Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] [eldiablo:] Kioxia XG6, BiCS please
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
mtx1111
csendes tag
Van valakinek mostanában tapasztalata a TUTI 100+ SIM kártya rendelés hány nap alatt érkezik meg? E-mailben 2-4 nap volt, de már szerintem a 10-et is elhagytam.
Nekem a hétvégi rendelés óta síri csend. Ennyit tud ez a cég úgy néz ki. A telekomos kártya 1-2 nap alatt a kezemben volt mindig.
gabor9991
őstag
Az elmúlt 2 hónapban 4 kártyát rendeltem 3 különböző címre hogy arra majd át tudjam hordozni a digis számokat ebből nulla darabot küldtek ki
PLaci58
őstag
Azért ezt már kicsit keveslem. Sajnos folyamatosan ennyi.
"Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
tamikomac
aktív tag
XXL?
Amit birtokolsz, az birtokba vesz.
donjohnson
addikt
ha még mindig az a71-ed van, akkor a samsung band selection app-al válts lte sávot: [link]
biztos van olyan sáv, ami kevésbé terhelt.
ThinkPad P51 | ThinkPad X250 | http://www.youtube.com/watch?v=Hp6UjOL0s2Q
gabor9991
őstag
Én nem xxl-t használok de nálam is hasonlóan hasít a sebesség
PLaci58
őstag
Tuti 100+.
Nem Samsung, egy régi, talán acer telefonban van. Eddig 4G-t írt ki, most LTE-t jelez. Nem tudom mit mókolt a Voda, de ez nagyon halovány szolgáltatás. Eddig átlagban ment 3/3-at.
"Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
gabor9991
őstag
A 4G és az LTE ugyanaz.
stingy2
senior tag
Ma megkaptam a voda számlát, és kissé eélcsodálkoztam: 2 digi flottás előfizu, össz 4.000Ft/hó. Most meg jött egy 6990Ft-os számla.
Megnézem a részletezőt, és volt vmi világ napijegy 2990-ért. Szerbiában voltunk 2 napig, mikor beléptünk az országba, akkor jött a szokásos Üdvözüljük Szerbiában bla bla bla, igazán el se olvastam. Aztán jött a meglepi: ma végigolvastam, és ott van, hogy "Aktív roaming szolgáltatásod a világ napijegy napi 2990-ért, és ha nem kell, mondd le az 1270-es számon. Hát én ugye nem mondtam le, így ki is számlázták, pedig első dolgom volt kikapcsolni a telón a roamingot..
Nos ezek után már megbántam, hogy aláírtam ezzel a senkiházi szemét neres bandával 1 év hűséget. Ahogy letelik megy is a kukába, hogy rohadjanak meg.
INTJ
4Grider
nagyúr
Nem kedvelem ezt a céget, de a világ napijegy nagyon nem lehúzás, pont azért van kitalálva, hogy a többség ne szedjen össze egy nap alatt több tízezer Ft roaming díjat. Az egy dolog, hogy erről nem tudtál, de erről nem feltétlenül a szolgáltató tehet. Ahogy kikapcsoltad mobilnetet, így kikapcsolhattad volna az automatikus napijegyet is. De szívesen látunk a másik szolgáltatónál is, ahol egy-két mega nettel összehozod majd ezt a költséget...
Kíváncsi leszek nekem küldenek-e.
[ Szerkesztve ]
Kaptál üzenetet a cégtől, nem olvastad el, nem mondtad le a napijegyet és ezért a cég a hibás.
csaszi75
senior tag
Bocs, de külső szemlélőként olvasva az írásod épp azt írtad le, hogy elbaltáztad.. és még fel vagy rajta háborodva? Vicces szitu nah
Érdemes előbb (tehát utazás előtt) kérdezni
https://www.vodafone.hu/szolgaltatasok/roaming/-/country/szerbia
Marcsello31
őstag
Üdv! Ajjaj,mi lett volna ha egy kicsit többet használja,?!
Szerintem is mèg inkább megúszta a dolgot, lehetett volna több is.
Tuti100+ban is van már korlátlan net/ külföldi roaming ami 59giga volna jól láttam.
