Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Xaels
félisten
R6 szerintem, de ugye ez függ némiképpen az évjáratoktól meg a tőkétől
(#38099) SymbianOS: szomorú. Reméljük azért felépül. Te meg vigyázz magadra.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
fattyu
veterán
gsxr 600 gyártásban 1992től.
Hogy csak az egyik pécézzem ki.
Érzed ugye nem volt okos kérdés...
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
sdavic01
tag
nem kell ezen lovagolni..
Arra lennék kíváncsi, hogy a gyártók milyen megbízhatók és minőségiek meg stb.
Ha a 3 közül mindegy melyik lesz hidd el örülni fogok
Xaels
félisten
Ülj fel mind3-ra ha tudsz és a saját segged döntsön.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
Something_
őstag
Kb ezeket nézegettem az elmúlt pár hónapban, plusz még rákacsintottam a 600as fazerre.
Mindig a Hondánál kötöttem ki, azon belül is az F4i-hez. Habár nem tudom, hogy milyen árban gondolkodsz, én lekorlátoztam magam max 900e-nél.
Mikor a konkrét vásárlásra kerül a sor, biztos, hogy kipróbálom azért a felsorolt típusokat is, kivéve az RR-t, mert az millán felül van.
Hondához azt írták, hogy brutál megbízható, Suzuki pedig viszonylag olcsón szervizelhető. Yamaha, pedig Yamaha
sdavic01
tag
sajnos az még 4 év múlva lesz csak mások véleményére lettem volna kíváncsi de boccs..
sdavic01
tag
Én is hasonlókat hallottam Kitudja mi lesz még 4-5 év múlva, de majd valamit beújjítok
fattyu
veterán
Nincs ilyen. A négy japán gyártó 600asa mind jó gép.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
Xaels
félisten
4év múlva még átfordul a világ... A motorválasztás olyan, hogy függ a saját preferenciáktól. Kényelem, üléspozíció és stb. Az meg, hogy itt ki mit mond nem lesz objektív mert mindenkinek húz a szíve valamelyik márka vagy típus irányába.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
Ferdzsoo
addikt
Jah csak a haszn. utasítás is azt írja hogy ha folyamat rá van kötve az akkura akkor lemerítheti.
De én meg arra gondoltam szerelek rá egy kis kapcsolót, aztán ott megszakítom a + -t és máris ráköthetem az akkura nonstop. Úgyis ha kell elő kell kukáznom az ülés alól, akkor az semmi plusz hogy egy mini kapcsolót még bekapcsolok. A kapcsoló elé meg berakom a biztosítékot és voilá minden meg van oldva...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
Yoshida
aktív tag
Egy darab relé kell, amit a gyújtás meghúz, és segítségével a direktbe az aksira kötött cuccod (a relé közbeiktatásával persze ) automatice elindul.
Ipadipad
tag
sziasztok
érdeklödni szeretnék hogy most vettem egy HONDA CBR 600-as motort ami 1988-as
nos mivel külföldi papirokkal rendelkezik (német) igy szeretném itthon is forgalomba helyezni
azt szeretném megtudni hogy a
-regisztrációs adó
-forgalmi engedély
-müszaki
mennyibe kerülne ?
esetleg kell még valamit ezen kivül csinálni vele ? esetleg valami plusz költség ?
motor állapota szinte hibátlan 1-2 karcot leszámitva (szinte olyan mintha most hoztam volna ki a boltbol )
plusz még azt szeretném megtudni hogy hasonló idomot szeretnék rá vásárolni mint ez:
teljes méret
hol érdemes ilyen idomot olcson vásárolni ? ( az se baj ha használt csak normális állapotba legyen)
plusz ha komplett idomszettet veszek akkor gondolom elöl kell külön lámpát is vásárolnom igaz ? kb mennyibe kerülne ?
elöre is köszönöm szépen a segitséget
L26bKz
tboldi
nagyúr
Regisztrációs adó
Átírás
A műszaki vizsga pedig 11000 Ft.
Idomot meg biztos kapni, de szerintem csak olyat, ami gyárilag is van rajta, esetleg más festéssel. Az újabb típusé nem hinném, hogy egy az egyben jó lenne rá.
[ Szerkesztve ]
Xaels
félisten
A forgalmizás 40-50k között lesz kb. Az idomot meg felejtsd el szvsz.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
fattyu
veterán
én szerintem ironizált. legalábbis iszonyuan remélem.
az idomos kérdés nem lehet komoly.....
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
DigitXT
félisten
Szerintem egy '88-as CBR-re nagyjából sehogy nem fogod rávarázsolni a ~20 évvel fiatalabb verziójának "idomszettjét". Azért ennél több dologban térnek el...
Szerk: megelőztek.
[ Szerkesztve ]
Dexar007
veterán
A masik kerdes sem az,remelem. Megvesz egy kulfoldi papiros motort,aztan pedig erdrklodik,hogy mennyibol jonne ki a magyar forgalmi.
Give me your cum,bull!
fattyu
veterán
azt én is csak kábé tudom pedig nem magyar papíros volt a firebladem. De nem én intéztem.
De az idom...
