Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-18 13:57:53

LOGOUT.hu

Az eBay használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#42051) kekkec válasza gyuszaa (#42035) üzenetére


kekkec
aktív tag

Tök jó, így vagy úgy bukom rajta 2-3 ezret ez nagyon :( nem jó.

Nem kérhetek olyat, hogy címzett fizet?

(#42052) kaktuszok


kaktuszok
csendes tag

Az miért van, hogy néhány eladó több napja feladta a cuccot, de nem írt "Estimated Delivery"-t
Ez valami trükközés, hogy kicsússzak az időből, ha nem küldi?

(#42053) Bonkheads


Bonkheads
tag

Sziasztok! Mivel nem tudom, hogy melyik topicba illik bele, és úgy gondolom itt vannak hozzáértők. Egy két hete kb rendeltem egy cipőt USA-ból, majd ma a postán egy ilyen levelet kaptam levél 1 levél 2
Értem én nagyából, hogy rászámolnak még 27%ot a csomag összegére, de, ki mondja meg, milyen módon, hogy mennyit kell hová befizessek? Ez a csomag itt van jelenleg a lakhelyem környékén? vagy Budapesten?

(#42054) MC Pite


MC Pite
veterán

Nem tudom hogy ez a legjobb topik-e a kérdésre:
Múltkor keresgéltem obit, hoppá, olyan szállítási mód, hogy vmi eBay’s Global Postage Program; és ilyenkor nem esik át mindenféle kezelésen a csomag. Legális opció mielőtt vki rám mordul.
Persze, nem találom azokat a boltokat ahol ilyen opció volt (már listázásnál is látszott erre egy ikon/szöveg).

Ezt hívják így, és ha igen, hogy tudok olyan eladóra keresni aki tud ilyet? :F
:R

<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

(#42055) kmisi99


kmisi99
addikt

Ausztrál postával van valakinek tapasztalata? Van egy ealadó aki egy terméket többféleképp hirdet pl ausztrál dollárban kb 5000ft és auspost al küldi sima dollárral kb 4900ft és standard shipping van. Vajon valóban ausztrál postával küldenék a másikat és mennyi idő alatt jöhet meg?

[ Szerkesztve ]

(#42056) somnia válasza kekkec (#42050) üzenetére


somnia
őstag

Melyik szó nem volt érthető?
Amikor regisztráltál az eBayen, elfogadtad a feltételeket, ugye?
Akkor most mi a gond?

[ Szerkesztve ]

(#42057) Lajkó válasza havri1 (#42047) üzenetére


Lajkó
őstag

Ezt mennyire jól tudod?
Na csak mert Április 3.á lejár egy nem olcsó vételem, és eddig még se híre, se hamva...

(#42058) V/ válasza Bonkheads (#42053) üzenetére


V/
Topikgazda

Küld be a kért papírokat, azután kiszámolják a fizetendő összeget, majd viszi a postás a csomagot kifizeted amit kérnek és átadják.

(#42059) V/ válasza kmisi99 (#42055) üzenetére


V/
Topikgazda

Mit írt az Item location:-nál? Ha nem Ausztrália, akkor a Kínában lévő ausztrál posta kirendeltséggel küldik, gyorsabb mint a normál kínai posta.

(#42060) kekkec válasza somnia (#42056) üzenetére


kekkec
aktív tag

Ez a remek hsz-ed sem segít ki.

(#42061) somnia válasza kekkec (#42060) üzenetére


somnia
őstag

If you would like to return your product(s) for repair / replacement / refund, please kindly contact us.

(#42062) randras válasza kekkec (#42060) üzenetére


randras
veterán

Miért a vevő fizet?

Ez egy érdekes kérdés, röviden: mert ez a bevett szokás.
Hosszabban: az internetes adás-vételek elsősorban a kényelem és az elérhető árcsökkenés miatt lettek felkapottak, harmadik érvként meg ott a ritkaságok beszerzésének könnyebb módja is, de azt most hagyjuk. Ha viszont gond adódik, miért fizesse a vásárló kényelme és spórolása miatt a plusz költségeket is az eladó? Ha helyi üzletben vásárol, ott a garancia, oda kell visszavinni, járkálhatsz, az nem kerül semmibe (vagyis de, de az utazástól-időtől most tekintsünk el). :U

És igen, megfoghatjuk a vevői oldalról a felelőtlen vásárlás esetével is: megveszel és előreutalsz valamit, és ha nem tetszik/el sem olvastad rendesen, mit veszel/trükközni akarsz, akkor a felelősségen túl még a költségeket is az eladónak kelljen állnia? Elvi kérdés is szerintem tehát ez a dolog.

