Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 10:49:25

LOGOUT.hu

Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#87001) PitLee válasza Somatom (#86947) üzenetére


PitLee
őstag

Mivel Yetteles a cucc, próbálj ott elkapni valakit aki részletesebb felvilágosítást tud adni.

A gyártó ilyenek ír
Communication Standard: 3GPP Release 11, LTE CAT7
Applicable Network: 4G
4G Transmission Rate: 300 Mbps / 100 Mbps (Theoretical value. The actual rate depends on the operator)
Network Frequency Band: LTE: B1 / B3 / B7 / B8 / B20 / B28 / B32 / B38, UMTS: B1 / B8
Antenna Type: LTE / UMTS main and diversity antennas
https://consumer.huawei.com/ie/routers/4g-router-3pro/specs/
Ilyen manuált találtam náluk
HUAWEI 4G Router 3 Pro Quick Start-(B535-235,01,en-gb,CEE&Nordic)

Itt a használatiban nem írnak alverziót lehet azért tud csak 7 frekit, mert régebbi vagy csak elírták ?
https://hu.manuals.plus/Huawei/b535-otthoni-sz%C3%A9less%C3%A1v%C3%BA-modem-k%C3%A9zik%C3%B6nyve/amp#huawei_b535_home_broadband_modem
Frekvenciasávok és teljesítmény
Frekvenciasávok, amelyekben a rádióberendezés működik:
Előfordulhat, hogy egyes sávok nem érhetők el minden országban vagy területen.
Kérjük, további információért lépjen kapcsolatba a helyi szolgáltatóval.

A rádiófrekvenciás teljesítmény azon frekvenciasávokban, amelyekben a rádióberendezés működik:
A maximális teljesítmény minden sávnál kisebb, mint a vonatkozó harmonizált szabványban meghatározott legmagasabb határérték.

A rádióberendezésre vonatkozó frekvenciasávok és sugárzott és/vagy vezetett névleges sugárzási határértékek a következők:
WCDMA 900/2100: 25.7 dBm,
LTE sáv 1/3/7/8/20/28/38: 25.7 dBm ,
Wi-Fi 2.4G: 20dBm,
Wi-Fi 5G:5150-5350 MHz: 23 dBm, 5470-5725 MHz: 30 dBm.

Itt egy német bolt, valahogy így kéne kinézni egy adatlapnak, itt megvan a 8 csatorna, mint a gyári honlapon.
https://www.reichelt.com/de/en/wlan-router-2-4-5-ghz-lte-1167-mbit-s-huawei-b535-333-p311442.html

A többiben a totyik lakok tudnak segíteni, hogy mennyire használható ez a masina.

(#87002) viktorhu válasza 4Grider (#86957) üzenetére


viktorhu
veterán

Igen, eleve az európai piacon használják a márkanevet, Kínában saját néven (TCL) árulják. Ez ilyen szempontból megkönnyíti a típusválasztást.

(#87003) kovacsmi_74 válasza #76055552 (#86647) üzenetére


kovacsmi_74
aktív tag

Korábbi kártyás kiegészítő szolgáltatások sms kódjai.
Kipróbálni nem tudom, csak betettem ide.

"Adatjegyek régi tarifacsomagokhoz" alatt...

link

kép

(#87004) #16377600 válasza #16377600 (#86912) üzenetére


#16377600
törölt tag

Ha meglévő előfizetés mellé új telefont veszek,új tarifacsomaggal,ahhoz automatikusan küldenek új SIM kártyát is,v azt külön tudom igényelni valahogy?

(#87005) sfdrakex válasza #16377600 (#87004) üzenetére


sfdrakex
nagyúr

Külön kell kérni sim cserét.

Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!

(#87006) TODI1111 válasza bul07 (#86996) üzenetére


TODI1111
addikt

Az üzletben az ügyintéző hölgy többszőr is telefonált a háttércsoportnak, illetve főnökének. Ez egy hazug, szavahihetetlen szolgáltató. (Egy új kezdet). Tisztában vannak vele, hogy ebben az országban hogyan működnek a dolgok. Ha bejelentést teszek (fogyasztóvédelem, békéltető testület) akkor az minimum 1-2 hónap mire "tárgyalást" tűznek ki. Addig meg szívjon a vásárló ( Magyarország előre megy).

