Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45

LOGOUT.hu

Motoros topik

Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!

Országos motoros rendezvények

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#70951) StoneBridge válasza Khaosz55 (#70949) üzenetére


StoneBridge
senior tag

A vállprotektor a vállat védi, kulcscsont védelemnél nem lesz sok szerepe. Annyi, hogy esésnél jobb esetben fog valamennyit a válladra terhelődő nyomásból, de ettől még ugyanúgy törhet a kcs, lásd nekem is tavaly novemberben. (De valószínűbb, hogy a bukó törte el, ahogy rácsattant az alsó része.)
Ha a kulcscsontodig beér a vállprotektor, az szerintem nem is lesz jó helyen, jó egyáltalán a méret??

Perforált bőr 25-30 fok körül folyamatos haladás mellett király. Kevlár farmer városba, rövid túrákra szintén a legjobb (nekem bevált), én ezt a kombót részesítem előnyben. Ha lesz bőrnadrágom, az is perforált lesz.

Szerk.: Mennyire jók a farmerek? Pár méter csúszást ki kellene bírniuk. Messze nem annyit, mint egy bőr. De kategóriákkal jobb, mint bármilyen utcai farmer.

[ Szerkesztve ]

Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...

(#70952) Horvi válasza yodamastah (#70948) üzenetére


Horvi
őstag

Na igen az 15k difi már nem olyan sok ez tény. Amúgy az, hogy lehessen benne mászkálni azért számomra fontos. Meg egyelőre nincsenek nagy pályamotoros terveim attól még nagyon messze állok :DD
De gondolom pálya szempontból azért az ST sem vall szégyent.
Persze próba nélkül nem veszek ilyesmit, aztán az lesz amelyik kényelmes :DD

Hello darkness, my old friend...

(#70953) yodamastah válasza StoneBridge (#70951) üzenetére


yodamastah
őstag

Armalith farmer az ami a bőrhöz hasonlóan bírja az aszfalton csúszást. Viszont nagyon sürü szövésű. Annyira nem szellőzik mint egy sima farmer. Ja és mocsok drága.

(#70954) ath válasza Khaosz55 (#70949) üzenetére


ath
senior tag

Szerintem itt beszelrunk mar rola, hogy a berik-mugen kb ugyan az, csak valamilyen piaci megfontolasbol van a ketto. Nekem berik van, hasonlo mint amit linkeltel. Kizarolag abban kozlekedek, mindegy milyen meleg van. Az itteniek pozitiv hozzaszolasai miatt az alaoltozokrol, vettem en is egy HH felsot. Amikor 35 fok volt es egesz nap mentem, a labamnak akkor sem volt melege, nyirkos volt az izzadtsagtol, de nem kellemetlenul. A hatamnak csak a FF protektor miatt van melegebb erzete, de az sem kellemetlen, izzadast nem erzek.
Szerintem ezek a motoros farmerek, kordurak azoknak jok leginkabb, akik kozlekedesre hasznaljak a motort, barmilyen mas jellegu motorozashoz a bort tartom a legjobbnak.

(#70955) StoneBridge válasza yodamastah (#70953) üzenetére


StoneBridge
senior tag

Na ezt mondjuk nem ismertem. Hát, van áruk az biztos, az imént néztem egy Vanuccit.

Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...

(#70956) Horvi válasza Khaosz55 (#70949) üzenetére


Horvi
őstag

Ha fullos bőrruhát veszel akkor tényleg érdemes beszerezni egy HH aláöltözőt ahogy (#70954) ath is említette mert úgy nem kell magadról feszítővassal leszedned a ruhát :DD

[ Szerkesztve ]

Hello darkness, my old friend...

(#70957) demars válasza Horvi (#70956) üzenetére


demars
addikt

Shox vertex belső hálós bélése (ami műszálas cucc) is ráragad az emberre kánikulában. Én is hordok ehhez aláöltözőt.

Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!

(#70958) canniball


canniball
nagyúr

Rövid, de (relatíve) nem túl drága tréning a totalbike szervezésében.

https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...

