Hirdetés

2024. április 23., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-18 13:57:53

LOGOUT.hu

Az eBay használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#69051) tomy_cz válasza V/ (#69041) üzenetére


tomy_cz
senior tag

A kijelzőmön és az árult kijelzőn szereplő azonosító számok megegyeztek, ebből gondolom, hogy rossz amit küldött. Persze küldtem képeket, videót a sajátomról így ő is láthatta, hogy nem kompatibilitási probléma.

Készséges volt az üzenetekben, privátban kértem, hogy fizesse vissza mert nem működik, de ő jobb ötletnek találta, hogy küld egy másikat, a régit pedig nem kell visszaküldenem. A másodikat nyomkövetési szám nélkül küldte... Nyilván jobban jártam volna ha visszafizeti (vagyis akkor jártam volna jól ha működik ...), max visszaküldöm és max. a postát bukom.
Persze ezek privátban benne vannak.

Megpróbálom a paypal dispute-ot, összeszedem az Ebay-es beszélgetéseket, aztán majd meglátom mi sül belőle ki, mert jelenleg már nem is válaszol a privátokra.

http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=tomy_cz

(#69052) V/ válasza -=RelakS=- (#69049) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem sokára látod azt a lehetőséget.

ha ez egyáltalán még létezik Szerinted én szerkesztettem rá az Összefoglaló 3.c) leírásba?
Ha a 3.a szerint csináltad meg kell jelenni a továbblépésnek, nézd át a kapott e-maileket esetleg dátum miatt, hogy mikor nyilik meg ez a lehetőség.
A Resolution Centerben próbálkozz keresni.

[ Szerkesztve ]

(#69053) V/ válasza tomy_cz (#69051) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem kell semmi beszélgetést összeszedni, külön dolgoznak, ugyanazokat a bizonyítékokat kell majd megadni.

(#69054) Crockett75


Crockett75
csendes tag

Az én esetemben most az az érdekes szituáció alakult ki, hogy az eladó is az Ebayhez fordult, mivel ő feladta a csomagot és gondolom nem akarja megtéríteni a káromat. A csomag azóta sem jött meg...Nem tudom mit írhatott az Ebaynek, mert engem csak arról értesítettek, hogy ő is felvette velük a kapcsolatot. Az Ebay írta, hogy 24-48 órán belül jelentkeznek vagy ha bármi kérdésük van, akkor keresnek. Megvizsgálják az eladó és a köztem váltott üzeneteket, emaileket és döntenek.
Ilyenkor mire számítsak? Ilyen esettel még nem volt dolgom, szerencsére.

(#69055) V/ válasza Crockett75 (#69054) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha te indítasz requestet azt az eBay természetesen jelzi az eladónak, mivel neki kötelessége rá válaszolni. Nem ő fordult, te "kényszerítetted". Pontos a fordításod az e-mailre?
De az Összefoglaló 2. pontban leírtam a folyamatot.
Mire számíts? Lesz majd döntés, ha kéred.

[ Szerkesztve ]

(#69056) -=RelakS=- válasza V/ (#69052) üzenetére


-=RelakS=-
veterán

A "Ha egyáltalán még létezik"-et azért raktam bele, mert az eBay leírása sem feltétlenül tűnik nekem naprakésznek.
De lehet, hogy csak simán jobban el vannak dugva a megfelelő linkek, mint én szeretném :DDD

Amúgy az első levél alapján már 10-e óta meg kéne legyen a lehetőség, hogy az eBay közbelépjen. Szóval ha ugyanannyi idő telik el a kérés megnyitása, illetve az eladó utolsó válasza után, hogy ez megtörténjen, akkor holnap látnom kéne a lehetőséget rá :) Majd meglátjuk... (mondta a vak is) :))

[ Szerkesztve ]

Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__

(#69057) V/ válasza -=RelakS=- (#69056) üzenetére


V/
Topikgazda

Én ezt a képet a saját eBay fiókomból másoltam a leírásba, múlt héten még másnak is ez jelent meg. Így szerintem még mindig ez van.

(#69058) radi8tor válasza V/ (#69055) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

A teljes refund folyamatnak van valami határideje? Teszem azt feladtam a csomagot, de az eladó nem igazolja vissza, hogy megkapta. Mennyit kell várnom vissza küldés után a refundra?

