Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [PSti:] A fizetős víruskeresőknek leáldozott?
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Picco:] mi tortenik az ITCafeval?
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
kocsisg73
csendes tag
Sziasztok,
Egy kis segítséget kérnék tőletek.
A történet a következő:
Skoda Octavia, 2000 évjárat, 1,6 benzin, AEE motorkód.
A termosztátházam elrepedt, így vettem egy új házat, termosztáttal, jeladóval együtt.
Kicseréltük, és nagy meglepetésemre a víz nem hajlandó melegedni. Pontosabban álló helyzetben illetve városban oké, de ahogy rámegyek az M0-ra és nyomom neki 80-100-al, szemmel láthatóan megy le a vízhőfok óra. Gondoltam a termosztát rossz, egyfolytában nyitva van. Kicseréltem a régire (a repedtből kiszedtem a termosztát betétet), azzal nem volt melegedési probléma előtte. A tünet maradt, a víz nem melegszik. Gondoltam talán az új ház rossz, talán valami öntési hiba. Vettem másik házat, termosztáttal és új jeladóval. A hiba maradt. A rendszert leengedtem, feltöltöttem sima desztvízzel, többször is leengedtem, majd vissza a fagyálló, de semmi változás. Megint beszereztem egy új termosztátot, lecseréltem, de semmi változás.
Úgy gondolom nem az a megoldás, ha letakarom a hűtő elejét, hiszen kint még +25 fok van! Mi lesz, ha bejön a -10??? Megfagy a család?
Ismétlem magam, városban vagy sportosabb vezetésnél (értsd 3000-4000 fordulaton) jobb a helyzet.
A reggeli munkába menetkor, amikor bőven pólós idő van, gyakorlatilag fekvő vízhőfok órával megyek dolgozni... Miért? Mi lehet a baj?
Több mindenre gondoltam, hengerfej tömités, hengerfej, hűtő, légzsák (azaz a vízrendszerben megragadt buborék valahol), de ezen hibák mindegyikétől inkább túlmelegednie kellene, nem pont fordítva.
Eddig mégha télen is elindultam otthonról (Pestlőrinc), mentem 3 km-t, rámentem az M0-ra és bőven bemelegedett a víz. Most nem hogy 3, de 20 km alatt sem. Sőt, Budapest-Gárdony-Budapest vonalat (azaz 2x100km) gyakorlatilag 1/3 vízhőfok állással mentem végig. Ennek megfelelően a fogyasztásom is több lett.
A meleg levegőt néztem a fűtésnél, azaz ha a visszajelző szerint is hűl a vizem, a valóságban is langyosabb.
Azt észrevettem, hogy ahogy beindítom a hideg motort, a termosztátházról jövő vízcsövek 30 másodperc után már melegednek.
Mi lehet a baj? Mindent cseréltem már, nem is egyszer. Levegő a rendszerben?
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Eladó Tissot T-Sport Sideral S Powermatic 80 férfi karóra T145.407.97.057.00
- Újszerű APPLE MACBOOK AIR 13.3 2020 M1 8GB/256GB (MGN63MG/A) Model : A2337 Silver -MAGYAR -61 Ciklus
- HP ProBook 450 G1 laptop eladó
- M2 Macbook Air Retina 13.6" - Gyári állapot - 256 SSD - Silver - Doboz + Tartozékok - 30 nap Gari
- Nintendo Game Boy GB Classic játékok