Hirdetés

2024. május 9., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-07 14:37:55

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#205051) K Norbi válasza troll81 (#205045) üzenetére


K Norbi
addikt

Semmi, hibátlanok ;]

(#205052) Qru válasza rbalint88 (#205023) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Olyan csuszasgatlos van nekem is, morzsolodik rendesen. A sima jobb sztem is.

#nincsbennetarcsi

(#205053) rob210 válasza Stylewars_kp (#205040) üzenetére


rob210
nagyúr

Én gates, gyári, dayco vezérléssel dolgozom semmi mással, minden mást csak a tulaj felelősségére rakok be .

Renault power

(#205054) Stylewars_kp válasza rob210 (#205053) üzenetére


Stylewars_kp
senior tag

És b5 afn-hez forgalmaznak még gyárit? Cikkszámát keressem ki és kauffer?

(#205055) daniel2121 válasza rob210 (#205027) üzenetére


daniel2121
senior tag

Jaj nincs ezzel gond csak megjegyeztem.

(#205056) daniel2121 válasza grizlisandor (#205047) üzenetére


daniel2121
senior tag

Etka az szabadon hozzáférhető vagy más is kell? :)

(#205058) atos19881101


atos19881101
senior tag

Mágus segíts! :DDD
Ma megkaptam a dzsin jelet… a sok város. Még nem tudom, hogy mikor akar regenerálni, nem szoktunk össze. VCDS-el el akartam indítani a regent, de valami safety reason miatt nem engedi. Mit csinálok rosszul? 21g van benne… álló helyzetben akartam indítani. A security access keyt beírtam. A motor meleg volt. Olaj 80 fok… mehetek egy kis karikát 3asban? Vagy? :F

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#205060) imyourfriend válasza atos19881101 (#205058) üzenetére


imyourfriend
őstag

[link] minden igaz, bár érdekes a sztori ha már egyből ilyen jeleket mutat műszerfal, nem lehet hogy csak a szemed káprázik? ;] [link] egy másik módja a regennek. Amúgy valahol 21 g felett kellene induljon, nem lehet hogy épp le lett állítva 21g környékén és úgy érzékelte nem tud regenerálni? Van ki azt javasolja pályán meg kell járatni és kidolgozza magát, bár van amikor csak a beavatkozásos regen segít.

(#205061) troll81


troll81
addikt

Skoda Octavia kombi 1 1.9 pdtd 131 ps re keresek vezérlés készletet mi az ajánlott köszönöm a segítséget.

(#205062) atos19881101 válasza imyourfriend (#205060) üzenetére


atos19881101
senior tag

Az lehetséges, h pont leállítottam, mert beugrottam boltba és utána a lámpa fogadott… csak a gondom, hogy nem szólt hozzám a szekér, h hé ne állíts le. Még szoknunk kell egymást.

Ugyan így csináltam mint a videón, mégsem akarja elindítani. Erre ha valaki netán tudja a választ miért, az jó lenne. De úgy néz ki, hogy el kell vinnem egy hosszabb karikára.

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#205063) Reggie0 válasza atos19881101 (#205062) üzenetére


Reggie0
félisten

Miert nem varod meg, mig magatol elindul?

(#205064) rob210 válasza troll81 (#205061) üzenetére


rob210
nagyúr

pl.

Renault power

(#205065) atos19881101 válasza Reggie0 (#205063) üzenetére


atos19881101
senior tag

Meleg volt a motor és nem volt kedvem már kocsikázni, így gondoltam az udvaron elpöfög… de ő nem így gondolta. iPhone-ra van valami app ami olyan mint a vag dpf? Jó lenne látni, hogy mikor kell plusz km-t beterveznem.

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#205066) Reggie0 válasza atos19881101 (#205065) üzenetére


Reggie0
félisten

Okes, de nem ez a kerdes. Egy kihagyott/megszakitott regeneralasbol nem lesz vilagvege, majd elinditja ismet. Ha teli van, akkor nem fogsz vele sokat menni, mire elinditja es menet kozben sokkal egeszsegesebb a regeneralas, mert a menetszel is huti a rendszert.

A regeneralast latni az alapjarati fordulatszambol. Ha uzememeleg motornal magasabban tartja, akkor regeneral.

[ Szerkesztve ]

(#205067) rob210 válasza Reggie0 (#205066) üzenetére


rob210
nagyúr

Igen nem véletlen szoktak épeszű műhelyben ventillátort tenni a kocsi elé kényszer reg. esetén. Mert aztán meg megy a csodálkozás, hogy miért olvadt el a sok sensor vezetéke. :C

Renault power

(#205068) atos19881101 válasza Reggie0 (#205066) üzenetére


atos19881101
senior tag

Magas alatt mit értesz? 1000rpm? Mert arra felfigyeltem, hogy meleg motornál is volt 900 körül tartotta az alapjáratot. Viszont pillanatnyi fogyasztása nem volt magas… kb 0.7. Még tanulnom kell, mert ez az első dpfes szekerem. :F

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#205069) Reggie0 válasza atos19881101 (#205068) üzenetére


Reggie0
félisten

Magas alatt azt ertem, hogy tobb, mint amennyi szokott lenni, hogy konkretan a te autodnal mennyi azt nem tudom fejbol.
Az, hogy meleg a motor a mutato szerint, meg nem feltetlen jelenti azt, hogy tenyleg uzemmeleg. A mutato is csal, a vezerlo is tobb parameterbol szamol, ezert neha tunhet ugy, hogy mar uzemmeleg, de valojaban meg nem az es ezert magasabb a fordulatszam. Viszont hasznalat kozben latni fogod, hogy az egy ido utan mennyi a minimum amire beall. Attol nem kell felned, hogy olyan gyorsan kezd regeneralni, hogy nem latod alapjaraton egyszer sem.

(#205070) atos19881101 válasza Reggie0 (#205069) üzenetére


atos19881101
senior tag

Értem. Na ez az amit még nem sikerült kitapasztalnom. Van, hogy beindítás után kb 700rpm-en ketyeg.. aztán ha elindulok vele és pl egy kereszteződésben megállok, akkor pedig nem 700ra, hanem kb 900ra áll be. De a motor meleg, az alapjárati fogyasztás meg 0.7 körüli. Szoknom kell…

rob
Jogos amit írsz, csak ma nálunk volt vagy 80-90km-es szél és olyan 2-3 fok. Ettől jobb hűtés szerintem nem kell neki. 15 perc után a vízhőfok visszaesett 50re.

Más: valamelyik nap írtam, hogy le kellene szednem a vonóhorgot de kulcs nélkül. Skodánál adtak új zárhengert, így találtam egy zár szakembert aki kifúrta a régit és berakta az újat. Annyira nem volt vészes. Viszont a Skoda 50eFt-ot akart ezért kérni. :W Kb 1 óra alatt megvolt úgy, hogy még pofáztunk is közben.

[ Szerkesztve ]

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#205071) enddav válasza atos19881101 (#205070) üzenetére


enddav
aktív tag

Nekem '14-es CFFB Jettában üzemmelegen mindig ennyi volt az alapjárat és a fogyi.

Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.

(#205072) atos19881101 válasza enddav (#205071) üzenetére


atos19881101
senior tag

Alapjárat az van, h nekem is ennyi, de a fogyi kb 0.6.

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#205073) Lewzke


Lewzke
őstag

2.0 CR TDI automata regenerálás közben mennyire kúszik fel a fordulatszám? Illetve mennyit tart? Hangból ítélve eddig könnyebb volt rájönnöm, hogy éppen zajlik, de az RPM szerintem alig több mint a normál alapjárat. Nem értem mért nem raktak erre egy kijelzést, hogy az ember ne állítsa le a járművet közben.

