Hirdetés

2019. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2018-09-21 18:14:03

LOGOUT.hu

UPC Magyarország Kft. (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#19501) kabelmania27 válasza szelidorzo (#19500) üzenetére


kabelmania27
(Topikgazda)

Megnézem maps.google.com-on csak telefonvezetéket lehet látni, sajnos vannak ilyen részek más kertvárosi részeken is.

[ Szerkesztve ]

(#19502) MR!! válasza mlinus (#19471) üzenetére


MR!!
(fanatikus tag)

Van alternatíva: Digi

Akciós ajánlat új ügyfeleknek: digi tv csomag+digi 50 + teló havi 3.990 Ft :C

8.500 ért digi + (92 adás) + digi 1000 Mbit + teló VS UPC 53csatorna + 60 net + teló

(#19472) kabelmania27: megpróbálom , helyi ügyfélszolgálaton bent voltam, ott azt mondták ők megkerestek decemberben és valamikor januárban... Biztos vezetékesen napközben amikor szinte senki nincs otthon és nem emailben vagy megadott mobilon.

(#19474) tomp: írtam nekik fb-re priviben és leráztak

Egy korábbankiküldött számlán tájékoztattak, hogy az internet szolgáltatásukat továbbra is határozatlan időre a listaár (14 224 Ft) helyett 3799 Ft-ért tudják biztosítani. "Az aktuális havi számlájukon a díj e miatt emelkedett meg. "

Ezt a magyarázatot kaptam arra vonatkozón, miért emelkedett meg az internet ára.

És eddig azért nem kerestek, mert jelenlegi 8477 Ft-os havidíjat fizetnek határozatlan idejű szerződéssel, ehhez képest ugyan ez a csomag a 12 és 24 hónapos határozott idejű szerződéssel 8899 Ft és 7999 Ft lenne. Jelenleg így Önök kedvezőbb díjat fizetnek az aktuális előfizetés díjjaknál.

Köszi !

Na most hívom a telefonos ügyfélszolgáltaukat...

miszter

(#19503) Jim74 válasza Intruder2k5 (#19499) üzenetére


Jim74
(PH! nagyúr)

Mikortól lehet kötbért kérni? ;]

Tudom, hogy igaza van Szildorzonak, valóban így működik és előbb utóbb ez fog bekövetkezni az energiaszolgáltatóknál is (ki tudja, lehet, hogy tényleg az áramkimaradás az oka a jelenlegi leállásnak is... :U).
Majd remélem rájön a sok birka, amikor nem fogja tudni nézni a kedvenc szappanoperáját, vagy valóságshowját, vagy nem fog tudni farmerámázni (vagy t*k*mtudja milyen baromságot játszani a neten) , mert nem lesz szolgáltató, aki itt marad az országban, hogy miért tartunk ott, ahol...
Óbudán pl. volt Rubicom, TvNetwork, majd Digi. Egyikkel sem volt ennyi probléma az évek alatt. Itt is csak az idén szaporodtak meg a gondok a UPC-vel...

(#19504) kabelmania27 válasza MR!! (#19502) üzenetére


kabelmania27
(Topikgazda)

Két év után már nem jár az okos csomag, volt aki 8800körül fizetett, nem engedték neki az okost, ezért visszament UPC-hez 7500ért.
Mond hogy Digire szeretnél váltani akkor biztos kapsz ügyfélmegtartót.

[ Szerkesztve ]

(#19505) MR!! válasza kabelmania27 (#19475) üzenetére


MR!!
(fanatikus tag)

Hahhhhhhaaa:

szolgáltatás lemondása meüpont...... felhívjuk figyelmét, hogy ebben a menüpontban az ügyintézők hétköznap 7-21 ig fogadják.... :U

miszter

(#19506) kabelmania27 válasza MR!! (#19505) üzenetére


kabelmania27
(Topikgazda)

Akkor próbáld meg hétfőn, hétközben dolgoznak ügyfélmegtartással foglalkozó ügyintézők.
Azt tudom hogy ismerősnél drágán volt 60/6 van lépcsőházba Digi visszamentünk 50/5be .