Bár szerintem ezeket Te is látod, csak nem tetszik. De azért leírtam. :D

[ Szerkesztve ]

(#42063) havri1 válasza Lajkó (#42057) üzenetére


havri1
félisten

Huha, most mobilról vagyok, de az összefoglalót nyisd le, ott szerintem már frissítve van.

szerk: ott határidő után 30 nap van írva, ha jól emlékszem ez már 45 nap.

De miért nem írtál már az eladónak otherben?

[ Szerkesztve ]

havri

(#42064) V/ válasza havri1 (#42063) üzenetére


V/
Topikgazda

"ott határidő után 30 nap van írva,"
No ez az érvényes. Ez általában 15 napot ad hozzá +ba a régi szerinti reklamációs időhöz.
Régen a vásárlástól számított 45 nap volt.
A PayPal-n van 45 nap.

(#42065) üszök válasza havri1 (#42063) üzenetére


üszök
őstag

Kaptam tegnap egy sablon levelet egy termékről,hogy megkaptam e,amit már vagy egy hete pozitívval értékeltem. Vissza írtam,hogy nem,és kérem vissza pénzem. :C Ma jött a következő sablon levél,hogy jó e a címem,és várjak már még egy hetet,hátha megjön.
Ezek nem nézik mire küldik? :F

Más.
a múltkori androidos mini PC vásárlás végeredménye,egy vissza térítés lett ma. Tegnap jött az Ebay levél,hogy törölték az aukciót az eladóval együtt,nyitottam ügyet tegnap,ma reggel itt volt a levél,hogy vissza kaptam a pénzt.
Keresnék ilyen kütyüt ami jó. Vett valaki ilyet mostanában? Mit érdemes megvenni?

"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"

(#42066) radi8tor válasza V/ (#42064) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

PayPal és eBay egy cég, szóval jelen esetben nincs értelme külön beszélni róla.

⭐ Stella

(#42067) V/ válasza radi8tor (#42066) üzenetére


V/
Topikgazda

De igen, mert az egyik bank szerű valami, ami eBay-től független, máshol is használható fizetésre, a másik meg az üzlet. És két külön bejegyzett cég.
A PayPal-en is van külön vásárlói védelem, amit ha az eBay védelmét nem használom igénybe vehetem.

(#42068) radi8tor válasza V/ (#42067) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Ok, akkor te így gondolod, de én attól még tudom, hogy nem lehet külön kezelni a kettőt ha eBay-es vásárlásról van szó.

⭐ Stella

(#42069) V/ válasza radi8tor (#42068) üzenetére


V/
Topikgazda

eBay Inc. Headquarters
Whitman Campus
2065 Hamilton Avenue
San Jose, California 95125

Mi ezt használjuk:
PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A. is duly licenced as a Luxembourg credit institution in the sense of Article 2 of the law of 5 April 1993 on the financial sector as amended and is under the prudential supervision of the Luxembourg supervisory authority, the Commission de Surveillance du Secteur Financier, with registered office in L-1150 Luxembourg.
Ez meg Európai.
Van az eBay-n olyan eladó aki nem fogad Paypal fizetést, akkor csak külön működik a kettő.
No mindegy.

[ Szerkesztve ]

(#42070) kekkec válasza randras (#42062) üzenetére


kekkec
aktív tag

Azért nem gondoljuk/mondjuk már, hogy csak a vevő profitál az online kereskedésből a kényelem miatt - amit ráadásul meg is fizet így vagy úgy - , az eladó többet spórol, és igen a profitjába simán belefér, hogy Ő állja - hangsúlyozom - a tényleg hibás termékek szállításának/cseréjének árát.
És ha nem tetszik az eladónak lehet üzletet nyitni/bérelni/fenntartani a raktár mellett és a vevő majd besétál és visszaviszi, ha rossz a termék.

