Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#109902) hhgygy


hhgygy
senior tag

Igen, UTP kábel bekötve.

Dell Latitude 5590 i7 8650u 16GB 512 GB NVMe SSD; POCO F3

(#109903) cocka válasza szab.tam (#109899) üzenetére


cocka
veterán

Milyen többit? Adnak másik Pace HD-t is, ha a jelenlegi beszarik? :DD

Amúgy a bélyegkép még néha youtube-on sem alapvetés néha belenéznék csak úgy, hogy ráviszem az egeret a csíkra és nem mutat bélyegképeket. LOL Egyik videónál igen, másiknál nem.

(#109904) kezo0 válasza cof (#109895) üzenetére


kezo0
addikt

Nem úgy két tuneres. Valódi 2 db DVB-C tuner van benne. És igen, 2 db mediacard a két slotban. Panasonic TX-55EZ950.
(Azt hiszem, a DVB-S-ből is dupla, de ebben nem vagyok így fejből biztos, mert azt a részét sosem használtam.)

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#109905) czanga


czanga
őstag

22. Kerületben lehet valami gond? Úgy 22:00-tól kezdve a Comnect Box magától újraindulgat, és némyel tv csatorna adása is szét-szét esik.

(#109906) Csabi1984 válasza czanga (#109905) üzenetére


Csabi1984
addikt

Nem tudom itt nálunk anyumnál a VodafoneTV "felvétele" lejátszása közben időtúllépési hiba.
Azt hittem a NAS fogja le a hálózatot, de ilyen nem fordult még elő azért gondolom itt hálózati probléma volt.

(#109907) Menotti válasza szab.tam (#109899) üzenetére


Menotti
aktív tag

Ki lessz vezetve, csak av-re kaon box lessz...

(#109908) vargalex válasza kezo0 (#109891) üzenetére


vargalex
félisten

Azonos mux-on lévő kódolt csatornák rögzítése esetén is kell a 2 mediacard? Akkor nem elég 1?

Alex

(#109909) vargalex válasza cof (#109898) üzenetére


vargalex
félisten

Soha nem próbáltam, de nem a kódolt stream rögzítése történik azért, hogy a visszanézése is csak a mediacard birtokában történhessen meg?
Én soha nem rögzítettem még semmit, de még fogom nézni.

[ Szerkesztve ]

Alex

(#109910) mad823 válasza vargalex (#109909) üzenetére


mad823
őstag

De, azonos mux esetén 1 kártya is elég. A visszanézés nem a mediacard-hoz, hanem a konkrét készülékhez kötött (TV esetén is), ezt a gyártó "oldja meg".

(#109911) kezo0 válasza vargalex (#109908) üzenetére


kezo0
addikt

Ezzel így még sosem játszottam, de majd kipróbálom. Mindenesetre a gyakorlatban elég ritka, hogy pont két olyan csatorna műsorát akarja az ember rögzíteni, amelyek azonos frekin vannak.

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#109912) vargalex válasza kezo0 (#109911) üzenetére


vargalex
félisten

Én most gyorsan egy 32LB5700-al próbáltam ki. Az nem foglalkozik vele, hogy azonos mux-ról szeretnék-e felvenni, vagy nem. Egyszerűen figyelmeztetett, hogy átfedés van a két rögzítés között, törlöm-e a régit, vagy az újat nem állítom be...

Alex

(#109913) MadMancs válasza vargalex (#109912) üzenetére


MadMancs
veterán

Philips 49PUS7305 (Android) ugyanez.
Visszanézéshez egyébként nem kell MediaCard, de más eszközön nem játszható le.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#109914) mad823 válasza vargalex (#109912) üzenetére


mad823
őstag

Illetve pontosítanék, szerintem felvenni egyszerre csak egyről tudsz, viszont közben azonos mux-on lévő másik csatornát tudsz nézni.

(#109915) MadMancs válasza mad823 (#109914) üzenetére


MadMancs
veterán

Nálam az se nyert.
Ha csak szimplán csatornát akarok váltani akkor közli először allitsam le a felvételt, EPG ből pedig akármelyikre nyomok, arra a csatornára vált amelyiken a felvétel megy.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#109916) cof válasza MadMancs (#109915) üzenetére


cof
veterán

Ha ezek nem kódolt csatornák, amihez elviekben kellene 2 kártya, akkor ilyen buták a TV-k. Mert 1 MUX-ról az összes csatorna rögzíthető egyidőben.

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#109917) Bird


Bird
addikt

Segítsetek pls. :R

TV Premium előfizetésem van, mellé van egy médiabox és 2 db CI+ kártya. A CI+ kártyával a régebbi LG TV-m (2012-es) megtalálja a csatornákat, de az alapcsomagon kívül minden csatorna kódolt és ref 203 hibával az ügyfélszolgálatra irányít. Frissítettem a TV-m, alapállapotba helyeztem, de az sem segített.
Az ügyfélszolgálat szerint, hibabejelntést követően minden rendben. Mi lehet akkor a probléma? Régi a tévém és nem működik együtt a kártyával? A leírása szerint CI+ szabványos kártyákat fogad....Próbáltam automata és kézi csatorna kereséssel is, megadom a lokalizációt és mindent amit kell. Illetve automatikus keresésnél a QAM és MS értéket nem tudom változtatni.

Köszi, ha segítetek merre is induljak el!

[ Szerkesztve ]

.:A konzolozás körülbelül olyan, mint a Canon / Nikon: amelyiket előbb veszed a kezedbe, azt szokod meg.:.

(#109918) MadMancs válasza cof (#109916) üzenetére


MadMancs
veterán

Igen az valószínű hogy TV a ludas.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#109919) vargalex válasza cof (#109916) üzenetére


vargalex
félisten

Most megnéztem M1 HD / M2 HD esetében, ott sem engedi a párhuzamos felvételt. Szóval, sajnos ilyen buták a TV-k. Persze be kellett volna állítani a programozónak még 1-2 feltételt...

[ Szerkesztve ]

Alex

(#109920) da. válasza kezo0 (#109831) üzenetére


da.
tag

hát kár. :( sztem valid igénynek tűnik TV-n nézni TV adást. :)
nálunk pl anyóséknál csak net van, TV adás nincs. és még egy ismerősnél uez a helyzet, így nagyon jó lenne ez a megoldás.

(#109921) kabelmania27 válasza Bird (#109917) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

CI+ modulfogadóval ki kellene kódolnia az adásokat, ügyfélszolgálattól kérj kártyafrissítést, próbáld meg a médiacardot másik tévében, ha ott jó akkor írj az LG topikba vagy vedd fel a kapcsolatot az lg szervizzel.

(#109922) da. válasza Avayasoft (#109843) üzenetére


da.
tag

hát ez szomorú. :(
nagyon hasznos lenne. és nem is hiszem, hogy nagy fejlesztési igénye lenne, hogy Android TV-n működjön (még ha a UX nem is lenne ideális).

(#109923) MadMancs válasza da. (#109920) üzenetére


MadMancs
veterán

Valószínűleg pont az ilyen miatt nincs. Nem üzlet ha Te accoddal nézi anyós a TV-t. Ha TV-t szeretne nézni fizessen elő -mondja voda-.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#109924) Bird válasza kabelmania27 (#109921) üzenetére


Bird
addikt

A vodafone ügyfélszolgálata a sz@r és a hígfos között van féluton.... :( Visszasírom a digit... Sajnos ahova költöztem ott nincs más....
Webes megkeresésre 0 érdemi intézkedés és válasz jellemzi őket. Telefonon meg "túlterheltek" napok óta.

[ Szerkesztve ]

.:A konzolozás körülbelül olyan, mint a Canon / Nikon: amelyiket előbb veszed a kezedbe, azt szokod meg.:.

(#109925) MadMancs válasza Bird (#109924) üzenetére


MadMancs
veterán

Ügyfélszolgálattal légy türelmes. 1270 24/7 azt mondja hogy túlterhelt.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#109926) Statikus válasza MadMancs (#109923) üzenetére


Statikus
senior tag

Aki pedig online szeretne tévén tévét nézni, az előfizethet My TV Telenorra, Apple TV-n is működik, Samsung TV-n is elérhető az app.

(#109927) NoOne1976 válasza Statikus (#109926) üzenetére


NoOne1976
őstag

Vagy Direct One-ra. Nekik is külön tv-s appjuk van.

(#109928) Piftuka válasza Piftuka (#101302) üzenetére


Piftuka
veterán

Sziasztok!

Egy újabb fejlemény...

"Természetesen" az elmúlt hetek (ill. pár hónap) hidegfronti betörései, szélviharai, esőzései felerősítették a már jól ismert, sokat emlegetett "pixelesedési" problémát. Viszont az ezektől függetlenül is, időnként jellemző módon vissza-visszatér, jelen van.

De...

Közben volt egy "készülék forgatás" a házon belül pár hétre. És bizony az a tévé, ami más szobában már jó ideje nem pixelesedett, nálam ugyanúgy dobálta a szokásos hibákat.

Az én tévém pedig a másik szobában pixelesedés nélkül üzemelt.

A "CI+" kártyákat nem "forgattuk"; tehát ugyanazzal a kártyával (és kártya adapterrel) néztem a "kölcsön" tévét is, és természetesen az én tévém is a másik helyiségben, az ott használt kártyával futott ezúttal.

Elképzelhető, hogy valami/bármi módon a kártya (vagy a kártya is) okozza az én szobámban ezt a már lassan 3 éve húzódó, bosszantó jelenséget? :F
És ha az okozza, akkor egy kártya/kártyaadapter csere megoldaná a problémát?

"Aquila non captat muscas."

(#109929) MadMancs válasza Statikus (#109926) üzenetére


MadMancs
veterán

Most hogy mondod, kipróbáltam.
My TV app Android TV re nem elérhető, de a My TV Otthon meg pont csak arra érhető el. Hibátlanul működik. :DD

[ Szerkesztve ]

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#109930) kabelmania27 válasza Piftuka (#109928) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Megpróbálhatod, hogy a két tévénél megcseréled a Médiacardot, ha csere után is ugyanaz a hibajelenség nem a kártya okozza a problémát, lehet az a tévé érzékenyebb a jelre.
A korábbi hsz-ban linkelt rajzon melyik tévén van probléma?

[ Szerkesztve ]

(#109931) cof válasza Piftuka (#109928) üzenetére


cof
veterán

Ha kártya lenne, akkor az mindenhol jelentkezne. Inkább a koaxhálózat lesz ott a baj, adott szakasz, toldó, csatlakozó stb...

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#109932) blakey válasza Piftuka (#109928) üzenetére


blakey
titán

Valahol zajbetörés lehet, nálam is volt hasonló jelenség, minden kábelezés frankó volt, de a TV gyenge jelet észlelt és folyamatosan pixelesedett, kockásodott. Másik TV-t vittem oda, azzal jó volt, harmadikkal is, vissza az előző és megint kockásodott. Az lett a vége, hogy végleg megváltam a TV-től (Sony), a tunerje nagyon könnyen "összeszedte a szemetet", valószínűleg a rossz árnyékolás és/vagy tuner érzékenység eredménye volt.

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#109933) vargalex válasza kabelmania27 (#109930) üzenetére


vargalex
félisten

+ #109932 blakey:

De a kollégának éppen TV független, viszont helyszín függő a problémája. Ha a TV lenne érzékenyebb a jelre, akkor a másik TV nem kockásodot volna az ő helyszínén. Inkább egyszerűen az van, hogy azon a vételi ponton gyenge már a jel (legalábbis mindkét TV-je számára, azaz hasonló az érzékenységük).

[ Szerkesztve ]

Alex

(#109934) kabelmania27 válasza Bird (#109924) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Vannak időszakok amikor túlterhelt a telefonos ügyfélszolgálat, de azért felszokták venni. LG tévével elég jól szokott működni a médiacard, ha CI+ modulfogadó van bekapcsoláskor kiírja, hogy autentikáció utána már nézhetőek a csatornák.

[ Szerkesztve ]

(#109935) blakey válasza vargalex (#109933) üzenetére


blakey
titán

Nem egészen, időszaktól, napszaktól is függ és ugye a TV-től is, az egyik 25%-os jelerősséget ír, a másik 68%-osat, ugyanazon a helyen, ugyanabban az időszakban. Sok összetevője van a TV-zésnek, nem egyszerű megy/nem megy dolog. Ha márkán belül cserélgetsz, ráadásul 1 évjáraton belül akkor nagyjából ugyanaz az eredmény. Én különböző márkákat és évjáratokat teszteltem, próbálgattam, tízezreket költöttem eszközökre, hogy megtaláljam a hibát. A UPC ennyit nem szenvedett volna a kereséssel és a hibát sem fejtették volna meg. Én megfejtettem, DVB-C-n az adott TV tunerje botrányosan érzékeny volt és könnyen eldobta a jelet egy kis külső "szennyezéstől", DVB-T-n rendben volt.

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#109936) vargalex válasza blakey (#109935) üzenetére


vargalex
félisten

Persze, azt nem is vitattam, hogy más jelerősségeket fognak írni a TV-k és lehetnek időszak függő problémák is.
De most a kolléga esetéről beszélek: az ő TV-je évek óta kockásodik/pixelesedik a helyén. Megcserélve egy másik TV-vel (nem egy rövid időre, hanem pár hétre), nem az ő TV-je, hanem a másik TV kockásodik/pixelesedik az ő vételi helyén. A saját TV-je pedig a másik vételi helyen tökéletes ugyan ezen időszakban. Visszacserélés után visszaáll az eredeti állapot. Azaz a vételi helytől függ esetében a kockásodás/pixelesedés, nem a TV tunerjétől (legalábbis a 2 TV tekintetében, mert elképzelhető, hogy van olyan TV, ami az ő vételi helyén is tökéletes képet adna, mert gyengébb jellel is megelégszik, ahogy olyan is, ami a másik vételi helyen is kockásodna).

#109937 Csabi1984: pont ezt írom én is... Azaz az adott vételi helyen gyenge a jel. Lehet kábelhiba, vagy olyan koax elosztón van, aminek az adott ágon nagyobb a csillapítása, stb.

[ Szerkesztve ]

Alex

(#109937) Csabi1984 válasza vargalex (#109936) üzenetére


Csabi1984
addikt

Szerintem simán lehet kábelhiba. Ha csak azon a helyen és mindkét Tv-nél akkor nem készülék hiba.

(#109938) Bird válasza kabelmania27 (#109934) üzenetére


Bird
addikt

Az autentikáció is megtörténik. A mediacard frissítésénél azt mondja, hogy a legfrissebb verzió van fent.
Tanácstalan vagyok. Hívom az ügyfélszolgálatot szerintem. Köszi az eddigieket!

.:A konzolozás körülbelül olyan, mint a Canon / Nikon: amelyiket előbb veszed a kezedbe, azt szokod meg.:.

(#109939) Piftuka válasza kabelmania27 (#109930) üzenetére


Piftuka
veterán

Köszönöm az info-t mindnyájatoknak! :R

A korábban linkelt rajz szerinti 3. számú készülékkel, pontosabban (immár) szobával van probléma.

Egyébként éppen a 2. számú tévével cseréltem fel pár hétre.

Az akkori állapothoz képest annyi különbség van, hogy a szobámban a legutóbbi kiszállása során a szervizes kicserélte a splitter és a tévé közötti coax kábelt is egy újra. Mivel talált egy törést a régiben.

A problémát a kábelcsere nem oldotta meg. (De örülök a ténynek, hogy legalább már egy új, hibátlan kábelt használ a tévém.)

Akkor ő is azt mondta, amit már a korábbi számtalan kiszállás során más "ős-Kábelkom/UPC szakik", hogy "ezen már javítani nem lehet. Amíg az utcában a régi Kábelkomos kábelhálózat van, ez jobb nem lesz."

(Egyébként ő is egyike volt a még a '80-as években a Kábelkom-nál kezdő, a mai napra 4 főre zsugorodott eredeti szervizes csapatnak.)

Én akkor - emiatt, muszájból - nagyjából el is engedtem ezt a kérdést.

A múltkori, tévé csere során szerzett tapasztalatok alapján csillat fel egy halvány reménysugár, hogy hátha "csak" a CI+ kártyám, vagy annak adaptere "kehes" bármely módon, és talán annak cseréje legalább részben megoldja a problémát.... (Avagy kevesebbszer kell a pixelesedő képet bámulnom.)

Ezek szerint mégsem?

Szerk.: Kiemelés Csabi1984 fórumtárs észrevételére reagálva.

[ Szerkesztve ]

"Aquila non captat muscas."

(#109940) betyarr


betyarr
veterán

sziasztok!

hamarosan költözünk ex-upc-vodás területre,jelenleg digis vagyok,de az sajna nincsen a leendő ingatlan környékén.a kérdésem az lenne hogy mivel járok jobban:
1. ha a jelenlegi tulajjal befáradunk egy voda kirendeltségbe és átíratjuk az ő nevén lévő szolgáltatást a mi nevünkre,vagy
2. a jelenlegi tulaj visszamondja az előfizetést és ha már beköltözünk megrendeljük a szolgáltatást?

ha az utóbbi,akkor személyesen érdemes bemenni egy kirendeltségbe,vagy inkább online igényeljem meg?melyik a jobb/olcsóbb/járhatóbb út?

előre is köszi a válaszokat! :R

[ Szerkesztve ]

(#109941) Piftuka


Piftuka
veterán

Csak miheztartás, ill. a probléma vizuális érzékeltetése végett néhány fotó a jelenségről:

"Aquila non captat muscas."

(#109942) kabelmania27 válasza betyarr (#109940) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Az átírással is jól jársz, mert ha már lejárt a hűség tudsz kérni ügyfélmegtartó csomagot, aminél olcsóbb havidíjat kell fizetni mint ami a honlapon kivan írva.

(#109943) vargalex válasza Piftuka (#109939) üzenetére


vargalex
félisten

Ahogy már a kolléga megírta, ha a kártya lenne a hibás, akkor a másik vételi helyen sem lett volna hibátlan a jel.
A rajz alapján egyébként gyanítható volt, hogy a 3-al jelölt TV-vel lesz gond, hiszen oda jut a leggyengébb jel (a modemmel együtt), hiszen 3 osztón is keresztülmegy. Az osztók milyenek egyébként?

Alex

(#109944) betyarr válasza kabelmania27 (#109942) üzenetére


betyarr
veterán

ennek van valami kacifántos menete (kell valamit trükközni),vagy kapásból fel fogják ajánlani az ügyfélmegtartó lehetőséget?

(#109945) *Mukeey*


*Mukeey*
addikt

Voda tv app nem megy androidos boxon (x96max). Valami megoldást tud rá valaki esetleg?

iPhone 12 Pro Max, Mi Pad 5

(#109946) gduck válasza hhgygy (#109900) üzenetére


gduck
addikt

Ilyen elő szokott fordulni, központi hiba.

(#109947) kabelmania27 válasza betyarr (#109944) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Amikor átírták utána felhívod a 1270-es számot, megnyomod a lemondást és elmondod, hogy lemondanád de ha ajánlana számodra elfogadható csomagot és havi díjat megfontolnád.

(#109948) kabelmania27 válasza czanga (#109905) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Milyenek a modemértékek?

(#109949) betyarr válasza kabelmania27 (#109947) üzenetére


betyarr
veterán

köszi szépen!
a 1270 csak voda hálózatról díjmentes,ugye?

(#109950) kabelmania27 válasza betyarr (#109949) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Belföldről elvileg díjmentes a 1270-es szám.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.