Hirdetés

2024. május 8., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 10:49:25

LOGOUT.hu

Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#61001) darvinya válasza lugosi (#60973) üzenetére


darvinya
titán

Te magyarázol olyanról aminek 30 nap átfutási ideje, az milyen jó.
Miközben a hiba nem folyamatosan fellépő, mint többször is írva volt.
A hiba kijavítás max. 3 órán belül javítják, mikor telefon Üsz-en keresztül intézem.

Hasonlat pedig releváns, mivel ezzel érzékeltettem amit javasoltál teljesen életszerütlen és semmilyen megoldás nem hoz, csak kárt.

Szóval inkább te kötöd az ebet a karóhoz.

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#61002) DrBubo77 válasza Gergello (#61000) üzenetére


DrBubo77
addikt
LOGOUT blog (1)

Belépsz a MyTelenorba > kiválasztod a telefonszámot > felül rákattintasz a Számlák menüpontra. Ott az oldal legalján lesz az Egyéb számlák között.

ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)

(#61003) Gergello válasza DrBubo77 (#61002) üzenetére


Gergello
addikt

Nálam teljesen más a menürendszer.

[kép]

(#61004) DrBubo77 válasza Gergello (#61003) üzenetére


DrBubo77
addikt
LOGOUT blog (1)

Ezt a felületet már iszonyat régen láttam. Én az Elektronikus szerződések alatt keresném.

ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)

(#61005) lugosi válasza darvinya (#61001) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Jó, nem baj, persze ahogy te jónak látod. A lényeg, hogy megoldódott akkor.

(#61006) dkovizoli válasza #37254912 (#60991) üzenetére


dkovizoli
addikt

Nekem az egyik ajándékba kapott (telenor üzletben valami akcióban) praktikum kártyás számomon, kb 4 éve, valami Gyöngyit keresnek, a legkülönbözőbb számokról és helyekről. De nem kevésszer.

(#61007) #37254912 válasza dkovizoli (#61006) üzenetére


#37254912
törölt tag

Akkor jól bírod......Nekem kevesebb türelmem van,ill fentebb írtam pár ember ismeri számom tehát alap tudnám, ha csörög valóban fontos.
Ma vagy holnap átugrok Telenorba intézek másik számot ami biztosan új...Alap nem legjobb számot választottam,de nem tudtam mennyi előleget kérnek S9re ha sok lett volna nem veszek.De szerencsére csak 15ezret kellett adni.Bár volt kezdőrészlet is meg annak hónak végén is küldtek számlát de 50letudva ill 1évre van havi 15ért....Mobil jó,ezt pedig intézem köszi segítséget!

(#61008) radio100jozs


radio100jozs
őstag

Nekem most ez van a számlámban a lassan lejáró Hipernet Home L csomaghoz:

A hûségidõ lejárata után tarifájának és szolgáltatásainak feltételei változatlanok maradnak.
Értesítjük, hogy számlája plusz információkat tartalmaz szerzõdése hûségidejének lejáratáról, a szerzõdés határozatlanná alakulásáról és az azzal beálló változásokról. Emellett egy javaslatot az Ön jelenlegi tarifája alapján Önhöz leginkább illeszkedõ új tarifacsomagról, melyet lehetõsége lesz igénybe venni. Amennyiben új készüléket vásárolna, az alábbi ajánlatot tudjuk Önnek kínálni: Hipernet Home L csomag 2 év készülékhûséggel, melynek havidíja 6570 Ft; E-komfor csomaggal. A havidíjba foglalt adatkeret belföldön 100 GB, 1. roaming díjzónában 5,5 GB. SMS díj: 42,50 Ft. E-komfort nem
teljesítés díja: bruttó 1000 Ft. A tarifacsomag részletes feltételeit az ÁSZF vonatkozó Díjszabás mellékletében találja. Az ajánlat a hûségidõ lejárata után érvényes, amennyiben az a szerzõdéskötéskor még értékesítés alatt áll.

Na már most a díjról nem beszél a kiemelt mondatban, azaz a -20%-nak lőttek, ez majd 1314 Ft/hó többlet költség, és + 819 Ft éjszakai 100 GB is fizetős, és még bukom a havi 2490 Ft My TV Start+HBO GO opciót is. Ez így alapból havi 4623,- Ft többlet költség.

Ha aláírok +2 évet, akkor "csak" a 20% kedvezményt, meg a MyTV Start+HBO GO opciót bukom. Ráadásként készülék nekem nem kell, készülék nélkül meg nem értem miért nincs 1 éves hűség opció a Telenornál???

