Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [Mr Dini:] Hálózati problémából kiber-versenyfeladat!
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [GoodSpeed:] Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
i-sti
senior tag
Húz mint az állat!
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
Danex
addikt
Ugye a CR dízel motorok kényesek az üzemanyagra, tudtommal az OMV ami itthon valamivel nagyobb minőségű üzemanyagot biztosít igaz?
Adalékot érdemes hozzáadni, ismerős a metabond-ot ajánlotta, de inkább kérdezek.
tomcsi23
veterán
Pont az a baja, hogy nem pörög eléggé.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
tresh
addikt
Neked van eladó Fuldád nem ?
7600 GS
addikt
Literre átszámolva olcsóbb a Metabond, mint a prémium üzemanyag.
Morris
veterán
jaja!
Vegye meg a Fuldámat, azzal tuti pörögni fog. Még száraz aszfalton is!
[ Szerkesztve ]
tresh
addikt
Ennyi
ßrainiac
addikt
1.6 benzin 8 szelep, Seat Altea
Ebben lehet ugyeskedni az EGR-rel?
Mágus2
Közösségépítő
Nem lehet.
Danex
addikt
A Volkswagen visszahív minden csalós dízelt. Hmm Remélem azért ennél több információt is kapunk majd.
Mágus2
Közösségépítő
Kíváncsi vagyok ezt hogy tervezik. Meg arra is kíváncsi vagyok milyen lesz az új szoft. Mennyire fogja másképp kezelni a kipufogó visszavezetést.
(#106962) cbrfireblade válasza cbrfireblade (#106907) üzenetére
cbrfireblade
aktív tag
Na meglocsoltam a kocsit.... az ajtónál nem alul jön ki a víz ahol kellene, hanem a műanyag mellett, azért áll a küszöbön a víz.
De most, hogy szétrobbantottam a kárpitot és így néztem bentről -miközben locsolták- máshol is csepegett a víz,csak ezt nem lehetett eddig látni, mert eltakarta a műanyag borítás. Az ajtó mellett,a műszerfal alatt ahol a motorháztető nyitója van.
Leszedtem a levélrácsot megnézni, hogy azon a területen mi van és ezt a fekete dobozt találtam, ez mi? Lehet az nem szigetel rendesen és mellette beengedi a vizet?Ahol a kasznihoz van fogatva alatta ilyen szivacsos, gumis tömítés van.
tresh
addikt
-30le visszasírod majd Fruzsit
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
Akkor ők is vissza fogják sírni.
Mi lesz a sok chippes, DPF és EGR nélkül szaladgáló szarral? Azokat a zúzdába hívják vissza? Vagy mi van, ha nem megyek vissza, még ha érint is? A következő környezetvédelmin elhúznak? (ezt kétlem mert nem kibocsájtást, hanem kormolást mérnek.)
[ Szerkesztve ]
brumi1024
veterán
Én még az USA-beli utólagos AdBlue-ra leszek kíváncsi.
tresh
addikt
nem lesz ebbol semmi extra max vissza minositik az euro normajat. Amugy pont ezen gondolkodtam ha valaki szenne hackelte a vasat vagy csak kuldott ra jo penzert egy faja progit majd visszavisza viszi.. hagyjuk mar en kinevetnem a vw marka szervizet hogy felejtsen el a hulyesegeivel. Szerintem ez inkabb annak cumi akinek meg garis a verda mert akkor hiaba mutatja a fuckot nekik vinnie kell gondolom hogy ne bukja a garit.
troll on: remelem vettek eleg diag kabelt a sracok mert ennyi sw frissites alatt hamar kopni fog
Mágus2
Közösségépítő
Kivették a kínai készletet. Lesz ott brick-elt motorvezérlő.
De komolyra fordítva a szót. engem nem érdekel, hogy euro5-nek vizsgázik, vagy euro4-nek. Amíg átmegy, nincs gond. Itt kibocsájtást nem mérnek, nem tudom nálatok hogy zajlik a mérés. Itt egy faszi rátehénkedik a gázpedálra, leforgatja tiltásig, ha nem kormol a gép szerint, akkor kap egy matricát két évre. Ennyi. CSak a kormolást nézik, ami nem gond, amíg benn a DPF és teszi a dolgát. Akinek meg nincs rendben, az egy 20-assal elintézi. 20 eurós bankjegy is hiánycikk lesz a kínai vag kábel mellett.
[ Szerkesztve ]
TaaT
veterán
Úgy tudom az NOx-on hasalt el az ominózus motor, azt mifelénk nem mérik... nálatok?
Give them hell Ukraine!
tresh
addikt
itthon kb 1-2 eve ebredttek ra hogy karosanyagot kene merni. Az elott kb ugy ment hogy 93-as auto ok euro 1, 98 ok ott mar euro 2 mert attol mar csak azt gyartottak. No meg nalunk az is atmegy aminek motorja sincs. Most mar merik de semmi koze a valosaghoz.Ha kered az elotted vizsgazott ezres punto adatait teszik hozzad is a 4.2 v8 hoz. Nalunk ez nem lesz gond inkabb nyugaton...
amugy lehet most kene bontott ecu-t venni 2.0cr hez lehet lenne benne zseton
tomcsi23
veterán
Biztos az új szofttal csak 3000-ig lehet majd pörgetni.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Mágus2
Közösségépítő
Elég gáz lenne egy 16 szelepes motornál.
TaaT Itt se. Kormoláson kívül semmit nem mérnek. A katalizátort teljesen kidobhatod a dízelből, észre sem veszik. EGR lefalazást dettó. Attól nem kormol jobban így átmegy. DPF már necces, mert az egyáltalán nem kormolhat. Az elhasal, ha nincs benn a szűrő.
[ Szerkesztve ]
MunezXBK
nagyúr
Rohadjon meg a tetőkárpitom, ma elengedte a ragasztó.
Van rá hipiszupi trükk vagy kárpitost kell megvennem?
TaaT
veterán
Ha jól emlékszem Európában csalás nélkül is megfelelnek az euro6-nak, azért is kapnak csak egy új szoftot itt. Usankában van baj.
Give them hell Ukraine!
Mágus2
Közösségépítő
Ragasztó spray-el befújod a kemény részt és felcuppantod a puhatestű fátylat. OBI-ban beszerezhető a szükséges ragacs.
TaaT Ha megfelelne az euro6-nak minek a soft frissítés? Benne van a csalós szoft, és? Nem kell amerikába menni vele. Tudjuk, hogy csalt a mérőpadon, de én nem fogom méricskélni padon. Viszont más is lesz ott, szerintem változtatni fognak valamit. Szerintem az euro6-ot sem tudja csalás nélkül. Egyik dízel sem...
[ Szerkesztve ]
TaaT
veterán
Ennyi, csaló program nem lehet egy kocsiban sem
Give them hell Ukraine!
MunezXBK
nagyúr
Ahh...ehhez le kell venni? Vagy átfújni a fátyolon? Mert csak ez lóg be.
Tudnám most mitől lett ilyen.
Mágus2
Közösségépítő
A szélén valahol le kell venni a fátylat és közé fújni, ha átfújod rajta, látszani fog a nyoma. A haveré is ilyen búra simogatós(annyira lelóg), de még nem szántuk rá magunkat.
[ Szerkesztve ]
rihi1
tag
Igaz lehet hogy a dohányfüst teszi tönkre a tetőkárpit ragasztást??
Mágus2
Közösségépítő
A tüdőt teszi tönkre. Olyan autókban is leválik, amiben nem dohányoztak soha. És olyanban is tart, amit négy keréken guruló hamutartónak is lehetne vizsgáztatni.
[ Szerkesztve ]
TaaT
veterán
2 gyakori ok ami miatt leválhat a tetőkárpit:
- nedvesség
- a kárpit és a hordozó között elporlad a szivacs
Give them hell Ukraine!
Injekciós tű, meg ragasztó. Egy próbát megér.
Mágus2
Közösségépítő
200 fokos ragasztó lesz az, amit te egy tűn képes leszel átpréselni. Elárulom a sima motorolajat sem könnyű.
Meló van ?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Mágus2
Közösségépítő
Éccakás vagyok mán mögin.
Mágus2
Közösségépítő
Holnap jön egy G2 1.6Tádé szerelnivaló. Végre valami izgalmas autó. Ja, nem, már holnap van.
[ Szerkesztve ]
Hah! Teddy-t is csinálhatnád de nem akarsz jönni hétvégin
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
ßrainiac
addikt
rob210
nagyúr
Ilyet tesznek a mosogató és a munkalap közé.
Renault power
tresh
addikt
Nekem is most nyáron engedte el magát kicsit közel a szélvédőnél. Állítólag mivel ilyen puha szivacsos cucc van alatta idő után az elporlik és elengedi a ragacs. A oszloppal való újra kárpitozásra mondtak nekem 20k-t nem vészes csak ki kéne szednem a tető kárpitot, de se energiám se kedvem nekiállni főleg hogy jön a hideg Majd tavasszal
K Norbi
addikt
rob210
nagyúr
Ez most irónia volt, mert akkor nagyon beütött, ha komolyan mondod, hogy nem olyan, akkor viszont sírni fogok.
Nekem a Renaultban az van, mert kellet már az ajtó kárpitot leszedni, köszöni pont úgy viselkedik mint a gyári.
Sok esetben amit kocsiba szánnak sokkal drágábban adják, pedig csak a körítő duma meg a csomagolás más.
Anno kerék csapágyat is így vettem, kivettem a régit lesétáltam az SKF-be ami 25méterre van a háztól és lényegesen olcsóbban megvettem a jó minőségű csapágyat, az Autósboltban kapható BIRTH meg mit tudom én milyen himihumi gyártóké helyett.
[ Szerkesztve ]
Renault power
K Norbi
addikt
Építünk be mosogatómedencéket köze nincs a két szalagnak egymáshoz. A fekete bitumenes. A mosogató medencékben szürke a színe, épp megáll rajta.
tresh
addikt
Akkor tudnád hogy mindent ki kell szilózni a g*cibe és nincs baj
K Norbi
addikt
MunezXBK
nagyúr
De nekem majdnem az egész és nem porladt el semmi. Ha visszanyomom, egy darabig még fent marad, aztán újra belóg.
tresh
addikt
Ki kell szedni az egész tető kárpitot és leszedni róla a szövetet majd le csiszolni a maradék ragasztót/szivacs darabokat és utána újra felrakni ragaccsal a kárpitot különben ugyan úgy el fogja engedni. Amúgy a kárpitos srác aki nekem is fogja csinálni azt mondta hogy pl sötétebb színű autóknál sokkal sűrűbben jön ez elő főleg ha kint van napon mindig a vas. itt jól látszik mi a művelet illetve az a szivacsréteg hogy néz ki alatta..
tomcsi23
veterán
Marad a popszegecs.
Amúgy ezért parázom a tetőkárpit tisztításától (na meg a bolyhosodástól), így marad olyan.
tresh: jah, napon elég durván fel tud melegedni, belül meg szauna.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
MunezXBK
nagyúr
Tetőkárpit tisztítását soha nem is vállaltam, főleg a ragasztott kárpitosat. Víz oldja a ragasztót.
Melegben elenged...egész nyáron árnyékban állt, akkor is lehúzott ablakokkal. Pont tegnap enged el
tomcsi23
veterán
Passz, eddig bírta. Most kapta megint a hideget éjjel, meleget nappal.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Lenovo 4. generációs i3-4130 sff pc, 16GB vagy 32GB rammal
- Új Bontatlan Univerzális monitorállvány, 17-27'' , VESA 100x100/75x75 UNOXAR UX-MDS-10
- HP pro 6300 SFF i5-3470 16GB vagy 32GB Rammal
- Hófehér Toshiba 15,6"HD,4magosIntel!4x2,2Ghz,IntelHDVga,SSD,szép állapot
- ThinkPad 13,3" FullHd IPS,10.gen.core i5(8x4,2Ghz),Vil.bill.8GB DDR4,512GB SSD,Jó akku, jó állapot