(#87007) sfdrakex válasza TODI1111 (#87006) üzenetére


sfdrakex
nagyúr

Minden cégnél előfordulhatnak hibák. Nálad is volt kavarodás az elállással, közben hibás is a készülék, majd kiderült mégsem az. Szerintem a te és a szolgáltató részéről is volt hiba. Szerintem meg fog oldódni a probléma, csak most sajnos több idő. Az időpont is szerencsétlen, pont az átálláskor történt az eset. Kellemetlen a helyzet, de hazugozni, ócsárolni azért nem kell senkit.

Nem tudom te mit dolgozol, de gondolom hibáztál már te is.

Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!

(#87008) TODI1111 válasza sfdrakex (#87007) üzenetére


TODI1111
addikt

Persze egyetértek. Aki dolgozik az hibázhat. Annyi a különbség, hogy ha én megigérek valamit (nem csak írásban hanem elég csak szóban) akkor azt betartom. :)

"Nálad is volt kavarodás az elállással, közben hibás is a készülék, majd kiderült mégsem az."

Mi a kavarodás abban ha beviszek egy készüléket és érvényesíteni szeretném az elállási jogom, emellett megemlítem, hogy nálam hibajelenség is fennáll? Elfogadtam, hogy be kell vizsgálni a készüléket, hogy nem-e én okoztam a hibát. Ez megtörtént és a márkaszervíz igazolta, hogy szerintük a készülék hibátlan. E-mailben biztosítottak arról, hogy ha az a tényállás miszerint nem én vagyok a hibás akkor biztosítják az elállást. A készülék a bevizsgálás szerint hibátlan, külsérelmi nyom nincs rajta, kifogástalan új állapotú. Az elállást mégis meggátolják. Teszik ezt úgy, hogy több mint 20 éve vagyok az ügyfelük, több előfizetéssel. Elég gyakran vásárolok készüléket is tőlük. Soha nem akartam még elállni a vásárlástól, ez lett volna az első. Ezt minek nevezed ha nem hazugságnak? Gondolom más lenne a véleményed ha neked állna benne több 100 ezer forintod. :)

[ Szerkesztve ]

(#87009) sfdrakex válasza TODI1111 (#87008) üzenetére


sfdrakex
nagyúr

Szerintem akkor sem hazugság, csak kavarodás és félreértések vannak.

Mondtam, értem, hogy kellemetlen, de bízom benne, hogy meg fog oldódni a gondod.

Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!

(#87010) TODI1111 válasza sfdrakex (#87009) üzenetére


TODI1111
addikt

Megértem a te álláspontodat is mint kivülálló. DE szerinted mi a kavarodás, hogy megígérnek valamit és azt nem teljesítik. Az igéretükről még bejegyzést is készítenek a saját rendszerükben mégsem tartják hozzá magukat hanem megváltoztatják és nem engedik érvényesíteni a jogot. Biztosan meg fog oldódni csak tudod nem mindegy, hogy mikor kapja vissza az ember a pénzét. 14 napon belül vagy csak hosszú hónapok múltán, és a munkahelyén még szabadságot is ki kell venni annak érdekében, hogy meg tudjon jelenni a békéltető tárgyaláson vagy a fogyasztóvédelmi eljáráson....

(#87011) Pcm válasza Viktor0610 (#86989) üzenetére


Pcm
tag

Csak nem hagy nyugodni ez a Yettel app anomália. Érdeklődtem az SE2020 topikban is, elvileg mennie kéne.
Tegnap este egy alapos mentés után csináltam egy factory reset-et, a teló gyári állapotban, Yettel app letöltve, kilép.
És akkor eszembe jutott valami.
Nem lehet az a probléma oka, hogy a számom céges flottás???
Lehet hogy hülyeség, de egész egyszerűen meghülyülök már ettől. :W

(#87012) szabonagyur válasza TODI1111 (#87010) üzenetére


szabonagyur
félisten

Miert nem tartod meg?

Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB

(#87013) INGJOKE válasza szabonagyur (#87012) üzenetére


INGJOKE
veterán

Mert a legelején leírta, hogy szar. Igaz ez a szervizbe nem derült ki, de attól még lehet így van. :)

(#87014) TODI1111 válasza szabonagyur (#87012) üzenetére


TODI1111
addikt

Azzal is alátámasztva azt, hogy a szolgáltató bármit megtehet a vásárlóval.......

(#87015) DS39 válasza Pcm (#87011) üzenetére


DS39
nagyúr

Nálam az androidos verzió céges flottással ugyan működik, de időnként dobál "hiba történt" toast message-eket. :D

(#87016) faki_ válasza Pcm (#87011) üzenetére


faki_
senior tag

Flottásként nálam rendben működik 13 minin, számlabefizetés, Face ID is megy.

(#87017) #16377600 válasza sfdrakex (#87005) üzenetére


#16377600
törölt tag

Okés,köszi!

(#87018) 4Grider válasza TODI1111 (#87014) üzenetére


4Grider
nagyúr

De csak akkor, ha hagyod magad. Pl. ha lenne egy papírod/emailed, amiben élsz a felmondási jogoddal, nem lenne kérdés, hogy éltél a felmondási jogoddal. Egyszerre viszont nem lehet több jogot érvényesíteni, el kell tudni dönteni, hogy mit akarsz, és azt kell érvényesíteni...

(#87019) Nagymelák


Nagymelák
aktív tag

Üdv. Online kötöttem új szerződést, befizettem amit be kell, viszont, még ugyanarra az ügyfélszámra szeretnék szeretnék két előfizetést vásárolni, viszont a rendszer szerint nincs előfizetésem így ügyfélszámom se. A kérdésem az lenne hogy ügyfélszám csak később lesz, vagy próbálkozzak személyesen vagy telefonon?

(#87020) TODI1111 válasza 4Grider (#87018) üzenetére


TODI1111
addikt

Van. Az elállási panaszomra jött a válasz. Idézek

"feltöltő kártyás előfizetéshez vásárolt Samsung Galaxy S22 ultra 12/256GB típusú készülék megvásárlásától 14 napon belüli elállásra az érintett készülék márkaszervizben történő vizsgálatát követően biztosíthatunk lehetőséget, "

"A szükséges vizsgálatot követően, amely vizsgálatot az érintett készülék gyártójának márkaszervize végez el, a vizsgálat eredményétől függően, lehetőséget biztosítunk a 14 napos elállásra, melyről nyilvántartási rendszereinkbe bejegyzést készítettünk."

Biztosan meg fog oldódni csak tudod nem mindegy, hogy mikor kapja vissza az ember a pénzét. 14 napon belül vagy csak hosszú hónapok múltán, és a munkahelyén még szabadságot is ki kell venni annak érdekében, hogy meg tudjon jelenni a békéltető tárgyaláson vagy a fogyasztóvédelmi eljáráson....

[ Szerkesztve ]

(#87021) yanna


yanna
őstag

Amíg a Telenornak fizettem, mindig kaptam Barion értesítő e-mailt sikeres fizetésről. Tegnap a Yettelnek fizettem, de Barion e-mail nem jött. Ez így rendben, vagy névváltás miatti bibi?

(#87022) #16377600 válasza yanna (#87021) üzenetére


#16377600
törölt tag

Én ugyanúgy kaptam visszaigazoló emailt,mint eddig.

(#87023) Croft-21 válasza yanna (#87021) üzenetére


Croft-21
őstag

Ha esetleg gmailt használsz, spam mappa vagy promóciók mappa? Lehet, hogy oda tette.

(#87024) sfdrakex válasza yanna (#87021) üzenetére


sfdrakex
nagyúr

Nekem jött a barionos mail Yetteles fizetésnél is.

Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!

(#87025) yanna válasza Croft-21 (#87023) üzenetére


yanna
őstag

Átkotortam ismét a gmail mappákat, de sehová sem érkezett.