Így most az az esélyes, hogy nem kötök újabb hűséget, és leviszem a csomagot az M-es 50 GB-ra 5330-ért. AZ éjjeli keretből 2 GB max, ha elfogy, a nappali 100 GB-ból meg jó, ha 25 GB maximum, de átlagban 15 GB megy el.

[ Szerkesztve ]

(#61009) 4Grider válasza radio100jozs (#61008) üzenetére


4Grider
nagyúr

Szerinted nem ellentmondás az, hogy a hűségidő lejárata után a tarifád és szolgáltatásaid feltételei változatlanok maradnak és változatlan feltételek mellett havi 4623 Ft többlet költségről írsz?

(#61010) prozodus válasza #37254912 (#60984) üzenetére


prozodus
őstag

En is ilyet kaptam, csak asszem, Sanyival, de o nem lehetett olyan kozismert, mert par hivas utan csend lett 😁

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#61011) #37254912 válasza prozodus (#61010) üzenetére


#37254912
törölt tag

Szerencséd volt.....Valaki írta azt időre félrerakják,majd újra kiadják,de ha olyat nyer mint amit Én vki masszírozott ott előfordul betalál pár régebbi vendég... :-) Mindegy lényeg megvan ma v holnap kérek másik telefonszámot ami biztosan új.

(#61012) Viktor0610 válasza #37254912 (#61011) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Biztosan újat nem feltétlen tudsz kérni (korábban egy számcserénél az összes számot végignéztük, mindnek volt korábbi tulaja), de azért annak elég kicsi a valószínűsége, hogy ismét olyat kapj, amin az előző tulajt keresnék.

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy A54

(#61013) Somatom válasza radio100jozs (#61008) üzenetére


Somatom
veterán

Ha nem kell készülék, akkor miért foglalkozol velük? TV -t már úgysem fognak adni, mert annak a kedvezménynek lőttek (nincs értékesítés alatt). Amennyit most fizetsz, annyiért kapsz egy flottás korlátlan netet, hűség nélkül. Milyen rizikód lenne egy netes kártyánál, ha mondjuk bedőlne a flotta? Elbuknád a számot. Na, bumm.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#61014) #37254912 válasza Viktor0610 (#61012) üzenetére


#37254912
törölt tag

Üdv.
Köszi választ.1Tag tegnap ezt írta itt:A 747 oooo és a 747 3ooo közötti számmezőt idén kérte ki a telenor az nmhh-től. Azok "szűzek".Próbálok ilyet kérni ha lehet.
Köszi Nektek,rendesek vagytok,nem untatok már senkit,nem hatalmas a gondom ma v holnap leírom mire jutottam boltba.

(#61015) azbest válasza radio100jozs (#61008) üzenetére


azbest
félisten

Ebben az idézett részben főleg az új hűséges dolgot fejtették ki, nem igazán látni azt, amit az elején írnak, hogy határozatlanra váltva mennyiért és mit kapsz. Nem értem :U
Nincs valahol máshol is szöveg erről?

[ Szerkesztve ]

(#61016) 4Grider válasza azbest (#61015) üzenetére


4Grider
nagyúr

Vastaggal kiemelte a lényeget. Ha ettől eltér a Telenor, akkor fizetni fog.

(#61017) Robi_73


Robi_73
őstag

Sziasztok!

Lassan egy hónapja vagyok Telenoros, de csak múlthét csütörtök óta használom a kártyájukat. Sajnos többször előfordul, hogy aki hív annak nem vagyok elérhető. Nálatok is előfordult mostanában ilyen hiba? A 1220-on jeleztem a dolgot és ők annyit kértek, hogy próbáljam ki a kártyát egy másik készülékben is, így most várom mi lesz a teszt eredménye. :F

Robi73

(#61018) 4Grider válasza Robi_73 (#61017) üzenetére


4Grider
nagyúr

Ha 4G-képes készülékben használod, akkor készülékfüggő, hogy a bejövő híváskor a szolgáltató gond nélkül ki tudja-e a készülékedből kényszeríteni, hogy az leváltson 3G-re (vagy 2G-re), mivel a Telenornál és a Vodafone-nál nem lehet 4G-n telefonálni. Ha a leváltás valamilyen okból nem sikerül, akkor lehet az, hogy hívásértesítést kapsz (már ha ezt az ingyenes szolgáltatást az előfizetéseden bekapcsoltad), miközben nem is volt kijelzett hívásod és látszólag elérhető voltál.
Védekezni ellene készüléktípus cserével, vagy a meglévő készüléken a csak 3G hálózati mód használatával lehet. Meg persze lehet hívogatni az ügyfélszolgálatot, hogy az adott típusú készüléken 4G leváltási problémák vannak bejövő hívás során, és hogy legyenek kedvesek igazítani a készülékhez tartozó konfiguráción.

