Hirdetés

2024. május 10., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45

LOGOUT.hu

Motoros topik

Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!

Országos motoros rendezvények

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#129951) bajnokpityu válasza seller007 (#129938) üzenetére


bajnokpityu
félisten

Ha jól meg van tuningolva, igen. Sr50, aerox 80feletti valós tempót tud, ami belvárosba elég.

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#129952) Topiccsendőr válasza seller007 (#129950) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Robogo ugyben eleg rossz a helyzet, mivel nincs rendszama.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#129953) bajnokpityu válasza Topiccsendőr (#129947) üzenetére


bajnokpityu
félisten

Van az 6liter felett is:)
Ami akkor baj, ha 6liternel kapcsol a tartalék :)
Emlékszel még az ötvenes roximra.

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#129954) #31733248 válasza bajnokpityu (#129899) üzenetére


#31733248
törölt tag

F4 nekem is volt, a mai napi jó szívvel gondolok rá, 191 centivel is teljesen rendben volt.

(#129955) Topiccsendőr válasza bajnokpityu (#129953) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

6 liternel valami baj van. Az tul sok. Annyit normalisan beallitott robogoval nem lehet megetetni.

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#129956) fattyu válasza #31733248 (#129954) üzenetére


fattyu
veterán

ez tök érdekes. annó első motornak képben volt az f4 de végül gsxr600 lett. az f4 en beleért a térdem az idomba és nem adta ki.

a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek

(#129957) bajnokpityu válasza Topiccsendőr (#129955) üzenetére


bajnokpityu
félisten

Az az aerox, amivel még együtt is turaztunk, az f4 után, átlagban ennyit evett. Én állítottam be karbit, olajos legszuro, rezo, vario, stb. Alattam akkor ment GPS szerint 88at, és Peti sr50etol is simán elnyult, pedig Peti vagy húsz kilóval akkor is l könnyebb volt. És gyönyörű ozbarna volt a gyertya.

A km órát körbe tekerte, majd x km után eltort a gyűrű, és kapott új dugót. Majd anya osszetorte, és eladtam...

Fattyu, akkora a lábam, hogy agolf1 amin tanultam, ha felengedtem a kuplungot, egyben kiraktam jobbra az indexet. A roxin terpeszbe ültem, ha kanyarodtam. Stb. És brutal jó volt 800km feletti napi túrán az f4fs.

[ Szerkesztve ]

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#129958) runner 125 válasza bajnokpityu (#129957) üzenetére


runner 125
nagyúr

Fu az az Aerox de qrva kényelmetlen egy robogó volt. Pedig annyira nem voltak tizenéve sem extrém méreteim, de arra konkrétan emlékszem, h szinte guggolva, előrehajló lábfejjel, feszült bokával kellett ülni rajta, iszonyú kicsi volt a lábtartó - ülőlap közti távolság és a kormány néhány centi fordításnál már elérte a térdem. Hátrébb ülni pedig nem lehetett, mert ott csak valami szivacs szerű izé volt a tanktöltő nyílás körül.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#129959) bajnokpityu válasza runner 125 (#129958) üzenetére


bajnokpityu
félisten

Kemény kis féreg volt. Egész telet hóban jegben attoltam vele. Tavasszal még minden piros stoppy, fekvorendor egykerek...

[ Szerkesztve ]

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#129960) Topiccsendőr válasza bajnokpityu (#129957) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Sztm megszepultek az emlekek.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#129961) bajnokpityu válasza Topiccsendőr (#129960) üzenetére


bajnokpityu
félisten

Melyik felére?

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#129962) Jakab66[hun]


Jakab66[hun]
senior tag

Sziasztok!!

Ma megyek megnézni és kipróbálni egy VFR 750f RC36-ot, 95-ös évjárat, 70+ ezer kilométerrel. Valamiért nagyon oda vagyok ezért a típusért, és ezt kifejezetten jó áron kínálják.