[ Szerkesztve ]

(#19507) Jim74 válasza MR!! (#19505) üzenetére


Jim74
(PH! nagyúr)

Ebbe én is beleszaladtam, úgyhogy most következik a levélírás....

(#19508) -=RelakS=- válasza Jim74 (#19503) üzenetére


-=RelakS=-
(PH! addikt)

Szerinted mi lesz a reakció? Nem a politikára, hanem a pénzéhes multira fogják ráfogni.

A felhasználói felület olyan, mint egy vicc. Ha el kell magyarázni, akkor rossz!

(#19509) Jim74 válasza -=RelakS=- (#19508) üzenetére


Jim74
(PH! nagyúr)

Ne is menjünk bele, mert csak még jobban felhúzom magam és a végén kapok egy nagy adag bant....

(#19510) tomp válasza szelidorzo (#19497) üzenetére


tomp
(PH! nagyúr)

De a spórolás pénz vesztést okoz!
Vagy elmennek az ügyfelek(mint ahogyan jelenleg is történik) vagy aki nem az panaszt tesz, kötbért kér ha a spórolás miatt kiesnek a 72órából vagy/és kiesnek az évi rendelkezésre állásból.
Szóval a spórolás nem jelent megtakarítást! Épp fordítva! Ha nem spórolnak és fejlesztenek akkor van új ügyfél. Ha van új ügyfél, van új pénzforrás.

(#19511) kabelmania27 válasza tomp (#19510) üzenetére


kabelmania27
(Topikgazda)

Nekik ez most nagyon rosszul jött, főleg azért mert Digi is jelen van és azért is mert nem az első kimaradás, előbb utóbb elfog fogyni az előfizetők türelme és aki átmegy okosba Digiez 1-2évig 100% hogy nem jön vissza, utána pedig max töredéke kivétel ha megint kiveszik a Dicsovery-t.

[ Szerkesztve ]

(#19512) tomp válasza kabelmania27 (#19511) üzenetére


tomp
(PH! nagyúr)

Kíváncsi vagyok mikor ébrednek fel, hogy na most már valóban kellene csinálnunk valamit amitől itt maradnak az ügyfelek. Remélem jókora nyereséget veszítenek...

(#19513) Jim74 válasza tomp (#19512) üzenetére


Jim74
(PH! nagyúr)

Szerintem én most adtam fel. Eddig tényleg kitartottam mellettük, de most már úgy vagyok, hogy jöjjön az optika. Valahogy csak behozzák a nappaliba a kábelt az utcáról. Szerintem máshol is megoldják... Szeptemberig még itt vagyok, aztán költözöm a másik topikba morogni :DDD

Én megértem, hogy költségcsökkentés, meg különadók stb. Viszont nem vagyok a saját magam és a pénztárcám ellensége sem... A barátaim így is lehülyéznek, hogy eddig miért nem váltottam. Bevallom őszintén, hogyha nincs egy szolgáltatóval gondom, akkor nem feltétlenül váltok az olcsóbbra. De most eljött az a pont, hogy nem érzem, hogy kapok valami pluszt a pénzemért a UPC-nél...

[ Szerkesztve ]

(#19514) kabelmania27 válasza Jim74 (#19513) üzenetére


kabelmania27
(Topikgazda)

Ahogy gondolod, de arra számíts hogy Diginél is lehet hasonló hétvégi kimaradás és hgw probléma esetén nem biztos hogy másnap kifog menni a technikus.

[ Szerkesztve ]

(#19515) tomp


tomp
(PH! nagyúr)

Most érdemes megnézni a fb oldalukat, mennyi elégedett ügyfél van! :C

(#19516) kabelmania27 válasza tomp (#19515) üzenetére


kabelmania27
(Topikgazda)

Érthető a felháborodás, de ami elromolhat az sajnos el is romlik, korábban volt Telekomnál és Diginél is hasonló leállás.

(#19517) tomp válasza kabelmania27 (#19516) üzenetére


tomp
(PH! nagyúr)

De érdekes, hogy júniustól kezdve majdnem minden héten van műszaki ok.
Az áramszolgáltatói szöveg is nevetséges. Nem ismerik a szünetmentes tápot? Tanulhatnának a mobilszolgáltatóktól! Ott minden állomáson van tartalék akksi. Ha az lemerülne akkor kimegy az aggregátor kocsi és arról tartják életben a cellát. Nem kapcsolják le, hogy bocsi nincs áram így jártatok.

