Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-18 13:57:53

LOGOUT.hu

Az eBay használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#69351) V/ válasza #31600896 (#69350) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem GSP szállítás? Mert ott máshogy megy a dolog.

(#69352) V/ válasza fausto (#69346) üzenetére


V/
Topikgazda

Erre van a nem a leírásnak megfelelő request és ha nem egyeztek meg ennek folytatása a case.
Összefoglalóban leírás. 2. és 3. pont
A visszaküldés ha az eladó nem vállalja, akkor a vevő dolga. Az eBay help szövege nem igazán fedi a valóságot, magyar vevőre nem vonatkozik. Pont ezért a PayPal évi 12 alkalommal alkalmanként 9300 Ft-ig visszaadja a posta költséget.
Összefoglalóban leírás. 14. pont

(#69353) fausto válasza V/ (#69352) üzenetére


fausto
addikt

Köszi, erre a promócióra emlékeztem, de nem tudtam, hogy állandóvá tette a PP. Ezek szerint nem nagyon érdemes izmozni az eladóval, hogy ő küldött rosszat és állja a postát, inkább küldjem vissza és a PP-vel igényeljem vissza.

(#69354) #31600896 válasza V/ (#69351) üzenetére


#31600896
törölt tag

De az.

(#69355) somnia válasza Crockett75 (#69347) üzenetére


somnia
őstag

...te nagyon el vagy tévedve...miért kéne az eladónak akár egy centet is fizetnie, hogy újrapostázza a cuccodat?...ő egyszer elküldte ez neki pénzébe került, amit nem kap vissza...szerintem nem ő a seggfej....

(#69356) Crockett75 válasza somnia (#69355) üzenetére


Crockett75
csendes tag

Válogasd meg a szavaid barátom...Á, nem seggfej, amikor Case-t nyitottam és hazugnak nevezett, és azzal fenyegetőzött, hogy nézzek jól szét az utcán, mert neki semmibe nem kerül elütni...

(#69357) somnia válasza Crockett75 (#69356) üzenetére


somnia
őstag

...nem vagyok a barátod!...te jöttél ide nyavalyogni és én leírtam a véleményemet...ok?

(#69358) Crockett75 válasza somnia (#69357) üzenetére


Crockett75
csendes tag

Ha neked a probléma leírása nyavalygás, akkor ezt bárkinek írhatod, aki ide fordul tanácsért....
Köszi, de a tiédből nem kérek...

(#69359) somnia válasza Crockett75 (#69358) üzenetére


somnia
őstag

...a stílus tudod vagy érted?...

(#69360) Shingen


Shingen
addikt

Hali!

Az miért lehet ebayen beállítom európát meg a free shippinget, hogy EU raktárból keressen ne keljen vám+áfa fizetni erre a listába betesz nekem ilyen termékeket is?
[link]

Másik kérdés: shippingnél felsorolja a upc, fedex, dhl, tnt most akkor lehet választani kivel akarom szállítatni is,

風林火山

(#69361) #31600896 válasza V/ (#69351) üzenetére


#31600896
törölt tag

Hogyan működik a GSP szállítás, csomagkövetés?
Már 7 munkanap eltelt, aztán szinte sehova se mozdult a csomag, ezzel a tendenciával szeptemberre ér ide.
Telefonos alkalmazásban van valami nyomkövetés, de az is 4 napja nem frissült, gépen pedig ezt írja ki az első perctől kezdve:
We're unable to show the shipping status at this time. Please try again later.

(#69362) Schimi070 válasza #31600896 (#69361) üzenetére


Schimi070
tag

A GSP-vel szerződött szállítok viszik az elosztó központba. Ezzel tudod követni, részben( https://parceltracking.pb.com/app/#/dashboard/ ),jobb felső sarokban lesz a GLS tracking, mert amikor europába ér akkor már a GLS-n követhető. Onnan 2-3 nap és megkapod.
Nekem is 7-8 nap eltelt mire mozdult, utána felgyorsultak az események.

[ Szerkesztve ]

(#69363) #31600896 válasza Schimi070 (#69362) üzenetére


#31600896
törölt tag

Köszönöm az infókat! :R
Nekem jobb felső sarokban semmi nincs, csak bal oldalon.

Bemásolom az ebay tracking numbert, de nem jó.

[ Szerkesztve ]

(#69364) V/ válasza Shingen (#69360) üzenetére


V/
Topikgazda

Ez az eBay, nincs értelmezhető megfogalmazás a keresési opciók közt hogy EU raktár.
Nézd meg a hirdetés shipping opcióknál, hogy Magyarországra mit ajánl az eladó, azt választhatod.
De már te vagy a harmadik aki az utóbbi időben kérdezi, javaslom egy hirdetést nézzetek már meg teljes "hosszában".

