Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#20171) Zitronensaft


Zitronensaft
aktív tag

Egyet kéne belátni;minél alacsonyabb szinvonalú szolgáltatást nyújt valaki,annál kevesebb a hibabejelentés...Az a 3-5 mb ,amit szolgáltatott pl. a Rubicom,az elment fali aljzatba dugott műanyagkodus módszerrel is...(mai napig találok ilyet,több mint 2 év telt el. Ez kb olyan megoldás,mintha az autóknak kocka kereke lenne) Ki méregette? Valami lassú szar mindig volt,5mb vagy 2,5? Kinek tűnt fel hogy lassú?
Mostmeg méregetik nekem a 240-es netet 10 éves laptopokkal,amin 2-3 virusírtó fut egyszerre meg minden létező program megy a háttérben...gigabites hálókártyáról meg ne is beszéljünk.
Amúgy meg hogy kinek mi a tapasztalata a szolgáltatókról ,az teljesen alkalomszerű.
Engem pl. a rubicom anno megszivatott,mert bekötéskor a megbeszélt napon az utolsó pillanatban hívott a manus ,hogy nem jön mert Fóton valami üzemzavar van,és azt nekik kell kijavítani...én meg buktam kb 10rugót mert aznap délután kikértem magam a melóból,tökfölöslegesen.Másnap bukták is a jattot...Úgyhogy annak a családias légkörnek is megvannak a hátrányai,ami a kis szolgáltatóknál uralkodik/uralkodott.Most is meg vannak döbbenve az előfizetők,hogy nem lehet engem csak úgy az utcán leinteni,meg megszólítani,mint a family frostost,hogy ki legyen javítva valami hiba.. Jaj pedig anná a rubicomná csak felhívtuk a srácot azt' má jött is...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.