[ Szerkesztve ]
domper2015
senior tag
Megmondom őszintén, hogy nem gondoltam a világ napijegyre automatikusan aktiválódó szolgáltatásként.
Egy üzletembernek oksa, de egy hétköznapi magyar kiránduló, kalandozó embernek elég borsos történet.
Wolfram
aktív tag
Valami ilyesmit keresek, ez a speedtest.net? Hogy mented el a korábbi méréseket, vagy ez a mobil app-on alap funkció?
zzola
félisten
Vegyünk egy példát, elmész egy nap kirándulásra, nincsen napijegyed és forgalmazol 300MB adatot (csetelsz, pici közösségi dolgok, küldesz pár képet a kirándulásról), ami egy napra nem sok.
Napijeggyel 3000-, ha nincsen napijegy 9600-, és mondjuk még indítasz hívást 10 percet, az még plusz 3690-.
Na melyik a drágább?
[ Szerkesztve ]
sifarr
senior tag
Kaptál üzenetet a cégtől, nem olvastad el, nem mondtad le a napijegyet és ezért a cég a hibás.
Igen, és stingy2-nek teljesen igaza van.
Ez a szolgáltatás megrendelési eljárás teljesen elfogadhatatlan, miszerint "ha nem kell, mondd le". Ezzel a logikával bármilyen (!!) szolgátatást is aktiválhatna és számlázhatna a szolgáltató: küld egy hosszú sms-t, ügyfél nem is látja a végét, nem is olvassa el, nem is mondja le és fizethet.
Az a korrekt eljárás, ha az ügyfél egyértelműen és aktív módon jelzi: igen, akarom.
Az persze igaz, hogy napijegy nélkül akár sokkal többet is fizethet, de az eljárás inkorrektségét ez nem menti.
zzola
félisten
Van egy app és egy weboldal, ahol - persze ha nincsen karbantartás - mindent is látni a bekapcsolt szolgáltatásokról. Persze aki álomvilágban él, ők fel vannak háborodva.
Hol van itt a tudatosság utazás előtt?
Persze ha fordítva lenne a helyzet és kapott volna egy 30e-s hóközi számlát, akkor meg az lenne a probléma, hogy miért nem volt alap helyzetben bekapcsolva a világ napijegy...
Ismerjük már az ilyen embereket...
ha az ügyfél egyértelműen és aktív módon jelzi: igen, akarom.
a világ napijegy napi 2990-ért, és ha nem kell, mondd le az 1270-es számon.
Mivel nem mondta le, egyértelműen jelezte az igényét a szolgáltatásra. Egyébként az automatikus aktiválás jelen esetben jó az előfizetőnek, tehát ez egy pozitív eljárás a cég részéről. A mobilját szinte biztosan használja a user és éppen ez a szolgáltatás menti meg a horror költségektől. Ha nem kell neki, mondja le és kész.
Az is érdekes, hogy ha két napig voltak ott és nem mondta le a szolgáltatást, miért csak egy napot számláztak neki?
Fontos!
A Világ Napijegy használata során a hanghívások, SMS-küldés és az adatforgalom számlázása a magyarországi időzóna szerint történik. A Világ Napijegy egy adott naptári napon magyar idő szerint éjfélig érvényes.
A szolgáltatás aktiválása díjmentes, a Világ Napijegy akkor kerül kiszámlázásra, ha külföldön használod a telefonodat (hívásindítás/fogadás, SMS-küldés vagy adatforgalom). A szolgáltatás előfizetéses ügyfeleink számára érhető el. A szolgáltatás a sikeres megrendelést követően annak lemondásáig aktív marad. A Világ Napijegy szolgáltatás lemondását követően indított forgalmakat a forgalmi díjas roaming díjszabás szerint számlázzuk. [link]
Gondolom közben mégiscsak elolvasta az sms-t és lemondta, csak azt már nem közölte velünk.
[ Szerkesztve ]
Z0C!
őstag
vagy ami általában szokott lenni, hogy "én nem használtam a telefont"....a telefon pedig alkalmazást frissít (mert nincs kikapcsolva) és ilyenkor kiárazódik a napijegy.
Mondjuk Szerbiában egy kicsit drágább a net, de akkor is az ügyfél érdekében van világjegy aktiválva....
