Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-27 18:53:21

LOGOUT.hu

Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)

Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#227) Ebit válasza T-online (#224) üzenetére


Ebit
addikt

A legutolsó publikált adatok szerint 730 ezer körül van, a T-online előfizetők száma.
Én sem azt gondolom, hogy csak miattuk lassul le, hanem már önmagában is lassú a rendszer,és nem tesz jót neki a fix sávszél biztositása, a központokhoz közeli területeken, mert mi marad a távolabblévőknek.

[I"]mér egy sebességet, megvizsgáljuk és kihozzuk belőle a maximumot, ha előfizetett 8Mbit-re és stabilan csak 4Mbit-et tudunk nyújtani, akkor méltányosságból válthat az ügyfél hűségidőn belül is, természetesen ez nem egy 5 perces folyamat, mert a kollégák megpróbálják megoldani, hogy mennyen annyival amennyire előfizetett, de ha megnézzük, ez több mint korrekt, mert a 8Mbit-es sávszélesség esetében a garantált minimum még fél Mbit sincs, azt pedig biztos, hogy hozza is a vonal."[/I]

Szép gondolat, gyakorlatban is igy múkődne, talán az űgyfélszolgálatot is elérhető lenne, kb 2-3 percen belül..

Érdeklődnék, miért az előfizetőnek kell ellenőrizni, hogy a szolgáltatás jól múkődik, a központból is azok az adatok mérhetőek, és adott esettben az ISP, miért nem tájékoztatja az ügyfeleket, hogy felesleges nagyobb csomagra előfizetni, mert "múszaki" okokból, még ideiglenesen sem tudják azt biztositani.
Szerintem ez lenne korrekt.

A szakadozó kapcsolatokról, még nem is beszéltem.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.