(#19518) kabelmania27 válasza tomp (#19517) üzenetére


kabelmania27
(Topikgazda)

HFC hálózatnál nehezebb megoldani, mert több tápfeladó van, és ha a tápfeladó nem kap áramot akkor a házakba sincs.

(#19519) zoli62


zoli62
(PH! addikt)

Azért most a UPC két oldalról is pofont kapott. Egyrész a Digitől a gigabit bevezetése miatt, mésrészt az AH-tól a Digisporttal való megállapodás okán.

(#19520) kabelmania27 válasza zoli62 (#19519) üzenetére


kabelmania27
(Topikgazda)

Akit nem érdekel a Digisport azoknál nem számít a mindigtv-s dolog, túl fogja élni vesz újabb területeket.
UPC-nek területe egy részén van Digi. Addig lesz ennek jelentősége, amíg Digi holland többségi tulajdonos nem dönt az eladásról.

[ Szerkesztve ]

(#19521) tomp válasza kabelmania27 (#19518) üzenetére


tomp
(PH! nagyúr)

Mobilnál a házak fő betápjáról kapja az áramot az állomás. A pincében van egy külső tápcsatlakozó. Pincéből megy fel akár a 10 emeletes tetejére a tápkábel.
Na de a upc-nek miért lenne nehezebb? Szerintem csak szimplán mivel helyhez kötött a szolgáltatásuk, így lehet a szünetmentesen spórolni...

zoli62
Nem csak a Digisport indul a MinDig-nél. UPC-nél csak kimaradások vannak. Bővítés nincs. Mondhatni a upc most leépít.

[ Szerkesztve ]

(#19522) kabelmania27 válasza tomp (#19521) üzenetére


kabelmania27
(Topikgazda)

Más szolgálató hfc hálózata is így van kiépítve.

(#19523) zoli62 válasza kabelmania27 (#19520) üzenetére


zoli62
(PH! addikt)

Egyelőre az Invitel eladása közelebbi téma.

(#19524) kabelmania27 válasza zoli62 (#19523) üzenetére


kabelmania27
(Topikgazda)

Igen, ha bevezetik a docis 3.1-et akkor tudnak gyorsabb netcsomagokat adni.

(#19525) zoli62 válasza tomp (#19521) üzenetére


zoli62
(PH! addikt)

Nekem viszont van egy tippem arra, hogy októbertől UPC-nél is lesz DS. Az a megérzésem is bejött, hogy AH ráharap.

[ Szerkesztve ]

(#19526) kabelmania27 válasza zoli62 (#19525) üzenetére


kabelmania27
(Topikgazda)

Diginek nem éri meg, ha lenne Digisport a UPC-nél.

[ Szerkesztve ]

(#19527) zoli62 válasza kabelmania27 (#19524) üzenetére


zoli62
(PH! addikt)

Egyelőre ez még odébb van, mint ahogy a pay per use tv is.

(#19528) zoli62 válasza kabelmania27 (#19526) üzenetére


zoli62
(PH! addikt)

Fordítva: UPC-nek nem éri meg alapcsomagba beletenni.

[ Szerkesztve ]

(#19529) tomp válasza kabelmania27 (#19522) üzenetére


tomp
(PH! nagyúr)

Csak valahogy a többi szolgáltatónál nem látni, hogy 2hónapja hetente leáll valahol több órára a komplett szolgáltatás. Valamiért mindig pont a upc hálózatát érinti az áramszolgáltatói karbantartás. A upc karbantartását máshogyan kell érteni! Kimennek, megállnak majd karba tett kézzel néznek egymásra. Karbantartás!

(#19530) kabelmania27 válasza tomp (#19529) üzenetére


kabelmania27
(Topikgazda)

pl Invitel analóg ktv több hónapja egyes adóknál szakadozik a hang és nemjó a txt, film+ hangja egy éve sípol, csak a műholdvevőt kellene újraindítani, volt olyan hogy 2hétig nem ment adott csatorna pl doq, volt hogy hétvégén nem volt viasat3, több ismerősöm UPC-nél van nagyon ritkán van hiba, sajnos vannak olyan területek ahol az elmúlt időben gyakran elmegy a szolgáltatás, más szolgáltatónál is volt pl emlékszem Diginél is volt ilyen kerületes leállás, Telekomnál is volt hasonló probléma.

[ Szerkesztve ]

(#19531) kabelmania27 válasza tomp (#19529) üzenetére


kabelmania27
(Topikgazda)

Lejárt az idő. Nincs dtv és 10/2 vagy 15/3 max, igaz nekem 6/1 is megteszi.

(#19532) szelidorzo


szelidorzo
(fanatikus tag)

Érdekes! 7 óra kellett annak kiderítésére, hogy nem az orosz szakadárok lőtték ki Paksot és ennek következtében áramszünet miatt nincs szolgáltatás hanem az üvegszál szakadt el. Akkor arra kérnék választ, hogy eddig miért azt mondták hogy az áramszünet elhárításán dolgoznak a szolgáltatóval? Akkor hazudtak vagy most hszudnsk vagy mindig mint a csuti törpe? Szóval mi a hiba és mikorra képesek megcsinálni? Vagy fingjuk sincs róla? Jár még erre UPC_ online vagy már költséghatékonyság miatt megszűnt létezni?

kérdezni nem szégyen, nem tanulni inkább www.nokia6230.uw.hu

(#19533) Intruder2k5 válasza szelidorzo (#19532) üzenetére


Intruder2k5
(MODERÁTOR)


upc on-line

utolsó feltűnés
2014-06-23 07:10

Szakmai kérdésekkel privátban ne keress, annak a fórumon a helye! Köszönöm!

(#19534) tomp válasza szelidorzo (#19532) üzenetére


tomp
(PH! nagyúr)

Mert a upc-nek könnyű azonnal másra hárítani! Még a végén az áramszolgáltató feljelenti, rossz hírnév keltése váddal. Még meg is tapsolnák az ügyfelek, hogy megérdemlik. :DDD

(#19535) Jim74 válasza tomp (#19534) üzenetére


Jim74
(PH! nagyúr)

Nem rossz, ötlet, hétfőn jelzem a főnökeimnek... ;]

(#19536) tomp válasza Jim74 (#19535) üzenetére


tomp
(PH! nagyúr)

De most komolyan! Leáll egy jó nagy terület és egyből a másik céget hibáztatják. Még meg sem nézték mitől állt le, de rögtön az áramszolgáltató. Aztán 7óra múlva a fb-on átírják a régi bejegyzést, hogy optika szakadás miatt áll a terület. Ez mi ha nem undorító?

Ha elmegy az áram a lakásban nem hívom rögtön az elműt, hogy mi a francot csinálnak hanem megnézem nem lett e lecsapva az automata.

(#19537) Mate válasza tomp (#19536) üzenetére


Mate
(MODERÁTOR)

Az nem lehet, hogy áramszolgáltató jelezte hiba van náluk, de közben kiderült, hogy kábelszakadás is van és az okozza a dolgot?

(#19538) mlinus


mlinus
(őstag)

nos igen, ahogy szokás mindenki okosabb mint az adott cég. legyen az upc, digi vagy akármi. :U

(#19539) Jim74 válasza tomp (#19536) üzenetére


Jim74
(PH! nagyúr)

Komolyan mondom hétfőn megkérdezem a kollégáimat, hogy volt-e Gödöllőn és környékén üzemzavar áramszolgáltatásban.
Elegem van ebből a tetves bagázsból... Remélem sok Forma 1 rajongót felbosszantottak és mind megy hétfőn szerződést bontani...
Lehet, hogy a DIGI sem lesz jobb, de legalább fele ennyibe kerül...

(#19540) tomp válasza Mate (#19537) üzenetére


tomp
(PH! nagyúr)

Igen elmű hiba miatt több városban leáll az egész hálózat. Csak a upc-nél....
Ha egy ilyen nagy területet érintene a hiba, akkor mivel a upc követelheti a kártérítést az elműtől, ők beállítanának aggregátort. Tapasztalat!!! Sokkal kisebb cégnél bekövetkezett elmű hibánál ott pöfögött az óriási Kamaz aggregátor!

(#19541) Jim74 válasza tomp (#19540) üzenetére


Jim74
(PH! nagyúr)

+1
Áramszolgáltatókat egyébként is szorosabban szabályozza a törvény, így ők jobban odafigyelnek...

(#19542) wmati válasza Mate (#19537) üzenetére


wmati
(PH! kedvence)

Én azt is el tudom képzelni hogy Upc meg nézte aha nem érem el azt a részt ilyen áram szünet közbe jön akk csörgessük meg az elektromos műveket.

(#19540) tomp T meg csináltatta ezt poros kis falvakban pár ezer emberét.

(#19543) Mate


Mate
(MODERÁTOR)

Megnéztem facebookon a hsz-eket. Mintha apokalipszis lenne, közben pár helyen pár óráig nincs tv. Hát igen, erre szokták azt mondani, hogy irigylem a problémájukat/tokat.

(#19544) Jim74 válasza Mate (#19543) üzenetére


Jim74
(PH! nagyúr)

Nem azzal van a gond, hogy nincs szolgáltatás, hanem azzal, hogy hülyének nézik az embert...
Miért nem lehet azt mondani a telefonba, hogy nem tudjuk mi a hiba és azt sem, hogy mikorra tudjuk elhárítani...
Próbálnád nem határidőre befizetni a számlát, mindjárt jönne a felszólítás...

Telefonos ügyfélszolgálatról ne is beszéljünk... Hosszú percekig hallgathatom a zenét saját költségen...

[ Szerkesztve ]

(#19545) Mate válasza Jim74 (#19544) üzenetére


Mate
(MODERÁTOR)

Mi a fenéért olyan hihetetlen, hogy az ügyfélszolgálatosok úgy tudták, hogy áramszolgáltató hiba?

Nyilván, ha tudták volna, hogy kábelszakadás akkor azt írják ki. Ahogy korábban mindig ki is írták.

up.: Nem kell feleslegesen telefonálni és máris megoldva a dolog :D Elmúlt 6 évben egyszer se hívtam őket telefonon, max. ők engem.

[ Szerkesztve ]

(#19546) Jim74 válasza Mate (#19545) üzenetére


Jim74
(PH! nagyúr)

Akkor örüljél, hogy nincs velük problémád és Nálad mindig minden tökéletesen működik...

Ha meg megszűnik minden szolgáltatás egyik pillanattól a másikra és a saját rendszeremet végig ellenőrizve nem találtam hibát, akkor úgy érzem, hogy nem feleslegesen hívom fel őket...

[ Szerkesztve ]

(#19547) Mate válasza Jim74 (#19546) üzenetére


Mate
(MODERÁTOR)

Nem mondtam, hogy mindig tökéletes. Volt gond, áramszolgáltató, kábelszakadás stb. miatt. Megvártam, míg megcsinálják. Azért kibírok pár órát net vagy TV nélkül :D

[ Szerkesztve ]

(#19548) Jim74 válasza Mate (#19547) üzenetére


Jim74
(PH! nagyúr)

Képzeld én is kibírok... De azért a nemtetszésemet had tegyen már szóvá...

(#19549) tomp


tomp
(PH! nagyúr)

UPC oldalán: "A legtöbb HD-csatornát még mindig tőlünk kapja!"
Ha jól számoltam 22 HD-t adnak. Nos! Otthon ahol szintén van upc de jelen van egy helyi kábeles is ami elég erős, ők 31HD-t adnak. 9-el többet!!!
Ebben is le van maradva a júpíszí...

(#19550) szelidorzo válasza tomp (#19549) üzenetére


szelidorzo
(fanatikus tag)

Oldalt mentsd le, jelentsd fel őket. Kapnak szép bírságot fogyasztók megtévesztése miatt. (vagy kérdezd meg őket, hogy ha elfelejted a dolgot, milyen csomagajánlattal tudnának kedveskedni Neked. :C

kérdezni nem szégyen, nem tanulni inkább www.nokia6230.uw.hu

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.