(#87026) Stevesuit


Stevesuit
csendes tag

Ezt a választ kaptam esim fronton:"A Yettel eSIm megoldása nem teszi lehetővé a mobilkészülékben használt tarifa okosórával való együttes használatát, így amennyiben eSIM-képes okosórával szeretné használni, javasoljuk hogy kössön egy új előfizetést az Yettel Okosóra tarifacsomagunkkal 990 Ft-os havidíjjal, és a mobilkészülékre érkező hívásokat átírányítással továbbítsa az okosórára.
Tájékoztatjuk, hogy eSIM szolgáltatásunk Apple Wach okosórával nem használható"Nos ez engem elszomorít :(

(#87027) Stevesuit válasza INGJOKE (#86872) üzenetére


Stevesuit
csendes tag

Ezt választ kaptam: A Yettel eSIm megoldása nem teszi lehetővé a mobilkészülékben használt tarifa okosórával való együttes használatát, így amennyiben eSIM-képes okosórával szeretné használni, javasoljuk hogy kössön egy új előfizetést az Yettel Okosóra tarifacsomagunkkal 990 Ft-os havidíjjal, és a mobilkészülékre érkező hívásokat átírányítással továbbítsa az okosórára.Tájékoztatjuk, hogy eSIM szolgáltatásunk Apple Wach okosórával nem használható :(

(#87028) INGJOKE válasza Stevesuit (#87027) üzenetére


INGJOKE
veterán

Most megnyugodtam nekem csak AW-m van szóval nem kell aggódnom ez miatt. :)

(#87029) Viktor0610 válasza Nagymelák (#87019) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Ha jól értem, nem aktív még az elsőként rendelt szám.
Akkor tudsz "mellé" újabbakat venni, ha már beaktiválta a szolgáltató.

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy A54

(#87030) bociusz


bociusz
aktív tag

Úgy tűnik, Monoron is elindult az 5G, az M4-esen haladva pár pillanatra el lehet kapni.

[ Szerkesztve ]

(#87031) Jim74


Jim74
nagyúr

Sziasztok!

Yettel Wallet alkalmazással lehet kártyás egyenleg terhére autópálya matricát vásárolni sms és tranzakciós díj nélkül?

Köszönöm a segítséget :R.

(#87032) INGJOKE válasza Jim74 (#87031) üzenetére


INGJOKE
veterán

Nem nagyon van olyan, hogy egy kényelmi szolgáltatást veszel igénybe(bármelyik szolgáltatónál) és nem kell érte plusz pénzt fizetni. Autópálya matricát is csak egy helyen lehet venni a neten kártyával, ahol nincs semmi plusz díj. :)

(#87033) sfdrakex válasza Jim74 (#87031) üzenetére


sfdrakex
nagyúr

Walleten keresztül az tulajdonképpen smsben adja fel, így van díja és a számládhoz adja hozzá.

Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!

(#87034) Pcm válasza faki_ (#87016) üzenetére


Pcm
tag

Köszi, akkor el kell engednem a dolgot.

(#87035) Jim74 válasza INGJOKE (#87032) üzenetére


Jim74
nagyúr

Köszi. :R

(#87036) Jim74 válasza sfdrakex (#87033) üzenetére


Jim74
nagyúr

Köszi, akkor elengedem, marad a sima sms-es megoldás.

(#87037) #08176384


#08176384
törölt tag

Telenor mytv Apple tv tegnap csak akadozott, ma már nem működik órák óta. Próbáltam ki-be jelentkezni, zéró eredmény. Kiegészítem, iPhone sem működik már.

[ Szerkesztve ]

(#87038) embe


embe
nagyúr

Sziasztok!
Ezzel a 2G 3G készülékcserével kapcsolatban érdeklődnék.
Elvileg olyan készüléket számítanak be, amit a múlt év egy adott időszakában használt az ügyfél. Ezt csekkolják, vagy bemondás alapján történik? Mármint a használatot.
Van egy régi Sony telóm, még én vettem, de a számla már nem nagyon van meg.
Tulajdonjogot számlával kell igazolni?

