Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#08176384
törölt tag
Megtörtént a csoda. Tavaly október után kaptam egy -23.495,-Ft-os számlát. ) Egyenlőre a tavalyi évet sikerült így kiszámlázni. Idei évre még nincs számlám.
[ Szerkesztve ]
-
kuyarashi
őstag
válasz #73820095 #70004 üzenetére
Igen, azzal. Az összefoglalóban benne is van a nyilatkozat - én is belinkeltem -, csak kérdés, hogy kell-e még mellé valami más, mert rémlik, de a Vodafon GY.I.K.-ban nem esik róla szó.
Igazából jön a hét eleje, most már meg tudom kérdezni az ügyfélszolgálatot.iNEO DSGN • (csillagászati maszkok, alkalmi faldekorációk, exkluzív termékek) • https://ineodsgn.hu/
-
veterán
Mi a jó isten van ma ezzel a töketlen Vodafone-al
Ma legalább tíz (!!!) alkalommal jött meg az az üzenet, hogy mivel van náluk otthoni, meg feltöltős mobil előfizetésem, ezért 2590 Ft-ért tudok venni 30 napra 5 + 5 GB-os mobilinternet keretet
Eddig naponta jött, de most belehúztak, tízszer küldték el
Értem én, hogy az ismétlés a tudás anyja, de tízszer elküldeni ezt az üzenetet kicsit túlzásnak tűnik
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
4Grider
nagyúr
válasz Donki Hóte #70012 üzenetére
Néha előfordul másik szolgáltatóknál is, hogy a rendszerüzenetek megérkezéséről hibásan megy vissza a visszajelzés, így ismétli a rendszer. Sőt, a VoLTE bevezetése óta ez már nem is olyan ritka jelenség.
-
asdf_
veterán
válasz Donki Hóte #70012 üzenetére
Tiltsd le a marketinges megkeresést és akkor egyszer sem fog.
-
Mr. Csonti
tag
Sziasztok!
Valaki esetleg tudna segíteni, hogy miért nem tudom elérni az otthoni hálózatom kívülről? No-IP ddns-t használok, saját routeremen port forwaldoltam a raspberry ip címére (azt szeretném elérni), a Voda modeme meg bridge módban van. Bárkinek bármi ötlet?
Válaszokat előre is köszönöm!
-
HoaryFox
őstag
válasz Mr. Csonti #70015 üzenetére
APN beállítás routeren? Standardnet APN kell neked, hegy publikus IP-t kapj.
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
#08176384
törölt tag
válasz Mr. Csonti #70015 üzenetére
Írd át az apn-t erre: standardnet.vodafone.net
-
MadMancs
veterán
-
Soma01
veterán
válasz Mr. Csonti #70019 üzenetére
Voda modem. Illetve azon az eszközön, ami a mobilnetet veszi közvetlenül.
-
veterán
Meg tudja mondani valaki, hogy (a megújult ) MyVodafone applikációban hol tudom megnézni, hogy feltöltőkártyás SIM-emnél mikor lesz esedékes az adategyeztetés?
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
#76055552
törölt tag
válasz Donki Hóte #70021 üzenetére
eddig sem lehetett, most sem lehet
-
veterán
-
#33802016
törölt tag
válasz Donki Hóte #70023 üzenetére
Korábban írta sőt még figyelmeztetett is ha közeledik. Webesen is láttam tavaly... viszont amikor mostanában néztem én sem találtam webes meg nem működött...
-
Beni2360
félisten
válasz Mr. Csonti #70025 üzenetére
A routeren van cimke rajta a wifi es modem eleresi jelszoval. admin+ a jelszo, a bongeszobe gepeld az ip cimet es ott fogja kerni.
Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro
-
-
Mr. Csonti
tag
Bocsánat, rossz helyen járok, ez a topik lesz a nyerő. Bocsi a zavarásért! 😅
-
ggabor02
aktív tag
válasz Donki Hóte #70023 üzenetére
Ott én sem találtam, minden menüpontot átbogarásztam.
Amúgy előtte 90 nappal jön egy E-mail, hogy egyeztess, nemrég kaptam én is:"Kedves feltöltőkártyás ügyfelünk! Ne hagyd megszűnni mobilszámodat! A törvényi előírásoknak megfelelően minden évben szükséges feltöltőkártyás ügyfeleinknek az adatok egyeztetése, melynek ideje most elérkezett a nálunk regisztrált számodon is: 367072xxxx Ha eddig még nem tetted, egyeztesd adataid 90 napon belül online adategyeztető felületünkön, üzleteinkben, vagy a 1270-es telefonos ügyfélszolgálaton"
-
veterán
válasz ggabor02 #70029 üzenetére
Igen, most végigbogarásztam a tőlük jövő SMS-eket és abban benne van a lejárat időpontja.