----- www.zoci.gumroad.com -----
sifarr
senior tag
Az is érdekes, hogy ha két napig voltak ott és nem mondta le a szolgáltatást, miért csak egy napot számláztak neki?
Nem olvastad el figyelmesen, hogy mit írt. Megkapta a roaming értesítőt és kikapcsolta (!!) a roamingot. Ezért számláztak csak egy napot. Gyakorlatilag pedig csak pár percet lehetett aktív roaming helyzetben.
sifarr
senior tag
Mivel nem mondta le, egyértelműen jelezte az igényét a szolgáltatásra.
Ez nem így van. Itt egy szolgáltatás megrendeléséről van szó, ez egyben szerződéskötést is jelent. Ilyen esetekben pozitív módon kell kinyilvánítania az ügyfélnek szándékát. A hallgatás (tétlenség, nem lemondás) nem beleegyezezés.
A Voda jelenleg automatikusan összekapcsolja a napijegyet a nem EU-s roaming szolgáltatással. Ez az, ami nem helyes. A roaming az alapszolgáltatás. A napijegy pedig egy országfüggő kiegészítőszolgáltatás a roaminghoz.
Évekkel ezelőtt volt valamelyik szolgáltatónál olyan probléma, hogy a forgalomarányos netet (drága) kérés nélkül aktiválta a kártyákon, az ügyfelek pedig felháborodtak a levont összegek miatt. Meg is változtatta a szolgáltató a gyakorlatot.
Itt neked kellene figyelmesebben olvasni, mivel nincs összefüggés a roaming kikapcsolása és a világ napijegy lemondása között.
Tény, hogy a cég tájékoztatta és az is tény, hogy a világ napijegy automatikusan aktiválódik, erről a vodafone oldalán egyértelműen tájékoztatják az érdeklődőket.
Milyen jogszabály alapján nincs ez így rendben?
sifarr
senior tag
... nincs összefüggés a roaming kikapcsolása és a világ napijegy lemondása között.
A lemondással nincs is összefüggésben, de a számlázással (!!!) igen.
Te írtad ezt és én erre válaszoltam:
Az is érdekes, hogy ha két napig voltak ott és nem mondta le a szolgáltatást, miért csak egy napot számláztak neki?
Amikor egy vodás külföldre megy/érkezik, akkor a hálózat érzékeli, hogy roaming helyzetben van. Mgvizsgálja, hogy mely országban tartózkodik. Ha nem EU-s, akkor aktiválja a napijegyet, mégpedig annyi napon keresztül, ahány napot ott tartózkodott.
Viszont ha a vodás ügyfél kikapcsolja a roamingot, akkor számára megszűnik a roaming szolgáltatás és nem számlázza tovább a napijegyet a Voda. Ahogy azokra a napokra sem számláz, amikor egész nap ki volt kapcsolva a sim.
zzola
félisten
"Ha nem EU-s, akkor aktiválja a napijegyet, mégpedig annyi napon keresztül, ahány napot ott tartózkodott."
Nem, csak azokra a napokra számláznak, amikor van forgalom, magyar idő szerint.
[ Szerkesztve ]
izé, amikor megkapod a szerződésed, ott van rajta kerek-perec minden aktív szolgáltatás. Az ügyfél nem olvassa el, az értékesítő meg nem olvassa fel neki, amikor aláírja...
Nem vagyok hős, egész nap internetezek.
Okés!
Z0C!
őstag
"...az értékesítő meg nem olvassa fel neki, amikor aláírja..." szokták mondani, de ügyfél vagy a telefont nyomkodja vagy csak bólogat
----- www.zoci.gumroad.com -----
gabor9991
őstag
Igen ez a speedttest[link]
Results fül alatt lesznek a korábbi mérés eredmenyei
stingy2
senior tag
És a többieknek: ja biztos elbaltáztam, mikor a roaming be sincs kapcsolva a telón csak a mobilnet. Jártam már párszor a balkánon, és ezt egyik szolgáltató sem csinálta, csak küldött egy sms-t a díjakról. A voda meg rájött, hogy csinálhat pénzt ebből.