⭐ Stella

(#69059) V/ válasza radi8tor (#69058) üzenetére


V/
Topikgazda

Van.
Célszerű figyelni mikor érkezik meg oda a küldemény, akkor egy üzenetet szoktam küldeni erről és azt, hogy pár nap múlva megpróbálják kézbesíteni neki.
Ha megkapja, 6 munkanapon belül pénz vissza.
Ha ez nem történik meg, vagy 20 nap és nem érkezett meg vagy nem igazolja vissza ennyi idő alatt, akkor ott lesz a gomb a return request oldalon az eBay segítségének kérésére. (Ask eBay to step in)

[ Szerkesztve ]

(#69060) radi8tor válasza V/ (#69059) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Mármint a hozzá megérkezéstől számított 20 nap, vagy a postára adás után?

⭐ Stella

(#69061) -=RelakS=- válasza V/ (#69057) üzenetére


-=RelakS=-
veterán

Nekem az utolsó sor erősen hiányzik. :F

Remélem, fog változni azért.

Viszont mint írtam, az eladó válaszolt. Nálad nem tudom, mi volt a helyzet. Ugyanez, hogy válaszolt, vagy egyáltalán tojt rád?

[ Szerkesztve ]

Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__

(#69062) V/ válasza radi8tor (#69060) üzenetére


V/
Topikgazda

A postára adástól.
Annyi idő alatt általában mgérkezik az adott országba, azért is célszerű az elsőbbségi, mert azzal még az Amundsen–Scott kutatóállomásra is odaér a küldemény ennyi idő alatt.
Tokió 9 nap, Los Angeles 12 nap, Auckland 10 nap, Mar del Plata 11 nap, amin igen csak meglepődtem, hogy jellemzően nagyobb távolságokat említsek. (Átlag +-2 nap)

(#69063) V/ válasza -=RelakS=- (#69061) üzenetére


V/
Topikgazda

Lényegtelen a válaszától, mert megegyezés a lényeg. Ha megegyeztek akkor a 2. ponttal zárod.
Volt már aki válaszolt és annál is 3. pont és volt aki nem válaszolt, mert eltünt annál is 3. pont.
És ez az érvényes:
If the seller doesn't respond or if you aren't satisfied with the seller's response to your request by Jun 21, 2017, please let us know. On that date, you can escalate your request to eBay Customer Support.
ha nem vagyok elégedett a válasszal akkor attól a dátumtól kérhetem a segítséget, itt 22-én lesz továbblépési gomb.

[ Szerkesztve ]

(#69064) -=RelakS=- válasza V/ (#69063) üzenetére


-=RelakS=-
veterán

Az, hogy hogyan válaszolok, és hogyan zárom, rendben van, mert megjelenik a link. Az, hogy az eBay-től segítséget kérjek, az a gond.

Mind1, egyelőre jegeljük, majd jövő héten előveszem a dolgot :D

Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__

(#69065) V/ válasza -=RelakS=- (#69064) üzenetére


V/
Topikgazda

Mi a gond? Amit az ügyben irtatok egymásnak azt látják, illetve ha kell nekik még valami akkor azt megkérik és döntenek.
A gomb bejelölésén és az elküldésen kivül mást nem igazán kell csinálni.

(#69066) -=RelakS=- válasza V/ (#69065) üzenetére


-=RelakS=-
veterán

Ez a gondom, hogy csak ennyi lehetőségem van, illetve még az, hogy Júli 4 óta csak üzengetünk az eladóval egymásnak, de se cucc, se pénz.
Az eladónak egyetlen jó pontot tudok adni, miszerint legkésőbb másnap mindig válaszolt.

Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__

(#69067) V/ válasza -=RelakS=- (#69066) üzenetére


V/
Topikgazda

Az világos, de neked ez a szöveg hogy szól dátumilag: If the seller doesn't respond or if you aren't satisfied with the seller's response to your request by Jun 21, 2017, please let us know. On that date, you can escalate your request to eBay Customer Support.
Úgy kellene abbahagyni, hogy ővé legyen az utolsó hsz és az lesz az amit nem fogsz elfogadni.
Írtad hogy nem érkezett meg, ő válaszolt, hogy várjál. Erre nem kell válaszolni és elindul egy számláló, ha nem lenne dátum.

[ Szerkesztve ]

(#69068) kovimester


kovimester
aktív tag

[link]

Sziasztok!