(#70959) -Mosquito- válasza canniball (#70958) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Hasznos minden ilyen de ennyi időre ez drága, főleg ha tömegnyomor is van,márpedig lesz. Dobjon még rá kb ugyan ennyit és Kakucson egész napos oktatáson vesz részt. Szerintem.

Jaj.. :U [link]

[ Szerkesztve ]

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#70960) canniball válasza -Mosquito- (#70959) üzenetére


canniball
nagyúr

Persze, nem egy ár/érték bajnok szolgáltatás, ezért is írtam hogy relatíve nem drága. De ha valaki nem tud/akar kétszer-háromszor ennyit rászánni annak adott a lehetőség.
Kakucson nem pályamotorozást okítanak?

Na igen, a dobozos...bár ebben a szituban ha szgk. jön akkor sem járt volna jobban...

[ Szerkesztve ]

https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...

(#70961) -Mosquito- válasza canniball (#70960) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Azt is de más fajta oktatás is van pl: Crobák, Tommot, Tesztmotor stb vezetéstechnikát amit összeköt/het akár pályamotorozással is.

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#70962) Something_ válasza -Mosquito- (#70961) üzenetére


Something_
őstag

Chrobák oktatás eringen nagyon jó volt, viszont az nem kezdőknek van szvsz. Kezdőként mentem, kb 10en voltunk, ebből kb 6an jöttem utánfutóval, 1000-es pályagéppel, akik elég komolyat mentek.

2 személyes Chrobák oktatás lehet még patent és nem is olyan drága. Kakucs, ering.

Most megyek pénteken erre a tesztmotorosra, ahogy olvastam az tényleg úgy mond kezdőknek van, kíváncsi vagyok milyen lesz.

Tavaly voltam szezon elején Budaörsön bólyakerülgetős egész napos oktatáson, akkor tetszett, sokat tanultam. Idén is voltam, viszont már nagyon untam, nyilván gyakorlásnak tök jó volt.

[ Szerkesztve ]

(#70963) Chrys_ válasza -Mosquito- (#70959) üzenetére


Chrys_
addikt

Ezt a balesetet hogyan kerülhette volna el (lassabb haladás kivételével, most csak szimplán az észleléstől számítva az esetet)? A lassulás alapján talán a hátsó féket szerintem nem is használta. A relatív nagy sebesség és a rutin hiánya miatt (kezdő motoros, írta kommentben a videó alatt) szerintem balról sem biztos, hogy el tudott volna menni. Én is kezdő vagyok, és nem nagyon tudom elképzelni sem, hogy ilyen intenzív fékezés közben még ki is tudjam kerülni adott esetben. De a hátsó féket taposnám, ABS van és sokkal rövidebb a fékút vele :)

(#70964) yodamastah


yodamastah
őstag

kiraly ido van, sajnos mar az elso gumit is tepem, best lap 45.1

(#70965) Horvi válasza Chrys_ (#70963) üzenetére


Horvi
őstag

Előre vetíteném a dolgot, hogy fotelből könnyű okosnak lenni, de szerintem jobbra "simán" kicsaphatta volna a mocit mert innen úgy tűnik, hogy arra még rengeteg hely van.

Hello darkness, my old friend...

(#70966) Antibazsi válasza Chrys_ (#70931) üzenetére


Antibazsi
aktív tag

Egy egy szimpla automatikus alkalmazás opció...lenne. Ha érzékeli a kliens, h minden kommunikáció megszűnik a jeladóval, már kapom is a riasztást a telefonomra. Annyi, hogy onnantól kezdve követhetetlen lesz a jármű, tehát érdemes rohanni. Ha már nincs ott akkor valószínű bukta. Így működne elméletben.
Egy apró bökkenő van ezzel a funkcióval motornál, hogy használhatatlan. Ugyanis a motorba szerelt jeladó olyan verzió ami akkukímélő funkcióval van ellátva, vagyis ha érzékeli hogy nincs használatban a jármű alvóba rakja magát és nem küld folyamatos jelet. Mozgatásra, gyújtásra felébred.
És ezt a kliens nem tudja kezelni. Ha bekapcsolom ezt a funkciót pár másodperc múlva meg is szólal a riasztó mert standby-ban a jeladó. És ezt az energiatakarékos funciót ennél a típusnál nem lehet kikapcsolni. :( Szóval itt azért van egy kis ferdítés a honlapon.