Mindegy, tanulságnak jó volt, vodás meg csak hűség végéig leszek, addig meg ott szapulom őket a neten, ahol csak tudom😀. Ha ez nekik megért 3000ft-ot...
INTJ
donjohnson
addikt
legközelebb hagyd otthon a vodás sim kártyát, ha külföldre mész. nem érdemli meg, hogy világot lásson.
[ Szerkesztve ]
ThinkPad P51 | ThinkPad X250 | http://www.youtube.com/watch?v=Hp6UjOL0s2Q
(#82985) Marcsello31 válasza donjohnson (#82984) üzenetére
Marcsello31
őstag
. Ha egyszer egy SIM kártya kivàncsi lesz külföldön.
_vicc volt_.
A mobilnet is aktiválja, éppen azért, hogy ne fusson bele az ember horror költségekbe.
stingy2
senior tag
Hagggyámá ezekkel a horror költségekkel...nem vagyok elmeroggyant, hogy meg kelljen védeni magamtól😀
INTJ
Z0C!
őstag
Ne haragudj, de nem a Voda a hibás.
A szerződéseden fel van tüntetve minden aktivált szolgáltatás.
Többek között a Világjegy is.
Téged véd, azért, hogy ne 100K-s számlád legyen ha neteznél.
Csak akkor aktiválódik, ha használsz valamit.
Ha nem volt kikapcsolva pl: a szoftverfrissítés, navigáció, stb...
Ha futott háttérben bármilyen alkalmazás (navi, email, bármi ami a hálózatra felcsatlakozhat) az aktiválja a világjegyet.
Későbbiekben mielőtt elhagyod a határt érdemes akár repülő üzemmódba tenni a telefont és csak Wifit használni.
----- www.zoci.gumroad.com -----
Mégis te hisztizel a világ napijegy díja miatt, ami azért került kiszámlázásra, mert nem tájékozódtál utazás előtt.
[ Szerkesztve ]
SztiviVander
őstag
Most nezem itt a vilagjegy-gate kapcsan hogy feltoltosre nemhogy vilagjegy de ugy altalaban nincs is semmi nem-eu-s roaming adat/beszed extra csomag? Erdekes, regen mintha lett volna.
csaszi75
senior tag
A Vodafone APP-ban ki-be lehet kapcsolni a világ napijegyet..
Sőt, a roaming szolgáltatást is ki lehet kapcsolni.. aki gondolkodik előre, az megteszi..
csaszi75
senior tag
Úgy látom csakis az 1-es zónát írják a feltöltőshöz.. tehát csak EU van.. (meg a pár plusz országuk.. Svájc, Monaco, Törökország.. stb..)
A feltöltőkártyás már Szerbiára is azt írja az adatra: "külföldön nem elérhető"
Beszéd van.. jó drágán
stingy2
senior tag
Ne haragudj, de voda ügynökök kíméljenek . Ti mindketten voda alkalmazottak vagytok?
Mondjuk te tuti , a kis autóversenyző haverod kétesélyes.
Ennyire fájt, hogy beírtam, a köv. évben minden fórumon ekézem a vodát?
Ha sales-es vagy tudod, hogy a negatív vélemény kb 8x annyi emberhez jut el, mint a pozitív.
Már lezártam volna a témát, de amíg így foggal körömmel véditek a védhetetlent, továbbra is az a véleményem, hogy az ilyen félig-meddig rejtett , vagy inkább megtévesztő számlázás a tudatos vásárlókat nem védi meg semmitől, ez egyszerű lehúzás a vodafontól. Mert akár olyan sms-t is kaphattam volna, hogy felhívják a figyelmemet a magas roaming díjakra, majd ennek elkerülése végett felajánlják a világ napijegyüket pl. ha a világ szót elküldöm pl. a 3232 számra. Ez korrekt, ha akarom megveszem a horrordrága napi jegyüket, ha nem akkor 100 ezres számlát kapok (hogy honnan veszitek ezeket a marhaságokat? .) Ja, egyébként a Balkánon vagy helyi adatkártyát veszek, vagy wifi. Na, most megvetették velem a semmirevaló terméküket, tetszik nem tetszik. és most ne gyertek azzal, hogy 'ménem olvastad el az sms-t? Hát azért kicsi barátaim, mert n+1-szer voltam már arrafelé, és még soha egyik telkó cég sem húzott le ilyen módszerrel, miért gyanakodtam volna? Azt meg hogy minden egyes határátlépés előtt mobilszolgáltatós szerződést olvasgassak elég életszerű.
