Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 10:49:25

LOGOUT.hu

Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#25001) asdf_ válasza Viktor0610 (#25000) üzenetére


asdf_
veterán

Nekem meg siman marad a havi 100 megabol :) Szinten van wifi melohelyen es otthon. Szoval ez a mire eleg, erre csak a kerdezo tudja a valaszt.

(#25002) sketchifun


sketchifun
senior tag

Pont az lenne a lényeg számomra, hogy az előfizetés miatt olcsóbban tudják felső-középkategóriás, vagy felsőkategóriás telefont venni. :)

Gyerekek! Az a lényeg, hogy van pénz lóvéra! © Jakab Zoltán

(#25003) parkr


parkr
őstag

Komolyan működik az hogy a szerződés lejárta előtt 5 hónappal lehet hosszabbítani és új készüléket venni hozzá?

10.03-án járna le, addig ugye már csak kb. 4 hónap van.
De online hiába nézem a "Meglévő Telenor előfizetésemet megtartom és lecserélem a készülékemet" opciót, azt írja hogy nem elérhető.
Vagy ezt nem lehet csak személyesen elintézni?

(#25004) Littoral


Littoral
aktív tag

Két rendkívüli fióktevékenységről értesítettek a napokban a postafiókjaim kezelői: a G-mail arról, hogy Észtország-ként, az Outlook.com pedig arról, hogy Izland-ként azonosított IP-címekről léptek be, és hogy akkor most mi van. Pedig mindösszesen annyi volt, hogy a telenoros mobilinternetet használtam, telefonon megnéztem az e-mailjeimet. Tévedés kizárt, mindkét alkalommal én voltam az elkövető.
Ezt csak érdekességként írom :K

(#25005) dptrsk


dptrsk
addikt

erre valaki?

(#25006) Viktor0610 válasza parkr (#25003) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Az öt hónapból három lett... :(

Samsung Galaxy A54

(#25007) tomp


tomp
félisten

2napja nem megy a MyTV személyen funkciója. De jó, hogy még fizetek is ezért...

(#25008) parkr válasza Viktor0610 (#25006) üzenetére


parkr
őstag

Köszi! legalább akkor ezt tudom.
semmi hivatalost nem találtam róla egyébként..

(#25009) kisdk


kisdk
csendes tag

Sziasztok!
3 napja vettem egy ismerőstől egy Vodafone függő Hauwei Ascend P6-ot, Mobilhálózat --> Mobilszolgáltatóknál átállítottuk Telenorra, beraktuk a Telenoros SIM-kártyát, kérte a PIN-kódot, működik vele úgy ahogy. Ez alatt azt értem, hogy nyitott tereken működik vele a net többnyire, de bent (házban) szinte használhatatlan, folyamatosan ledoba hálózatról majd újracsatlakozik, ezt így folyamatosan csinálja. Az előző készülékemet a telenornál vásároltam és nagyon ritkán volt ilyen problémám, hogy nem volt hálózat. Haverom azt mondta hogy a Vodafone-os kártyával nem volt ilyen probléma a P6-al.
Szerintetek mi lehet a gond?

Hauwei Ascend P6

(#25010) Viktor0610 válasza kisdk (#25009) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Próbálj meg egy kártyacserét, hátha.

Mármint Telenor üzletben. :D

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy A54

(#25011) club1 válasza kisdk (#25009) üzenetére


club1
veterán

Ha az eszköz valóban sim lockos (függő) lenne, akkor a Telenor kártyádnál nem a pin kódot kérte volna, hanem a feloldási/unlock kódot, vagy csak natúr nem is talált volna hálózatot.
Vodafone-os kártyával valószínűleg azért nem volt gond, mert egész más (kevesebb mint fele akkora) frekvencián nyomják vidéken a netet, így aztán jóval nagyobb lefedettséget tudnak elérni, mint a Telenor. De azért a kártyacsere első ötletnek nem rossz...

(#25012) kisdk válasza Viktor0610 (#25010) üzenetére


kisdk
csendes tag

Próbáltam másik Telenoros kártyával, a szituáció ugyanaz volt. Elkértem testvérem készülékét is, leraktam egymás mellé a 2 telefont az enyémen többször is elment míg az övén egyszer sem. (Az ő kártyájával is próbáltam és azzal is akadozott a hálózat)

Hauwei Ascend P6

(#25013) csernak75 válasza club1 (#25011) üzenetére


csernak75
senior tag

Mivel az előző készülékével csak ritkán volt ilyen (és gondolom az is 3G-s volt) nem gondolom hogy a lefedettség lenne a gond. :) (Persze ezt csak én gondolom... :P )

Szerk: kisdk akkor nem lehet hogy teló hiba? :F

[ Szerkesztve ]

(#25014) club1 válasza csernak75 (#25013) üzenetére


club1
veterán

A készülék csak a második ötletem lett volna...

(#25015) tomp


tomp
félisten

Érdekes! Ma lekapcsoltak nálunk egy LTE cellát így a nem hivatalosan elérhető LTE a lakásban újra nem érhető el.

(#25016) stamas80 válasza Prien (#24985) üzenetére


stamas80
tag

Azért ebben van néhány problémás rész!

Egyrészt a VOIP szolgáltatásokat gyakorlatilag az összes szolgáltató a 2GB-os internet csomagok alatt tiltja (persze vannak kivételek amikor elvileg működhet).
Másrészt Xiaomi Redmi új verziójával (1S) jelenleg valami probléma van, és nem minden esetben hajlandó együttműködni a Telenoros SIM kártyával.

@ kisdk: szerintem az a telefon konkrétan sz@r.
Eleve, ha Vodafone-os, akkor ahogy itt is elhangzott fel sem tudsz vele lépni a hálózatra.
Ha pedig csak a Telenor-os kártyával nem megy a net a Vodafone-ossal pedig igen (feltéve, hogy van lefedettség), akkor is valami gondja van a rádió résznek.

[ Szerkesztve ]

(#25017) BandiHUN válasza BandiHUN (#24998) üzenetére


BandiHUN
veterán

Az email problémám megoldódott...
És a leveleim sem vesztek el!
Egy érdekes tényt közölnék,sajnos a telefonos ügyfélszolgálat bonyolultabb gondok esetén nem igazán jó,fél órát csevegtem,kapcsolgatás,várás...és érthető,hisz az embernek végig kell járnia a "lépcsőfokokat",hogy egyre illetékesebbek foglalkozzanak vele.

DE hogyan is oldódott meg?FACEBOOK.
A sikertelen kisérlet után este 8-kor! irtam a Telenornak FB-n,leirva a problémámat...szokásos jó tapasztalat,válasz 10 perc alatt,másnapra visszahivás kérése,szóljak FB-n,mikor alkalmas! :Y :C :R
Felhiv egy kedves hangú lány,2! perc alatt elrendezi azt a problémát,amit nem sikerült előző nap fél óra+ alatt...

Szóval általánosságban:tessék,akinek komplex gondja,kérdése van,felvenni a Telenort,és FB-n leirni a gondokat,gyors,kedves,előzékeny választ fog kapni,és segitséget!
És nem utolsó dolog:ha leirja,mi a bánata,FB-n átnézhetik többen,és a megfelelő embertől kap választ,nem mint szóban,hogy ideirányit,elmondom,kiderül,nem illetékes,odairányit,megint elmondom...irásban konkrétabb az egész!
Jaés a Telenor honlapján a MyTelenor felületről küldött panaszbejelentőre VÁLASZT SEM kaptam.Ellenjavallt.
Tessék FB-zni,akinek kérdése van,fiatalos hangvétel,kedvesség,megoldás. :C

Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam

(#25018) club1 válasza BandiHUN (#25017) üzenetére


club1
veterán

Azért az szerintem nem kicsit gáz, ha egy szolgáltató - jogszabályok által előírt - ügyintézési csatornái halottak vagy használhatatlanul lassúak, ugyanakkor egy tőle független közösségi oldalon létrehozott profiljához meg hozzáértő és normális válaszidővel bíró ügyintézőket tud rendelni.
Azért merem remélni, hogy a flottánk üzemeltetésében nem jutunk el arra a szintre, hogy ha valamit normális idő alatt el akarunk intézni, facebook profilt kell ezért a cégnek létrehozni...