Üdv, Balázs

(#70967) Ribi válasza Horvi (#70965) üzenetére


Ribi
nagyúr

Csak ilyenkor nem tudod, hogy fékez, vagy gázd ad, hogy még átérjen előtted.
Szóval jobbra vagy balra "csapjon"?

(#70968) Chrys_ válasza Ribi (#70967) üzenetére


Chrys_
addikt

Ezen gondolkoztam én is, ha már kikerülés, akkor mindenképpen hátulról, de ezt meg is lehet innen csinálni? Ha szemből kerülné és az autós gázt ad, akkor a motoros még jobban át kell húzódjon a szembejövő sávba, ami ugye sokkal rosszabb opció.

(#70969) -Mosquito- válasza Something_ (#70962) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Pár szót írjál majd milyen volt.

Chrys_:

Innen a fotelből azt mondom, hogy Ha gyakorlott a vezető (igaz akkor is dönthetsz rosszul) akkor jobbra menekülőúton ki kellett volna kerülnie, majd satu fékkel megállni mert az szembejövősáv. Ilyen/ebben a helyzetben lehetőség szerint ki kell/ene kerülni ha adott/van menekülőút, mert ABS nix ABS gyakorlott/rutinos vezető vagy, ott van a reakcióidő majd a fékút ami mindig kevés szokott lenni, hogy megállj ilyen szituációban. Az eredménye az lesz,hogy telibe vered.

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#70970) canniball válasza -Mosquito- (#70961) üzenetére


canniball
nagyúr

Azt hittem csak pályatréning van.

Chrys_!
Szerintem ezt csak egy pro rider tudta volna kivédeni. A fékezéssel sem volt gond, ha megnézed 60mph-ról (kb. 100kmph) a becsapódásig eltelt 2mp alatt 26mph-ra (kb. 40kmph) lassított.

Horvi!
Jobbra hol látsz helyet? :F Amikor ütközik az autó orra már túl van a sáv jobb oldalát jelző felfestésen.

https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...

(#70971) -Mosquito- válasza canniball (#70970) üzenetére


-Mosquito-
őstag

0.46 megallitod ott kezd el sikítani. Jobbra ekkor kb 30m menekülőút van 0.48 meg plács, volt 2sec-je dönteni. Ő a féket húzva sikítva imádkozott miközben "csak" kis kormány mozdulat jobbra és kikerüli, nem veri pont középen telibe..

[ Szerkesztve ]

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#70972) Horvi válasza Ribi (#70967) üzenetére


Horvi
őstag

Nha igen ez sajnos benne van :(

(#70968) Chrys_ Egy balos kikerülés innen nézve elég szűkös lenne. Mert a kis rés (ahol kijött a kocsi) előtt meg mögött is elég közel állnak az autók.

(#70970) canniball Hát azért szerintem ott van hely jobbra. Az a jobbra lehajtó sáv vagy mi ami átmegy a túloldalra a másik 3 sávhoz. A két kis sárga oszlopocska közötti területre gondolok. Valamint a a szembe sávba sem jött senki éppen. Jó ez így innen fotelból könnyű meg utólag :DD

Meg persze lehet mi is máshogy gondolkoznánk/döntenénk ha mi lennénk ott. A másik meg, hogy eléggé félelmetes lehet ha így kikanyarodnak eléd aztán már csak azt tudod szuggerálni amit rohadtul nem kéne telibe verni :DD

[ Szerkesztve ]

Hello darkness, my old friend...