Ez egyáltalán nem hiszti, egyszerűen nem szeretem, ha a szolgáltató debilnek tekinti az ügyfelet, és jópénzért megvédi saját magától.
A voda nálam ezzel totál lejáratta magát, de igyekszem majd mindenkit óvatosságra inteni .
(én elengedtem, ha kibírjátok, részemről ennyi)
INTJ
Ti mindketten voda alkalmazottak vagytok?
Mondjuk te tuti , a kis autóversenyző haverod kétesélyes.
A személyeskedés tiltott a fórumon.
Mert akár olyan sms-t is kaphattam volna, hogy felhívják a figyelmemet a magas roaming díjakra, majd ennek elkerülése végett felajánlják a világ napijegyüket pl. ha a világ szót elküldöm pl. a 3232 számra.
Mondja, aki el sem olvasta a szolgáltató üzenetét.
Ez egyáltalán nem hiszti, egyszerűen nem szeretem, ha a szolgáltató debilnek tekinti az ügyfelet, és jópénzért megvédi saját magától.
Azt kell megvédeni saját magától, aki nem tájékozódik és nem gondolkodik megfelelően, ahogy például te sem tetted.
Dracula72
senior tag
Úgysem értik amit írsz.
Vodafanok (agybetegek) , hagyd rájuk, okosabb enged .
( ͡° ͜ʖ ͡°) Debrecen Telefon Adás-Vétel: https://www.facebook.com/groups/1953581434945040/
stingy2
senior tag
Nos, látom nem bírtad ki, de legyen: beléptem a voda fiókomba, és ez jött szembe:
Kérlek, segíts, hol látod itt a napi 2990Ft-os költséget?
Vagy olvassak át minden határátlépéskor a telkó cégtől a bankon keresztül a biztosítóig minden szerződést?
Kár ezt erőltetned, próbálhatod rám tolni a felelősséget, de itt a voda a hunyó, mivel mint látod, elég ügyesen eldugják a napijegyük díját, sőt megtévesztően díjmentesnek tüntetik fel az ügyfél (én) fiókjában.
Egyébként jó is hogy felhívtátok a figyelmem, hogy nézzem meg a voda fiókomban, mert most már megnéztem, és mint fentebb látszik, teljesen jogosan gondolhattam, hogy díjmentes a szolgáltatás, mivel még oda is írják.
Sőt most már beugrott, hogy mikor szerződést kötöttem, ezt a listát végig néztem, és csak azt nem kapcsoltam ki, amihez oda volt írva, hogy díjmentes. És a napijegy az. Nem szerintem, a voda szerint...
A személyeskedés kikérésekor meg nézz jó mélyen magadba...
Én ismét befejeztem, 'oszt té kibírod é?
#82995Dracula72 értem, és igazad is van, de ha mindig mindent rájuk hagynánk.. és innen már személyeskedés lenne
[ Szerkesztve ]
INTJ
dchard
veterán
Ez az "ügynöközés" rangon aluli prosztóság, gyakorlatilag egyenértékű a vita elvesztésével.
A helyzet egyszerű: ha úgy gondolod, hogy nem tájékoztattak megfelelően, akkor tegyél panaszt, ha jogos a panaszod akkor visszakapod az árát (és természetesen rádterhelik majd a napijegy nélküli forgalmi díjat ha volt bármi forgalom). Annyit tegyél majd meg, hogy a hivatalos választ bemásolod ide nekünk "okulásként".
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
Nem egészen értem mit kellett volna kibírni. Ha te nem akarsz foglalkozni a dologgal, akkor ne írj, én meg majd eldöntöm, reagálok-e többet.
Itt látod.
A személyeskedés kikérésekor meg nézz jó mélyen magadba...
Csak te személyeskedsz, én a témáról beszélgetek.