(#25019) Viktor0610 válasza club1 (#25018) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Nem kell a cégnek FB-profil, elég, ha az egyik alkalmazottnak (vagy annak egy ismerősének/hozzátartozójának/akárkijének) van. :P

Samsung Galaxy A54

(#25020) BandiHUN válasza club1 (#25018) üzenetére


BandiHUN
veterán

ÉN ezt nem tekintem hibának...leszámitva persze,hogy a MyTelenor-os ticketemre válasz sem jött.
De a telefonos érthető.Betelefonálsz,lámpalázas vagy,mellé tudod,hogy sokan mások is ezt teszik,vagyis túlterhelés hegyek,és EVIDENS,hogy nem lehet minden ügyfélszolgálatos mindenben otthon,és nem férhet hozzá mindenhez!
Viszont az FB és minden irásos dolog előnye,hogy LEIROD,mi bajod,nem köt az idő,ha 10percig fogalmazod,akkor annyi.
És a másik félnek is lesz ideje,lehet az irásomat a 10 perc alatt elolvasta pl.20-30 ember is,avagy közvetlenül továbbitották olyannak,akit telefonon nem érsz el,csak 3-4 szamárlétra végigjárása után.
Engem sem a klasszikus ügyfélszolgálat hivott vissza,hanem akinek ezzel törődni a dolga,jó eséllyel olyan,aki egyébként csak tényleg adott esetben kommunikál igy.

Egyébként csak ha belegondol az ember,hogy mennyi de mennyi "laikus" ember van,akinek tényleg mindent magyarázni kell,aki tényleg nem ért a telefonjához sem...én azt mondom,hogy nem lennék ügyfélszolga,amikor a 8általánosos ügyes-aranyos ember telefonál be,ogy netezni akar,de még a telefonját bekapcsolni is alig tudja,használatit nem olvas,fingja sincs az egészről,benne van 3 feles,és először problémáznik a net miatt,aztán meg anyázik a számla miatt...
Minden tiszteletem az ügyfélszolgálatos kellemes hangú lánykáké,akik 10 hülye után is kedves,majdnem láthatóan mosolygós hanggal veszik fel a 11-ediket...reménykedve... :R

Én egyébként a normál életben is úgy vagyok,hogy komplex,később is emlékezős problémákat irásban kell megoldani.A szó egyszerű dologra jó,de ha a gond is egyedi,és a válasz is komplex,kell az irás.
A FB léte pedig,ha tetszik,ha nem,alap.ÉS egyébként nem kell az FB-t se megitélni az alapján,hogy sokan azon lógnak,ott élnek,mindent osztanak,spamolnak,attól még nem MUSZÁJ.
Nyugodtan lehet az FB-re regelni,nem kell semmi felesleges adat,nem kell ismerős,stb,nem másabb,mint bármely fórum alapból.Az,hogy az emberekkel elszalad a ló...az nem az FB hibája.

Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam

(#25021) KamuMazsola válasza BandiHUN (#25020) üzenetére


KamuMazsola
őstag

Ezzel a fb-al csak az a bajom, hogy ezért nem fogok fbzni, tessenek a hivatalos csatornákon szolgáltatni! Hiszen fizetek érte, nemde?