Csak éppen, mint korábban panaszkodtam, rám akarnak tukmálni egy szolgáltatást, ezért tucatszám küldik az SMS-eket, és így a gödör aljára került az adategyeztetős SMS
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
kukoricalee
csendes tag
Sajnálattal tudom megállapitani, hogy a vodafone elvesztette minden realitását.
6 előfizetéssel akartam volna hosszabitani, és tizensok éve vagyok előfizető. Felhivtam 1270, ahol 1 ora 27 perc után kapcsoltak is egy ügyfelest.Az ajánlatuk az volt hogy a publikus csomagok közül válaszak, azt adják azon az áron ami az oldalon van.De nem volt képes az ügyfeles felfogni, hogy a jelenlegi csomagjaimhoz képest - ami korlátlan beszélgetést,és egy kivételével korlátlan netet tartalmazott - , ha a publikust választom, havonta 18000 ft-tal emelkedik a számlám, és semmi pluszt nem adnak érte. Az elmúlt tizenx évben mikor hűség végen felhivtam őket hosszabítasi szándékkal, közölték nekem mint jó es régi előfizetőnek elengedik az esetleges emelkedés vagy csomagváltás miatti különbözetet, volt amikor még bónusz uj mobilt is adtak. Most meg, felkínálják hogy fizessek havi 18000 ft-tal többet, ugyanazert - korlatlan beszéd, korlatlan net - ? Ki az a mazoista aki ezt bevállalja? A csúcs az volt mikor közölte az ügyfeles "úr", akárkit hivhatok mindenki ezt fogja ajánlani nekem, és hogy nincs, és soha nem is volt ügyfélmegtartó csoportjuk, és hosszabitási akciójuk se volt soha, az van amit ő ajánlott. Bravo vodafone ügyfélmegtartás. Szerintem ezzel el is döntötték helyettem is a maradni vagy nem maradni kérdést. -
#33802016
törölt tag
Már 2x szeretek volna előfizetést ajánlani
-
Nikaré
őstag
válasz kukoricalee #70033 üzenetére
Szia!
Hívd ismét a 1270 -et.
Már csak azért is, hogy meggyőződj az ellenkezőjéről.
(Hátha) -
#73820095
törölt tag
válasz kukoricalee #70033 üzenetére
Nyilvánvaló baromság a vége. Hívd újra, ha ez ma este volt, pl holnap délelőtt, és akkor jó eséllyel mással fogsz beszélni. Nagy különbségek vannak ügyfélszolga és ügyfélszolga között...
-
Tappancs2001
senior tag
Sziasztok! Vodafone-os flotta előfizetésem meghosszabbításával (havidíj 5500 Ft) szeretnék vásárolni egy Xiaomi 11 Lite 5g NE telefont. Ebben az esetben mindenképpen fognak majd kérni előleget a vásárláskor? A webshopban venném meg a telefont. A pontos összegről hol tudnék érdeklődni? Előre is köszi a segítséget.
-
pjen
félisten
válasz Tappancs2001 #70037 üzenetére
ÉNem biztos, hogy kérnek. Nekem 2 Go mini volt és nem kértek egy A70 re.
[ Szerkesztve ]
-
MadMancs
veterán
válasz Tappancs2001 #70037 üzenetére
Rendelés leadása után írni fogja mennyi az annyi ha van. Azt vagy elfogadod és minden ok, vagy elutasitod és törlik a rendelést.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
zichie
senior tag
Az unkanővérem vett Xiaomi MI 11 Lite 5g NE telefont, Vodafone-on előfizetése van. A telefonon beaktiváltam a VoLTE hívást, azaz a SIM beállításonál bekapcsoltam a VoLTE használat részt. Újra lett indítva a telefon, de nincs VoLTE, ha telefonál vagy hívják, akkor visszavált 3G-re a készülék. Ha a saját Digi és Telekom kártyám teszem bele, akkor van VoLTE, Digi esetében még VoWifi is, de a Vodafone kártyájával nem megy. A táblázat szerint a készülék tudja Vodafone esetében is a VoLTE hívást. Próbáltam keresgélni a Vodafone honlapján, hogy hogyan lehet beaktiválni, de sehol nem leletem. Pl. Telekom esetében +4GHANG szöveggel kell sms-t küldeni, de Vodafone esetében ilyet nem láttam.
[ Szerkesztve ]
-
-
zichie
senior tag
válasz MadMancs #70042 üzenetére
Ez volt az első lépés (*#*#86583#*#*), hogy egyáltalán megjelenjen a VoLTE kapcsoló a menüben. Ezt nem írtam le, de természetesen megvolt, mert alap Xiaomi telefonoknál. Így működött Telekomon, Digin, de Vodafone-on nem. A *#*#869434#*#* is megvolt a VoWifi-hez, ami ment a Digin, persze ez Vodafone-on nincs.