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
Ipadipad
tag
az nem baj ha nem ileszkedik rendesen . mert rokonom nagyon ért a motorokhoz es valahogy megoldaná
motort meg azért vettem meg mert nagyon olcson árulták 13o.oooft volt
meg a streetfighter styluson is gondolkoztam
L26bKz
csongi
veterán
Tokeletes
ipadipad: lehet hogy sikerul feletnni, de nagyon sok munka, es kerdes megeri e a befektetes? Az az idomazett csak saccolva is az 500k kornyeken van.Vagas hegesztes nelkul nem fog menni, es ha lesz toresed minden idomot ujra egyedire kell gyartani.
[ Szerkesztve ]
vendingo
veterán
Most papíroztunk egy 125-ös vespát 80-ért. Neked kb 100-ba lesz.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
PoLizei
aktív tag
De gondolom, a rokon még nem hallott a tervedről
P*L****
kcsa
veterán
Még rákölt idomszettre háromszázat, és ott lesz mintha vett volna egy fiatalabbat
Integra
titán
Nos, a gyári ára valahol 600k darabokban, bontottban is a fele nagyjából. Én nem erőltetném a helyedben. Bóvli kínai plasztik is szállítással 100k körül van, vagy üvegszálas gyorszáras idom.. És első fényszórókról még szó sem volt.. Bontottan is 25-30k körül van darabja. Műszakin szerintem át nem tolod. Használd ahogy van, költsd bényára és motorozz
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
yodamastah
őstag
Remélem lesz fotó a felgányolt 07 RR idomról. Olyasmi lesz a végeredméy mint az indiai 206 peugeot reklám
Ha jól látom a fotón tök normális állapotban van a gyári idom. Használni kell azzal aztán kész.
[ Szerkesztve ]
Bogyó bá'
nagyúr
De úgy nem elég "menő" az öreg motor...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Something_
őstag
Nah, beugrottam a Karasnába aláöltözőért. Csak felsőt akartam, kinéztem ezt: Dainese Dynamic Cool Tech
Nyár elején kaptak 50 db-ot, ami olyan kicsi méret volt, hogy visszaküldték mindet.
Viszont utolsó darabként megkaptam akciósan ezt, csak egy XXL-es méret volt, ami pont jó volt rám : [Dainese Maglia Air Breath]
Elvileg még jobb is, mint amit eredetileg akartam, mivel vékonyabb. Valami oknál fogva megszüntették a gyártását.
Ma tesztelem :-)
Jah meg vettem egy ilyen zoknit, mert a kasszához ki volt rakva
[ Szerkesztve ]
kcsa
veterán
Minden kereskedő álma vagy
DigitXT
félisten
Kíváncsi vagyok, hogy a zokni is Dainese, vagy csak megy a színe a motorhoz?
Szerk: bocs megnéztem jobban, nincs kérdés: az. Dainese alsógatya nem volt?
Szerk2: 5300 pénzért amúgy ez is valami spéci aláöltöző? (Most viccen kívül...)
[ Szerkesztve ]
Something_
őstag
Mára kellett, ez volt közel
Elvileg igen, ez is elvezeti az izzadságot (fogalmam sincs, hogy és hova) és elvileg segíti a vérkeringést.
Google fordító Dainese Motorbike Mid Sock
Ergonómia:
Compression vonalak fenntartásához izmok az alacsonyabb rezgések és optimalizálása vérkeringés
Boka támogatja a jobb kényelem és a vezetési
Talpbetét padding elkülöníteni a lábát a rezgés
Anatómiai aszimmetrikus vágás, differenciált a jobb és a bal láb
Párnázott lábujjak alacsonyabb indítási nyomás az út során
Hőmérséklet beállítás:
Heel, talp és a lábujjak készült Nanoglide ™ anyagból a nagyobb légáteresztő, optimalizálása a hőszabályozás, az alacsonyabb nedvesség, kisebb súrlódások a bőr és a szövet, hogy csökkenti annak kockázatát, hólyagok és bőrirritáció
Hűtött hálós panel a hátsó láb
[ Szerkesztve ]
afrojack1
senior tag
ez a nekem való topic!
bár így ahogy elnézem, vannak is quadosok is?
SC: Herczku_Death
-Mosquito-
őstag
"Dainese alsógatya nem volt.. "
Azok a Béjemvések.
Egyébként tényleg jók ezek az aláőltöző cuccok.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
Ferdzsoo
addikt
Nekem Air Breath-em van komplett, nagyon szeretem, nagyon jó, a 33 fokban sem folyik rólam a víz, nem mondom hogy nem izzadok, de nem folyik rajtam, míg ha rendes sima pólóban vagyok már 26 -27 fokban is ömlik rólam a víz a bőrcucc alatt... nemtudom mit csinált de egyszerűen kurvajó.
Ja és egyáltalán nem büdösödik. Vagy 6-8x felhúzom, ha nincs kánikula még többször is, míg egyszer sima langyos vízzel kézzel kiöblítem.
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
Something_
őstag
Ez is ilyen Active Coolmax, majd veszek alsót, de az sanszos, már csak jövőre lesz esedékes.
