Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#61051) dombila válasza pjen (#61045) üzenetére


dombila
senior tag

Megoldódott. Angol Windows 10, United States helybeállítással. Emiatt nem engedte.
Amint "Hungary"-ra állítottam a location-t, le tudta tölteni.

(#61052) pjen


pjen
félisten

Üdv urak Egy kérdés A horizon boxon megjelenik egyszerre a HDMI és a scart kimeneten a jel?Tehát akár két Tv-t is köthetnék rá? :R

(#61053) cigam válasza pjen (#61052) üzenetére


cigam
félisten

Igen.

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#61054) Ghostman78


Ghostman78
senior tag

Gondoltam, hogy a 2 hónapja "bekötött" UPC Horizon visszanézős rendszerét kipróbálnám végre a Mcgregor -
Mayweather ma hajnali 2 órás meccsével.
Vasárnap reggel szembesültem vele,hogy tök üres a hajnali sáv a visszanézős menünél a Sport1en.
Természetesen eszembe sem jutott felvenni, így ergo buktam a meccset :W :W :W :W :W :W

(#61055) bigdigit válasza kabelmania27 (#61048) üzenetére


bigdigit
addikt

Elosztó csillapító sehol semmi mivel csak net van.

(#61056) kabelmania27 válasza bigdigit (#61055) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Okés, köszi az infót, szakadástól nem kell tartanod, nem kell javítani az értékeken, ősszel pozitívak lesznek a letöltési értékek.

[ Szerkesztve ]

(#61057) bigdigit válasza kabelmania27 (#61056) üzenetére


bigdigit
addikt

Köszönöm az értékelést.

(#61058) kabelmania27 válasza bigdigit (#61057) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Nincsmit, ellenőrizd a modemnél lévő F (ha van toldás akkor ott is ) csatlakozó nem lazult-e ki.

(#61059) b.kov


b.kov
senior tag

Sziasztok!
Adott egy UPC-s előfizetés, és egy, a szolgáltatótol kapott IPv6-os Technicolor router. Szinte gyári beállításokon teszi a dolgát a kicsike, azonban előfordul (sajnos elég gyakran), hogy egy-egy weboldal nagyon lassan, vagy egyáltalán nem töltődik be. :F

Chrome-ban pl. állandóan ERR_CONNECTION_TIMED_OUT hibaüzenetet kapok ilyenkor, vagy ERR_EMPTY_RESPONSE -t.

Ez a probléma több eszközön is reprodukálódik, szóval valószínűleg a router lesz a ludas, vagy az ISP-nél vannak gondok.

Találkozott már valaki ilyen jellegű problémával? Esetleg valami ötlet? :)

(#61060) kabelmania27 válasza b.kov (#61059) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Nézd meg, hogy a modem értékek rendben vannak-e?
Ha vezetéknélküli kapcsolatot használsz az energiatakarékos wmm-et kapcsold ki, válts csatornát, összefoglalóban linkelt programmal tudsz keresni szabad csatornát, de előbb vezetékes kapcsolattal nézz egy speedtest mérést.

(#61061) pimmi


pimmi
senior tag

Ezzel kapcsolatban, [link]
szerelő szerdán jön, viszont megfigyeltem mikor elmegy a net a box műsorújság ha megnyitom , hiányoznak részek és azt írja ki " egyes funkciók nem elérhetők hívja a 1221 tel számot, hálozati vagy kábelezési hiba" most ez mi? akkor nem a modem a hibás?, a kábelhez nem nyultunk, és a jel is jó.

[ Szerkesztve ]

(#61062) b.kov válasza kabelmania27 (#61060) üzenetére


b.kov
senior tag

Köszi a tippeket, holnap kipróbálom! Az biztos, hogy vezetéken hozza a le- és feltöltési sebességet, de akkor a vezeték-nélküli dolgokra még ránézek, és írok, ha sikerült változtatni valamin. Köszönöm. :)

(#61063) kabelmania27 válasza pimmi (#61061) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Modemértékek rendben vannak?
b.kov: Nincsmit.

[ Szerkesztve ]

(#61064) pimmi válasza kabelmania27 (#61063) üzenetére


pimmi
senior tag

igen, most ellenőriztem, az összefoglaló szerint

(#61065) kabelmania27 válasza pimmi (#61064) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Ha nincs bekötve csillapító és az osztó alacsonyabb csillapítású kimenetében van a modem és az értékek is megfelelnek akkor lehet hibás a modem.

(#61066) ArthurShelby válasza gduck (#61030) üzenetére


ArthurShelby
addikt

Attól parázok, hogy kb az osztóig a koax a falban megy. De a modemnél jók az értékék. Az osztótól a tv-ig kb egy 1-1,5m-es kábel van. Próbáljam ki úgy, hogy csak a modem (osztó nélkül), illetve csak a tv (asszem így kéne egy plusz f toldó, ami nincs)?
A falban lévő koax nem a legjobb minőségű lehet.

Ha az osztót kicseréli (4,1dbi) kicseréli egy másikra (3.5dbi), akkor jobb lehet?

[ Szerkesztve ]

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#61067) pimmi válasza kabelmania27 (#61065) üzenetére


pimmi
senior tag

köszi, nincs csillapító, az osztó meg így van már 4 éve, de a hiba modem csere óta van, kb. az után 1 hónappal kezdődött ez a mizéria, igazából azt nem értettem mi köze a műsorújságnak hozzá,

(#61068) kabelmania27 válasza ArthurShelby (#61066) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Másfél méteren nem tud ekkorát gyengülni a jel mégha egyszeres árnyékolású a koax.
pimmi: Ha megírod az értékeket+az osztó tipusát kitudjuk számolni kb milyen a bejövő jelerősség.

[ Szerkesztve ]

(#61069) ArthurShelby válasza kabelmania27 (#61068) üzenetére


ArthurShelby
addikt

Osztócsere nem javítana?
Mikor még bekötötték a upc-t a modemértékek jók voltak, ment az 500-as net is, a horizon is működött.
A tv ennyivel érzékenyebb? Miben más?

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#61070) kabelmania27 válasza ArthurShelby (#61069) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Elvileg fél dB-től nem lesz jobb, gyakorlatban előfordulhat nyáron, hogy pont ennyi kell hogy ne kockásodjon, ha technikusnál lesz 3,5dB csillapítású osztó meglehet próbálni ha nem lesz és van kedved kísérletezni akkor signal tipust meglehet nézni, de először próbáld meg egész Mhz-ra beállítani a muxokat.
Lehet ennek a tévének érzékenyebb a tunerja, vagy erősebb jel szükséges a stabil vételhez.

[ Szerkesztve ]

(#61071) pimmi válasza kabelmania27 (#61068) üzenetére


pimmi
senior tag

Felfelé irányuló forgalmat bonyolító csatorna állapota

Adó száma # Csatornaazonosító Zárolási állapot Frekvencia Moduláció Jelváltási sebesség Csatornatípus Teljesítmény
1 24 Locked 59800000 64QAM 5120000 ATDMA 44.00 dBmV
2 19 Locked 26600000 64QAM 5120000 ATDMA 44.50 dBmV
3 20 Locked 33200000 64QAM 5120000 ATDMA 45.00 dBmV
4 21 Locked 40000000 64QAM 5120000 ATDMA 43.75 dBmV