(#69365) V/ válasza #31600896 (#69361) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha van a küldeménnyel változás akkor kapsz értesítőt. Úgy működik,hogy leihógényli az eladó a szállítást elektronikusan, vagy felveszik tőle a küldeményt, vagy beviszi a logisztikai központba, az első esetben az lehet akár egy hét is, ott okmányolják -pár nap- és valamilyen úton elkezdik Mo-ra eljuttatni. Majd ők -nem az eladó- írják a csomag mozgását. Bővebben az eladód hogy átadta nem tud mit válaszolni neked.

(#69366) Shingen válasza V/ (#69364) üzenetére


Shingen
addikt

de ha itt kiválasztom az EU akkor miért adja be az indiai hírdetést?

értem amit írsz megnéztem magyaro free shipping van csak ha EU raktárból rendelném nincs vám+áfa egyéb finomság, nem?

風林火山

(#69367) V/ válasza Shingen (#69366) üzenetére


V/
Topikgazda

Most komolyan nem értem, nem értelmezhető itt az EU raktár. Ha az Item location résznél EU ország, város szerepel akkor EU-ból jön.

Ha nem onnan akkor meg ilyesmit láthatsz:

Ha nincs találat Europe-ban, akkor kiírja hogy 0 találat és feladja az általa máshol talált dolgot.
0 results for Greek Corinthian Hel......


Ha így írod be: Greek Corinthian Helmet Red Plume Armor akkor ott lesznek az angol hirdetések (4 db) és azután a nemzetközi hirdetések.

(#69368) Shingen válasza V/ (#69367) üzenetére


Shingen
addikt

rendben köszönöm!

Erre is tudod a választ?
Másik kérdés: shippingnél felsorolja a upc, fedex, dhl, tnt most akkor lehet választani kivel akarom szállítatni is,

[ Szerkesztve ]

風林火山

(#69369) imike999


imike999
csendes tag

Sziasztok!

Telefon akkumulátort mennyire éri meg megvenni ebayról?Kb 3-4 ezer forintért lenne ,az eladó pedig 98% pozitív

(#69370) V/ válasza Shingen (#69368) üzenetére


V/
Topikgazda

Itt már válaszoltam rá, :F amit ott látsz a képeken szállítási opciót Magyarországra, ha Hungary-t választod azt veheted igénybe, "választhatod.
A felsorolt szállítási lehetőségek az eladóknál célországonként változhatnak, bár ilyet konkrétan nem láttam még upc, fedex, dhl, tnt egyben felsorolva a szállítási eszközként egy adott terméknél.

[ Szerkesztve ]

(#69371) V/ válasza imike999 (#69369) üzenetére


V/
Topikgazda

Én vagy angol vagy német eladóktól vásárolok ilyen dolgokat, ha gond van vele gyorsabb rendezni. Egy kicsit több mint Kína vagy Hong Kong, de hamarabb itt van. Vettem már Kínából is, nekem nem volt vele gondom.

(#69372) imike999 válasza V/ (#69371) üzenetére


imike999
csendes tag

Rendben köszönöm a gyors választ
Nem várok tőle gyári élettartamot, de akkor megfogadom a tanácsot és angol vagy német eladótól veszek

(#69373) radi8tor


radi8tor
MODERÁTOR

Most rohadtul pipa vagyok.

Vissza küldtem egy terméket az eladónak mert nem új volt annak ellenére, hogy újként hirdette meg.
Az eladó azt írta nem kapta meg (akár még igaz is lehet).
Emiatt case-t nyitottam, eBay lezárta a case-t és az eladónak adott igazat mert tracking nem tartalmazza a kézbesítést.
Rohadt posta csak 13000 Ft-os csomagként biztosított volna trackinget USA-ba. Utólag bele gondolva jobban jártam volna, mint most 40k mínusszal összességében.

Volt valakinek hasonló tapasztalata, hogy elutasította eBay a case-t:
"We reviewed all the details of this case, and unfortunately we can't give you a refund.
Final decision:
A refund won't be issued for this case."

Segítsetek mit írjak appeal-be mivel tudom érvényesíteni az igazamat hogy én feladtam (ajánlott levél megvan a szelvény) és miért én szívok mert állítólag nem érkezett meg. Akkor most nekem a Postán kell levernem a dolgot?

Hogy nevezhetik ezt buyer protectionnak? Komolyan egy életre elment a kedvem eBay-től.
Hab a tortán: pár napja az eladó meghirdette a szemüveget használtként. Milyen érdekes hogy akkor hirdette meg amikor visszakapta.

[ Szerkesztve ]

⭐ Stella

(#69374) DJ. Ru$y válasza radi8tor (#69373) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

És, ha kihagyod az eBay-t a képből és átmész Paypal-ra? Kapásból mellékeled a visszaküldés szelvényt, leírod, hogy se cucc, se pénz, és esetleg belinkeled az új ''hirdetést'' eBay-ről?! Én lehet kihagynám az eBay-t a következő körben.

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#69375) radi8tor válasza DJ. Ru$y (#69374) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Milyen következő körben? :)
Nem akarok többet eBay-en vásárolni, ez egy rabló banda. A piti neppereknek kedvez nem a vásárlónak aki új terméket akart venni majd visszaküldte és se használt termék se pénz.

Paypal-on amúgy az van írva, hogy eBay resolution centerrel kell tárgyalni. Nem tudom, hogy azért mert régi tranzakció vagy azért mert már indítottam return requestet.

Pitney szállítási díjnál ez van de sokra nem megyek vele mert miért adnák vissza a pénzt?

Ebben a szabályzatban marhára nem látom, hogy csak tracking-el küldhetem vissza a 105 dolcsis szemüveget:

When an item is returned to the seller

The buyer must return the item in the same condition in which it was received.

The seller is required to accept the return at the same location specified in the listing.

The cost of return shipping is the seller's responsibility. For return of items with a total cost of $750 or more, we require signature confirmation.

The seller pays for any customs charges on the returned item.

[ Szerkesztve ]

⭐ Stella

(#69376) DJ. Ru$y válasza radi8tor (#69375) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

A következő kört úgy gondoltam, hogy nekik írnál, és az eBay-t átugorva, de ezek szerint mivel nyitottál ügyet, ezért marad az eBay (Paypal-on 180 napig tudnál reklamálni a fizetéstől számítva), hátha V/ tud valami jobbat mondani...

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#69377) radi8tor válasza DJ. Ru$y (#69376) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Már csak az appeal jogom van eBay-en. De ott nagyon jól meg kéne indokolni az ügyet.
Szerintem hivatkozhatok arra, hogy nem feltétele a visszaküldésnek a tracking és emiatt nem mondhatják, hogy nem érkezett vissza a termék az eladóhoz.

Hab a tortán hogy erre már más is panaszkodott.

[ Szerkesztve ]

⭐ Stella

(#69378) V/ válasza radi8tor (#69373) üzenetére


V/
Topikgazda

Ez zárul, holnap a szerintem a PayPal-n már mehet. Volt nyomkövetésed, az hogy csomagként adod fel nem jelenti azt, hogy kapsz a kézbesítésről értesítést. Itt is addig él az RR99999999HU nyomkövetési szám.
Még mindig javaslom hogy a posta telefonos ügyfélszolgálatnál kérdezz rá ők mit látnak. Tértivevény esetén a kézbesítést alá kell íratni, ajánlott esetén a kézbesítést be kell jegyezni a nemzetközi adatbázisba még az USA-ban is.

Szerintem hivatkozhatok arra, hogy nem feltétele a visszaküldésnek a tracking Erre ne hivatkozz, mert előfeltétel.

[ Szerkesztve ]

(#69379) mzso


mzso
veterán

Hogy járok jobban, ha Paypallel fizetek vagy ha a webkártyával direktben?

(#69380) Met válasza mzso (#69379) üzenetére


Met
nagyúr

PP mert akkor annak a vásárlói védelme is él.

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#69381) radi8tor válasza V/ (#69378) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Azért ezt a tértivevény dolgot előbb is mondhattad volna...

⭐ Stella

(#69382) V/ válasza radi8tor (#69381) üzenetére


V/
Topikgazda

Szerintem beszéltünk róla, de ezt írom az Összefoglalóban:
Magyar Posta
A súly szerinti díjszabás a Magyar Posta internetes oldalán tekinthető meg. Általános díjak a 2. oldalon.
Feladási ajánlás: Elsőbbségi, ajánlott, tértivevényes. Értékesebb csomag esetén megfontolandó az értéknyilvánítás, de ez nem minden ország esetén vehető igénybe. 2 kg-ig levélküldeményként adható fel és ez a legolcsóbb szállítás.

Itt is írtam (#68791) V/ válasza radi8tor (#68789) üzenetére 2017-07-06 12:03:03

Ekkor is írtam, igaz másnak: (#68902) V/ válasza Zsolt1 (#68901) üzenetére 2017-07-11 13:16:43

[ Szerkesztve ]

(#69383) radi8tor válasza V/ (#69382) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Akkor ezen átsiklottam.

