Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Divinity:] Google Pay használata Magyarországon
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Lalikiraly:] MSI notebook kijelző. A bolt szerint ez természetes.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
simonjoe
őstag
Az a baj, h nagyon sok trutyi felgyülemlik benne. A csere után fél évre a szívóoldali csappantyúsort is cserélni kellett. Miatta az EGR ismét leszerelésre került, el voltam hülve, h a prémium üzemanyag, a hosszú utak ellenére is vastagon állt benne a kormos massza. Azt mondta a szerelő, h ez sajnos ilyen. Felkészülve várom a cserét, mert akkor gyorsan vetten egy másik gyárit.
#204725K Norbi:
"Olyat kell venni ami gyártja a gyárit." Nem!!!
Gyárit kell venni, mert a többi sem az igazi. Ami majdnem olyan, az nem olyan. De, ezt (is) számtalanszor kiveséztük.
#204730Zwodkassy:
RNS-510
[link]
[ Szerkesztve ]
Joe