[ Szerkesztve ]

(#61019) Robi_73 válasza 4Grider (#61018) üzenetére


Robi_73
őstag

Köszi az infót! :R Alapból egy 3G képes készülékben használom a kártyát (Lenovo S660) és idáig sosem volt ilyen gondom, pedig 4 éve nyüstölöm a telefont két kártyával, igaz Telekomos hálózaton voltam eddig. Most betettem egy másik készülékbe, de inkább visszarakom és csak szimplán megcserélem a kártyákat. Ne keljen már két telefont magamnál tartani. ;)

Robi73

(#61020) 4Grider válasza Robi_73 (#61019) üzenetére


4Grider
nagyúr

Ezekben az öreg két kártyás mobilokban soha nem lesz meg az összes beérkező hívásod. Az újak sem 100%-osan kezelik a dual standby-t.

(#61021) Amarth


Amarth
aktív tag

Üdv!

Mi van abban az esetben,ha a javításra leadott készülék nem készül el 30 nap alatt sem?
Telefonos üszi annyit mond,még nincs a boltban ahol leadtam,de hát ezt ugye tudjuk.

Porfestés Szegeden, rövid határidővel!

(#61022) 4Grider válasza Amarth (#61021) üzenetére


4Grider
nagyúr

Semmi. Az aktuális jogszabály úgy szól, hogy törekedni kell a 15 napon belüli javításra. Ha tudják bizonyítani, hogy törekedtek (pl. megrendelték az alkatrészt, de még nem kapták meg), akkor így jártál. Persze panaszt tehetsz...

(#61023) Amarth válasza 4Grider (#61022) üzenetére


Amarth
aktív tag

És ezt hogy lehet kideríteni,hogy törekedtek-e?
Mondani sokmindent lehet...

Panasztevéssel mit érek el?

[ Szerkesztve ]

Porfestés Szegeden, rövid határidővel!

(#61024) 4Grider válasza Amarth (#61023) üzenetére


4Grider
nagyúr

Pl. írásos panaszt teszel, és hivatkozol a jogszabályra. A válaszban le kell írniuk, hogy miért ilyen lassú a javítás.

(#61025) dkovizoli válasza 4Grider (#61018) üzenetére


dkovizoli
addikt

Igen , ilyesmiről lehet szó igazából nálam is. Tőlem is ezt kérték, át is raktam egy ill több régebbi készülékbe, ott nincs is probléma. Úgy tűnik az s8-as párost nem szereti a Telenor. Csak nem azért vettem ilyen drága készüléket, hogy 3g-n használjam.

(#61026) Amarth válasza 4Grider (#61024) üzenetére


Amarth
aktív tag

31. napon cserére vagyok jogosult. Ez is valami.

Porfestés Szegeden, rövid határidővel!

(#61027) 4Grider válasza Amarth (#61026) üzenetére


4Grider
nagyúr

Ilyen kötelezettséget nem tartalmaz aktuális jogszabály.

(#61028) Viktor0610 válasza 4Grider (#61027) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Az lehet, de a Telenoré igen. ;)

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy A54

(#61029) Robi_73 válasza 4Grider (#61020) üzenetére


Robi_73
őstag

A Telekomnál sosem volt vele gond és ez az "öreg" mobil idáig a legjobb és legstabilabb okos telefonom! Előtte végig Samsungjaim voltak egy S4-et váltott le 4 éve. Nem kell újraindítgatni mivel nem lassul be, és még mindig 2-3 napot bír egy töltéssel az eredeti akkujával. Pedig használva van rendesen, és a reklámja sem hazudott... ;) ;] [link]

Robi73

(#61030) 4Grider válasza Robi_73 (#61029) üzenetére


4Grider
nagyúr

Múltkor volt egy flottatagunk, aki ugyanerre panaszkodott dual sim-es S7-el. És ugyanez volt az érve. Csak azt felejtette el, hogy korábban a Telekomnál egy simmel használta a készülékét, most pedig kettővel. Persze nem feltételezem rólad, hogy ilyen hibát elkövetnél, de ez is egy hibalehetőség...

(#61031) Robi_73 válasza 4Grider (#61030) üzenetére


Robi_73
őstag

Három éve két kártyával használom a telefont. Idáig egy Telekom előfizetéses és egy Domino kártya volt egyszerre a telefonban. Most a Telekom előfizetéses kártyát cseréltem Telenorosra. Az előfizetéses kártyákat mindig a sim1-ben használtam, most megcseréltem őket. Eddig minden hívás rendben befutott... :)

Robi73

(#61032) Amarth válasza Viktor0610 (#61028) üzenetére


Amarth
aktív tag

Igen, a faxbookon írta a csajszi.
Bár ezek után szerintem elkészül a határidőig 😃

[ Szerkesztve ]

Porfestés Szegeden, rövid határidővel!

(#61033) KamuMazsola válasza 4Grider (#61030) üzenetére


KamuMazsola
őstag

Miért volna hiba egy dualsimes készüléket két simkártyával használni? A Telenor kínálatában is volt (van?) dualsimes mobil.

Üdv.: KamuMazsola

(#61034) Viktor0610 válasza Amarth (#61032) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Ja, hogy nem vagy még a 30. napnál? Azt hittem, már túl vagy rajta.
A garancia első évében van ilyen lehetőség.

Samsung Galaxy A54

(#61035) 4Grider válasza KamuMazsola (#61033) üzenetére


4Grider
nagyúr

Nem az a hiba, hogy dual simes készülékben két kártyát használ, hanem az, ha nem veszi azt figyelembe, hogy ilyenkor néhányszor előfordulhat az, hogy nem fogadja adott sim-en a telefon a hívást elérhetetlenségre hivatkozva.

(#61036) ElektrikusDE válasza 4Grider (#61035) üzenetére


ElektrikusDE
senior tag

Ezért volt jó az aktív duál simes, kár hogy már nekem sincs olyan telefonom...

UI:

Pl. a Honor 8-ban van.

[ Szerkesztve ]

“Lex malla, lex nulla. A bad law is no law.” A rossz törvény, nem törvény! DW: The Moment is Coming || Doctor Who BBC www.youtube.com/watch?v=uZAO6E2x9xs

(#61037) Esqs válasza #37254912 (#61007) üzenetére


Esqs
tag

Ingyen kérhetsz új számot, ha sok zavaró hívást vagy üzenetet kapsz.

(#61038) Esqs


Esqs
tag

Bosszantó: miért szüntette meg a Telenor a hangpostafiók jelentkezésekor a sípoló hangot? (Amelyet hallva, ha nem akartam üzenetet hagyni, díjmentesen megszakíthattam a hívást.) Az ÁSzF-ben azért továbbra is benne van, lásd 66. old. ill. 32. old.: „A hangposta működésbe lépése előtt a hívó fél jellegzetes figyelmeztető hangjelzést hall, melynek időtartama 1 másodperc. Ezt követően a hívó félnek további 5 – a sípszóval együtt összesen 6 – másodperc áll rendelkezésére, hogy díjmentesen megszakítsa a hívást, amennyiben nem kíván üzenetet hagyni.” – Hát ez már nincs így...

(#61039) Viktor0610 válasza Esqs (#61038) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Most próbáltam ki, nálam van sípolás.

Samsung Galaxy A54

(#61040) Esqs válasza Viktor0610 (#61039) üzenetére


Esqs
tag

Az előbb hívtam egy (nem hordozott) 20-as számot, ennél nem volt sípolás.

(#61041) Robi_73 válasza 4Grider (#61035) üzenetére


Robi_73
őstag

Én figyelembe veszek mindent, de idáig nem volt ilyen gondom a 3 év alatt. 6 nap alatt amióta a Telekomos kártyát használom 12db hívásom ment a kukába! Előtte csak akkor volt ilyen, ha beszéltem mikor hívták a másik számot aminek a kártyája a készülékben volt. Holnap futok még egy kört az ügyfélszolgálattal, mert ma csökkentett üzemmódban voltak és nem tudtak ránézni a számomra. Szerintük lehet a sim kártya a hibás bár én kétlem. Az előbb sem voltam elérhető... :(

Robi73

(#61042) #37254912 válasza Esqs (#61037) üzenetére


#37254912
törölt tag

Rendben,köszönöm!

(#61043) azbest válasza Robi_73 (#61041) üzenetére


azbest
félisten

Sok mobilnál az a kártya tud felmenni 3 és 4G hálóztra, amelyikre az adatforgalmat is állítottad a telefonban. A másik kártya csak 2G hálózatot ér el. A telenoros vagy a másik az, amire az adat van állítva? Ha 2g-n nincs térerő, akkor valóban nem fog elérni, ha más hálóra nem mehet fel.

(#61044) 4Grider
mondjuk nála

[ Szerkesztve ]

(#61044) 4Grider válasza azbest (#61043) üzenetére


4Grider
nagyúr

Hol nincs térerő 2G-n? Akkor ott más sem nagyon lesz...

(#61045) KamuMazsola válasza azbest (#61043) üzenetére


KamuMazsola
őstag

Ez így hülyeség! Az én telóm pl mindkét slotban egyszerre is tudja a 4G-t, függetlenül attól hogy melyikre van állítva a net elérés. Hosszú évek óta két simet használok egy készülékben és több ilyen készülék is van a családomban, szóval végére kell járni annak a problémának, nem elég csak ráfogni a dualsimre! Volt hogy más-más szolgáltató simjei voltak egyszerre a telómban, de akkor sem volt gond. Most meg van egy régi Telenoros számom és a netet is a Telenortól kapom, így sincs akadás.

[ Szerkesztve ]

Üdv.: KamuMazsola

(#61046) azbest válasza KamuMazsola (#61045) üzenetére


azbest
félisten

Konkrétumok kellenek, nem pedig barchoba Barkochba. Dual simes telefonokból van sokféle, a legtöbb dual standby és amennyire tudom, azok jellemzően csak egy simen tudnak 2G-nél jobbra felmenni egy időben. Persze kivétel lehet. Dual simesek közül ráadásul van (főleg nagyon olcsó kínainál), aminél ugyanaz az imei szám tartozik mindkét slothoz... hát az sem biztos, hogy egészséges.

Szóval, hülyeségezés helyett az embereknek meg kéne tanulni rendesen leírni a problémájukat. Hogy miben, melyik területen, milyen beállításokkal, mit használnak. Mit mutat a készülék. A helpdesk is csak konkrétumok alapján tudhat bármiben segíteni, anélkül csak általános válaszokat lehet kapni, meg találgatásokat. Plusz a pontos időpontot is jó közölnie, ha helpdesknek tesz bejelentést.

Mivel ezeket mind értelmesen megfogalmazni, elmondani és persze a helpdesk oldalán értelmesen felfogni, rögzíteni nem egyszerű, lehet hatékonyabb inkább a webes felületen bejelenteni. Ott van idő a fogalmazásra és a részletek összeszedésére.

[ Szerkesztve ]

(#61047) nyisziati válasza azbest (#61046) üzenetére


nyisziati
veterán

Bocs, csak egy javítás: barkochba, nem barchoba.
Egy névből származik, eredetileg Bar-Kochba volt.

(#61048) Robi_73 válasza azbest (#61043) üzenetére


Robi_73
őstag

A Telenoros kártyán keresztül bonyolítok mindent, a Domino kártya csak hívásfogadásra van és az folyamatosan 2G-n is van. Most áttettem egy másik telefonba a kártyát, amennyiben így is jelentkezik a probléma, akkor jöhet a kártyacsere. Én ennél többet nem tehetek... :(

Robi73

(#61049) Somatom válasza KamuMazsola (#61045) üzenetére


Somatom
veterán

A telók különbözőek. Az enyém egyszerre csak egyik sloton tud 4G -t. Manuálisan kell megadni, hogy melyik slot legyen az. A netes kártyát pedig át kellett raknom az első slotba, mert a Snapi szervízmenüjében történő hálózatmód-kényszerítés csak az egyes sloton érvényesül.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#61050) KamuMazsola válasza Robi_73 (#61048) üzenetére


KamuMazsola
őstag

Két évnél idősebb kártyát a Telenor ingyen cseréli, szóval ha régebbi, mindenképpen érdemes kicseréltetni. A másik szolgáltatónál nem tudom hogy van, de érdeklődd meg és, ha kell cseréld azt is. Ha nagyon régi a kártya, úgy tudom más feszültséget is igényel, az újabb kártyák alacsonyabb feszültséggel működnek és fejlettebb chip van bennük.

Somatom

[ Szerkesztve ]

Üdv.: KamuMazsola

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.