(#70973) canniball válasza -Mosquito- (#70971) üzenetére


canniball
nagyúr

és Horvi!
Na de ez az, hogy jobbra az szembesáv. Ki az aki 2mp alatt az autó mozgásából megállapítja, hogy még elfér előtte és közben arra is tud figyelni hogy szembe jönnek-e (mert ugye egy 110kmph-val közeledővel frontálist nyomni közel sem csak ennyi lett volna)? Ezért írtam, hogy szerintem ehhez már igencsak képzettnek kell lenni. És még akkor is kell egy jó adag szerencse, mert ha nem adja ki vagy - ahogy már Ribi is írta - esetleg észrevesz és gázt ad, akkor pont a szembe jövők elé lök ki, az pedig megint sokkal csúnyább lett volna ennél.
Illetve ahogy már elhangzott könnyű innen a fotelból okosnak lenni. Sokadikra mikor már tudja az ember hogy mi jön akkor lehet rajta gondolkodni hogy mi lett volna ha; de első megnézéskor én csak annyit fogtam fel a szituból, hogy sikítás majd azonnal csattanás. Annak ellenére hogy egy-két alkalommal már kerültem ki autó seggét ezt hétszentség hogy ugyanígy telibe vertem volna.
Amúgy azt tudja valaki, hogy a kétsávos úton mi a toszért csak a baloldaliban állnak végig az autók? Itthon ilyenkor mindkét sávban ott rostokolnak...

[ Szerkesztve ]

https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...

(#70974) Horvi válasza canniball (#70973) üzenetére


Horvi
őstag

Hát igen ha meg oda tolja ki a szembe sávba az tényleg csúnyább. Amúgy valóban a képzettség sokat számít, de kinek hiányoznak ilyen helyzetek, hogy rutin legyen belőle ugye.

Meg újra megnéztem a videót így kb kikockázva és esetleg balra tényleg elfért volna de az is krva necces főleg amikor utána vissza kéne hozni, mert ott is állnak.

De valószínű, hogy a nagy többség ugyanígy telibe kapta volna.

Jha a másik az a sáv dolog tényleg érdekes, hogy ott simán haladnak baloson meg végig állnak.

[ Szerkesztve ]

Hello darkness, my old friend...

(#70975) V.Stryker válasza canniball (#70958) üzenetére


V.Stryker
nagyúr

Én viszont befizettem magam erre. Főleg a vészfékezés miatt. És mert nekem soha nincs időm vagy pénzem a drágább, pl. Hondás képzésekre, amikre mindig el akartam menni.

Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

(#70976) yodamastah


yodamastah
őstag

Meglett a 44. De még mindíg van benne bőven. Legalább ez volt az első nap hogy úgy éreztem normálisan kezdek menni.

Sajna mindkét gumi kuka, első hátsó csúszott már az utolsó etapban. Hátsó szimplán elkopott Elég rondán széttéptem viszont az elsőt. Pedig nem szokásom :( Ilyet első gumival 2007ben csináltam utoljára :( Valamit ki kell találnom...

[ Szerkesztve ]

(#70977) emre válasza -Mosquito- (#70971) üzenetére


emre
veterán

Én alapvetően nem értem mi a fasznak kell párhuzamos közlekedés esetén álló vagy lassan haladó járműoszlop mellett ilyen sebességgel elhaladni. Mikor átsorolt a másik sávba már tudtam mi lesz belőle. Most majd ő is megtanulja...instant karma.

A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.

(#70978) Bogyó bá'


Bogyó bá'
nagyúr

Dupla vagy semmi... :O

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#70979) -Mosquito- válasza canniball (#70973) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Előbb tolod el a kormányt változtatsz irányt minthogy húznád/taposnád a féket (minthogy nyíl egyenesen belerongyolsz) ha nem egy kezdő hanem rutinnal rendelkező vagy. Ilyen helyzetben nem állok bele a fékbe, hanem keresem a menekülőútat. Kb 4m furgon hossza, kb közép részen kapta el. A 2m szerinted mekkora kormány mozdulat kellene, hogy előtte menjél el? :) Ez egy kezdő motoros volt sajnos aki észlelte a bajt majd megpróbált imádkozni valamennyit fékezni és szépen lekövette az eseményt. Igen fotelből könnyű okosnak lenni de szerintem egy tapasztaltabb pilóta ezt a helyzetet megoldotta volna.

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#70980) dugynok válasza emre (#70977) üzenetére


dugynok
senior tag

Pont ez vetődött fel bennem is. Mi lehet egyébként az oka, hogy ennyire üres az a sáv, a másik meg torlódik? Én attól is féltem volna, h valaki kivág a sorból.
A kikerülés azért kétséges számomra, mert arra is gondolhatott, hogy az autós látja és továbbgurul gyorsan...