[ Szerkesztve ]

Üdv.: KamuMazsola

(#25022) BandiHUN válasza KamuMazsola (#25021) üzenetére


BandiHUN
veterán

A belső ticket válaszmentességet ÉN SE értem...
A telefonosdit azért átérzem.
De még igyis azt mondom,hogy legalább VAN mód,és nem kell bemenni Telenor pontba,se időm,se kedvem 16km-t és egy ezrest buszra szánni...

Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam

(#25023) kisdk válasza stamas80 (#25016) üzenetére


kisdk
csendes tag

Szervíz kóddal megnézve, kiderült, hogy gyárilag független a készülék így fogadta el a telenoros kártyát.
Viszont még mindig nem értem mi lehet a gond, ma a suliban csak 1x-2x szakadt meg a hálózat, viszont itthon nagyon gyakran. Pedig van más is a családban telenoros, azzal meg nincs probléma. ( Ahogy nekem sem volt az előző telefonommal ugyanezzel a kártyával.)

Hauwei Ascend P6

(#25024) Prien válasza stamas80 (#25016) üzenetére


Prien
addikt

Feltöltő kártyás netet tudtommal nem korlátozzák, valamint én nem telenort javasoltam, hanem telekom-ot. :)
A telefon csak egy példa volt, abból millió választék lehetséges,de úgy látom,hogy a fórumtárs inkább egy drága készüléket szeretne részletre, rablánccal. :((( Mindenkinek a saját döntése.

A kevés is több a semminél.

(#25025) Ryder1


Ryder1
senior tag

Sziasztok!

Smarttarifa 3-ban mennyibe fájna nekem percenként Angliából hívást fogadni? Nem mertem felvenni egy onnan érkező hívást, mert nem tudom, mibe kerülne nekem. :D

(#25026) tomp válasza Ryder1 (#25025) üzenetére


tomp
félisten

Külfüldi számot fogadni ingyenes! Rendszeresen fogadok németországi telefonhívást. :)

(#25027) Ryder1 válasza tomp (#25026) üzenetére


Ryder1
senior tag

Komolyan? :Y

Én még abban a tudatban voltam, hogy fogadás esetén percenként valamennyit tőlem is levonnak.

(#25028) tomp válasza Ryder1 (#25027) üzenetére


tomp
félisten

Havonta több órát beszélek egy +151-es(német) számmal. Semmi díj nincs fel sincs tüntetve a számlán, hogy külföldi számot fogadtam.
Akkor vonnak le ha te vagy külföldön és fogadod a bejövőhívást. De ha magyarországon vagy, akkor díjmentes a fogadás.

(#25029) asdf_ válasza Ryder1 (#25027) üzenetére


asdf_
veterán

Hivasfogadasert kizarolag kulfoldon fizetsz, az sms fogadasa viszont mindig dijmentes barhol is vagy -kiveve az emeltdijas szarokat, mar ha volt olyan dore valaki, hogy nem a legelelso dolga volt ezt letiltani-.

[ Szerkesztve ]

(#25030) Ryder1 válasza tomp (#25028) üzenetére


Ryder1
senior tag

Oké, köszi szépen, most megnyugtattál. :)

(#25031) benfolds


benfolds
őstag

sziasztok! lehet, hogy már volt, de az is lehet, hogy csak én vagyok értetlen, de a smarttarifa megfogalmazása számomra nem egyértelmű: egyrészt meg van határozva, hogy "Percdíj hálózaton belül a havidíj felhasználásáig, belföldön 32 Ft", "Percdíj hálózaton kívüli mobil és vezetékes irányba a havidíj felhasználásáig, belföldön 36 Ft", "Percdíj a havidíj felhasználása után, bármely belföldi hálózatba 39 Ft". Ez alapján azt gondolnám, hogy mondjuk teljes egészében lebeszélhetem a 3200 Ft-ot akár hálózaton belül 32 Ft-os percdíjjal, akár hálózaton kívül 36 Ft-os percdíjjal. Ugyanakkor meg azt írják, hogy "A tarifacsomagok havidíja 50%-ban használható fel hálózaton belüli, illetve 50%-ban belföldi vezetékes és más mobil irányba indított belföldi hívásokra." Ez ellentmond a fenti megfogalmazásnak szerintem. Eszerint van 1600 Ft-om hálózaton belül 32 Ft/perc alapon, és 1600 Ft-om hálózaton kívül 36 Ft/percért, utána pedig 39 Ft minden irányba? Tehát nem a teljes összegig (mint ahogy fent írják a "a havidíj felhasználásáig" érvényes a 32/36, hanem csak 50%-ig.)