Tudnátok adni pár tanácsot, hogy mit érdemes megnéznem rajta? Vannak tipushibák, gyengeségek amire figyelnem kellene?

Előre is köszönöm a választ!!

Gipsz Jakab

(#129963) GTVili válasza Jakab66[hun] (#129962) üzenetére


GTVili
tag

Hogy mit érdemes megnézni egy ilyen motoron...? Gyakorlatilag mindent.... :)

(#129964) d@vee válasza Jakab66[hun] (#129962) üzenetére


d@vee
őstag

"Tudnátok adni pár tanácsot, hogy mit érdemes megnéznem rajta? "
Hogy beindul-e :DDD

Ja

(#129965) #56573440 válasza d@vee (#129964) üzenetére


#56573440
törölt tag

az fontos, de azért vannak fontosabb dolgok. Általában amikor ez a kérdés felmerül, akkor az első amit meg kell nézni, hogy van e hozzá szerelőd, ha van, akkor a második hogy ráér e megnézni :D

(#129966) GTVili válasza #56573440 (#129965) üzenetére


GTVili
tag

:DD ... azért ne legyünk eggyire gonoszak.... de ettől függetlenül, teljesen át kell nézni... alaptól a kúpcserépig. Mindent.
Nem azért, mert rossz lenne..... de ennyi idő és km alatt számtalan dolog elkophatott már, illetve ki kéne hogy cserélve legyen...
Például volt, hogy én szedtem ki a hasonló futásteljesítményű motorból a gyári benzinszűrőt..... amit egyébként 20.000-ként kell(ett) cserélni.... :Y

(#129967) Fáraó válasza Jakab66[hun] (#129962) üzenetére


Fáraó
őstag

A Téma összefoglalóban van egy elég jó leírás, azon érdemes végigmenni.

VIGYORRRGAZMUS.....

(#129968) csongi válasza FeniX- (#129924) üzenetére


csongi
veterán

Egy normálisan rendbe rakott karbis 500-as bizony nem fog többet fogyasztani normális közúti közlekedés folyamán.
Nekem a 650-as V2 nem eszik többet 5Liternél.
Ugyen ez megkapható naked kivitelben.
Érthető az Injektorhoz való ragaszkodás, de a jelenlegi Elektromos járművek intezív előre tolásával és UNIós szabályokkal , szigorításokkal mindegy lesz.
Egy jó karbis motorral is simán kihúzható a következő 10-15 szezon. De a 10. év után már előre sejthetően az üzemanyag ár annyit emelkedik, hogy nem a fogyasztási különbség fog mérvadó lenni.
A pillanatnyi helyzetben pont nincs sok értelme több millát költeni hosszútávra.
Ezeknek az áruk most sokkal gyorsabban ég el. 5év és brutális mértékbe fognak bezuhanni az áruk. A váltás elkezdődött, és az idei évtől piacra dobott fejlesztésekhez képes érdemben több már nem lesz várható a belső égésű motorral szerelt vasaknál. Reszelések lesznek, óvatosan fogják ezt kezelni.

[ Szerkesztve ]

(#129969) Topiccsendőr válasza Jakab66[hun] (#129962) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Ez mar akkor az rc36 2.
Fesszabalyzo, generator, illetve benzinpumpa ennyi km utan barmikor elojohet, ha ez epp nincs visszatekerve, amire eleg nagy az esely Mo-on.

Meg ugye a ganyolasok.

Amugy jo motor, fogaskerekes vezerles, futomu-fek az nincs.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#129970) fattyu válasza csongi (#129968) üzenetére


fattyu
veterán

vagy jön e15 benzin és a karbit dobhatod a kukába kb hetente.

a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek

(#129971) csongi válasza fattyu (#129970) üzenetére


csongi
veterán

Vagy.
Csak E 15 nem valószínű. Mellette marad az E10.
Ha az E15 marad egyedül, akkor már mindegy lesz :).
A közel 20 éves injektorosok sem fognak neki örülni sztem.