Illetve van mód arra, hogy ezt a 20eFt.-ot, illetve a fiókomban az egyik előfizetésnél feltűntetett "10eFt. készülékvásárlási kedvezményt" össze lehet vonni?

Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe

(#87039) tomp válasza #08176384 (#87037) üzenetére


tomp
félisten

Androidon hibátlan. :DD

(#87040) #08176384


#08176384
törölt tag

Új fejlemény, hogy szerinte nincs előfizetésem. Ma vonta le az újabb havi díjat ráadásul. Felvettek pár embert a Vodafone-tól? :)) :))

(#87041) Viktor0610 válasza #08176384 (#87040) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Jelentkezz (ki-) be.
Nekem segített.

Samsung Galaxy A54

(#87042) Viktor0610 válasza embe (#87038) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Csekkolják.
IMEI alapján.

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy A54

(#87043) embe válasza Viktor0610 (#87042) üzenetére


embe
nagyúr

Köszi!
Na akkor pihen tovább a fiókban.... :((

Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe

(#87044) prsq válasza embe (#87038) üzenetére


prsq
tag

"Ezt csekkolják, vagy bemondás alapján történik?"
IMEI-t nézik (te is megnézheted előre Ügyfélkapuval.)

"Tulajdonjogot számlával kell igazolni?"
Nem. Semmi nem kell, töltő/tartozék sem. (Én vittem dobozt is. :) A telefonnak bekapcsolhatónak kell lennie, abból nézik ki az IMEI-t.)

[ Szerkesztve ]

(#87045) burgatshow válasza Pcm (#87011) üzenetére


burgatshow
veterán

Milyen nyelvi beallitassal megy a telefonod? Illetve milyen ora beallitassal (12/24 ora)?

(#87046) Viktor0610 válasza Pcm (#87011) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Ha van körülötted másik telefon, töltsétek le arra a Yettel appot, nézd meg, ott mi történik.

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy A54

(#87047) Landsmann válasza embe (#87038) üzenetére


Landsmann
addikt

2021 július 1 és december 31 között kellett használatban lennie a telefonnak. Enélkül az IMEI nem kerül az adatbázisba. Lehet csinálni előregisztrációt (ha van jogosult készülék). A készülék IMEI számát tartalmazza, illetve az ügyfél adatait. Van egy azonosító kód, ez az eladó munkáját segítené, mert ha azt beírja, akkor az adatok nagy része automatikusan kitöltődik nekik. Nálam meg sem nézte az eladó, ő maga írt be mindent. A kedvezményt szerintem össze lehet vonni a támogatással. Én kártyás csomaggal vettem egy telefont, ugyebár ez 20 rugóval már eleve kevesebb mint a listaár. Ebből a kártyás árból jött le a másik 20 rugó kedvezményt. Mondjuk én akárhogy számoltam, neme valahogy nem jött össze az az összeg amit kiszámoltak. Nem kaptam új SIMet, hanem egy meglévőre kellett 3000-at feltölteni. Ezzel a feltöltéssel együtt 1000 Ft-al fizettem többet, mintha új kártyával adták volna. Magyarán 2000 Ft-al kevesebbért adták a készüléket. De néztem, mióta Yettel lettek, a kártyás csomagban ugyanaz a készülék már 10 rugóval több. Szóval szerencsém volt, hogy nem vártam a névváltással, hanem még február utolsó napjaiban lezongoráztam a dolgot. Leginkább tartalék készüléknek vettem, de van kártyám amit bele tudtam tenni. Így tegnap sikerült tesztelni az 5G sebességet Debrecenben.

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#87048) RoyalAirForc válasza #08176384 (#87037) üzenetére


RoyalAirForc
tag

Nálam rendesen megy iPhone-on, chromecaston...

(#87049) RoyalAirForc


RoyalAirForc
tag

Viszont a Yettel app használhatatlanságáról nagyon kuss van mindenhol...

(#87050) Viktor0610 válasza RoyalAirForc (#87049) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Hol nem megy?

Az átállás után egy ideig nem ment, de már rendben van a visszajelzések alapján. Kivéve Pcm-nél. (Asszem.)

Samsung Galaxy A54

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.