Polemius
aktív tag
Féktárcsazárat (vagy tárcsafékzárat, mindenhol másként írják...) milyet érdemes venni?
Csak ABUS-t, vagy van más gyártó is amelyik szóba jöhet?
(A honnanra is jöhetnek tippek.)
Másik kérdés:
Balesetbiztosítást (nem utazásit, hanem folyamatos, éveset), kimondottan motorosokra szabva kínál valamelyik nagyobb biztosító?
Egyszer belefutottam egy oldalba ahol kimondottan motorosbarát biztosítások voltak (felszerelést is térítettek), de most sehol sem találom...
[ Szerkesztve ]
Ferdzsoo
addikt
A felszerelés térítés Aegon motorcascóban van benne. De soha nem fogod megkötti horribilis ára van. Merthogy külön csakazt nem lehet.
A balesetre pedig igen van és az a neve hogy életbiztosítás.
Abban lehet kiegészítőként baleseti biztosítást kötni.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
vendingo
veterán
A túráim során amiket látok, annak a fele 3000ft-os aldis zár.
Ha elakarják vinni, elviszik abusostol aldistól mindenestől.Szerintem mindegy milyet veszel.
Érdemesebb riasztósat venni, abus jókat csinál, 20-25-től kezdődnek.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
Ferdzsoo
addikt
Ha láncozni akarsz akkor ALMAX de ez rohadtdrága, a többi nemsokat ér...
De én is azon a véleményen vagyok, ha el akarják vinni, bárhonnan elviszik...
Ismerősömnek a panelok alatti garázsból akarták elvinni a gépét, a Sentinel cucc jelzett neki lerohant azok meg elmenekültek. De ha kinézik bárhonnan elviszik szerintem----
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
Bogyó bá'
nagyúr
Szerintetek szabad "nem láncozni"? Elmegyek mondjuk Erdélybe, be akarok menni egy múzeumba vagy várba, a motort meg kint kell hagynom az utcán. A legértékesebb holmijaimat tartalmazó tanktáskát magammal tudom vinni, de a többit azt nem. A legbiztonságosabb nem egy jó vastag lánccal valami lámpaoszlophoz kötnöm a motort? Fényes nappal csak nem állnak neki flexelni, ugye?
szerk: van nagyon masszív, drága biciklis U-lakatom, de a motort mindenestől behajítják valami furgonba, és kész... Viszont ha szerintetek "fölösleges" a lánc, akkor nem cipelném azt a fél oldaltáskát kitöltő, 4 kilós vackot.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
vendingo
veterán
A balkánon még a sisakot is rajta szoktuk hagyni, senki nem nyúlt eddig még semmi cuccunkhoz.
Lehet csak szerencsénk volt.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
kcsa
veterán
Nem flexel ott senki semmit. Elég ha ránézel erre a videóra Persze az alkalmi, felkészületlen tolvajok ellen igenis kell a lánc.
De vannak már advanced tolvajok akkus flexszel...
Ferdzsoo
addikt
A nagyobb gépeket kizárólag furgonnal lopják, ezellen nemsok lánc véd meg... Aki furgonnal jön annál lesz ez a rohadtnagy bolt cutter is. 10 sec.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
Dexar007
veterán
Erre en is kivancsi lennek.En sem szeretem csak ugy otthagyni a motort,meg a hazunk elott sem,nem hogy egy ismeretlen helyen.
Give me your cum,bull!
Something_
őstag
Motorral, hogy kell elképzelni, hogy pl leugrik az ember a Balatonra, Velencei tóra megmártózni 1 napra, hol lehet hagyni a motort? Mármint én kb nem tudnék kikapcsolni úgy, hogy a motor kint áll az autók között, akár leláncolva, mert ugye az 10 mp, 30 mp beemelni autóba. Mik a bevett szokások?
vendingo
veterán
Egy forgalmas strand parkolójában senki nem fog nekiállni fűrészelni, meg furgonra rakodni.
.mf boszniában egy lepra környéken hagyta a motorját zárban a kulccsal, senki le se sz.rta.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
Xaels
félisten
Ha ennyire parázik az ember akkor általában ilyen helyeken (bár nem közvetlenül a parton), de vannak őrzött parkolók.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
Something_
őstag
Hmmm :-)
Xaels: és tényleg, akkor ott tuti biztonságban van :-)
vendingo
veterán
Most jöttem meg túráról, ahol sok esetben csak az utcán állt a motor, pl. Albánia, macedonia, montenegro, horvátország. Valaki a dobozokat is rajta hagyta, semmi nem tűnt el, pedig albániában ha valaki flexelt volna zárat, vagy furgonra akarta volna rakni a motort, akkor még segítettek is volna neki a járókelők.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
Xaels
félisten
Amióta meg van a ZL400 azóta nem vettem láncot. Ezek után nem is fogok
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
Something_
őstag
Csak szólok, hogy ez Magyarország :-) Múlthéten a sima alu megállítótáblánkat vitték el a bolt elől 12:30-kor. Megálltak, 10 mp-et nézték, aztán tök természetesen elvitték. A kamera felvette az egészet, de ugye kb semmit sem jelent :-)
Téma tudnivalók
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok