Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [bitpork:] 2024 phautós tali ?
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Mr Dini:] Hálózati problémából kiber-versenyfeladat!
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
K Norbi
addikt
Semmi, hibátlanok
Qru
MODERÁTOR
Olyan csuszasgatlos van nekem is, morzsolodik rendesen. A sima jobb sztem is.
#nincsbennetarcsi
rob210
nagyúr
Én gates, gyári, dayco vezérléssel dolgozom semmi mással, minden mást csak a tulaj felelősségére rakok be .
Renault power
Stylewars_kp
senior tag
És b5 afn-hez forgalmaznak még gyárit? Cikkszámát keressem ki és kauffer?
daniel2121
senior tag
Jaj nincs ezzel gond csak megjegyeztem.
(#205056) daniel2121 válasza grizlisandor (#205047) üzenetére
daniel2121
senior tag
Etka az szabadon hozzáférhető vagy más is kell?
atos19881101
senior tag
Mágus segíts!
Ma megkaptam a dzsin jelet… a sok város. Még nem tudom, hogy mikor akar regenerálni, nem szoktunk össze. VCDS-el el akartam indítani a regent, de valami safety reason miatt nem engedi. Mit csinálok rosszul? 21g van benne… álló helyzetben akartam indítani. A security access keyt beírtam. A motor meleg volt. Olaj 80 fok… mehetek egy kis karikát 3asban? Vagy?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
(#205060) imyourfriend válasza atos19881101 (#205058) üzenetére
imyourfriend
őstag
[link] minden igaz, bár érdekes a sztori ha már egyből ilyen jeleket mutat műszerfal, nem lehet hogy csak a szemed káprázik? [link] egy másik módja a regennek. Amúgy valahol 21 g felett kellene induljon, nem lehet hogy épp le lett állítva 21g környékén és úgy érzékelte nem tud regenerálni? Van ki azt javasolja pályán meg kell járatni és kidolgozza magát, bár van amikor csak a beavatkozásos regen segít.
troll81
addikt
Skoda Octavia kombi 1 1.9 pdtd 131 ps re keresek vezérlés készletet mi az ajánlott köszönöm a segítséget.
(#205062) atos19881101 válasza imyourfriend (#205060) üzenetére
atos19881101
senior tag
Az lehetséges, h pont leállítottam, mert beugrottam boltba és utána a lámpa fogadott… csak a gondom, hogy nem szólt hozzám a szekér, h hé ne állíts le. Még szoknunk kell egymást.
Ugyan így csináltam mint a videón, mégsem akarja elindítani. Erre ha valaki netán tudja a választ miért, az jó lenne. De úgy néz ki, hogy el kell vinnem egy hosszabb karikára.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Reggie0
félisten
Miert nem varod meg, mig magatol elindul?
rob210
nagyúr
Renault power
atos19881101
senior tag
Meleg volt a motor és nem volt kedvem már kocsikázni, így gondoltam az udvaron elpöfög… de ő nem így gondolta. iPhone-ra van valami app ami olyan mint a vag dpf? Jó lenne látni, hogy mikor kell plusz km-t beterveznem.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Reggie0
félisten
Okes, de nem ez a kerdes. Egy kihagyott/megszakitott regeneralasbol nem lesz vilagvege, majd elinditja ismet. Ha teli van, akkor nem fogsz vele sokat menni, mire elinditja es menet kozben sokkal egeszsegesebb a regeneralas, mert a menetszel is huti a rendszert.
A regeneralast latni az alapjarati fordulatszambol. Ha uzememeleg motornal magasabban tartja, akkor regeneral.
[ Szerkesztve ]
rob210
nagyúr
Igen nem véletlen szoktak épeszű műhelyben ventillátort tenni a kocsi elé kényszer reg. esetén. Mert aztán meg megy a csodálkozás, hogy miért olvadt el a sok sensor vezetéke.
Renault power
atos19881101
senior tag
Magas alatt mit értesz? 1000rpm? Mert arra felfigyeltem, hogy meleg motornál is volt 900 körül tartotta az alapjáratot. Viszont pillanatnyi fogyasztása nem volt magas… kb 0.7. Még tanulnom kell, mert ez az első dpfes szekerem.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Reggie0
félisten
Magas alatt azt ertem, hogy tobb, mint amennyi szokott lenni, hogy konkretan a te autodnal mennyi azt nem tudom fejbol.
Az, hogy meleg a motor a mutato szerint, meg nem feltetlen jelenti azt, hogy tenyleg uzemmeleg. A mutato is csal, a vezerlo is tobb parameterbol szamol, ezert neha tunhet ugy, hogy mar uzemmeleg, de valojaban meg nem az es ezert magasabb a fordulatszam. Viszont hasznalat kozben latni fogod, hogy az egy ido utan mennyi a minimum amire beall. Attol nem kell felned, hogy olyan gyorsan kezd regeneralni, hogy nem latod alapjaraton egyszer sem.
atos19881101
senior tag
Értem. Na ez az amit még nem sikerült kitapasztalnom. Van, hogy beindítás után kb 700rpm-en ketyeg.. aztán ha elindulok vele és pl egy kereszteződésben megállok, akkor pedig nem 700ra, hanem kb 900ra áll be. De a motor meleg, az alapjárati fogyasztás meg 0.7 körüli. Szoknom kell…
rob
Jogos amit írsz, csak ma nálunk volt vagy 80-90km-es szél és olyan 2-3 fok. Ettől jobb hűtés szerintem nem kell neki. 15 perc után a vízhőfok visszaesett 50re.
Más: valamelyik nap írtam, hogy le kellene szednem a vonóhorgot de kulcs nélkül. Skodánál adtak új zárhengert, így találtam egy zár szakembert aki kifúrta a régit és berakta az újat. Annyira nem volt vészes. Viszont a Skoda 50eFt-ot akart ezért kérni. Kb 1 óra alatt megvolt úgy, hogy még pofáztunk is közben.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
enddav
aktív tag
atos19881101
senior tag
Alapjárat az van, h nekem is ennyi, de a fogyi kb 0.6.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Lewzke
őstag
2.0 CR TDI automata regenerálás közben mennyire kúszik fel a fordulatszám? Illetve mennyit tart? Hangból ítélve eddig könnyebb volt rájönnöm, hogy éppen zajlik, de az RPM szerintem alig több mint a normál alapjárat. Nem értem mért nem raktak erre egy kijelzést, hogy az ember ne állítsa le a járművet közben.
[ Szerkesztve ]
imyourfriend
őstag
Meglehet van egy seregnyi DPF-el kapcsolatos cikk, elolvastam párat én is de csak miután megvettem az 1.6 cr-el és DPF-el szerelt bódét. Kezdve alapvető tapasztalati dolgokkal, amikor az alapjáratom 1000-1100 környékén van és hangos az első ventilátor, valamint melegebb levegőt érzek a beltérben akkor jó eséllyel regenerál a DPF, tempomatnál észrevehető, hogy a fogyasztás megnő nyáron pl. monitor szerint síkon 95km/h-nál 2.8-3.2/100 regeneráláskor 4-4.2/100-at is mutatott tempomat 95-nél. Ilyenkor igyekeztem a fordulatszámot fentebb tartani 2000 felett valahol és egyenletesen közlekedni, autóúton pl. 4-be közlekedtem 110-el és ez regenerálásnak jót tett, motorolaj felugrott 90-100 fok környékére, nem vész. Mikor beszereztem elm327-et + vag dpf-et ott az olajhamu mennyiségét vizsgáltam ami 52 környéke volt azidőtájt, ha nem úgy sikerült a regenerálás akkor adott még hozzá olajhamut a rendszer, de nem ez volt a jellemző. Alapjában véve nyáron Ilyen 17-22-25mg/km-es adag koromot adott a tárolóba 95km/h- tempomatnál ez télen nem tudom mitől, gondolom időjárási körülmények miatt van hogy felugrik 40mg/km-re, ami nem vész annyira 300-320km-enként regenerál, nyáron 400 körül tette mindezt. Kormot figyelembevéve 21-21.5g környékén kezd el regenerálni ekkor felforrósítja a DPF belsejét 600-650 fokra ha megfelelő fordulatszám tartományban és megfelelő terhelést kap a rendszer aztán égeti a kormot jó 4-6g-ig ezt vag dpf-ben folyamatában jelezve. Személy szerint csak a korom mennyiségét, DPF bemenő hőmérsékletet DPF hőmérsékletet meg olajhamu mennyiséget figyelem a többi nem érdekes ezek adják a lényeget. Van bizonyára sok dolog amit lehetne másként csinálni, így találom praktikusnak, sok figyelmet nem vesz el a történet.
(#205075) atos19881101 válasza imyourfriend (#205074) üzenetére
atos19881101
senior tag
Köszi!