Lefelé irányuló forgalmat bonyolító csatorna állapota

Vevő száma # Csatornaazonosító Zárolási állapot Frekvencia Moduláció Jelváltási sebesség SNR Teljesítmény
1 20 Locked 410000000 256 QAM 6952000 34.212 dB -2.59 dBmV
2 13 Locked 354000000 256 QAM 6952000 34.626 dB -2.69 dBmV
3 14 Locked 362000000 256 QAM 6952000 34.626 dB -2.41 dBmV
4
15 Locked 370000000 256 QAM 6952000 34.484 dB -2.40 dBmV
5
16 Locked 378000000 256 QAM 6952000 34.626 dB -2.61 dBmV
6
17 Locked 386000000 256 QAM 6952000 34.626 dB -2.80 dBmV
7
18 Locked 394000000 256 QAM 6952000 34.484 dB -2.51 dBmV
8
19 Locked 402000000 256 QAM 6952000 34.346 dB -2.93 dBmV

képminőségért bocs de nem volt kedvem bemászni hozzá

(#61072) ArthurShelby válasza kabelmania27 (#61070) üzenetére


ArthurShelby
addikt

Lehet én vagyok béna, de nem tudom behangolni kézzel, nem találom azt a menüpontot. Csak az automatát, félautomatát találom a digitálisnál.

[ Szerkesztve ]

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#61073) Gubek-Einste válasza b.kov (#61059) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

Ha IPv6-os módban vagy akkor rakasd vissza magadat IPv4-re.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#61074) troland26


troland26
őstag

Urak!

Ma reggel arra ébredtem , hogy a modememen egy led sem világít . Kihúz , bedug főkapcsoló föl-le ...semmi . Egy cisco 3208 modemről van szó . Mit csináljak ? Azt mondta legutóbb az upc s szerelő , hogy ez az egyik legjobb modemük a mostaniak rosszabbak . Megpróbálom kimérni a tápot , lehet csak az durrant el , viszont nehezíti a dolgomat , hogy a csatlakozója nem hasonlít az otthon lévő tápokhoz .... Mit tegyek ? Engedjem el ezt a modemet és kérjek egy újat vagy próbáljak szerezni egy másik ciscot vagy megjavíttatni a mostanit ?

(#61075) blakey válasza ArthurShelby (#61069) üzenetére


blakey
titán

Nem érzékenyebb ennyivel a tv, jóval magasabb értékeket kell kapnod ls minden esetben 100%-nak kell lennie a jelminőségnek, ua. a tv-m van, 8m-re a 3-as leágazótól hibátlan, a 10 és 13m-re lévő tv-nél is az, 28 éves falbavezetett kábeleken. Be kell állítani a bejövő jelet.

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#61076) Intruder2k5 válasza troland26 (#61074) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Szia!

90%, hogy a tápja ment tönkre. Ha van a közelben UPC ügyfélszolgálat, próbáld meg bevinni a tápot, ha van nekik, adnak másikat, ezt ki szokták cserélni technikus nélkül is. Esetleg ráköthetsz 12V-os adaptert is (az eredetije 15V-os), ha tud 1,5-2A-t, azzal is el szokott menni. És persze aki ért hozzá, az megpróbálkozhat a javítással is, jó eséllyel egy kondicserével 100Ft-ból megoldható a dolog, de csak az lásson hozzá, akinek megvan a kellő ismerete ehhez, és szakszerűen meg tudja csinálni. Egyrészt mert ugye a modem és a táp a szolgáltató tulajdona, ergo nem rongálhatod meg, azt sérülésmentesen kell majd leadnod, vagy kifizettetik az árát, másrészt fontos megemlíteni, hogy a tápban áramtalanítás után is maradhat veszélyes feszültség!

(#61077) troland26 válasza Intruder2k5 (#61076) üzenetére


troland26
őstag

Ki lett mérve ..a táp lesz a ludas . Őrbottáni vagyok , a közelben hol van upc ügyfélszoli ? 12v os adaptert linkelnék nekem ? Mókolni nem szeretnék .... :R

(#61078) Intruder2k5 válasza troland26 (#61077) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Gödöllőn a Dózsa György úton, a Postával szemben.

(#61079) b.kov válasza Gubek-Einste (#61073) üzenetére


b.kov
senior tag

Igen, ezen én is gondolkodtam. Órákig tartott, mire a PS-emen be tudtam lépni a PSN-re, meg kellett találnom a megfelelő beállításokat..