(#42071) radi8tor válasza V/ (#42069) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

PayPal Wikipedia

"Owner: eBay Inc."

"The company was acquired by eBay for $1.5 billion later that year."

[ Szerkesztve ]

⭐ Stella

(#42072) randras válasza kekkec (#42070) üzenetére


randras
veterán

Nem spórol az annyit, mint gondolnád + bejön sok más jellegű munka.

Jelenleg neked nem tetszik hogy saját költségen kell visszaküldeni, szóval megfoghatod, és visszaviheted neki személyesen. :U

(#42073) somnia válasza randras (#42072) üzenetére


somnia
őstag

:C

(#42074) kekkec válasza randras (#42072) üzenetére


kekkec
aktív tag

Az nem tetszik, hogy segítséget kérek és oltogatnak egy kevésbé kardinális kérdés okán, amit azért tettem fel, mert nem szeretnék más hibája miatt én ráfizetni. Szerintem ezzel nem csak én vagyok így.

(#42075) randras válasza kekkec (#42074) üzenetére


randras
veterán

Pedig én leírtam racionálisan, ennél jobban szerintem nem lehet. Hacsak nem retteg az eladó a negatív visszajelzéstől, és ezért nem vállalja be a visszaküldés egy részét, vagy egészét, a vevő fogja fizetni a visszaküldést.

(#42076) somnia válasza kekkec (#42074) üzenetére


somnia
őstag

Nem segítséget kérsz, hanem nyafogsz.

(#42077) V/ válasza radi8tor (#42071) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem akarok nyelvészkedni, de az hogy a tulajdonos az eBay Inc. még nem jelent semmit. És ez az általad idézett cikkben ez is ott van: a From July 2007, PayPal has operated across the European Union as a Luxembourg-based bank.
Ugyanis amerikai cég Európában egy az egyben nem működhet pénzügyi területen. Teljesen különálló cégek.
A Microsoft owner-e a Nokiának, még sem vesszük egy kalap alá.
Ha neked úgy jobb akkor egy cég.

(#42078) matyi19


matyi19
őstag

Rendes eladó:
"Dear valued customer,

30 days have passed since your item was shipped. Have you received it?

If you haven’t received your item and this situation lasts to the 30th day, please do contact us. A FULL REFUND (or reship) will be issued to you with NO EXCUSE. We do not want to give you a bad buying experience even when the shipping is out of our control.

For the situation in not receiving the item or other problems with the item, Please don’t worry, Just please contact us in time via eBay message or Email (or leave us your phone number), we will give you quick reply and satisfied solution in time; you will not lose anything (including money).
If there is any problem with this transaction, please DO NOT file complain in PayPal,
Please DO NOT leave negative feedback, Please DO NOT open case in EBay. JUST
CONTACT US, Give us a chance to solve your any problem. Thank you very much.

But if you receive it, we sincerely hope you can leave us a positive comment and four 5-star Detailed Seller Ratings if you like it and appreciate our customer services.

Thanks once more for your purchase.

Yours Sincerely,
eshopbuygo

- eshopbuygo"

(#42079) hidroponi válasza matyi19 (#42078) üzenetére


hidroponi
aktív tag

rendes automata software... :K

(#42080) Lajkó válasza havri1 (#42063) üzenetére


Lajkó
őstag

Írtam neki tegnap, csak mondom rákérdezek erre az állításodra...

kekkec: Ennek az éremnek nem csak két oldala van! Ha egy drágább terméket rendeltél volna( 10 vagy akár 100 ezres tételben), és nem tetszik, hibás, vagy mit tudom én, akkor összetennéd a két kezed hogy visszaküldheted a saját költségeden!

üszök: Nem nagyon látlak a Miskolciak között? Jövő héten jössz szalcsit pörgetni?

