Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Lenovo Essential Wireless Combo
- [Re:] Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
#89874944
törölt tag
elmentem féket megvizsgáltatni, jól éreztem, hogy szarul rakták össze
szorul elöl mindkét oldalt, szép nyomot hagyott a tárcsában a betét, emellett még rohad is.. alig fél éve volt tárcsával együtt cserélve...
31,5% baloldalt az ingadozás, jobboldalt meg 23,5
felírtak még 2 lengőkart, meg 4 szilentet, de azt mondta egy lengőkar szettet kéne cserélni. 140et mondott szereléssel klokkerholm-ból.
Az ilyen noname lengőkar készletekről mi a véleményetek? 40e Vagy elég lenne csak a szilenteket kicserélni?