[ Szerkesztve ]

(#205074) imyourfriend


imyourfriend
őstag

Meglehet van egy seregnyi DPF-el kapcsolatos cikk, elolvastam párat én is de csak miután megvettem az 1.6 cr-el és DPF-el szerelt bódét. Kezdve alapvető tapasztalati dolgokkal, amikor az alapjáratom 1000-1100 környékén van és hangos az első ventilátor, valamint melegebb levegőt érzek a beltérben akkor jó eséllyel regenerál a DPF, tempomatnál észrevehető, hogy a fogyasztás megnő nyáron pl. monitor szerint síkon 95km/h-nál 2.8-3.2/100 regeneráláskor 4-4.2/100-at is mutatott tempomat 95-nél. Ilyenkor igyekeztem a fordulatszámot fentebb tartani 2000 felett valahol és egyenletesen közlekedni, autóúton pl. 4-be közlekedtem 110-el és ez regenerálásnak jót tett, motorolaj felugrott 90-100 fok környékére, nem vész. Mikor beszereztem elm327-et + vag dpf-et ott az olajhamu mennyiségét vizsgáltam ami 52 környéke volt azidőtájt, ha nem úgy sikerült a regenerálás akkor adott még hozzá olajhamut a rendszer, de nem ez volt a jellemző. Alapjában véve nyáron Ilyen 17-22-25mg/km-es adag koromot adott a tárolóba 95km/h- tempomatnál ez télen nem tudom mitől, gondolom időjárási körülmények miatt van hogy felugrik 40mg/km-re, ami nem vész annyira 300-320km-enként regenerál, nyáron 400 körül tette mindezt. Kormot figyelembevéve 21-21.5g környékén kezd el regenerálni ekkor felforrósítja a DPF belsejét 600-650 fokra ha megfelelő fordulatszám tartományban és megfelelő terhelést kap a rendszer aztán égeti a kormot jó 4-6g-ig ezt vag dpf-ben folyamatában jelezve. Személy szerint csak a korom mennyiségét, DPF bemenő hőmérsékletet DPF hőmérsékletet meg olajhamu mennyiséget figyelem a többi nem érdekes ezek adják a lényeget. Van bizonyára sok dolog amit lehetne másként csinálni, így találom praktikusnak, sok figyelmet nem vesz el a történet.

(#205075) atos19881101 válasza imyourfriend (#205074) üzenetére


atos19881101
senior tag

Köszi! :R

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#205076) Mágus2 válasza atos19881101 (#205058) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Ehhez nem lehet semmi hibajelzés. Ezzel csak menni kel, ne gyujtsd fel álló helyben a második napon. :) Addig menj emelt fordulaton, míg ki nem alszik a pilács

(#205077) atos19881101 válasza Mágus2 (#205076) üzenetére


atos19881101
senior tag

:DDD
Rendben. Akkor betervezek vele egy kisebb utat. Ezt meg kell majd szoknom…

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#205078) Mágus2 válasza atos19881101 (#205077) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Egyszerű a képlet, ha üzemmelegen 1000 fordulat az alapjárat, kikapcsolod a klima panelt(teljesen off) felnyomod a fordulatot 1500 fölé és 1000-re esik vissza, akkor kell neki 15 perc séta emelt fordulaton. Leghatékonyabb 2300 körül tartani 3.-ban vagy 4.-ben. Motorfék visszahűti a dpf-et, gyorsítás meg szünetelteti.

Gázolaj adalékolása sűrűbb regent eredményez, azt hanyagold inkább. Ez dízel, nem városi bevásárló autó. Kell neki néha a pálya, az helyre rakja a dolgokat.

[ Szerkesztve ]

(#205079) atos19881101 válasza Mágus2 (#205078) üzenetére


atos19881101
senior tag

Köszi! Csak az emelt fordulat ami fontos neki ilyenkor, vagy fontos a km/h is? Arra szoktam ügyelni, hogy pl 60nál 3asba megyek…
Gázolajból OMV Maxmósünt adok neki, külön nem
adalékolom. Vagy elég neki a semi gázolaj is?
Sajnos ha szereti ha nem, városban is cirkálni fog. Kb 10km oda, 10km vissza Győr… ha nem fogja bírni akkor lehet elköszönök a dpf-től. :( Azért az szomorú, hogy ezek az eu normák hogy tökön lőtték a felhasználást.

Ebből a szempontból visszasírom a PD-t. Annak nem voltak ilyen nyűgjei. Ha kombi lett volna, akkor még mindig az udvaron állna.

[ Szerkesztve ]

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#205080) Mágus2 válasza atos19881101 (#205079) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

A fent említett felhasználásra kb. alkalmatlan. :(Hanem fogod rendszeresen megjáratni városon kívül, akkor hamarosan bajok lesznek. Erre a felhasználásra inkább egy TSI-t vettem volna. ;)

[ Szerkesztve ]

(#205081) atos19881101 válasza Mágus2 (#205080) üzenetére


atos19881101
senior tag

1.8TSI van ebbe a bódéba még, de az meg ugye egy elcseszett konstrukció. 1.4 meg hogy
is mondjam… nem ehhez a mérethez való. Ha nagyon nem fogja bírni, akkor sajnos lesznek benne offolva dolgok.

[ Szerkesztve ]

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#205082) focvis


focvis
veterán

TSI témához: egy hétig egy 95 lóerős, 5 sebességes Polo 1.0 TSI-t hajtottam. Kirándulós tempó, sok hegyi szerpentin komoly emelkedőkkel és lejtőkkel, sok országút, kevés város, némi autópálya 100 kmh körül (max 120). 640 kilométer átlaga 5,3 liter/100 km.
Teljesen vállalható volt a motor ereje, az autó dinamikája. Egyedül a 3 hengeres járáskulturát és motorhangot nem tudom elfogadni.

(#205083) F_Zolee válasza focvis (#205082) üzenetére


F_Zolee
veterán

Plusz ügyelni arra, hogy ne legyen egy ilyen az ember tulajdonában ha motor cserére kerül a sor. :D

(#205084) focvis válasza F_Zolee (#205083) üzenetére


focvis
veterán

Elromlós lenne ez a motor? Nem néztem utána. Azt tudom, hogy a Ford 1.0 3 hengerese hulladék.

(#205085) simonjoe válasza focvis (#205082) üzenetére


simonjoe
senior tag

"Egyedül a 3 hengeres járáskulturát és motorhangot nem tudom elfogadni."
Nem volt benne rádió? Azt kell hallgatni nem a 3henger idétlen hangját! :K

Joe

(#205086) Lacess válasza focvis (#205082) üzenetére


Lacess
tag

Az utóbbi időben én is egyre többet járkálok egy ilyen konfiggal szerelt Ibizával (céges).
Sokkal rosszabbra számítottam... 2000-es fordulat alatt nagyon döglött szegény, de afölött -egy kis jóindulattal persze- már akár használhatónak is lehetne nevezni. Főleg pályázni kényszerülök vele, de 130-40 környéki tempóval 6literrel simán elvan. A kevés főútas részen pedig határozottan megindul lefelé az átlag.
A 3 henger pedig, főleg alacsony fordulaton... engem nagyon elrettentett. Olyan zajok, morgások, valami megfogalmazhatatlan "böfögés-puffogás" jön néha elő belőle. Na az szörnyű.
Magát az autót sem mondanám vészesnek. (utolsó kasznis Ibiza, közepesen felszerelt) A műanyagok elég kemények, de amúgy ergonomikus, jó műszerezettséggel, hasznos apróságokkal. A csomagteret nem kellett használnom, de az elég gyenge pontnak tűnik. (Ugye ezek már kb. akkora autók mint egy 4-es Golf.)
Ilyenből ha lenne 1.4-es 125lóval (csak 1.5 van sajnos), manuál váltóval, jól felszerelve... még el is lennénk vele ketten a "mamával".

Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.

(#205087) Paxker315 válasza focvis (#205082) üzenetére


Paxker315
addikt

:) jó kis motor az [link]

[ Szerkesztve ]

https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )

(#205088) F_Zolee válasza focvis (#205084) üzenetére


F_Zolee
veterán

Elég sok kis turbós motor fekszik ki idő előtt. Bár kérdés mit értünk elromlósnak. 10évet biztos nem bír a 30ezres periódussal.

(#205089) yodamester10 válasza atos19881101 (#205079) üzenetére


yodamester10
őstag

PHEV szóba se jött?Én pont emiatt váltam meg a szeretett Honda civic dízelemtől,főleg télen kinyírós az ilyen közlekedés.

(#205090) atos19881101 válasza yodamester10 (#205089) üzenetére


atos19881101
senior tag

Nem. Nem vagyon elektromos autó párti. :N

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#205091) imyourfriend válasza focvis (#205082) üzenetére


imyourfriend
őstag

Kisebb bódékba egész elfogadhatónak tűnik az 1.0 TSi, azért egy Oktávba, Rapidba nem szívesen hajtanék motort 1.4 benzin alatt.. aztán majd a jövő eldönti mennyire lesznek tartósak, értem én a kibocsájtást meg a többit, de járni szeretnék valami megbízható motorral. :)

(#205092) atos19881101 válasza imyourfriend (#205091) üzenetére


atos19881101
senior tag

Én is pont így vagyok vele… :K

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#205093) focvis válasza simonjoe (#205085) üzenetére


focvis
veterán

Volt rádió, de gyakran recsegett, ~10 kilométerenként másik adó jött be a hegyek miatt.. 🤷‍♂️ (A motor hangja mindig átjön, nem hallgatok hangosan rádiót.)

(#205094) focvis válasza Lacess (#205086) üzenetére


focvis
veterán

A csomagtartó az 5 ajtós Golféhoz képest nem vészesen kicsi, kettőnk egyheti poggyásza elfért benne (1 normál és 1 kisebb bőrönd, 1 hátizsák).
Ez is az aktuális Polo volt. A műanyagok picit ergyák.

Szó mi szó, 2 embernek biztosan elegendő, még egy poronty is elfér a cuccaival egyetemben. Csak a 3 henger lenne inkább 4.

Ma beleültem a 4 hengeres Golf 7-be, azért más világ. :D

[ Szerkesztve ]

(#205095) focvis válasza Paxker315 (#205087) üzenetére


focvis
veterán

Versenyautó. 🏎 ;]

(#205096) yodamester10 válasza atos19881101 (#205090) üzenetére


yodamester10
őstag

Nem tisztán elektromos,de mi a gond vele?

(#205097) Gyula84


Gyula84
veterán

üdv

ki csináltatott dióhéjas tisztítást? mik a tapasztalatok?

Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.

(#205098) d.tiborz válasza focvis (#205082) üzenetére


d.tiborz
aktív tag

Jó az a kisautó, nekem 115LE-s van (mint BBD-nak volt). Megkapja 10-12e Km-ként az olajat-szűrőt, ésszel közlekedve 5,5-6 liter körül elvan.

(#205099) atos19881101 válasza yodamester10 (#205096) üzenetére


atos19881101
senior tag

Az akku… a töltési mizéria számomra elég a telefonoknál.

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#205100) rob210 válasza yodamester10 (#205096) üzenetére


rob210
nagyúr

Én környezetvédelmi zsákutcának érzem ezt az elektromos és hibryd mizériát.
Csak nézz bele a híradásokba.
Göd, Debrecen, Nyíregyháza.
Nem véletlen lázad mindenki a gyár ellen.

Értem én, hogy milyen menő a zéro kibocsátás, meg a környezet védelem.
De nem az autók teszik tönkre a föld nevű bolygót, ez rideg tény.
Amíg repülővel járunk és felesleges luxusóceánjárokkal mérgezzük a tengereket és a levegőt, addig nekem senki ne mondja, hogy az autó miatt halunk meg.

Ellenben az igen mérgező lítium akkumlátorokkal mi a sz@rt fogunk csinálni?
Az elektromos autózás, csak képmutatás és aki mást mond az nincs tisztában a gyártástechnológiával és a felhasznált anyagokkal.

Ez csak áthelyezi a problémát a városból/belvárosból oda ahol gyártják az autót és a hozzá szükséges áramot!!!

Renault power

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.