(#42081) Peter789 válasza Lajkó (#42080) üzenetére


Peter789
senior tag

Az érem másik oldala viszont az, amikor az eladó véletlenül nem azt a terméket küldi amit az aukció egyértelműen állít... Pont ilyenbe futottunk most bele egy ismerőssel: angliai raktárból küldte a kínai eladó a rossz terméket - más alverziója, mi direkt nem azt választottuk. kb 10e volt a termék + 2e a posta ide. Visszaküldeni nekünk a doboz mérete és súlya miatt kb 9e pénz lenne! Most miért mi fizessük a sarcot amikor egyértelműen ő hibázott? A szerencse csak az hogy az adott terméket legalább annyiért el lehet adni az itthoni használtpiacon mint amennyiért jött, szóval nem lesz minusz belőle, de más termékkel lehetne...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában:                                                                          http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora

(#42082) kekkec válasza Lajkó (#42080) üzenetére


kekkec
aktív tag

"... és nem tetszik, hibás, ..."

nem tetszik <> hibás
Nem egy halmaz.
Elég jól elhatárolható a két kategória, és könnyen szankcionálható, ha vevő hazudik a termék visszaküldésének okáról - lásd órás sztori -, egyszerűen levonják utólag a refund-ból a postát, ha igazából elállásról van szó és nem hibáról, ha hibáról akkor meg az eladónak kell állnia mindent. Korrekt?

(#42083) matyi19 válasza hidroponi (#42079) üzenetére


matyi19
őstag

Igen azt en is gondoltam, hogy nem csak nekem kuldi el ezt az uzenetet. Viszont eddig egyik eladotol sem kaptam hasonlot.
Tegnap irtam neki, hogy meg varok egy hetet, ma valszaszolt is ra...

(#42084) hidroponi válasza matyi19 (#42083) üzenetére


hidroponi
aktív tag

ugyertettem, hogy nem ennyire rendes az elado. a hasznalt ebay-es software-e kuldi automatikusan, leginkabb azert, hogy a kommunikacios 5 csillagot is be tudja zsebelni, mert kulonben ha nem ir neked semmit, akkor azert nem kapna semmit.

[ Szerkesztve ]

(#42085) üszök válasza Lajkó (#42080) üzenetére


üszök
őstag

Sajnos 99,9%,hogy nem tudok menni.

"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"

(#42086) Lajkó válasza Peter789 (#42081) üzenetére


Lajkó
őstag

Persze! Megértem! Ezért választok én olyan eladót akinek sok jó értékelése van! Akkor kissebb az esélye, hogy mellényúlok! Ergo biztosra megyek még ha többe is kerül nekem!

kekkec: Azért van közte vessző, nem pedig egyenlőség jel, kötőjel, vagy hasonló...

üszök: Azért ha úgy van várunk szívesen! Meg esetleg értetek is tudok menni! :R

[ Szerkesztve ]

(#42087) luciferk


luciferk
senior tag

Nálatok a posta nyomkövetés elérhető? mert nálam azt írja, hogy a szolgáltatás nem elérhető ha rákeresek valamire [link]

[ Szerkesztve ]

(#42088) radi8tor válasza luciferk (#42087) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Offline :(

⭐ Stella

(#42089) gyuszaa válasza hidroponi (#42084) üzenetére


gyuszaa
őstag

Meg valószínűleg azt sem akarja, hogy kapásból negatív, vagy case menjen a sok egybites usertől.

(#42090) üszök válasza Lajkó (#42086) üzenetére


üszök
őstag

Köszi a felajánlást,de valszeg kihagyhatatlan családi program lesz. :R
Meg azt a 400 métert még le gyalogolnám ha kell. :DDD

"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"

(#42091) mutyi


mutyi
őstag

A múltkor írtam, hogy a Global Shipping rendszerrel vettem egy notebookot és az eladó szerint elveszett a postán.
Vissza is kaptam a pénzem.
Erre csak nem hagyott nyugodni a dolog,mivel közben látom hogy elhagyta az Usa területét a csomag és utoljára Erlanger-ben volt a cumó ,ami ennek a Pitney Bowes cégnek a helye és továbbra is az a véleményem hogy ők vették át és intézik a tovább utat.
Írtam két napja az Ebaynek is ez ügyben és ma kaptam választ, mégpedig hogy nagy valószínűséggel elveszett a csomagom és mivel fontos az ügyfél ezért kaptam vissza a pénzt.
Ezzel lezárva.
Na most kíváncsi leszek mi van ha megjön a csomag.
Volt már ilyen helyzetben valaki?
Behajtják majd mégis?