Szerk:

Mosq, biztos, de hát senki nem született tapasztalt pilótának, ő se.

[ Szerkesztve ]

(#70981) HSM válasza -Mosquito- (#70979) üzenetére


HSM
félisten

egy dolgot nem veszel figyelembe... A motoros mikor fékezni kezdett még nem lehetett tudni, megáll-e az autó avagy sem, tehát hogy merre is kéne kikerülni. Ez a leggázosabb, mikor kijönnek eléd, hogy egész máshova kell(ene) kerülni, ha megy tovább feléd, vagy ha besatuzik.

Abban egyetértünk, hogy az izom fékezést kikerülésbe lett volna érdemes folytatni, mikor már megállt az autó. Bár ezt másodpercek alatt lezongorázni azért kemény...

(#70982) ath válasza yodamastah (#70976) üzenetére


ath
senior tag

hát ez elég csúnya lett.

a miért áll a kocsisor: megszűnő sáv a jobboldali, a kereszteződés után nem sokkal lesz vége. ha a videót is jobban megnézzük, látszik, hogy előrébb is állnak, szóval valószínűleg útmunkák lehettek, amiről az ottaniak tudhattak. itt történt egyébként

szerk: ez egyébként megragadta a figyelmem a videó alatt:
I won the insurance claim pretty quickly but because the bike was a written off, I was given a portion of what the bike was originally worth.
namost ami miatt egy gtk-t el tudok képzelni, hogy a kormánynyak sérült, egyébként mi a fenéért?

[ Szerkesztve ]

(#70983) HSM válasza Something_ (#67104) üzenetére


HSM
félisten

Ja, jut eszembe, azzal a nullás gumival még simán kiértem Angliába.

Autópályán, a "kukacos" hátsóval. 1800km. Most van kb. szintben a kopásjelző elöl, bár fura, mert középen még határozottan magasabb, viszont valahol félúton a széle felé picit neccesebb. 13 500km körül ment bele eddig. :)

Visszafelé sanszosan már Pirelli Angel GT-ken jövök. :))

(#70874) Feree13: A túracsomag volt a hunyó. Ugyan 130-al most nem tudtam menni, de kipróbáltam 60-70 között, teljesen szépen megy magától előre egyenesen a motor ahogy kell neki, semmi szitálás. Köszi a tippet! :R

[ Szerkesztve ]

(#70984) demars válasza HSM (#70983) üzenetére


demars
addikt

Nekem egy olcsó doboz jutott most csak. Eléggé "remegős" műanyag az egész. Menet közben nem éreztem, hogy rázna, szitálna ( 210-et mentem vele), de ugye én nem merem elengedni a kormányt nagyobb tempónál :(

Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!

(#70985) HSM válasza demars (#70984) üzenetére


HSM
félisten

Nem kell amúgy elengedni, ha csak finoman fogod, nagyon lazán, akkor is érződik, hogy nyugton marad, vagy azért mocorogna a kezedben. :)

Arra azért vigyázz, ha nagyon gyengus műanyag, nehogy besokalljon 200-nál a menetszéltől... Ott azért elég komoly erők vannak. Én is nagyon figyeltem a zsákomra nagyobb tempónál, nem-e birizgálja a szél, de szerencsére nem volt vele gond.

(#70986) demars válasza HSM (#70985) üzenetére


demars
addikt

Én havert kértem meg, hogy figyelje mennyire mocorog. Azt mondta, hogy semmi mozgást nem látott. Egyedül tagúton, kavicsos résznél mozgott jobban. De ez érthető.

Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!

(#70987) #79335424 válasza HSM (#70981) üzenetére


#79335424
törölt tag

+1
Olyan ez, mint a kapus a 11 -esnél. Merre mozduljak? Így vertem telibe egy kisteherautót. 2X2 sávos főútvonalon akart kersztben átmenni előttem. Amikor beugrott elém, már esélytelen volt, hogy megálljak. De, becéloztam a belső sáv belső szélét, mert ha tempóból továbbmegy, akkor elslisszoltam volna mögötte. De, a barom megijedt, amikor meglátott, és befékezett. Motor fékezve, kb. 50 -nel, bal manőver közben. Esélytelen voltam arra, hogy megússzam. Átdobtam jobbra a a motort, nyomtam egy hátsó satut, hogy kiforduljon a hátulja, és már fektettem is. Gyakorlatilag a két kerékkel vágódtam bele.

[ Szerkesztve ]

(#70988) StoneBridge válasza HSM (#70983) üzenetére


StoneBridge
senior tag

SV-vel letoltál 1800 km-t egyhuzamban? :Y Mi lett veled? :U
Mennyi idő alatt sikerült abszolválni? Mi autóval tettük meg egyszer, de örök életnek tűnt kiérni (meg vissza), végeláthatatlan autópályázás volt az egész.
Mondjuk, ha a yard megállít lehet kaptál volna egy finom csekket a majdnem kopásjelzőn való gurulásért.

Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...

(#70989) Something_ válasza HSM (#70983) üzenetére


Something_
őstag

Szép munka!

(#70990) yodamastah válasza ath (#70982) üzenetére


yodamastah
őstag

Nagyjából ez történhetett: Játszottam tegnap a beállításokkal. Előre döntöttem a motort, és kicsit növeltem a húzó csillapítást elől. Ezzel több súly kerül előre, és ez a kettő együtt már sok lehetett a guminak és túlmelegedett. A gondom az, hogy ezzel a beállítással jó volt motorozni a szűk pályán, gyorsultam is, de ha a gumi szétmegy akkor biztos hogy ez így nem lesz jó.

(#70991) HSM válasza #79335424 (#70987) üzenetére


HSM
félisten

Kb. ez a legjobb, amit tehettél. :K

(#70988) StoneBridge: Semmi extra, csak adódott itt egy jó munkalehetőség (és fosok a repüléstől), szval kijöttem motorral. ;) Nem egyhuzamban, mert kb. 1550km volt Dunkirk-ig, ott komp (bő 3 óra pihi) és utána mentem le a maradék 250km-t.
Reggel 8-kor indultam Pestről, és éjjel 3-ra érkeztem meg a komphoz (addig el se tévedtem, és az út is jó volt, bár egy-két tankolásnál sikerült többet szöszölni a kelleténél), az olyan fél 7-re ért át, és utána már nem volt olyan haladós, mindig eltévedtem, szval későn érkeztem, olyan fél 11 magasságában. :D Sajna lemerítettem véletlen a GPS-t mert bekapcsolva felejtettem az egyik megállónál, de végülis nem volt nagy gáz, megoldottam.

Az az érdekes, autóval sokkal rosszabb. Legalábbis nekem. Autóban max 10 óra után már küzdök az ébren maradásért. Motoron meg hiába csak másfél órám volt aludni indulás előtt, simán ment, és csak egy KV-t toltam este felé. :) No, meg motoron az élvezet is sokal nagyobb, sokkal jobban kiláttam, volt lehetőségem gyönyörködni a tájban. Bár meglepődtem, de nagyon sok szép tájat lehetett megcsodálni az autópályáról is Németországban és Ausztriában. :K

A majdnem kopásjelzőért még nem adhat büntit. Ki akartam cserélni indulás előtt, de senkinél nem volt készleten hirtelen, szval buktam. De végülis jobb így, nyertem 1800km-t az új gumijaimon, ennek meg úgyis mindegy. :))

Viszont új SIDI túracsizmát meg egy frankó Spidi protektoros motoros nadrágot sikerült vegyek indulás előtt, így teljes motoros felszerelésben tettem meg az utat.

(#70989) HGabor89: Köszönöm! :R

[ Szerkesztve ]

(#70992) Micsurin


Micsurin
nagyúr

Most két öregebb mociról is kérdeznék bár, lehet itt is azt a választ kapom mint sportmotor.hu-n... :)
Ha sikerül jó állapotban fellelnem egy Kawa ZXR250-et vagy egy kis 250-es Banditot, megbízhatóak, szerethetőek ? (persze nem szénné pörgetett használat mellet... :) ) Még ha öregek is, nagyon tetszenek! :) Alkatrész árakat néztem Ebay-en is meg pár külföldi oldalon is és nem tartóm olyan parának azt, hogy belpiacosak.

