Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:32:40

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#107451) ßrainiac válasza FrankMonzano (#107449) üzenetére


ßrainiac
addikt

"Mire erdemes figyelni ennel a tipusnal? 1.6 benzinben gondolkodom."

Hogy legyen benne 1.8T es minimum 150LE :))

Elso sarvedo alja es kuszob kozott rohadnak. Ha megkimeltet talalsz, akkor elvileg csak ennyi baja lesz.

Egy 150.000km-es erdekelne? :P

(#107452) bitpork válasza ßrainiac (#107451) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Tán csak nem el akarod adni?

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#107453) ßrainiac válasza bitpork (#107452) üzenetére


ßrainiac
addikt

Hat mindig eljatszom a gondolattal :)

Ez ilyen..

(#107454) bitpork válasza ßrainiac (#107453) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

És mivel kacérkodol? Mán ha nem tiktok.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#107455) ßrainiac válasza bitpork (#107454) üzenetére


ßrainiac
addikt

Lattam egy 1.8T A4 kombit ami gyari 180LE, 950k. Meg van egy Passat 1m kornyeken szebb allapotu, de 150LE.

Igazabol egyik sem olyan, hogy huu azonnal kell, csak elgondolkoztam rajta, hogy atulnek egy ilyesmibe 1-2 evre.

Kesobb gyujteni akarok amugy MK6 GTI-re, az josag lenne, vagy az abszolut kiralysag: megvenni focvistol a hetest, hogyha mar nagyon elpapasodik (marmint nem az auto). Nala jobban nem sokan vigyaznak az autoikra ;P

(#107456) Mágus2 válasza ßrainiac (#107455) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Egynyócté? Nem tanultál semmit. :U ;] :DDD

(#107457) tomcsi23 válasza Mágus2 (#107456) üzenetére


tomcsi23
veterán

:C

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#107458) -v- válasza ßrainiac (#107455) üzenetére


-v-
addikt

En meg azt hittem beulnel mar valamibe ami megy is... ;] :C

(#107459) Mágus2 válasza ßrainiac (#107455) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Várj, figyelsz? Na,...akkor mondom a tutit. Légrugóstésesi szívófújó automata V8 kell neked. Valami A8 kupékábrió.

[link] CSak, hogy valami rendes autóban közlekedj. ;) Akit nem bírsz megelőzni, azt csak simán eltaposod. ;]

:DDD

[ Szerkesztve ]

(#107460) Mágus2


Mágus2
Közösségépítő

(#107461) MunezXBK válasza Mágus2 (#107460) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

A felnit lenyúlom. :DD

(#107462) VR6-Fan válasza Mágus2 (#107460) üzenetére


VR6-Fan
veterán

Figyeljen már szomszéd kend!

a VéRS-nek O1-be sperr-es a váltója tényleg vagy ez csak urband legend megint?
online etka szerint, sima nyitott difi cuccok vannak benne.
(EHA a kódja a váltónak)

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#107463) Mágus2 válasza VR6-Fan (#107462) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Biztos nem sperr. Egyik O1-ben sem volt. :N

(#107464) VR6-Fan válasza Mágus2 (#107463) üzenetére


VR6-Fan
veterán

igen etka alapján én is erre jutottam, más a kúp kerék, erősebb benne, meg a difi előfeszítése nagyobb, az biztos ahogy néztem az alátét méreteken, de csak ennyi...
mindegy fb-n ma kiakasztottak, hogyn em lehet hivatalos tdi kettes golfot csinálni 100e-ből és hogy hazudok :D
meg hogy a 225le-s 1,8t hajtókar titán metál über király és mindent kibír, de amugy 400nm körül már eltekeredik ilyen szépen:

na mindegy nagy istenállat kertje :)

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#107465) Mágus2 válasza VR6-Fan (#107464) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Nem kell mindenkinek mindent elhinni Erősebb benne a difi, de a sperr annyit dobna rajta, hogy a kutya se venne S audit. :K Az ilyen hajtókaros izékről az maradt meg, hogy a kovácsolt, az kovácsolt. A gyári megoldások hajlanak, mint a zájfon6.

bitpork Mi ez a szörny? Ja hogy, Brainiac kolléga figyelmébe ajánlod? Akkor nem szóltam. ;]

[ Szerkesztve ]

(#107466) bitpork válasza Mágus2 (#107459) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

(#107467) Mágus2 válasza VR6-Fan (#107464) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

[link] Ez kell neked. :K Ilyen volt a TDI váltós 1.8T octavia-ban.

[ Szerkesztve ]

(#107468) cbrfireblade


cbrfireblade
aktív tag

Üdv!

Nem tudjátok, hol lehetne venni toledohoz a képen látható patentot? A szélvédőnél lévő takarólécet - vagy nem tudom mi a pontos neve - rögzíti.

[link]

(#107469) Lacess válasza bitpork (#107466) üzenetére


Lacess
tag

Szerintem disznótartáshoz lenne igazán kiváló eme autóipari termék.
Moslékosvödrök fel arra a gyönyörűen kivitelezett platóra. Az indokolatlanul gyönyörű krómfellépőn a gumicsizmára ragadt disznósz@rt lehúzni aztán gyííí!
Az igazi akkor lenne ha W12 TDI hajtaná mert az esetben játsznyi könnyedséggel jönne ki a trágyából.

Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.

(#107470) bitpork válasza cbrfireblade (#107468) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Készleten sehosenem van ahogy látom.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#107471) Mágus2 válasza cbrfireblade (#107468) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Geçici olarak Elírták nevét, magyarul kis geci. Bármelyik márkaszervizben gombokért kapható. ;)

(#107472) cbrfireblade válasza Mágus2 (#107471) üzenetére


cbrfireblade
aktív tag

Ha bemegyek pl Miskolcon a seat márkakereskedésbe és [ezen] az oldalon feltüntetett termékszám alapján kérek alkatrészt, akkor fogják tudni pontosan melyik az az alkatrész? Ezek a gyári alkatrészek számai?

(#107473) tomcsi23 válasza Mágus2 (#107467) üzenetére


tomcsi23
veterán

Minek ehhez dízel váltó? Kell kettesben a 150, meg a 210 3-asban? ;]

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#107474) Mágus2 válasza tomcsi23 (#107473) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Nem én találtam ki. A fószer nem volt teljesen normális, miden áron 6-os váltót akart. Az ASZ váltója volt alatta., de hogy minek, azt nem tudom. Lehet sokat evett a 240 ló. ;] :DDD

[ Szerkesztve ]

(#107475) freaghill


freaghill
őstag

Öreg vett 2 ülésre húzható ülésfűtést (saját magának és anyunak), ami a szivargyújtóról megy.
Létezik olyan elosztó amibe lehet dugni kettőt vagy többet, vagy ez már gondot jelentene, mert nem erre lett kitalálva?

[ Szerkesztve ]

(#107476) bitpork válasza freaghill (#107475) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Soklikas is van,de a felvett teljesítményt azért nézd meg.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#107477) Mágus2 válasza bitpork (#107476) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Jah, nehogy a foglalatot melegítse a farpofák helyett. :K

[ Szerkesztve ]

(#107478) tomcsi23 válasza Mágus2 (#107474) üzenetére


tomcsi23
veterán

Rakott volna fel benzines váltót. ;]
Így jól agyon is vágta a dinamikát, de legalább az autópályás fogyi jobb lett. :D

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#107479) VR6-Fan válasza Mágus2 (#107467) üzenetére


VR6-Fan
veterán

240le pite, az lassan meg van :D
400nm a para, amugy Aries Gen 2 (rifle drill nélkül de beridium v mi az isten csapszeg persellyel), lesz szerintem a befutó olcsóbb és ezt tudja vagy kicsit többet, dugót nem tudom még.

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#107480) FrankMonzano válasza ßrainiac (#107451) üzenetére


FrankMonzano
őstag

1.6 erdekelne. Koszi az infot! A rohadason kivul milyen muszaki gyermekbetegsegei vannak a Golf 4-nek?

[ Szerkesztve ]

(#107481) -v- válasza Mágus2 (#107465) üzenetére


-v-
addikt

a kovácsolt, az kovácsolt. A gyári megoldások hajlanak, mint a zájfon6

Nem tom, volt tulajnak most derült ki, hogy a tuningműhelyben a kovácsolt belső valahogy "elkallódott" és nem cserélődött ki ... szóval a 300 lovat meg 400Nm-t a sima ócska zetec belső vitte isten tudja mióta ... :D semmi kovácsolt hajtórúd meg ilyenek ... persze ez csak szar ford :U ehhez képest az enyémben már kovácsolt van .. nem mintha az őrületes 196Nm-hez kellene :DDD

[ Szerkesztve ]

(#107482) Magnum_


Magnum_
nagyúr

Sracok! Elgondolkodtam azon, hogy amig 'jol' ki tudnek szallni az A4-embol, eladnam. Lenne ra egy erdeklodom... nincs bajom vele, de jovo nyaron mindenkepp eladasra kerulne, igy akkor mar elotte addig meg vennek egy 3B-t, szep allapotut es kapna egy 18as fellat (amit tovabb is vinnek majd).
Mostanaban kb hetvegen aztozom csak, 10k km sincs meg egy evben.

Mit erdemes nezni, mire kell figyelni egy passat 3b-nel, ha ugy alakulna...? 1.6benzin a target szigoruan.

Koszi!

[ Szerkesztve ]

I humbly and respectfully decline™

(#107483) footy válasza Magnum_ (#107482) üzenetére


footy
addikt

De meeer 1.6 benzinnel???

(#107484) bitpork válasza Magnum_ (#107482) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Az első futóműve nehezen viseli a magyar utakat, hallhatóan kopog ha gond van. Ha egyszer megindul rajta a rozsda, nehezebb megállítani a mint az oroszokat. Első lámpák gyorsan, és könnyen mattulnak.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#107485) Mágus2 válasza Magnum_ (#107482) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

A4-et se vennék 1.6 benzint, meg B5 passatot se.

(#107486) Magnum_ válasza bitpork (#107484) üzenetére


Magnum_
nagyúr

Mint az A4-nel :-)

Ha elvinnek az a4-et annyiert, amennyiert szeretnem es vennek jo aron 3B-t, akkor a kotelezokon (vezerles, olaj, stb) kapna uj, clear lampat elore, hogy fiatalosabb legyen. Meg 18at.

Bar eddig nem sok erdeklodo volt, azokbol is egy mutatta magat komolyabbnak.

Magus: miert? Azert mert lomha? Nagy meglepetest nem tud okozni, azaz koltseghatekonyabb. Es most ez fontos. Ezert 1.6B az A4 is.

[ Szerkesztve ]

I humbly and respectfully decline™

(#107487) bitpork válasza Magnum_ (#107486) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Sztem Mágus2 arra is gondol hogy pl pályán könnyen benyom motorolajat is. Néha trafó cserére sorul. Meg hát neki a nyomatékhimalája után már nem alternatíva :)

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#107488) Magnum_ válasza bitpork (#107487) üzenetére


Magnum_
nagyúr

Trafo csere megvolt tavaly. Olajat meg neha ker, ha nagyon hajtom. Ez teny.

[ Szerkesztve ]

I humbly and respectfully decline™

(#107489) ßrainiac válasza Mágus2 (#107485) üzenetére


ßrainiac
addikt

En se, viszont megy (klima nelkul kell elozni, bar a sajatommal is ugy csinalom, hiszen...;]*), megbizhato, es soha nem kell hozzanyulni.

Es a tevhittel ellentetben, lengokarokat sem kell allandoan cserelni, Faterom XIX-bol III. keruletbe megy minden nap (ugye nem kell mondanom, hogy a Hungarian) es nem volt gond a cirka 60e km-en.

*nincs benne tartalek

[ Szerkesztve ]

(#107490) Mágus2 válasza bitpork (#107487) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Többször volt szerencsém ilyet vezetni. Errefelé azért vannak emelkedők, szóval nem kell pálya, hogy megtapasztald az autó korlátatit. Hiába A4, ha a kamionok mögé kényszerülök, mert nincs annyi kraft, hogy megelőzzem emelkedőn, akkor sem, ha van kapaszkodó sáv, akkor inkább ülök valami gyengébb márkában, amivel vígan lehet előzni. :U

BP-n kolbászolni elég az 1.6 is. Le lehet jönni Debrecenig úgy, hogy csak a horizonton látni hegyet, no itt nem ilyen jó a helyzet.

[ Szerkesztve ]

(#107491) Magnum_ válasza Mágus2 (#107490) üzenetére


Magnum_
nagyúr

Tehat a motorero miatt csak? Mert akkor megnyugszom :-)

I humbly and respectfully decline™

(#107492) Morris válasza Magnum_ (#107482) üzenetére


Morris
veterán

"addig meg vennek egy 3B-t..."

Mi a fenének adnád akkor el? :F :F Amit nyersz az autó eladási árán, rálocsolod majd az átírásra, meg a lutri hibákra!
Sose értettem ezt az 1 évre veszek valamit, aztán majd... hozzáállást.
Az 1.6-ról meg inkább nem beszéljünk egy passat bódéban. :(

[ Szerkesztve ]

(#107493) Magnum_ válasza Morris (#107492) üzenetére


Magnum_
nagyúr

Jo, akkor hagyjuk a faxba :-)

I humbly and respectfully decline™

(#107494) Mágus2 válasza Magnum_ (#107491) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Nem csak a motorerő miatt, hanem a felszereltség miatt sem. Az 1.6 alap motor, olyan hozzá a felszereltség is. Ott a nagy autó, de nincs benne semmi. Rendes felszereltség a nagyobb motorokhoz járt. Ez az alap motor nem csak egyszerűen gyenge ebbe az autóba, hanem egyenesen élvezhetetlenné teszi a közlekedést vele. Aki nem szereti az autóját és úgy tekint rá, mint használati tárgyra, ami elviszi A-ból B-be, az nyugodtan vegyen ilyet. 1.4 szívó golfot vagy octaviat sem vennék soha. Az úgy néz ki, mintha, de mégsem az. Ülj be egy 1.8, vagy 2.6-ba és megérted.

(#107495) ßrainiac válasza Morris (#107492) üzenetére


ßrainiac
addikt

rálocsolod majd az átírásra, meg a lutri hibákra!

Privatban betoltam neki Faterom autojat, hatha meg tudnak egyezni :) az egy koltsegmentes darab.

(#107496) Magnum_ válasza Mágus2 (#107494) üzenetére


Magnum_
nagyúr

Az A4 elott egy 2.5tdi A6-om volt. Nyilvan abban volt kraft.
De az uj munkahelyem a lakasomtol 32meterre van, meg ennyit se autoznek, mint most (az elozo helyre is gyalog jartam). Autopalyazom a legtobbet, 130-140. Arra eleg az 1.6. Szeretnek en is erosebb motort, stb, de ahhoz kell egy anyagi bazis is. Ami most nincs meg. Talan a jovoben.

Felszereltseg: klima, elektromos ablak, szervo kell. Meg esp.
Meg jo zene. De az aftermarket potolhato akar.

Jovore csaladon beluli valtas lesz, de korrekt felszereltsegu jettara. Apam sem hasznalja ki a felszereltseget jobbara :D

I humbly and respectfully decline™

(#107497) Mágus2 válasza Magnum_ (#107496) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Nem értettél meg.

1.Pályára főleg alkalmatlan az 1.6
2. Ha nincs anyagi háttér, nem A4 kell neked, hanem valami kisebb, de erősebb és jobban felszerelt, szerintem, legalábbis én így gondolkodom.

[ Szerkesztve ]

(#107498) Magnum_ válasza Mágus2 (#107497) üzenetére


Magnum_
nagyúr

Dupla

[ Szerkesztve ]

I humbly and respectfully decline™

(#107499) Magnum_ válasza Mágus2 (#107497) üzenetére


Magnum_
nagyúr

Az A4 pont jo. Fenn tudom tartani stb. Igy ebben a formaban.

Egyszeruen tetszik az a qrva Passat 3b, de dizel amugy se jatszana (konyvelesi okokbol), 1.8T meg nem kell a bajaival.

Az anyagi bazisa annak nincs meg, hogy 2.0T A5 legyen.

I humbly and respectfully decline™

(#107500) ßrainiac


ßrainiac
addikt

Nekem sem kene 1.6 - soha.

Viszont az teny, hogy baromira igenytelen, kiszamithato es fenntarthato.

Sztem felesleges lebeszelni rola, ha egyszer most is 1.6-osa van, raadasul volt komolyabb autoja is. Aztan meg tetszik neki a forma, ilyet akar, minek vegyen kisebbet?

En a minimum 1.8T mondoja vagyok, dehat ezt irtam fentebb a FrankMonzano-nak is. Azon felul h elmondjuk, szerintunk ne 1.6-ot, sok minden mast nem tehetunk :)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.