040) üzenetére


trec12
addikt

A 1270-en be lehet kapcsoltatni, de lehet magától is aktiválódik majd valamikor ha támogatott a készülék....(Off; pl. a Yettelnél így van)

[ Szerkesztve ]

(#70042) MadMancs válasza zichie (#70040) üzenetére


MadMancs
veterán

Carrier Check et tiltsd le. *#*#8658 #*#*
Utána már nekem is működött digi és Voda VoLTE is.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#70043) zichie válasza MadMancs (#70042) üzenetére


zichie
senior tag

Ez volt az első lépés (*#*#86583#*#*), hogy egyáltalán megjelenjen a VoLTE kapcsoló a menüben. Ezt nem írtam le, de természetesen megvolt, mert alap Xiaomi telefonoknál. Így működött Telekomon, Digin, de Vodafone-on nem. A *#*#869434#*#* is megvolt a VoWifi-hez, ami ment a Digin, persze ez Vodafone-on nincs.

(#70044) MadMancs válasza zichie (#70043) üzenetére


MadMancs
veterán

Akkor viszont valóban 1270, mert új előfizetés/nem VoLTE képes telefonban volt.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#70045) zichie válasza MadMancs (#70044) üzenetére


zichie
senior tag

Nem VoLTE képes telóban volt, ami kb. 6-7 éves.

(#70046) MadMancs válasza zichie (#70045) üzenetére


MadMancs
veterán

Akkor 1270.
Voda elvileg onnantól hogy VoLTE képes készülékbe került 72 órán belül aktiválják. Ez viszont az elmúlt pár hónapban elég megbízhatatlanul működik, szóval 1270 a tuti lehetőség.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#70047) Wasquez


Wasquez
senior tag

Sziasztok!

Előfizettem mobil internetre, 10GB 3990Ft. Közben lett másik szolgáltatónál is internet, így nincs rá szükségem!
Úgy emlékeztem, hogy 30 nap próba idő alatt fel lehet mondani, nem tudom, hogy ez mennyire helytálló?
A vodafone alkalmazásból nem tudtam eljutni a lemondás opcióig, szerintem nincs is ilyen.
E-mailban megírtam, hogy elállok a szerződéstől, 05.05-én, a forduló 05.06 volt.
Ma kikükdték a számlát, amin már a 06. hónapig ki van számlázva.
Felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy mi újság ezzel!?
Azt mondta, hogy még aktív a szolgáltatás, és nincs mód online lemondásra, csak telefonon keresztül tudom megtenni!
Valamint 10000Ft kötbért kell fizetnem.
Az ÁFSZ szerint a lemondást ugyanolyan módon meg lehet tenni, ahogyan meg lett kötve a szerződés!
Valamint ez a 10000Ft-os kötbérezés is kicsit furcsa, volt valami belépési díj, ami 10000Ft volt.
Ha azt mondanák, hogy 100000Ft a belépési díj, de azt elengedik, akkor annyit kéne befizetni a szerződés lejárta előtt?
Mi erről a véleményetek, nem sántít ez a történet valahol?
Azt is mondta az ügyintéző, hogy csak 14 napos elállási idő van!

PC

(#70048) MadMancs válasza Wasquez (#70047) üzenetére


MadMancs
veterán

14 napos elállási idő van, jól mondta.
30 napos elégedettségi garancia hangalapú csomagokhoz vannak. És szerződésben szerepelnek a feltételei (ha olyan csomagot választottál amihez jár).
10000Ft belépési díj kiszámlázásra kerül mint kötbér ha hűség alatt bontasz. Ezt is tartalmazza szerződés és ÁSZF is.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#70049) Wasquez válasza MadMancs (#70048) üzenetére


Wasquez
senior tag

Rendben, akkor kifizetem a kötbért, ezzel annyira nem is vitatkoztam volna.

Ami viszont benne van az ÁFSZ-ben, hogy ugyanolyan módon, ahogyan meg lett kötve a szerződés, fel is lehetne mondani.

Igazából ezek nekem már az utolsó cseppek voltak a pohárban!

Volt 30 napos megújuló net lehetőség a telefon előfizetésemhez, amit használtam, 3,5 GB adattal.
Majd egyszer csak eltűnt az új my vodafone alkalmazással és csak a social pass, meg a két napig 10000000000GB-os értelmezhetetlen csomagok maradtak meg irreálisan magas árakon!
Ügyfélszolgálatot hívtam, azt mondták, hogy soha nem is volt ilyen lehetőség a csomaghoz!
Mondtam, hogy biztos úgy van, ahogy mondják, én nem tudom, mit használtam eddig!? Csak nem értem, hogy akkor milyen netet számláztak!?
Mi ebben a ráció, hogy nekik miért jó, hogy nem tudok havonta megújuló netet venni a telefon előfizetésemhez?
Kell 1 év hűségidő, külön kártya, ami problémás, mert már van két kártya, harmadiknak nincs hely!
Oda jutottunk ezzel a buzetálással, hogy le fogom mondani a végén a két hang alapú előfizetést is 18 év után!
Kinek jó ez!?

PC

(#70050) HUNgabus válasza Wasquez (#70049) üzenetére


HUNgabus
senior tag

mint fentebb nekem is felhívták rá a figyelmemet, ezek még a saját ÁSZF-ket se ismerik pláne ha be is kéne tartani :C

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.