[ Szerkesztve ]

The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.

(#70993) Bogyó bá' válasza Micsurin (#70992) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Ezeket az elmúlt 20 év alatt már az előző gazdáik széthajtották. Alkatrész nincs vagy nagyon drága...
Szerintem maradj a Honda CB500, Kawa ER5, Suzuki GS500 vonalon. Ezekből "kis pénzért" is lehet elfogadható állapotút találni itthon.

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#70994) Micsurin válasza Bogyó bá' (#70993) üzenetére


Micsurin
nagyúr

Ott is ezt kaptam meg, de most lenne egy ami motorikusan elvileg pár éve lett felújítva és egy idősebb (40 körüli ?!) fickó használta néha kisebb túrához vagy munkába járni, ezért gondolkodtam el rajta, mert szép állapotban van tényleg. :F

Ha sikerül venni egy nem lefosott példányt az sem lesz hosszú életű ezek szerint ? :(((

The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.

(#70995) Yoshida válasza ath (#70982) üzenetére


Yoshida
aktív tag

"namost ami miatt egy gtk-t el tudok képzelni, hogy a kormánynyak sérült, egyébként mi a fenéért?"

Angliában hatványozottan, de itthon is elég pár "apró" sérülés a GTK-hoz.

Nekem 2 éve a kb. 1millát érő mocin amikor ugyanígy kijöttek elém, csak jobbról, ezek sérültek:
(FZ6 naked)
Egy féktárcsa, becsúszószárak, első sárvédő, első szélvédő plexi, kormány, kuplung kar, váltókar, egy lábtartó, bukócső, és a lényeg: tank. Csak egy tank 300 ezer ha gyári újat akarsz. Úgyhogy kihozták hogy 1.2 vagy mennyiből javítható (amortizációt még vonni kell ebből asszem), így GTK. Más kérdés hogy amikor megkaptam a pénzt, akkor meg lett csináltatva, de bontott tankkal. A többi gyári maradt viszont. Így maradt is pénz vissza, de persze a tank nem olyan mint előtte volt (karc-és horpadás mentes volt a baleset előtt), nem lehet mondani hogy jól jártam. (azóta csináltam rá még egy horpadást (a bontotton is volt eleve már)), illetve a sárvédő, plexi se lett újra cserélve, mindkettő javítva lett, funkciójukat ellátják.

(#70996) Bogyó bá' válasza Micsurin (#70994) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Csak egy kiragadott példa: egy karburátorsor felújítás (amibe tuti bele fogsz futni ilyen öreg vasnál) egy GS500-on megáll 15-20 ezer forintból, az a kis Banditnál egy százas.... Ahogy gondolod. :N

(#70997) Horvi: egy festett gyári tank a GS500-hoz is 240k lenne, de találsz 10 db bontottat bagóért.

[ Szerkesztve ]

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#70997) Horvi válasza Yoshida (#70995) üzenetére


Horvi
őstag

Jó de a gyári alkatrészeket kb. heroin árban mérik... :DD
Én is csak néztem mikor mondták, hogy gyári tank 350k.

Hello darkness, my old friend...

(#70998) Micsurin válasza Bogyó bá' (#70996) üzenetére


Micsurin
nagyúr

De GS500-ból is csak a régebbi doboz seggűt találok nagyjából 400-450 közt. :( Azok is megbízhatóak ?

The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.

(#70999) Bogyó bá' válasza Micsurin (#70998) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Akkor rossz helyen keresed: például ez. Gondolom némi felárért friss műszakival is megkaphatod.

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#71000) Micsurin válasza Bogyó bá' (#70999) üzenetére


Micsurin
nagyúr

Azt láttam de továbbra sem értem mert elvileg az is 36kw-os. :F :F
Ezek a régebbiek az olaj hűtőt leszámítva eltérnek bármiben? ezek még a vállalható kategória? :)

Egyébként ez lett volna amiről szó volt, mert annyira olcsónak tűnik... Bár... a 125-ös Kymcot adtam 310-ért... :DDD

The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.