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Mágus2
Közösségépítő
Ehhez nem lehet semmi hibajelzés. Ezzel csak menni kel, ne gyujtsd fel álló helyben a második napon. Addig menj emelt fordulaton, míg ki nem alszik a pilács
atos19881101
senior tag
Rendben. Akkor betervezek vele egy kisebb utat. Ezt meg kell majd szoknom…
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Mágus2
Közösségépítő
Egyszerű a képlet, ha üzemmelegen 1000 fordulat az alapjárat, kikapcsolod a klima panelt(teljesen off) felnyomod a fordulatot 1500 fölé és 1000-re esik vissza, akkor kell neki 15 perc séta emelt fordulaton. Leghatékonyabb 2300 körül tartani 3.-ban vagy 4.-ben. Motorfék visszahűti a dpf-et, gyorsítás meg szünetelteti.
Gázolaj adalékolása sűrűbb regent eredményez, azt hanyagold inkább. Ez dízel, nem városi bevásárló autó. Kell neki néha a pálya, az helyre rakja a dolgokat.
[ Szerkesztve ]
atos19881101
senior tag
Köszi! Csak az emelt fordulat ami fontos neki ilyenkor, vagy fontos a km/h is? Arra szoktam ügyelni, hogy pl 60nál 3asba megyek…
Gázolajból OMV Maxmósünt adok neki, külön nem
adalékolom. Vagy elég neki a semi gázolaj is?
Sajnos ha szereti ha nem, városban is cirkálni fog. Kb 10km oda, 10km vissza Győr… ha nem fogja bírni akkor lehet elköszönök a dpf-től. Azért az szomorú, hogy ezek az eu normák hogy tökön lőtték a felhasználást.
Ebből a szempontból visszasírom a PD-t. Annak nem voltak ilyen nyűgjei. Ha kombi lett volna, akkor még mindig az udvaron állna.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Mágus2
Közösségépítő
A fent említett felhasználásra kb. alkalmatlan. Hanem fogod rendszeresen megjáratni városon kívül, akkor hamarosan bajok lesznek. Erre a felhasználásra inkább egy TSI-t vettem volna.
[ Szerkesztve ]
atos19881101
senior tag
1.8TSI van ebbe a bódéba még, de az meg ugye egy elcseszett konstrukció. 1.4 meg hogy
is mondjam… nem ehhez a mérethez való. Ha nagyon nem fogja bírni, akkor sajnos lesznek benne offolva dolgok.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
TSI témához: egy hétig egy 95 lóerős, 5 sebességes Polo 1.0 TSI-t hajtottam. Kirándulós tempó, sok hegyi szerpentin komoly emelkedőkkel és lejtőkkel, sok országút, kevés város, némi autópálya 100 kmh körül (max 120). 640 kilométer átlaga 5,3 liter/100 km.
Teljesen vállalható volt a motor ereje, az autó dinamikája. Egyedül a 3 hengeres járáskulturát és motorhangot nem tudom elfogadni.
F_Zolee
veterán
Plusz ügyelni arra, hogy ne legyen egy ilyen az ember tulajdonában ha motor cserére kerül a sor.
Elromlós lenne ez a motor? Nem néztem utána. Azt tudom, hogy a Ford 1.0 3 hengerese hulladék.
simonjoe
senior tag
"Egyedül a 3 hengeres járáskulturát és motorhangot nem tudom elfogadni."
Nem volt benne rádió? Azt kell hallgatni nem a 3henger idétlen hangját!
Joe
Lacess
tag
Az utóbbi időben én is egyre többet járkálok egy ilyen konfiggal szerelt Ibizával (céges).
Sokkal rosszabbra számítottam... 2000-es fordulat alatt nagyon döglött szegény, de afölött -egy kis jóindulattal persze- már akár használhatónak is lehetne nevezni. Főleg pályázni kényszerülök vele, de 130-40 környéki tempóval 6literrel simán elvan. A kevés főútas részen pedig határozottan megindul lefelé az átlag.
A 3 henger pedig, főleg alacsony fordulaton... engem nagyon elrettentett. Olyan zajok, morgások, valami megfogalmazhatatlan "böfögés-puffogás" jön néha elő belőle. Na az szörnyű.
Magát az autót sem mondanám vészesnek. (utolsó kasznis Ibiza, közepesen felszerelt) A műanyagok elég kemények, de amúgy ergonomikus, jó műszerezettséggel, hasznos apróságokkal. A csomagteret nem kellett használnom, de az elég gyenge pontnak tűnik. (Ugye ezek már kb. akkora autók mint egy 4-es Golf.)
Ilyenből ha lenne 1.4-es 125lóval (csak 1.5 van sajnos), manuál váltóval, jól felszerelve... még el is lennénk vele ketten a "mamával".
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
Paxker315
addikt
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
F_Zolee
veterán
Elég sok kis turbós motor fekszik ki idő előtt. Bár kérdés mit értünk elromlósnak. 10évet biztos nem bír a 30ezres periódussal.
(#205089) yodamester10 válasza atos19881101 (#205079) üzenetére
yodamester10
őstag
PHEV szóba se jött?Én pont emiatt váltam meg a szeretett Honda civic dízelemtől,főleg télen kinyírós az ilyen közlekedés.
(#205090) atos19881101 válasza yodamester10 (#205089) üzenetére
atos19881101
senior tag
Nem. Nem vagyon elektromos autó párti.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
imyourfriend
őstag
Kisebb bódékba egész elfogadhatónak tűnik az 1.0 TSi, azért egy Oktávba, Rapidba nem szívesen hajtanék motort 1.4 benzin alatt.. aztán majd a jövő eldönti mennyire lesznek tartósak, értem én a kibocsájtást meg a többit, de járni szeretnék valami megbízható motorral.
(#205092) atos19881101 válasza imyourfriend (#205091) üzenetére
atos19881101
senior tag
Én is pont így vagyok vele…
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Volt rádió, de gyakran recsegett, ~10 kilométerenként másik adó jött be a hegyek miatt.. 🤷♂️ (A motor hangja mindig átjön, nem hallgatok hangosan rádiót.)
A csomagtartó az 5 ajtós Golféhoz képest nem vészesen kicsi, kettőnk egyheti poggyásza elfért benne (1 normál és 1 kisebb bőrönd, 1 hátizsák).
Ez is az aktuális Polo volt. A műanyagok picit ergyák.
Szó mi szó, 2 embernek biztosan elegendő, még egy poronty is elfér a cuccaival egyetemben. Csak a 3 henger lenne inkább 4.
Ma beleültem a 4 hengeres Golf 7-be, azért más világ.
[ Szerkesztve ]
Versenyautó. 🏎
(#205096) yodamester10 válasza atos19881101 (#205090) üzenetére
yodamester10
őstag
Nem tisztán elektromos,de mi a gond vele?
Gyula84
veterán
üdv
ki csináltatott dióhéjas tisztítást? mik a tapasztalatok?
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
d.tiborz
aktív tag
Jó az a kisautó, nekem 115LE-s van (mint BBD-nak volt). Megkapja 10-12e Km-ként az olajat-szűrőt, ésszel közlekedve 5,5-6 liter körül elvan.
(#205099) atos19881101 válasza yodamester10 (#205096) üzenetére
atos19881101
senior tag
Az akku… a töltési mizéria számomra elég a telefonoknál.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
rob210
nagyúr
Én környezetvédelmi zsákutcának érzem ezt az elektromos és hibryd mizériát.
Csak nézz bele a híradásokba.
Göd, Debrecen, Nyíregyháza.
Nem véletlen lázad mindenki a gyár ellen.
Értem én, hogy milyen menő a zéro kibocsátás, meg a környezet védelem.
De nem az autók teszik tönkre a föld nevű bolygót, ez rideg tény.
Amíg repülővel járunk és felesleges luxusóceánjárokkal mérgezzük a tengereket és a levegőt, addig nekem senki ne mondja, hogy az autó miatt halunk meg.
Ellenben az igen mérgező lítium akkumlátorokkal mi a sz@rt fogunk csinálni?
Az elektromos autózás, csak képmutatás és aki mást mond az nincs tisztában a gyártástechnológiával és a felhasznált anyagokkal.
Ez csak áthelyezi a problémát a városból/belvárosból oda ahol gyártják az autót és a hozzá szükséges áramot!!!
Renault power
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Apple AirPods 2 bontatlan 1 év Apple garancia
- ÚJ Playstation 5 FW 5.10 (exploitolható), lemezes
- Assassins Creed THE REBEL COLLECTION ( 2 JÁTÉK ) /// Szinte Új // Számla + Garancia
- AKCIÓ! iPad (9. generációs) Wi-Fi + Cellular tablet garanciával hibátlan működéssel
- 1év garanciával olcsó Irodai mini pc MONITORCENTER