A fenti linken lévő terméket szeretném megvenni ( megrendelni ). A kérdésem az lenne, hogy Olaszországból kb. mennyi idő alatt ér a címzetthez? Az tudom higy nincs vám és barátai. Azért fontos nekem a kérdés mert kintről rendelve ( Hongkong ) 5k val olcsóbb de sokkal hosszabb idő meg barátai.
Meg éri e azt a 5e ft.- fel árat és hogy Olaszból hamarabb ér e a címzetthez.

Előre is köszönöm a segítséget! Kovim

(#69069) V/ válasza kovimester (#69068) üzenetére


V/
Topikgazda

Nekem egy múlt havi ugyanilyen szállítású Spedizione internazionale economica sajnos 20 napőos lett a vásárlás napjától, én úgy 10-12 napot saccolnék.
Más kérdés, hogy vámosok mit szólnak hozzá, mert az hogy Dummy Silencer az nem biztos hogy kiderül csak úgy ránézésre, a fegyveres dolgokat azért ellenőrizni szokták még EU-n belüli beszerzésnél is.

(#69070) -=RelakS=- válasza V/ (#69067) üzenetére


-=RelakS=-
veterán

Na, most megyek a falnak :D

Éjfél után jön az e-mail, hogy " you are now eligible to escalate this case"

Ezt írja a levél:
Details on how to escalate your case:

Follow the Case Details link below
Click "Respond to Case"
Select "Escalate this case" to eBay Customer Support
Click "Submit" after providing additional details you'd like to share about your case

Rákattintok a linkre, éés ... a környéken nincs "Respond to Case", csak az, amit tegnap mutattam... Értem én ezt? :F
(nem :D )
Kicsit olyan, mintha a leírás a régi maradt volna, miközben az oldalon változások történtek.

Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__

(#69071) V/ válasza -=RelakS=- (#69070) üzenetére


V/
Topikgazda

Várd már meg a napfordulót, a vásárlás időpontja az "éjfél". De holnap sem késő.

[ Szerkesztve ]

(#69072) -=RelakS=- válasza V/ (#69071) üzenetére


-=RelakS=-
veterán

Augusztus akármit ír az automata zárásra, szóval még jövő héten sem késő :))

Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__

(#69073) dugynok


dugynok
senior tag

Az égiek meghallottàk a panaszomat, ma hozta a postàs a 30. napon a csomagomat, nem kellett àfàt fizetnem a 7200 Forint utàn.

(#69074) V/ válasza dugynok (#69073) üzenetére


V/
Topikgazda

:C
Csak 1200-al van túllépve a határ és a késedelmet is kárpotólták az 1944 Ft elengedéssel.

[ Szerkesztve ]

(#69075) vasi89


vasi89
addikt

Hello!

Régen volt ebayes refundom, de már csak ez a "request a return" dolog működik csak? Van egy 2e ft-os tétel amiből valószínűleg rosszat kaptam de ha vissza kell postázni, inkább hagyom az egészet, annyit nem ér :(

(#69076) Viktor0610 válasza vasi89 (#69075) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Én nemrég indítottam egy request a return ügyet és visszakaptam a pénzem (35 e HUF) plusz a cucc is nálam maradt. ;] (Igaz, sok hasznát nem veszem, mert törött. :((( )
(Nem írt az eladó visszaküldési címet.)

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy A54

(#69077) vasi89 válasza Viktor0610 (#69076) üzenetére


vasi89
addikt

nekem azt mondta, hogy indítsak request-et, és visszaküldi a pénzt. Rákérdeztem, hogy az árut küldjem vissza? mert annyit nem ír. Elküldte ugyan azt a választ :D értem én hogy a csalásokat akarják kizárni de, ha az eladó kéri hogy mondjuk az 500ftos vackot küldjem vissza 4ezerért? :D

(#69078) Viktor0610 válasza vasi89 (#69077) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Én is hasonlóképp' jártam.
Írtam neki kétszer/háromszor, sablonválaszokat küldött, majd nem válaszolt. Megkértem az eBay-t, lépjen be az ügybe, mire visszakaptam a pénzem, de visszaküldési címet még mindig nem adott az eladó.

Samsung Galaxy A54

(#69079) vasi89 válasza Viktor0610 (#69078) üzenetére


vasi89
addikt

akkor jól látom, hogy most már csak így van refund? illetve akkor ha nem érkezik meg időre.

(#69080) tboj


tboj
tag

Sziasztok!