(#25032) dptrsk válasza benfolds (#25031) üzenetére


dptrsk
addikt

Szerintem nincs igazad.
Van két feltétel:
-50-50%ban felhasználható a havi díj.
-a havidíj felhasználásáig olcsóbb percdíjak, utána drágul.

Nem az szerepel ott, hogy a teljes havidíj felhasználásáig, hanem a havidíj felhasználásáig( amiből nem következik, hogy a havidíjat 100%ban bármire használhatod).

[ Szerkesztve ]

(#25033) tomp


tomp
félisten

A hálózatfejlesztés miatt kapcsoltak le egy LTE cellát. Hát nem semmi! A fejlesztés nem azt jelenti, hogy bekapcsolnak? Telenornál lekapcsolást jelent... :W

(#25034) ShadowK


ShadowK
tag

Ezt a gyakorlatban hogy kell értelmezni?
A forgalom mérésének egysége 0,1 MB.

egy valamilyen chat appot használva egy pár karakter átküldése rögtön nem az átküldött adat méretét számolja, hanem 0.1MB-ot? azaz gyakorlatilag ha pl 5-5 üzenet chaten máris 1MB lesz?
ha igen, az elég gáz.

(#25035) BandiHUN válasza ShadowK (#25034) üzenetére


BandiHUN
veterán

Elvileg e csak annyi,hogy gondolom egy időkereten belül,pl.nap végén lezárva kikerekít 100kb-okra.
Legyél nyugodt,nincs ilyen kerekítés,legalábbis rövidtávon...durva is lenne 100mb 1000 FB pár szavas postra...
De ha azért akad wifi néhol,gondolom otthon pedig alap,átlagos fészbúkkal,maillal,stb bőven elvan az ember 100megával,én szinte sose kapom meg a 80megás figyit se,pedig nem átallok oldalakat nézni,menetrend,stb...
Szociálni több,mint elég 100mega,ebbe belefér pár bulikép feltöltése,stb.is.
A csak simán netigénylő alkalmazások nem esznek sokat.Időkép,stb.sem,térképnézegetés nélkül,bár az is elég jól belefér.

[ Szerkesztve ]

Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam

(#25036) benfolds válasza dptrsk (#25032) üzenetére


benfolds
őstag

hát, lehet, hogy igazad van...én most telenoros okostarifában vagyok, ami számomra egyértelműbb és jobb is. 90 perc, abból 45 hálózaton belül, 45 hálózaton kívül 3000 Ft-ért.
egyébként a honlapon a "forgalmi adatoknál" ugyanúgy lehet követni a smarttarifát is, mint az okostarifát? de mit ír ki? hálózaton belül/kívül felhasznált percek számát, mint az okostarifánál, ami alapján könnyen meg tudod állapítani, hogy milyen irányba hány percet beszélhetsz még, vagy összegeket?

[ Szerkesztve ]

(#25037) cigam


cigam
félisten

Smart tarifa Extra1 csomagom van. Rendszeresen kifutok az 500MB-os keretből. Nézegettem a lehetőségeket, de semmi okosat nem találtam:
- Extra500MB megrendelése minden hónapban +1490.-/hó
- Smart tarifa Extra2 csomagba lépés +2000.-/hó

Van más lehetőség? Egyáltalán a hűség alatti csomagot hogyan módosítom?

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#25038) Viktor0610 válasza cigam (#25037) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

cigam:
Nagyon nincs.

benfolds:
Lebeszélhető forintokat ír. Ez is egyértelmű szerintem. :)

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy A54

(#25039) benfolds válasza Viktor0610 (#25038) üzenetére


benfolds
őstag

oké, köszi. végül is a lényeg az, hogy smart tarifánál is lehet ellenőrizni a honlapon, hogy adott hónapban hogy állok a költségekkel.
vannak tapasztalatai valakinek, hogy a smart tarifa 2-vel megegyező összegű, 3200 ft-os mozaik xs és vodafone go csomagokkal? ha a percdíjakat nézzük, akkor nekem mindegyik jobbnak tűnik (mozaik xs mondjuk csak akkor, ha a "hálózaton kívül is hálózaton belüli percdíjak" ingyenes extrát választom). gondolkodom, hogy 16 év után váltok, de hátha vannak olyan dolgok, ami miatt érdemes maradni...

(#25040) csernak75 válasza tomp (#25033) üzenetére


csernak75
senior tag

Ez természetes, valahol máshol fejlesztenek és oda vitték a cellát! :DD (Remélem hozzám... :P )

(#25041) dptrsk válasza benfolds (#25039) üzenetére


dptrsk
addikt

Szerintem a mozaik xs ma megszűnt. De lehet, hogy csak dragult 3390re.

[ Szerkesztve ]

(#25042) moonguru válasza csernak75 (#25040) üzenetére


moonguru
őstag

Nekem pár hónapja hoztak egy LTE cellát, csak néztem hogy lett a térerő:-51dBm. (előtte -8x volt) :)

Monitor Guru!

(#25043) pepe091 válasza dptrsk (#25041) üzenetére


pepe091
MODERÁTOR

Majd csak július 1-től lesznek kivezetve, de akkor is aki használja, az megtarthatja a díjcsomagját.

(#25044) cigam válasza moonguru (#25042) üzenetére


cigam
félisten

Melyik VIP csomaghoz tartozik LTE torony? ;]

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#25045) kokokka válasza moonguru (#25042) üzenetére


kokokka
őstag

Én is kérek egy cellát! Most azonnnal! :)

(#25046) moonguru válasza cigam (#25044) üzenetére


moonguru
őstag

Jó, persze tudom hogy a LTE cellát nem csak nekem hozták létre.

Jut belőle másnak is! :)

Csak bekapcsoltak egy közeli LTE AP-t.

Ui:

A VIP-re visszatérve tényleg VIP-nek érezhetem magam

1.

Hipernet: közeli (nagyon) LTE AP.

2.

Smarttarifa 3: aktív mindenirány szolgáltatás.

3.

Korlátlan adatforgalom, Hoppá az már csak volt... :((

[ Szerkesztve ]

Monitor Guru!

(#25047) tomp válasza csernak75 (#25040) üzenetére


tomp
félisten

Most újra nincs LTE a lakásban. E miatt kicsit megugrott a 3G terheltsége mert habár a sebesség nem esett vissza azaz ha mérem akkor Okos90-el ugyan úgy 7,8/2,2Mbit van 35ms-al de olykor megáll a hálózat. Azaz nem belassul hanem konkrétan 0b/s-re esik le pár másodpercre. Aztán megy tovább mintha semmi sem történt volna.

(#25048) tomp


tomp
félisten

Holnaptól új MyTV csomag! MyTV Extra. 18+os videótár érhető el majd vele.
Micsoda bővítés.

(#25049) Melack válasza tomp (#25048) üzenetére


Melack
veterán

FAP supported edition :D

Nézd, lehet ez hozza meg a kilövellő sikert ;]

Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs

(#25050) Prien válasza tomp (#25048) üzenetére


Prien
addikt

Továbbra sem értem a koncepciót. Beszedik a pénzt a nagyobb internet csomagért+ még fizetni kéne a film vagy családi csomagokért. Én nem vagyok marketinges, de ez nagyon drága móka így.

A kevés is több a semminél.

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.