Jogorvoslatra szerinted akkor nincs esélyem eBay-nél? Indítsak tudakolózást Postán aztán hátha lesz tracking?

⭐ Stella

(#69384) V/ válasza radi8tor (#69383) üzenetére


V/
Topikgazda

Hívd fel a 06-1-767-8282. A tudakozványra ők 30 napon belül reagálnak.
De van tracking-od ez az RR360303656HU
De ez sem segít, ha szándékosan nem veszi át. Akkor elméletben valamikor visszakapod a küldeményt.
Volt már ilyen, elfogadta az eladó a visszaküldést és azután nem vette át. Akkor a PayPal visszaadta a pénzt és sajnos írhatom, hogy az eBay nyakig a sz..ban hagyta a vevőt akkor is.

[ Szerkesztve ]

(#69385) radi8tor válasza V/ (#69384) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Azzal nem lenne gondom ha nem veszi át mert akkor visszaküldi nekem a Posta.
Szerintem átvette és meghirdette ismét.

⭐ Stella

(#69386) Caaabi


Caaabi
senior tag

Sziasztok, a segitsegeteket kernem,
ebayen 2016 oktober 10.en vettem egy kanapet akit oktober 16.an ki is szallitottak, kicsomagolasnal eszleltem hogy az egyik resze serult, ezert azonnal hivtam a ceget, aztmondtak semmi gond, cserelik, csak kuldjek kepet a serilt darabrol. Eltelt par het, felkerestem oket ujra, mondtak h aki az ugyet intezi szabadsagon van, igy ket het mulva ujra irtam akkor azt mondtak elfelejtettek de intezik, azota nem keresnek, semmi informaciot nem adnak, ha hivom oket terelnek meg mondjak h intezkednek de semmi. Irtam hivatalos panaszt amit tovabbitottak a gyartonak, de azt mondtak nem kapok karteritest csak potoljak a serult darabot, azota is arra varunk de semmi infot nem adnak, es igen, lassan elerkezunk az 1 evhez is, de mar ebayen sajnos nem tudok semmit csinalni mert 6 honapon tul vagyunk, mit tennetek a helyemben vagy kihez fordulhatok? Trading standards? (Angliaban elek )

Mellesleg a ceg neve romano furniture ( lengyel ceg ) de angliaba is bejelentett

(#69387) attiati


attiati
veterán

Refund mennyi idot igenyel bankkartyara?

(#69388) V/ válasza Caaabi (#69386) üzenetére


V/
Topikgazda

Az hogy az eBay-n vásároltad és ott max 30 nap a vásárlói védelem, azzal nem igen lehet mit kezdeni, mert lejárt az idő, ugyanúgy a PayPal 180 napja is.
Talán az ottani fogyasztóvédelem, ha van megfelelő garancia alapokmányod, amit a vásárláskor kaptál.

(#69389) V/ válasza attiati (#69387) üzenetére


V/
Topikgazda

Összefoglaló
4. Mi az a Refund?

Az eladó által visszautalt vételár, vagy kártérítés.
A visszatérítés - refund - automatikusan, ahonnan indult a pénz, oda fog visszakerülni. Ha az egyenlegről, akkor oda, ha bankkártyáról, akkor arra bankszámlára, amelyhez a kártya tartozik.
Nem lehet a kártyás fizetés pénzét a PayPal egyenlegre irányítani, ott parkoltatni.
Általában 3-5 banki munkanap, amíg könyveli a bank.

(#69390) Caaabi válasza V/ (#69388) üzenetére


Caaabi
senior tag

Akkor vazolom a szitut az itteni fogyasztovedelemnek, kivancsi vagyok mit kezdenek majd az esettel, koszi a valaszt!

(#69391) flymi


flymi
addikt
LOGOUT blog

Folyamatosan ott a shopping cart mellett egy narancs 1-es, pedig üres a kosár... :F

Your shopping cart is empty, but it doesn't have to be.
Cart summary
Total: US $0.00

Második napja ott van, nem tettem bele semmit, azonnal vásároltam ami kellett, vagy megnyertem liciten, de már az is úton van, az ilyen nem kerül bele.

[ Szerkesztve ]

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#69392) V/ válasza flymi (#69391) üzenetére


V/
Topikgazda

A szokásos: eBay sütik és böngésző gyorsítótár törlés.