Egyik rokonomnak rendeltem egy cipőt eBay-ről június 9-én, aminél az érkezés várható ideje július 7-ig volt megadva, és elkezdte rágni a fülem, hogy mi van már vele. Mondtam neki, hogy még simán lehet a posta miatt is, de most néztem, hogy kaptam hozzá TN-t is (RG906507055CN). Valósnak tűnik a TN, viszont semelyik nyomkövető oldal nem talál ilyet. Ezek szerint még az eladó fel sem adta a csomagot? (Az oldalon az szerepel, hogy 06.10-én feladta...)
Ezután gondoltam írok az eladónak az eBay-en, erre: "This user is no longer registered on eBay."
A rendelésnél pedig ez szerepel: "We had to remove this listing from the site and you're not required to complete the transaction. If you've already sent payment, the sale should process as normal and you don't have anything to worry about. If you have any questions about delivery, please check tracking or contact your seller. If you run into any trouble along the way eBay is here to help. Please visit the Resolution Center to help resolve any problems you may encounter."

Járt már így valaki esetleg? Szerintetek van még esély rá, hogy megérkezik, vagy nyissak case-t?

Micimackó, kérsz mézes teát?Kérek Malacka, csak tea nélkül, ha lehet...

(#69081) radi8tor válasza tboj (#69080) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Nyissál case-t, nem fog megérkezni, mivel te is tapasztaltad hogy nem érkezett meg.

⭐ Stella

(#69082) Vale_46


Vale_46
csendes tag

Sziasztok!

Volt egy rendelésem, ami nem érkezett meg, felvettem a kapcsolatot az eladóval, aminek az lett a vége hogy visszautalta a vételárat. Viszont a termék most Unpaid itemként szerepel nálam. Ezzel van valami teendőm?
Egyszer már volt case nélküli visszatérítésem, de akkor nem maradt így meg a termék.

(#69083) radi8tor válasza Vale_46 (#69082) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Van asszem' egy olyan opció, hogy mark as payment sent. More optionsnál. Nekem is volt hasonlóm pár hónapja és ez megoldotta.

[ Szerkesztve ]

⭐ Stella

(#69084) Johnyy válasza V/ (#69047) üzenetére


Johnyy
tag

Ma megkaptam a csomagot :) .
Tehát Németországból 10 nap alatt ért ide.

(#69085) V/ válasza vasi89 (#69075) üzenetére


V/
Topikgazda

Az utóbbi időben már többször írtam, hogy az a megnevezése az adott menünek, mivel alapesetben mindig visszaküldendő a dolog.
Viszont az eladó dönteht úgy hogy nem kell visszaküldeni, az eBay is dönthet szintén így, ha hozzákerül az ügy.
Feleslegesnak tartották, hogy 80 %-ban azonos eljárásra külön pont legyen.
Ha még nem írtam be ezt az Összefoglaló vonatkozó részéhez, akkor megteszem.

[ Szerkesztve ]

(#69086) V/ válasza Vale_46 (#69082) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem kell vele foglalkozni, ha zavar, van egy Hide order a More actions-nál és nem fogod látni

(#69087) V/ válasza radi8tor (#69083) üzenetére


V/
Topikgazda

Az nem egészen jó, ha visszakaptuk a vételárat, akkor nem lehet kifizetettnek jelölni. Logikátlan. :)

(#69088) radi8tor válasza V/ (#69087) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Akkor lehet én is csak simán elrejtettem. :D

⭐ Stella

(#69089) vasi89 válasza V/ (#69085) üzenetére


vasi89
addikt

Annyi külföldi vásárlós topic van, hogy az ebay-est ritkábban olvasom, így elkerülte a figyelmem. Köszi a tájékoztatást.

Ma meg is jött a refund illetve egy üzenet :"You don't need to return this item to the seller - you can keep the item. You can view details of this return on eBay".

De vagy túl jó a bolt vagy sok a selejt mert kb 1 levélváltás után jött a refund, semmiféle bizonyítékot nem kért róla hogy nem működik.

[ Szerkesztve ]

(#69090) ferke72


ferke72
aktív tag

Sziasztok!
belefutottam egy problémás vásárlásba, szeretném töröltetni megrendelésem.
hogy tehetem meg? még nem póstázták el elvileg németországból jön dhl nemzetközi csomagként.
köszi :R

Nem az számít, hogy mennyi időnk van, hanem hogy mit kezdünk vele.

(#69091) V/ válasza ferke72 (#69090) üzenetére


V/
Topikgazda

A jobb felső sarokban a keresés segített volna a cancel kereső szóra és a legutobbiakra való rendezéssel.
Kérheted törlést, bár ha már úton van annak az lesz a vége, ha megérkezik vissza kell küldened. Mert ez sahjnpos nem mindig írják be.
Itt ebben a 07.06-i a hsz-ben benne hogy mit keressél és hol.