Viszont nem az én nevemen van az előfizu, és nem tudom, mennyire tudja elintézni a "tulaj". :F
Más megoldás nincs egyáltalán? Ill. mi lehet ennek az oka?

Pl. ilyenek nem jönnek be (mintha le lennének tiltva, vagy nem is tudom), hogy iPhone-on AppStore-ban a vélemények 1-1 appnál.

[ Szerkesztve ]

(#61080) troland26 válasza Intruder2k5 (#61078) üzenetére


troland26
őstag

Fasza , felhívom őket és , ha van nekik átszaladok . :R

(#61081) arpi6k


arpi6k
addikt

Sziasztok!

Véleményetekre lennék kíváncsi. Új lakásba költöztem ahova már kb 3 hete beköttettem a UPC internet/tv/telefon Trio L csomagot. A bekötéskor csak a az internetet tudtuk kipróbálni, mert TV nem volt, így a Horizon media boxot össze sem raktuk. Tegnap összeraktam, rákötöttem a TV-re, megy is szépen, de az a problémám hogy gyakorlatilag csak az alap csatornák elérhetőek (M1, M2, M4 sport RTL). A többi csatornánál azt írja hogy a csatornára való előfizetésre látogassak el a upc.hu oldalra. Mit tanácsoltok? Hívjam az ügyfél szolgálatot, esetleg a mediaboxot reseteljem ki?

Intel & ATI

(#61082) o.gaby válasza arpi6k (#61081) üzenetére


o.gaby
tag

Hívd fel őket és frissítik a kártyát.

(#61083) arpi6k válasza o.gaby (#61082) üzenetére


arpi6k
addikt

Köszi! :R

Intel & ATI

(#61084) ledgeri válasza ledgeri (#60882) üzenetére


ledgeri
nagyúr

Hétvégén megint volt egy, és már elértem az aktuális beszélőtásat... Node problémát mondott... :W

// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //

(#61085) dombila válasza troland26 (#61074) üzenetére


dombila
senior tag

Nálam már a harmadik tápot használja a Cisco modem, 7 év alatt. Az UPC szerelő szerint kb két évet bír egy ilyen táp. 1221-en kérj tápcserét :K

[ Szerkesztve ]

(#61086) kabelmania27 válasza pimmi (#61071) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Modemértékek rendben vannak, ez egy jófajta elosztó, ha a bejövő megy az in-be, két outba box/tv és modem akkor jól van bekötve, nézd meg nem lazultak-e ki az F csatlakozók.
legelek: Próbáld meg a félautomata keresést.

(#61087) pimmi válasza kabelmania27 (#61086) üzenetére


pimmi
senior tag

:R

(#61088) dombila válasza kabelmania27 (#61086) üzenetére


dombila
senior tag

Annyiszor szerepelnek a modemértékek, hogy gondoltam megkérdezem, ezekhez mit szólsz.
Az összefoglaló szerint ezek az értékek magasak, de nálam évek óta ilyen (6-7 éve) és soha nincs szakadás, kiesés, speedtest (kábelen) hozza a max-ot, ill. néha kicsit többet. (régebben 120 helyett 122-123, most 240 helyett 242-245).

Mindezt úgy, hogy a modem egy hármas osztó (7.5dB-es ágon) utáni kettes osztón (3.5dB) van.

Downstream Channels
Power Level: Signal to Noise Ratio:
Channel 1: -3.4 dBmV 40.4 dB
Channel 2: -3.6 dBmV 40.5 dB
Channel 3: -4.1 dBmV 40.4 dB
Channel 4: -3.6 dBmV 40.8 dB
Channel 5: -3.8 dBmV 40.5 dB
Channel 6: -3.5 dBmV 41.4 dB
Channel 7: -3.4 dBmV 41.4 dB
Channel 8: -3.9 dBmV 40.8 dB

Upstream Channels
Power Level:
Channel 1: 51.0 dBmV
Channel 2: 50.9 dBmV
Channel 3: 50.9 dBmV
Channel 4: 50.9 dBmV

Budapest, IV. kerület., Cisco 3212

[ Szerkesztve ]

(#61089) Gubek-Einste válasza b.kov (#61079) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

Ha tudod az ügyfélszámot, előfizető születési helyét/idejét, anyja nevét akkor te magad is el tudod intézni.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#61090) Gubek-Einste válasza dombila (#61088) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

Tedd át a hármason a 3,5-es ágra a modemet.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#61091) b.kov válasza Gubek-Einste (#61089) üzenetére


b.kov
senior tag

Rendben, köszi.
Ha hosszú távon zavaró (most költöztem ide), akkor mindenképpen elintézem. :)

(#61092) kabelmania27 válasza dombila (#61088) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Rosszul van bekötve a hármas osztó, a modemes ágat kösd át a -3,5-be, az adási érték tűréshatáron megy, 51,9 felett nem lesz meg a négy us freki, ilyenkor a modem gyakran újra fog indulni, ezért érdemes átkötni.
Miután átkötötted az adási érték 50 alá kerül a ds érték pedig pozitív lesz, ezért stabilabb lesz a netkapcsolat.

[ Szerkesztve ]

(#61093) Watercolour


Watercolour
aktív tag

Valószínűleg utolsó helyzetjelentés a hibajavítási ügyemről.

Közel 3 hónap után, ~30 ügyfélszolgálati telefonálás, elégedetlenkedés, hercehurca után úgy tűnik, sikerült megoldaniuk a random visszatérő, pár perces packetloss és jelszintromlás problémámat.

48 órája nyoma sincs packetlossnak, remélem, így is marad.

[ Szerkesztve ]

(#61094) cigam válasza Watercolour (#61093) üzenetére


cigam
félisten

Akkor ez gyors volt. A "ReplayTV" akadozó lejátszását már több mint fél éve nem sikerül kijavítani. Nekem 3 hónapnyi hibabejelentések után ismerék el a központi hibát.

[ Szerkesztve ]

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#61095) Watercolour válasza cigam (#61094) üzenetére


Watercolour
aktív tag

Nekem a központi hibát már a legelső, június elején történt kiszálláskor elismerték, csak nem sikerült idáig kijavítani.
Kötbérigényem kétszer visszautasították, mikor két hónap után meguntam a hazudozást, és erélyesen pontos jogi indoklást kértem arra, hogy miért nem jár nekem kötbér, nagynehezen megadták egy személyes bocsánatkérő-magyarázkodó levéllel együtt.

A legrosszabb egyébként az, hogy valószínűleg egy halom előfizetőt érintett a probléma a környéken, csak viszonylag kevesen építenek ezért monitorozást és mennek el ilyen végletekbe, mint én. Egy-két környéken lakó ismerőssel beszélgetve azt vettem észre, hogy egyébként sem tartozik bele az előfizetői kultúrába a "fizetek érte, működjön" mentalitás, ami szerintem elég szomorú.

[ Szerkesztve ]

(#61096) kezo0


kezo0
addikt

Hogy szakadna az ég a UPC-re.

Még szombat éjjel besz*rt a mediacardom, a tévé egyik pillanatról a másikra fel sem ismerte a modult. Kivettem, betettem újra, újra kivettem, kiszedtem belőle és megtörölgettem a kártyát, mindent kipróbáltam, de ez meghalt. 10-ből egyszer felismeri a tévé, el is kezdi az azonosítást, majd 10% után, megint kiírja, hogy hiányzik a modul a foglalatból. Pedig benne van. Két modulfogadó slot is van a tévémben, mindkettőben így viselkedik. Néhányszor még a tévét is újraindította, amikor betettem, és a tévé menüjében elnavigáltam a közös interfész menüpontig... Pedig ez a tévé még sosem indult újra. Anyámék nálam lévő mediacardja simán működik mindkét slotban, szóval nem a tévé hibásodott meg.
1221-et felhívtam, küldtek rá egy frissítést, de nem segített. Megegyeztünk a telefonos hölggyel abban, hogy akkor ez az eszköz meghalt, ki kell cserélni.

És most jön az, amiért anyázok. Legközelebb csütörtök du. tud kijönni szerelő. Mert ehhez szerelőnek kell kijönni. Egy rohadt mediacard kicserélése miatt. Gondoltam, én ezt nem várom meg, és ma bementem a Duna Plázában levő UPC-üzletbe. Vittem magammal a kártyát, elmondtam, mi a helyzet, és kértem, cseréljék ki az eszközt, hiszen nyilvánvalóan meghibásodott. Nem cserélik ki, majd csütörtökön a szerelő. Van náluk mediacard, de azt csak új eszközként adhatják ki, hibás régit nem cserélhetnek, arra van a szerelő. Aki csak csütörtökön tud hozzám kijönni...
Átmentem a Westendbe, hátha ott máshogy állnak majd a kérdéshez, de nem. Mediacardot nem cserélnek, hiába volt olyan kedves az ügyfél (én), hogy vette a fáradságot, és saját maga bevitte a hibásat az ügyfélszolgálatra, akkor sem. Meg kell várni a szerelőt. Aki a bejelentéshez képest több mint 72 óra elteltével fogja csak elhárítani a hibát (azaz kicserélni egy mediacardot, ami helyett az ügyfélszolgálaton is simán adhattak volna egy másikat), ezért igényt tarthatok majd kötbérre. Mondtam, nem a kötbér a lényeg, én nézném inkább a tévét a kártyával, amit itt most nem akarnak nekem kicserélni. Egy rohadt, féltenyérnyi eszközt. Ehelyett várhatom három nap múlva, négy órán át a szerelőt, aki szintén biztosan nagyon örül neki, hogy egy ilyen pitiáner "hibaelhárítás" miatt kell kimennie egy címre...

Az a vicces, hogy bezzeg amikor arról van szó, hogy a szolgáltatásaikat milyen áron adják az egyes ügyfeleknek, akkor közel sem ragaszkodnak ennyire következetesen a saját szabályaikhoz...

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#61097) blakey válasza kezo0 (#61096) üzenetére


blakey
titán

Ez mindig is így volt, ezt úgy oldottam meg, hogy kértem egy új kártyát, majd a másikat 2 hét múlva leadtam. :)

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#61098) kezo0 válasza blakey (#61097) üzenetére


kezo0
addikt

Már három eszköz van nálam (két box, egy kártya), így nem kérhetek újat, csak ha lemondok egy meglévőt.

Ja, és egy box távirányítóját pl. akármikor kicserélik, ott helyben, azonnal. Meg sem vizsgálják, hogy tényleg hibás-e. Nekem már többször kicserélték így. Honnan tudhattam volna, hogy egy mediacardra más szabályok vonatkoznak...? (Költői kérdés.)

[ Szerkesztve ]

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#61099) arpi6k válasza arpi6k (#61081) üzenetére


arpi6k
addikt

Helyzetjelentés: Felhívtam az ügyfél szolgálatot. A telefonos hölgyike azt mondta hogy nagyon gyenge a jel erőssége, ezért ki kell küldenie egy technikus kollégát. Csütörtök délelőtt érkezik....

Intel & ATI

(#61100) hardverlog


hardverlog
aktív tag

Sziasztok!

Budapest, 13. kerületben UPC Digital Gold kábel tv csomagom van Medicarddal.

Meglepve tapasztaltam most felmenve a UPC honlapjára, hogy már az alábbi adók is elérhetőek HD-ban :Y :

- RTL II
- Cool TV
- Film +
- Mozi +
- Spieler TV

Mióta vannak ezek is a fenti csomagban HD-ban? Vagy ezek nincsenek benne? Feltételezem, azért nem olyan rég, max. pár hónap, nem?
Köszönöm! :R

Üdv.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.