(#69393) flymi válasza V/ (#69392) üzenetére


flymi
addikt
LOGOUT blog

Pff... :W Ezt havonta mindig el kell játszani... :)

még mindig ott van... CCleanerrel pucoltam.

[ Szerkesztve ]

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#69394) Salex1


Salex1
senior tag

Tudnátok ajánlani ebay-es, bluetooth-os, agybadugós fülhallgatót, aminek viszonylag jó minősége is van?

(#69395) Viktor0610 válasza Salex1 (#69394) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Nem értem, miért itt kérdezel?
Miért nem a megfelelő topikban, majd rákeresel az ajánlott kütyüre az eBayen? ;)

Samsung Galaxy A54

(#69396) Cxgrav


Cxgrav
senior tag

Sziasztok!

Rendeltem 2 terméket egy eladótól, megérkezett 1 csomagban természetesen, de nem a leírásnak megfelelő egyik sem, nem tudom használni.
Felvettem a kapcsolatot az eladóval, nagy nehezen megértette, hogy nem jók a termékek amiket küldött és felajánlotta a visszaküldést.
Jól gondolom, hogy ebben az esetben is more actions - return this item? - csak nem akarok abba a hibába esni, hogy visszaküldöm és az eladó meg nem refundol, mert kihagytam ezt a lépést. (elég drága volt a cucc)
Illetve mind 2 terméknél return this item gomb? - sajnos az rendelés összefoglalónál more actions-nél nincs ott ez a gomb.

Még egy kérdés:
Pontosan milyen módon konstrukcióban adjam fel a csomagot majd, amiről kapok értesítést, hogy a csomag megékezett, átvették? :) (ajánlott + tértivevény?)

Köszönöm

[ Szerkesztve ]

Picture me Rollin' by 2pac

(#69397) V/ válasza Cxgrav (#69396) üzenetére


V/
Topikgazda

Összefoglalóban van segítség a postázáshoz 7. pont és a return request dologhoz is 3.b pont.
Meg mostanában is többször szó volt róla, a topikban keresés is segít.
A visszaküldés téma kötelezettség neked és az eladónak is és az eBay felügyelete alatt megy a dolog.
Te elküldöd a kérést hogy probléma van, ha az eladó által megadott visszaküldési időtartamban benne vagy és elfogadja akkor neked 5 napon belül fel kell adnod, ha megkapja 6 napon belül a pénz vissza. Az eBay felé lehet jelezni ha nem úgy lenne és kérni a segítséget.

Minden item-re, vásárlásra külön-külön megy a dolog.
A visszaküldési címet mindig célszerű pontosítani, címkét nem fogsz kapni az eladótól, a visszaküldés költsége a PayPal-tól visszaigényelhető, Összefoglaló 14. pont.

(#69398) gipsztigris


gipsztigris
addikt

Sziasztok!

Lassan száznál is több ebay-es tranzakció után egy érdekes dolog történt velem. Megbízható kereskedőtől (USA) Global Shippinggel vásároltam egy órát. Nem ez az első, már jó párat vettem tőlük és mindig-minden rendben volt.
Most azt tapasztaltam, hogy a tranzakcióimnál a megvásárolt óra Unpaid (kifizetetlen) státuszban van és a szállítási díjnál pedig free shipping megjelölés szerepel, holott kifizettem a szállítási díjat és az import díjat is.
Írtam a kereskedőnek, küldtem képernyőmentést, hogy mit látok, kérdeztem, hogy mikor adja fel az órát? Azt elfelejtettem mondani, hogy hat napja történt a vásárlás.
Az eladó annyit írt, hogy forduljak az ebayhez a problémámmal mert nem tud segíteni.
PayPal bizonylatok megvannak (külön a vételár külön a Global shipping számla) és nem tudom merre induljak.

Érdekességképpen elmondom, hogy tegnap is vettem egy órát ugyanott és ma már úton van a portéka hozzám. :)

Ilyenkor mit csináljak szerintetek? :R

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-

(#69399) V/ válasza gipsztigris (#69398) üzenetére


V/
Topikgazda

Szerintem a pénzt szerezd vissza, valami technikai hiba lehet, ha tényleg le van vonva a pénz a bankod szerint is, akkor a PayPal-n nézd meg nincs-e az adott tételekre cancel lehetőség.
Az nem értem hogy az eladó nem tud segíteni. A vételár nincs a PayPal fiókjában? A tranzakció azonosító alapján meg tudja nézni.

(#69400) gipsztigris válasza V/ (#69399) üzenetére


gipsztigris
addikt

A vételár szerintem ott van, de a Global shipping dija máshová kerül és ahogy látom azzal van a baj.

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.