[ Szerkesztve ]

(#69092) ferke72 válasza V/ (#69091) üzenetére


ferke72
aktív tag

Sajnos semmit nem tudok róla tegnap késő délután rendeltem. Csak ezzel a telefonnal voltak problémái másoknak, újnak hirdetik és használtat küldenek. Akkor inkább töröltetem, későn láttam meg visszajelzésekben negatív értékelést.
Nem egy kommunikatív eladó, ma délig egy betűt nem írt vissza..

Nem az számít, hogy mennyi időnk van, hanem hogy mit kezdünk vele.

(#69093) tboj válasza radi8tor (#69081) üzenetére


tboj
tag

Nyitottam, még tegnap le is zárták annyival, hogy full refund-ot kapok. Megnéztem a PayPal azóta azt írja a summary-nél, hogy payment received +18.99 USD, viszont az egyenlegem továbbra is nullán van. Nem azonnal kéne frissülnie, ha pénzt küldenek rá?

Micimackó, kérsz mézes teát?Kérek Malacka, csak tea nélkül, ha lehet...

(#69094) V/ válasza tboj (#69093) üzenetére


V/
Topikgazda

Segít az Összefoglaló és az aláhúzott rész vonatkozhat rád.:
4. Mi az a Refund?
Az eladó által visszautalt vételár, vagy kártérítés.
A visszatérítés - refund - automatikusan, ahonnan indult a pénz, oda fog visszakerülni. Ha az egyenlegről, akkor oda, ha bankkártyáról, akkor arra bankszámlára, amelyhez a kártya tartozik.
Nem lehet a kártyás fizetés pénzét a PayPal egyenlegre irányítani, ott parkoltatni.
Általában 3-5 banki munkanap, amíg könyveli a bank.

[ Szerkesztve ]

(#69095) tboj válasza V/ (#69094) üzenetére


tboj
tag

Valószínűleg, mert a bankkártyám hozzá van rendelve a PayPal fiókhoz, és úgy fizettem PayPal-on keresztül. Az egyébként nem gond, ha várni kell rá, csak megkapjam. :) Köszi a segítséget!

Micimackó, kérsz mézes teát?Kérek Malacka, csak tea nélkül, ha lehet...

(#69096) Joker88


Joker88
őstag

egy eladót hogyan lehet leállítani ? :DD

már írtam neki,de semmi,mintha egy robottal beszéltem volna.. :K

( a vásárlás/tranzakció befejeződött amúgy )

In loving memory of Garrett Lockhart

(#69097) V/ válasza Joker88 (#69096) üzenetére


V/
Topikgazda

Ezt nem ő csinálja, ez üzenő rendszer hiba. Kár volt ezért nyaggatni.
Töröld őket meg az eBay sütiket, böngésző gyorsítótárat. Azután lehet hogy még kapsz egyet, de az már rendesen lekönyvelődik. Egyébként e-mailből is ugyanannyi jött?

[ Szerkesztve ]

(#69098) ferke72


ferke72
aktív tag

Végül hatott a kérés, azonnal visszautalta a vételárat paypal számlára..

Nem az számít, hogy mennyi időnk van, hanem hogy mit kezdünk vele.

(#69099) trialboj


trialboj
őstag

Segítséget kellene.

Vásároltam valakitől ezt azt, és egész hamar 25 nap alatt megjött romániába, gondoltam megnézem van-e más érdekes cucca is, de nem tudok rámenni az általa árult termékekre... pedig vásárlás előtt már voltam ott tehát működött.

Van valami ötlet mit ronthattam el? Hiába írtam neki, nem nagyon értette meg hogy mit szeretnék annyi esett le hogy örültem a gyors postának, és megkért h hagyjak értékelést.

"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

(#69100) V/ válasza trialboj (#69099) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem rontottál el semmit, csak nem az eladót kerested.
Belépés után a jobb felső sarok Search után az Advanced, majd ott Items-nél By seller, beírod a nevét, Enter seller's user ID: beeb.shop, Search és azután ime:

Egyébként a Feedback adásnál szoktuk az elégedettségünket kifejezni, annak van haszna az eladónak is, nem a sima üzenetben a megköszönésnek. 80 katakterben írhatod, a többit meg csillagozod. A vásárlási sor Leave feedback gomb.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.