Hirdetés

2024. május 7., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:32:40

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#106951) i-sti válasza bitpork (#106949) üzenetére


i-sti
senior tag

Húz mint az állat! :D :Y

[ Szerkesztve ]

Novum Forum Siculorum

(#106952) Danex


Danex
addikt

Ugye a CR dízel motorok kényesek az üzemanyagra, tudtommal az OMV ami itthon valamivel nagyobb minőségű üzemanyagot biztosít igaz? :F

Adalékot érdemes hozzáadni, ismerős a metabond-ot ajánlotta, de inkább kérdezek. :U

(#106953) tomcsi23 válasza Morris (#106948) üzenetére


tomcsi23
veterán

Pont az a baja, hogy nem pörög eléggé. ;]

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#106954) tresh válasza Morris (#106948) üzenetére


tresh
addikt

Neked van eladó Fuldád nem ? ;]

(#106955) 7600 GS válasza Danex (#106952) üzenetére


7600 GS
addikt

Literre átszámolva olcsóbb a Metabond, mint a prémium üzemanyag. :)

(#106956) Morris válasza tresh (#106954) üzenetére


Morris
veterán

jaja! :C :C
Vegye meg a Fuldámat, azzal tuti pörögni fog. Még száraz aszfalton is! ;] :D

[ Szerkesztve ]

(#106957) tresh válasza Morris (#106956) üzenetére


tresh
addikt

Ennyi ;]

(#106958) ßrainiac


ßrainiac
addikt

1.6 benzin 8 szelep, Seat Altea

Ebben lehet ugyeskedni az EGR-rel?

(#106959) Mágus2 válasza ßrainiac (#106958) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Nem lehet.

(#106960) Danex


Danex
addikt

A Volkswagen visszahív minden csalós dízelt. Hmm Remélem azért ennél több információt is kapunk majd. :U

(#106961) Mágus2 válasza Danex (#106960) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Kíváncsi vagyok ezt hogy tervezik. :U Meg arra is kíváncsi vagyok milyen lesz az új szoft. Mennyire fogja másképp kezelni a kipufogó visszavezetést. :Y

(#106962) cbrfireblade válasza cbrfireblade (#106907) üzenetére


cbrfireblade
aktív tag

Na meglocsoltam a kocsit.... az ajtónál nem alul jön ki a víz ahol kellene, hanem a műanyag mellett, azért áll a küszöbön a víz.

De most, hogy szétrobbantottam a kárpitot és így néztem bentről -miközben locsolták- máshol is csepegett a víz,csak ezt nem lehetett eddig látni, mert eltakarta a műanyag borítás. Az ajtó mellett,a műszerfal alatt ahol a motorháztető nyitója van.

Leszedtem a levélrácsot megnézni, hogy azon a területen mi van és ezt a fekete dobozt találtam, ez mi? Lehet az nem szigetel rendesen és mellette beengedi a vizet?Ahol a kasznihoz van fogatva alatta ilyen szivacsos, gumis tömítés van.

(#106963) tresh válasza Mágus2 (#106961) üzenetére


tresh
addikt

-30le ;] visszasírod majd Fruzsit :DDD

[ Szerkesztve ]

(#106964) Mágus2 válasza tresh (#106963) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Akkor ők is vissza fogják sírni. :K

Mi lesz a sok chippes, DPF és EGR nélkül szaladgáló szarral? :U Azokat a zúzdába hívják vissza? Vagy mi van, ha nem megyek vissza, még ha érint is? A következő környezetvédelmin elhúznak? (ezt kétlem mert nem kibocsájtást, hanem kormolást mérnek.)

[ Szerkesztve ]

(#106965) brumi1024 válasza Mágus2 (#106961) üzenetére


brumi1024
veterán

Én még az USA-beli utólagos AdBlue-ra leszek kíváncsi.

(#106966) tresh válasza Mágus2 (#106964) üzenetére


tresh
addikt

nem lesz ebbol semmi extra max vissza minositik az euro normajat. Amugy pont ezen gondolkodtam ha valaki szenne hackelte a vasat vagy csak kuldott ra jo penzert egy faja progit majd visszavisza viszi.. hagyjuk mar en kinevetnem a vw marka szervizet hogy felejtsen el a hulyesegeivel. Szerintem ez inkabb annak cumi akinek meg garis a verda mert akkor hiaba mutatja a fuckot nekik vinnie kell gondolom hogy ne bukja a garit.

troll on: remelem vettek eleg diag kabelt a sracok mert ennyi sw frissites alatt hamar kopni fog ;]

(#106967) Mágus2 válasza tresh (#106966) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Kivették a kínai készletet. Lesz ott brick-elt motorvezérlő. ;]

De komolyra fordítva a szót. engem nem érdekel, hogy euro5-nek vizsgázik, vagy euro4-nek. Amíg átmegy, nincs gond. Itt kibocsájtást nem mérnek, nem tudom nálatok hogy zajlik a mérés. Itt egy faszi rátehénkedik a gázpedálra, leforgatja tiltásig, ha nem kormol a gép szerint, akkor kap egy matricát két évre. Ennyi. CSak a kormolást nézik, ami nem gond, amíg benn a DPF és teszi a dolgát. Akinek meg nincs rendben, az egy 20-assal elintézi. 20 eurós bankjegy is hiánycikk lesz a kínai vag kábel mellett. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#106968) TaaT válasza Mágus2 (#106964) üzenetére


TaaT
veterán

Úgy tudom az NOx-on hasalt el az ominózus motor, azt mifelénk nem mérik... nálatok?

Give them hell Ukraine!

(#106969) tresh válasza Mágus2 (#106967) üzenetére


tresh
addikt

:C :C

itthon kb 1-2 eve ebredttek ra hogy karosanyagot kene merni. Az elott kb ugy ment hogy 93-as auto ok euro 1, 98 ok ott mar euro 2 mert attol mar csak azt gyartottak. No meg nalunk az is atmegy aminek motorja sincs. Most mar merik de semmi koze a valosaghoz.Ha kered az elotted vizsgazott ezres punto adatait teszik hozzad is a 4.2 v8 hoz. Nalunk ez nem lesz gond inkabb nyugaton...

amugy lehet most kene bontott ecu-t venni 2.0cr hez lehet lenne benne zseton ;]

(#106970) tomcsi23 válasza Mágus2 (#106961) üzenetére


tomcsi23
veterán

Biztos az új szofttal csak 3000-ig lehet majd pörgetni. ;]

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#106971) Mágus2 válasza tomcsi23 (#106970) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Elég gáz lenne egy 16 szelepes motornál. :U :K

TaaT Itt se. Kormoláson kívül semmit nem mérnek. A katalizátort teljesen kidobhatod a dízelből, észre sem veszik. EGR lefalazást dettó. Attól nem kormol jobban így átmegy. DPF már necces, mert az egyáltalán nem kormolhat. Az elhasal, ha nincs benn a szűrő.

[ Szerkesztve ]

(#106972) MunezXBK


MunezXBK
nagyúr

Rohadjon meg a tetőkárpitom, ma elengedte a ragasztó. :(((

Van rá hipiszupi trükk vagy kárpitost kell megvennem?

(#106973) TaaT válasza Mágus2 (#106971) üzenetére


TaaT
veterán

Ha jól emlékszem Európában csalás nélkül is megfelelnek az euro6-nak, azért is kapnak csak egy új szoftot itt. Usankában van baj.

Give them hell Ukraine!

(#106974) Mágus2 válasza MunezXBK (#106972) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Ragasztó spray-el befújod a kemény részt és felcuppantod a puhatestű fátylat. OBI-ban beszerezhető a szükséges ragacs.

TaaT Ha megfelelne az euro6-nak minek a soft frissítés? Benne van a csalós szoft, és? Nem kell amerikába menni vele. Tudjuk, hogy csalt a mérőpadon, de én nem fogom méricskélni padon. Viszont más is lesz ott, szerintem változtatni fognak valamit. :O Szerintem az euro6-ot sem tudja csalás nélkül. Egyik dízel sem...

[ Szerkesztve ]

(#106975) TaaT válasza Mágus2 (#106974) üzenetére


TaaT
veterán

Ennyi, csaló program nem lehet egy kocsiban sem :)

Give them hell Ukraine!

(#106976) MunezXBK válasza Mágus2 (#106974) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Ahh...ehhez le kell venni? Vagy átfújni a fátyolon? Mert csak ez lóg be.

Tudnám most mitől lett ilyen. :(((

(#106977) Mágus2 válasza MunezXBK (#106976) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

A szélén valahol le kell venni a fátylat és közé fújni, ha átfújod rajta, látszani fog a nyoma. A haveré is ilyen búra simogatós(annyira lelóg), de még nem szántuk rá magunkat.

[ Szerkesztve ]

(#106978) rihi1 válasza Mágus2 (#106977) üzenetére


rihi1
tag

Igaz lehet hogy a dohányfüst teszi tönkre a tetőkárpit ragasztást??

(#106979) Mágus2 válasza rihi1 (#106978) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

A tüdőt teszi tönkre. ;) Olyan autókban is leválik, amiben nem dohányoztak soha. És olyanban is tart, amit négy keréken guruló hamutartónak is lehetne vizsgáztatni.

[ Szerkesztve ]

(#106980) TaaT válasza rihi1 (#106978) üzenetére


TaaT
veterán

2 gyakori ok ami miatt leválhat a tetőkárpit:
- nedvesség
- a kárpit és a hordozó között elporlad a szivacs

Give them hell Ukraine!

(#106981) aero. válasza MunezXBK (#106972) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Injekciós tű, meg ragasztó. Egy próbát megér. :D

(#106982) Mágus2 válasza aero. (#106981) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

200 fokos ragasztó lesz az, amit te egy tűn képes leszel átpréselni. Elárulom a sima motorolajat sem könnyű. :U

(#106983) bitpork válasza Mágus2 (#106982) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Meló van ?

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#106984) Mágus2 válasza bitpork (#106983) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Éccakás vagyok mán mögin. :W

(#106985) Mágus2


Mágus2
Közösségépítő

Holnap jön egy G2 1.6Tádé szerelnivaló. Végre valami izgalmas autó. :C Ja, nem, már holnap van.

[ Szerkesztve ]

(#106986) bitpork válasza Mágus2 (#106985) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Hah! Teddy-t is csinálhatnád de nem akarsz jönni hétvégin :U

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#106987) ßrainiac válasza Mágus2 (#106959) üzenetére


ßrainiac
addikt

:R

(#106988) rob210 válasza K Norbi (#106923) üzenetére


rob210
nagyúr

Ilyet tesznek a mosogató és a munkalap közé.

Renault power

(#106989) tresh válasza MunezXBK (#106976) üzenetére


tresh
addikt

Nekem is most nyáron engedte el magát kicsit közel a szélvédőnél. Állítólag mivel ilyen puha szivacsos cucc van alatta idő után az elporlik és elengedi a ragacs. A oszloppal való újra kárpitozásra mondtak nekem 20k-t nem vészes csak ki kéne szednem a tető kárpitot, de se energiám se kedvem nekiállni főleg hogy jön a hideg :D Majd tavasszal :B

(#106990) K Norbi válasza rob210 (#106988) üzenetére


K Norbi
addikt

Az nem olyan :) [link] [link] 13.000Ft 15 Méter :Y Megkérik az árát.

[ Szerkesztve ]

(#106991) rob210 válasza K Norbi (#106990) üzenetére


rob210
nagyúr

Ez most irónia volt, mert akkor nagyon beütött, ha komolyan mondod, hogy nem olyan, akkor viszont sírni fogok. :D
Nekem a Renaultban az van, mert kellet már az ajtó kárpitot leszedni, köszöni pont úgy viselkedik mint a gyári.

Sok esetben amit kocsiba szánnak sokkal drágábban adják, pedig csak a körítő duma meg a csomagolás más.

Anno kerék csapágyat is így vettem, kivettem a régit lesétáltam az SKF-be ami 25méterre van a háztól és lényegesen olcsóbban megvettem a jó minőségű csapágyat, az Autósboltban kapható BIRTH meg mit tudom én milyen himihumi gyártóké helyett.
;)

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#106992) K Norbi válasza rob210 (#106991) üzenetére


K Norbi
addikt

Építünk be mosogatómedencéket :) köze nincs a két szalagnak egymáshoz. A fekete bitumenes. A mosogató medencékben szürke a színe, épp megáll rajta.

(#106993) tresh válasza K Norbi (#106992) üzenetére


tresh
addikt

Akkor tudnád hogy mindent ki kell szilózni a g*cibe és nincs baj ;]

(#106994) K Norbi válasza tresh (#106993) üzenetére


K Norbi
addikt

;] ;]

(#106995) MunezXBK válasza tresh (#106989) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

De nekem majdnem az egész és nem porladt el semmi. Ha visszanyomom, egy darabig még fent marad, aztán újra belóg. :W

(#106996) tresh válasza MunezXBK (#106995) üzenetére


tresh
addikt

Ki kell szedni az egész tető kárpitot és leszedni róla a szövetet majd le csiszolni a maradék ragasztót/szivacs darabokat és utána újra felrakni ragaccsal a kárpitot különben ugyan úgy el fogja engedni. Amúgy a kárpitos srác aki nekem is fogja csinálni azt mondta hogy pl sötétebb színű autóknál sokkal sűrűbben jön ez elő főleg ha kint van napon mindig a vas. :( itt jól látszik mi a művelet illetve az a szivacsréteg hogy néz ki alatta..

(#106997) tomcsi23 válasza MunezXBK (#106995) üzenetére


tomcsi23
veterán

Marad a popszegecs. ;]
Amúgy ezért parázom a tetőkárpit tisztításától (na meg a bolyhosodástól), így marad olyan.

tresh: jah, napon elég durván fel tud melegedni, belül meg szauna.

[ Szerkesztve ]

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#106998) MunezXBK válasza tomcsi23 (#106997) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Tetőkárpit tisztítását soha nem is vállaltam, főleg a ragasztott kárpitosat. Víz oldja a ragasztót.

Melegben elenged...egész nyáron árnyékban állt, akkor is lehúzott ablakokkal. Pont tegnap enged el :F

(#106999) tomcsi23 válasza MunezXBK (#106998) üzenetére


tomcsi23
veterán

Passz, eddig bírta. Most kapta megint a hideget éjjel, meleget nappal. :F

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#107000) MunezXBK válasza tomcsi23 (#106999) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Egy a lényeg, rohadjon meg. :(((

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.