(#129972) Jakab66[hun] válasza Topiccsendőr (#129969) üzenetére


Jakab66[hun]
senior tag

Ausztriában van a motor. (Na nem mint ha ez garancia lenne arra hogy nem tekert) Elvileg Honda szalonban volt évekig, ahol rendbe rakták, és 2019-ben került onnan a mostani tulajhoz.

Mindenkinek köszönöm a válaszokat. Természetesen az alap átvizsgálás az meg lesz, ez érdekelt leginkább, hogy típus hiba van-e, amire érdemes külön odafigyelni.

Gipsz Jakab

(#129973) Topiccsendőr válasza Jakab66[hun] (#129972) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

A szalontol veszed, vagy egy magyar ember hozza be?
En 97-eset vettem 39e km-el, Nemetben, igy az osszes szervizszamlaja megvolt, es a szervizkonyve is. Ugyhogy lehetoleg ezeket kerd el.

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#129974) runner 125 válasza Topiccsendőr (#129973) üzenetére


runner 125
nagyúr

..baszki, ez az RC30 tavaly még csak 30.000€ volt. :D Már 50.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#129975) Topiccsendőr válasza runner 125 (#129974) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

En azt nem ertem, hogy arulja, de nem adja el.
Egyertelmuen felegy ezeknek az aruk.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#129976) dong86


dong86
csendes tag

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni, eltörtem a fékkar rögzítő csavart a motoromon beletört a tokba ahova bemegy. 2019-es honda cbr 500. Mi annak a csavarnak és toknak a szakszerű megnevezése és honnan tudnám a legegyszerűbben pótolni? Előre is köszi!

(#129977) JoinR válasza dong86 (#129976) üzenetére


JoinR
senior tag

Legegyszerűbben márkaszervizből tudod pótolni.

(#129978) Jakab66[hun] válasza Topiccsendőr (#129973) üzenetére


Jakab66[hun]
senior tag

Magánszemélytől vettem itt kint Ausztriában személyesen.

Megtörtént az adás-vétel. Bódogság’ van. :DD

Gipsz Jakab

(#129979) tboy93


tboy93
nagyúr

HELP. Hutofolyadek mivel jon le gumirol? Csizma talpa, labtarto, fek es valtokar is olyan lett.

[ Szerkesztve ]

(#129980) runner 125 válasza tboy93 (#129979) üzenetére


runner 125
nagyúr

Van nyilván valamennyi "zsírtartalma", a lapát tengely kenés miatt, tehát valami zsíroldó. Szerintem sima ablaktisztító is leviszi, vagy féktisztító, ilyenek. Klasszik konyhai hideg zsíroldóval semmiképp, mert az lúgos és az alu ötvözetetek megmarja.

persu, passz, fel nem hívtam. :) Csak néha rászűrök h mi a felhozatal kíváncsiságból.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#129981) Madwe


Madwe
nagyúr

Ha már szóba kerültek az e-k: új motor esetén érdemes e5el etetni, vagy elég az e10es 95ös, téliesítésnél e5? (Ha a pénzt teljesen kivesszük a képletből) meghálálja hosszútávon vagy kb semmit nem számít?

(#129982) tboy93 válasza runner 125 (#129980) üzenetére


tboy93
nagyúr

Szappanos viz eleg jól lehozta. Elrottyant elottem egy e90 320d, nemet turistakkal, szetlocsolta az osszes hutovizét az uton. En persze atmentem rajta, megalltam es a csizmam is olyan lett. Gyorsan segitettem nekik letolni az autot, ha mar a tobbi kozlekedoben csak annyi volt, hogy dudaljanak rajuk :U Komolyan, nem is Magyarország lenne ...

(#129983) Topiccsendőr válasza runner 125 (#129980) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Nalam is be van allitva figyeloben, dobbenet mik bukkannak fel. Hrc kit-es valamikori versenymotor, moriwaki zero vx7 is volt tavaly viszonylag olcson.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#129984) Xero válasza Madwe (#129981) üzenetére


Xero
nagyúr

Valoszinuleg tok mindegy neki. Hivatalosan nem kellene, hogy baja legyen tole.
En azert 100-assal etetem a lelki udvom miatt. Nem akkora difi evi 8-12e-re lebontva 6-7-es fogyival.

(#129985) Jakab66[hun] válasza Topiccsendőr (#129969) üzenetére


Jakab66[hun]
senior tag

Futómű - Fék az nincs. Ezt úgy érted egy új modern motorhoz képest rossz, vagy úgy összességében gyenge?

[ Szerkesztve ]

Gipsz Jakab

(#129986) etnies válasza Madwe (#129981) üzenetére


etnies
senior tag

[link]

"önmagam hite vagyok magamban"

(#129987) tboy93


tboy93
nagyúr

Kimosnám gépbe a motoros farmerom + cordura kabatom. Farmerbe annyi van, hogy 40 fokon moshato. Kiveszem mindkettobol a protektorokat ofc. Normál mososzert szabad hasznalni? Oblitot ugy remlik, hogy tilos.

(#129988) Tamás9x válasza tboy93 (#129987) üzenetére


Tamás9x
őstag

Csak ott nem szabad öblitőt ahol membrán is van. De ha membrános akkor sima mosószert se, hanem kimondott technikai ruhához valót.

https://www.youtube.com/@kisstontour

(#129989) tboy93 válasza Tamás9x (#129988) üzenetére


tboy93
nagyúr

A membranos részt kivettem, kicipzarozhato. :R

(#129990) Tamás9x válasza tboy93 (#129989) üzenetére


Tamás9x
őstag

Akkor szinte bármivel, ha volt rajta vízlepergető réteg, számolj vele, hogy eltűnik, utána tudod fújni inpregnálóval, több kevesebb sikerrel.

https://www.youtube.com/@kisstontour

(#129991) Madwe válasza etnies (#129986) üzenetére


Madwe
nagyúr

Azt tudom hogy a gyártók szerint jó az e10, csak kérdés meghálálja e ha e5öt kap ;)

(#129992) Topiccsendőr válasza Jakab66[hun] (#129985) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Level kezbesito uzemmodban termeszetesen jo, de ott meg egy etz 250-es is jo. Ami miatt szerintem nem jo, az az, hogy ott van a kortarsa, ugyanabban a szegmensben, tehat a sportturaban, 90-es evek kozepe-vege, a ducati st2 showa felforditott 43-as villaval, ugyanazzal a bremboval, mint ami a 748-916 on van. Azaz kapott egy normalis villat-feket, gyengebb rugoval. Szoval velemenyem szerint nem csak a modern motorokhoz kepest. Persze regebben a japanok meg igenytelenebbek voltak a futomu-fek teren, mint ma. Egyenes uton olyan 180tol az egesz motor elkezd szitalni, kigyozni, olyan 230 a vege, ora szerint ilyenkor 250 el mesz, de mintha 350 el mennel egy normalis motorral. nem rossz egy ilyen oreg motortol, es 100 loerotol, ami raadasul turamotor. Ha tehetnem csak az eroforrast tartanam meg, a futomuvet-feket lecserelnem. Illetve ezt tehetem is, mar kineztem, hogy titannitrides 43as showat kell belerakni brembo nyereggel.

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#129993) #31733248 válasza fattyu (#129956) üzenetére


#31733248
törölt tag

Valószínűleg különbözőek vagyunk. Normális térdszög, kényelmesnek mondható pozíció, tisztességesen összerakott technika, jó ár - nem véletlenül volt sikeres modell.