-
MadMancs
veterán
válasz zichie #70045 üzenetére
Akkor 1270.
Voda elvileg onnantól hogy VoLTE képes készülékbe került 72 órán belül aktiválják. Ez viszont az elmúlt pár hónapban elég megbízhatatlanul működik, szóval 1270 a tuti lehetőség.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
Wasquez
senior tag
Sziasztok!
Előfizettem mobil internetre, 10GB 3990Ft. Közben lett másik szolgáltatónál is internet, így nincs rá szükségem!
Úgy emlékeztem, hogy 30 nap próba idő alatt fel lehet mondani, nem tudom, hogy ez mennyire helytálló?
A vodafone alkalmazásból nem tudtam eljutni a lemondás opcióig, szerintem nincs is ilyen.
E-mailban megírtam, hogy elállok a szerződéstől, 05.05-én, a forduló 05.06 volt.
Ma kikükdték a számlát, amin már a 06. hónapig ki van számlázva.
Felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy mi újság ezzel!?
Azt mondta, hogy még aktív a szolgáltatás, és nincs mód online lemondásra, csak telefonon keresztül tudom megtenni!
Valamint 10000Ft kötbért kell fizetnem.
Az ÁFSZ szerint a lemondást ugyanolyan módon meg lehet tenni, ahogyan meg lett kötve a szerződés!
Valamint ez a 10000Ft-os kötbérezés is kicsit furcsa, volt valami belépési díj, ami 10000Ft volt.
Ha azt mondanák, hogy 100000Ft a belépési díj, de azt elengedik, akkor annyit kéne befizetni a szerződés lejárta előtt?
Mi erről a véleményetek, nem sántít ez a történet valahol?
Azt is mondta az ügyintéző, hogy csak 14 napos elállási idő van!PC
-
MadMancs
veterán
válasz Wasquez #70047 üzenetére
14 napos elállási idő van, jól mondta.
30 napos elégedettségi garancia hangalapú csomagokhoz vannak. És szerződésben szerepelnek a feltételei (ha olyan csomagot választottál amihez jár).
10000Ft belépési díj kiszámlázásra kerül mint kötbér ha hűség alatt bontasz. Ezt is tartalmazza szerződés és ÁSZF is.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
Wasquez
senior tag
válasz MadMancs #70048 üzenetére
Rendben, akkor kifizetem a kötbért, ezzel annyira nem is vitatkoztam volna.
Ami viszont benne van az ÁFSZ-ben, hogy ugyanolyan módon, ahogyan meg lett kötve a szerződés, fel is lehetne mondani.
Igazából ezek nekem már az utolsó cseppek voltak a pohárban!
Volt 30 napos megújuló net lehetőség a telefon előfizetésemhez, amit használtam, 3,5 GB adattal.
Majd egyszer csak eltűnt az új my vodafone alkalmazással és csak a social pass, meg a két napig 10000000000GB-os értelmezhetetlen csomagok maradtak meg irreálisan magas árakon!
Ügyfélszolgálatot hívtam, azt mondták, hogy soha nem is volt ilyen lehetőség a csomaghoz!
Mondtam, hogy biztos úgy van, ahogy mondják, én nem tudom, mit használtam eddig!? Csak nem értem, hogy akkor milyen netet számláztak!?
Mi ebben a ráció, hogy nekik miért jó, hogy nem tudok havonta megújuló netet venni a telefon előfizetésemhez?
Kell 1 év hűségidő, külön kártya, ami problémás, mert már van két kártya, harmadiknak nincs hely!
Oda jutottunk ezzel a buzetálással, hogy le fogom mondani a végén a két hang alapú előfizetést is 18 év után!
Kinek jó ez!?PC
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gaming notebook topik
- AliExpress tapasztalatok
- Kuo: Az iPhone 18 Pro állítható blendét kap
- Milyen TV-t vegyek?
- Gumi és felni topik
- BestBuy topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- OLED TV topic
- További aktív témák...
- Csere-Beszámítás! Gamer PC! I7 6700K / GTX 1070 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- HP ProDesk 400 G5 Mini PC, I5-9500T, 8GB DDR4, 256GB NVMe SSD, WIN 10, WIFI, SZÁMLA, GARANCIA
- Apple Iphone 13 PRO MAX/Sierra Blue/256GB/KÁRTYAFÜGGETLEN/AKKU 88%/Patika állapot
- Csere-Beszámítás! Gamer PC! I3 10105F / GTX 1070Ti 8GB / 16GB DDR4 / 512GB SSD
- SAMSUNG FLIP3 8GB/128GB FEKETE, ÜZLETBŐL, GARANCIÁVAL
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest