Hirdetés
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Ingyen kellene, de tegnapra
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Építkezünk 6. rész (2024)
- Arctic MX-4 vs. Arctic MX-6. Melyik a jobb?
- Digitális Állampolgárság Program
- Asszociációs játék. :)
- A gyerekem "tartalmat gyárt". Mit tegyek?
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- 🖥️⛅
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz narancsnn #52282 üzenetére
Itt az a szokás, majd hozd vissza, ha kitakarítottad, majd meglátjuk mit javult. Ha nem jó, akkor megint elhajtanak, bár itt mérőpadon kezdik, ha valami nem OK nem fizetsz csak a diagért.
Lehet velem van a baj, de ez lenne a megfelelő eljárás. A custom soft lényege, hogy a motor minden paraméterét figyelembe véve írják meg, ha le van ragadva a geo, az semmi képet nem ad a turbónyomás felépüléséről a te esetedben, mert minden padlógázra kiakad a nyomásmérő 2550 mbar-on, abból nehéz bármit is következtetni a turbó állapotáról, a reguláció léptékéről.
Mi a garancia, hogy fogja tudja követni a Geo az új softot?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest