Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 10:49:25

LOGOUT.hu

Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#49043) Asmodeushu


Asmodeushu
újonc

Sziasztok!

Július 11-én "csatlakoztam" ismét (5 év kihagyás után) a Telenorosok közé a Hello Data Start tarifacsomaggal, számhordozással..

13-án kaptam egy E-mailt, hogy elektronikus számlám elérhető, amely július 7-8 napokra szól és 399Ft a fizetendő összeg.

Amint az E-mail megjött, letöltöttem a MyTelenor Appot az iPhone 6s készülékemre, regisztráltam, beléptem és azt láttam, hogy nincs befizetendő számlám.

Ezután letöltöttem a Wallet alkalmazást, hozzáadtam a bankkártyámat és rámentem, hogy számla befizetés, de ismét ez az üzenet fogadott, hogy Nincs számlám. Ez kissé érdekesnek tűnt, hiszen E-mailt kaptam róla.

Végül asztali gépen ellátogattam a Telenor weboldalára, regisztráltam, hozzáadtam a telefonszámot, és ott végre láthatóvá vált a befizetésre váró számla. Kijelöltem, rámentem, hogy befizetem, majd, amikor a Banki oldalra kéne vinnie, kiírja, hogy Egy vagy több kijelölt számla nem fizethető be.

Most akkor mi lehet a gond? A Számhordozás kavar be? Vagy miért nem jelenik meg a számla azóta se se a MyTelenor Appban, de a Walletben, és miért nem fizethető be a számla? Van valakinek ötlete?

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.