Röviden, tömören, nem néztél utána a szolgáltatódnál a szerbiai utazás előtt a feltételeknek és most utólag vagy kiakadva a dolgon, miközben azt írod, téged nem kell megvédeni saját magadtól. Két percbe nem tellett volna utánajárni a dolognak és megkímélted volna magad a "kellemetlenségtől".
stingy2
senior tag
Ok, nyilván egy próbát megér, pláne így, hogy oda is írja a voda, hogy ingyenes.
Írok egy szívhez szóló panaszlevelet, aztán meglátjuk (persze neres cég, sokat nem várok ).
#82998Lauda
Persze, majd azzal töltök egy 2 napos utazás előtt egy hetet, hogy átnézem minden szolgáltató honlapját, jááj...
A fentebbi képen látható "Világ napijegy - Díjmentes" szókapcsolatból melyik szó nem világos számodra?
Amúgy te ilyen csak az enyém lehet az utolsó szó típus vagy? Engedd már el
Nem veszed, hogy már csak szivatásból válaszolgatok neked? igazából teljesen indifferens amit írsz...Most harmadszor: ha nem válaszolsz abbahagyom.
[ Szerkesztve ]
INTJ
zzola
félisten
Mielőtt nagyon belefognál abba a levélírásba, azért [itt] nézz körül...
A szolgáltatás aktiválása díjmentes, de ezt is bemásoltam és linkeltem már neked, azonban ezek az infók nem érdekelnek úgy látszik.
Elhiheted, nekem tökmindegy, te jöttél ide panaszkodni, aztán meg nem érted miért nem azt olvasod másoktól, amit vártál (gondolom).
Mivel sokadjára futsz bele önellentmondásba (nem tájékozódsz, utólag reklamálsz, de téged nem kell megvédeni magadtól) és nem akarod valamiért megérteni amit írnak neked, szerintem sincs értelme többet írnom a témában.
[ Szerkesztve ]
stingy2
senior tag
Akkor neked is: miért is kellene a cég honlapját bogarásznom, ha a saját felhasználói fiókomban a szolgáltatás díjmentesként van hirdetve. Miért kellene máshol körülnéznem?
Értem, amit írsz, de azért remélem neked sem kell a "Napi jegy- Díjmentes" szókapcsolat jelentését ecsetelnem.
A másik képen meg ott van mi történik, ha rákattintok a részletekre: ott sincs 2990FT. A minimum az lett volna, ha ott feltüntetik a konkrét díjat, de nem. Szóval ez szimpla átverés, lehúzzuk az ügyfelet oszt pont.
Az előbb már kaptam a számra az "ügynöközésért", de megmondom őszintén, nekem nagyon gyanús, hogy hirtelen idesereglett egy csomó vodavédő. Mindegy ti tudjátok.
Csak hogy ne legyen személyeskedő: sztem a fenti képen lévő szöveget csak diszlexiások képtelenek értelmezni, de még lehet, ők is .
INTJ
stingy2
senior tag
"A szolgáltatás aktiválása díjmentes" -írod te. A voda meg azt, hogy "Világ napijegy- Díjmentes" nem az aktiválás, a napijegy. Érzed a különbséget. Egy szavam sem lenne, ha ott van, hogy V.napijegy aktiválás díjmentes, de napi díj 2990 ft pl. De nem.
"szerintem sincs értelme többet írnom a témában. "
Na végre, sok értelmeset nem írtál, így végre befejezhetjük, Kíváncsian várom immár negyedszerre .
INTJ
yanna
őstag
Ennyi energiával már egy jogilag is teljes értékű panaszt írhattál volna minden bizonyítékkal mondjuk az NMHH -nak. ( vagykiatökömnek)
zzola
félisten
Oda hiába ír, az ÁSZF-ben benne vannak a díjak, feketén-fehéren.
A díjmentesség itt a szolgáltatás elérhetőségére vonatkozik.
A hívásátirányítás is a díjmentes alap szolgáltatások közé tartozik, de az átirányítás díja 50 forint/perc, perc alapon számlázva.
4Grider
nagyúr
A hívásátirányítás szolgáltatás is mindenütt díjmentes. Csak épp fizetsz az átirányított hívásokért...