(#42092) raziel01 válasza mutyi (#42091) üzenetére


raziel01
veterán

Dehogy hajtják. Úgyse jön meg. Ha pedig megjön akkor örülsz.

(#42093) PoganyPtR


PoganyPtR
tag

Már láttam párszor, hogy volt kérdés a http://www.csomagbroker.com/ megbízhatóságáról.
Jelentem megbízható, pár hete 3 csomagot hoztak nekem haza, jövőhéten várok még eggyet.

Lenne egy kérdésem/kérésem... februrár 18-án volt egy vásárlásom. Most kaptam rá refundot. Paypal szépen vissza is utalta, csak az a gondom, hogy az a bankkártyám már nem létezik amire visszaadta a pénzt. Ilyenkor kinek írjak (nem tudok eligazodni paypal oldalán ) és mit (angolom elég gyenge, ebben kérnék még egy kis segítséget)
Nem is kis összegről van szó, szóval elég nagy a probléma :S (30000 Ft)

[ Szerkesztve ]

(#42094) Teko001 válasza PoganyPtR (#42093) üzenetére


Teko001
őstag

Ilyenkor az adott banknál van a pénz, szóval menj be a fiókba

(#42095) hidroponi válasza PoganyPtR (#42093) üzenetére


hidroponi
aktív tag

ha csak uj kartyat kaptal, akkor az aktualis kartyaszamladra szoktak visszarakni.
ha bankot valtottal, akkor szemelyesen kell intezkedned a regi banknal.

(#42096) mutyi válasza raziel01 (#42092) üzenetére


mutyi
őstag

De miért ne jönne meg?
Vissza megy a feladónak vagy mi?
Amikor hétfőn visszaküldték a pénzt,miszerint elveszett a csomag,akkor volt Erlangerben. Azóta 2X frissült a tracking number alapján az útvoval. Tuesday, Mar. 25 N/A Shipped from US Shipping Center to International Destination
Tuesday, Mar. 25 N/A Customs Documentation and Labeling
Tuesday, Mar. 25 N/A Processing at US Shipping Center
Saturday, Mar. 22 ERLANGER, KY Delivered to US Shipping Center-Delivered

Ezek alapján ma 28-án már elvileg EU területen van, de tudomásom szerint ez a tracking number csak az USA területén érvényes, így nem fogom látni már merre jár csak ha megjön.

(#42097) havri1 válasza mutyi (#42096) üzenetére


havri1
félisten

Ha megáll követés, akkor ellopták.
De szerintem ez meg fog érkezni.

havri

(#42098) mutyi válasza havri1 (#42097) üzenetére


mutyi
őstag

Szerintem is meg fog, nem is értem az Ebay-t sem, el is küldtem nekik a tracking numbert és láthatták, hogy működésben a dolog.
Inkább az lesz a kérdés, hogy ki fogja házhoz szállítani,mivel én előre kifizettem az import charge-ot,ami az összes adót lefedi, viszont visszakaptam azt is meg a vételárat is.
Szóval nagyon kíváncsi leszek a végére.

(#42099) havri1 válasza mutyi (#42098) üzenetére


havri1
félisten

Mindenféleképpen Írd meg a fejleményeket, nagyon kíváncsi vagyok!
Amúgy sztem ha vámköteles, akkor fogsz kapni egy papírt, hogy igazold a vételt. Ha kifizettél mindent, akkor meg gondolom ezt feltüntette a feladó a csomagban/on, és nem vámolják, csak átnézik :DDD

[ Szerkesztve ]

havri

(#42100) bicajoskema


bicajoskema
tag

Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésem, hogy vásároltam ebayen március 9-én, elvileg március 31-e előtt meg kellene érkeznie a csomagnak ebay szerint, usps air mail-el jön.
Kaptam tracking number -t is és szépen tudtam is követni a csomag útját minden nap volt valami fejlemény vele egészen március 15ig amiota semmi hir sincs a csomagrol, mármint március 15-ei az utolso bejegyzes. Kellene aggódnom? Vagy várjak türelemmel.
Köszi

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.