(#129994) Jakab66[hun] válasza Topiccsendőr (#129992) üzenetére


Jakab66[hun]
senior tag

Érthető amit írsz. Ezeket a dolgokat lehet rajta upgradelni, a kérdés hogy megéri-e. Én inkább a levél kihordó fajta vagyok, de fékhatás 120-ról is ugyan úgy kell, ha gyorsan szeretne (kell) megállni az ember. Végül ugye elhoztam, nincs rozsda sehol, nincsenek törött burkolatok, nem könnyezik a teló, szépen indul, nem füstöl (hidegen-melegen) egy helyen nem tudtam eldönteni hogy szimering engedi óvatosan az olajat, vagy csak a láncspray csapódik le oda, (a váltókarnak a tengelyénél) fékek gumik jók, emberünk 2 éve vette hondától, meg van a papír, azóta a szervizek is (olaj szűrők lánc) igazoltak, járt hozzá Givi doboz szett, 2 kulcs a motorhoz is és a dobozokhoz is, és végül €1000 lett a megállapodás. Nem tudtam ott hagyni. :N

szerk.: Ja és 8ezerrel ezelőtt teljes karbi felújítást és beállítást kapott.

[ Szerkesztve ]

Gipsz Jakab

(#129995) Topiccsendőr válasza Jakab66[hun] (#129994) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

En is annyiert vettem :D
Persze, ha bizonyithatoan volt szervizelve, akkor ezekkel nagyon olcson lehet motorozni sokiag. Es igy semmi kockazat nincs bennuk.
En atepitem az egesz motort sportmotorra, ezert majdnem minden le lesz cserelve. Turazasra nem nyulnek hozza, vagy nagyon aprosagokat.

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#129996) Jakab66[hun] válasza Topiccsendőr (#129995) üzenetére


Jakab66[hun]
senior tag

Mindenhol azt olvasom, hogy a feszszabályzó gyengepont, és hogy lehet kapni mosFat-es vagy milyen modernebbet, erre megéri beruházni, mielőtt messzire indulok vele?

Gipsz Jakab

(#129997) Topiccsendőr válasza Jakab66[hun] (#129996) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Mosfet.
Nincs tapasztalatom utangyartott fesszabbal. a benzinpumpa is gyenge pont, amit egyszeru atalakitani. Elsporoltak egy kondenzatort, ezert szikrakepzodes lesz az erentezok kozott, ami miatt beeg. Biztos van valami nemet vfr forum, ahol leirjak, mit kell csinalnod.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#129998) Somatom válasza Jakab66[hun] (#129996) üzenetére


Somatom
veterán

Nagyon bosszantó ilyen miatt világgában állni az út szélén. Én biztosan beruháznék rá.

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#129999) csongi válasza Jakab66[hun] (#129996) üzenetére


csongi
veterán

Igen egy diódát szoktak betenni. De ez még kevés lesz. A tankba a szűrőt és a tankot takarítani kell.
Ha lecsökken a benzin mennyiség akkor folyamatosan klattyog, és leég a tekercs.
Túl sok munkát végez. Ha jó a rendszer, a kellő nyomás elérésekor leáll.
Alig klattyan párat üzemközbe.

Jajj de vakarózok.
Találtam egy GS650G- de szeretném is, meg nem is feljavítani.
Ez a tipródás nem egyszerű... :)

[ Szerkesztve ]

(#130000) etnies válasza Madwe (#129991) üzenetére


etnies
senior tag

Európában új az E10, de a világ más pontjain másféle üzemanyagok vannak már régóta. Van ahol nem is 95-s a benzin, mégis elmennek a járművek. Úgy vannak tervezve, hogy kibírják bármilyen üzemanyaggal egy tartományon belül.
Szóval emiatt nem kell aggódni, csak hosszabb álláskor tegyél bele E5-t szerintem, addig meg nyugodtan tankoljál E10-et.

"önmagam hite vagyok magamban"

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.