Yettel (vállalati) flottakezelő vagyok, megáldva egy csomó tájékozatlan kollégával. És nagyon nem szeretnénk a vodához menni...
Itt még linkelte is másnak a cikket a témában, ahol szintén leírják a 3. oldalon, hogy napidíjas a szolgáltatás és ez a díj az adria esetében (ahova szerbia is tartozik) 2990 ft. Nyilván akkor ebből következik, hogy ez nála díjmentes. Persze ezt is minek elolvasni, utólag sokkal jobb és figyelemfelkeltőbb reklamálni, mint megelőzni a problémákat.
[ Szerkesztve ]
Az online felületükön írtam ma a cégnek és ez a válasz jött:
Tisztelt Ügyfelünk!
Hivatkozva a 2024. április 26-án érkezett elektronikus megkeresésére, ezúton küldjük válaszunkat.Tájékoztatjuk, hogy ha a https://www.vodafone.hu/probald-ki oldalunkon keresztül rendelt díjmentes SIM-kártyát, melyet feltöltőkártyás díjcsomaggal aktiválhat, annak kiszállítását a posta végzi.A kártya postázása a rendeléstől számított 2-4 munkanapon belül várható, viszont rajtunk kívül álló okok miatt előfordulhat, hogy nem érkezik meg időben. Őszintén sajnáljuk az ezzel kapcsolatos kellemetlenséget!
Javasoljuk, hogy amennyiben 2 héten belül nem kapja meg a SIM-kártyát, az említett linken legyen kedves újra leadni rendelését, vagy üzleteink egyikét is felkeresheti feltöltőkártyás előfizetői szerződés megkötése céljából! Képviseleteink listáját a https://www.vodafone.hu/kapcsolat/uzletek oldalon részletezzük. Az átvételt követően a SIM-kártya aktiválását kérheti a kártya készülékbe helyezését követően a 1270-es telefonos ügyfélszolgálatunkon, vagy a https://www.vodafone.hu/shop/sim-aktivalas felületünkön keresztül.
Megértését és együttműködését köszönjük!
Kíváncsi leszek küldenek-e kártyát.
zzola
félisten
Én nem védek senkit.
De nem voltál körültekintő, nem jártál utána a roaming költségeknek.
Ha utazás előtt vetted volna a fáradságot és felnézel a netre, kb . 2 perc alatt be lehetett volna zsebelni az információt.
yanna
őstag
Én csak arra céloztam, hogy itt tuti nem kap "igazságot" hetek , hónapok alatt sem, talán máshol többre jut a vélt, vagy valós dolgokkal.
stingy2
senior tag
"De nem voltál körültekintő, nem jártál utána a roaming költségeknek."
Mivel kikapcsoltam az adatroamingot, így fel sem merült, hogy bármilyen költségem felmerül ezzel kapcsolatban. Ez eddig tökéletesen működő problémamegelőzés volt.
Egyedül abban hibáztam, hogy az átverős sms-üket nem olvastam végig figyelmesen, dehát azt meg nem véletlenül küldik azzal a szöveggel.
Mindegy, nálam voda = inkorrekt lehúzó cég, ha nem lenne még 11 hó hűség már holnap lépnék T-hez. Inkább egy digitális jólét csomag 2500-ért, vagy vmi küf csomag. Ha a voda így folytatja, még az is olcsóbb lesz.
#83010yanna persze, igazad van. De mint írtam, 1negatív véleményt 8x annyian olvasnak, mint egy pozitívot, ennyit nekem megér, ha ezért 1-2 ember elgondolkodik, és nem ezekkel szerződik . Nyilván nem az én esetem fog dönteni, ekkora arcom azért nincs, de ha már egy kis koporsószeg lesz, már megérte.
INTJ
zzola
félisten
Hívd fel a 1270-et, meg tudják mondani most is, mennyi lenne a bontás díja. Ha nem vettél eszközt, akkor nem lesz magas a díj.
dchard
veterán
A látottak alapján az iróniát sem érti, nyilván a panaszát (már ha megírja) kettő perc alatt fogják dobni, és ponotsan arra fognak hivatkozni, mint amit már leírtatok. Az utolsó mondatom erre reflektál.
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
Téma tudnivalók
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)