Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 10:49:25

LOGOUT.hu

Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#34001) RedCactus


RedCactus
senior tag

Még 29.-én jeleztem az online felületen, hogy nem fogadom el az áremelést. Most kaptam egy SMS-t, hogy rögzítették a döntésemet a díjváltozás visszautasításáról és elnézést kérnek az ügyintézés során tapasztalt kellemetlenségért. Gondolom akkor ennyi, nem fognak külön hivogatni.

(#34002) dodopek


dodopek
addikt

Nem tudjátok, ha a Telenornal flottás csomagom van, akkor is kell jelezn, ha nem akarok vváltozást?

(#34003) czanga


czanga
őstag

Vajon mi van azokkal szerintetek, akik céges flottában vannak, de a számláikat saját maguk fizetik? A my.telenor oldalon kellene valahol megtaláljam a nyilatkozatot, vagy ezt a cég intézi?

(#34004) Hosssszu


Hosssszu
őstag

Sziasztok!

Régebben hallottam a hipernet home csomagról, de mostanában nem találom a telenor honlapján.
Itt a fórumon már megválaszolták a kérdést, miszerint nem szűnt meg, csak le van véve a telenor weboldaláról. Csak az a bibi hogy az a hozzászólás már több mint féléves.
Most én ugyanezt a kérdést tenném fel.
Még elő lehet fizetni erre a dologra?
Ha jól emlékszem, akkor amikor még reklámozták, akkor úgy volt hogy csak bizonyos városokban volt mód a szerződés kötésre. Ezeket a városokat nem tudja valaki hogy melyek? Illetve még egy kérdés: milyen csomagok vannak a home-ban?
Most éppen olyan helyen lakom, ahol a telenor térképe szerint kb. 50%-os a 4g lefedettség, vajon ide egyáltalán megköthetem?

A válaszokat előre is köszönöm.

[ Szerkesztve ]

(#34005) Tutu7030 válasza czanga (#34003) üzenetére


Tutu7030
veterán

Nálunk a cégcsoport illetékese nyilatkozott az összes előfizető nevében.

LG Optimus G E975 v20 -> LG G4 H815 V29a-EUR-XX -> Huawei Mate 9(MHA-L29) -> Huawei P30 Pro -> Honor Magic5 Pro

(#34006) Grougon válasza dodopek (#34002) üzenetére


Grougon
tag

Nekünk a flotta külön csomagban van, nincs felsorolva a listában azok között amik drágulnak. Ráadásul most kötöttünk új szerződést amiben olcsóbb minden. Nem hiszem hogy érintene minket.

(#34007) GEIL


GEIL
addikt

"Kedves Ügyfelünk! Rögzitettük döntését a dijvàltozàs visszautasitàsàròl. Az ügyintézés soràn tapasztalt kellemetlenségért elnézést kérünk! Üdvözlettel: Telenor"

Ez jött tegnap este..... :U

i7 13700k - 32Gb DDR5 - RTX4070 /// i5 9600k - 16Gb DDR4 - RTX3060 /// i5 4570s - 16Gb DDR3 - GTX1650 -------------------------------------------- PS5 /// Samsung S23 Ultra 5G /// Xbox Series X --------------------------------------------

(#34008) darvinya


darvinya
titán

Aki Email Studiós!

Nem törlik tarifa csomag váltáskor.
Legalábbis nekem nem törölték.

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#34009) zseko


zseko
veterán

Ma néztem át vagy hat kártyás telefonunkat és váltattam át őket Praktikum + Net csomagra. Tesómé volt a legrosszabban, az 2001 óta ugyanabban a Classic csomagban volt, saját háló 83, más hálózat 117 Ft... Meg akkor már beaktiváltattam a vezetékeshívó szolgáltatást is mindegyikre, egyszerűbb hazacsörögniük így a vezetékesre, mint mobilt hívni.
Hatszor hallgattam végig a következőket:

"- Ismeri a MyMenüt?"
"- Ezzel elfogadja a kétoldalú bla-bla-bla-bla..."
"- A réginek 'x' volt a percdíja saját/idegen/sms irányban, az újnak 'y' saját/idegen/sms irányban..."
"- A vezetékeshívó díja 'xy' összeg + a kapcsolási díj is, de ami most megemelkedett, így 'z' összegbe kerül..."

stb, stb...

sok volt :D

Az első hölgyeménynek igen fáradt és beletörődött hangja volt, már szinte sajnáltam szegényt :)
Aztán párszor kérdezték, hogy az emelés miatt akarok váltani, mondtam hogy leginkább inkább amiatt hogy fogalmam sincs melyik milyen csomagban van, mennyi percdíjjal, legyen egységes mindegyik és kész :D

Na persze az sem volt utolsó szempont, hogy most ingyenes :D

[ Szerkesztve ]

HR24.hu

(#34010) #79335424 válasza zseko (#34009) üzenetére


#79335424
törölt tag

Én Praktikum Ász -ban vagyok. Néztem ezt a Praktikum + Netet, de nem láttam benne olyat, ami miatt nekem érdemes lenne váltani (a hangsúly a "nekem" -en van).

[ Szerkesztve ]

(#34011) arkone


arkone
aktív tag

üdv!

Mobilinternet téren (mind lefedettség, mind pedig sebesség tekintetében) Vác - Bp és környékén milyennek mondható a Telenor?

Informatív válaszokat előre is köszönöm.

(#34012) #79335424 válasza arkone (#34011) üzenetére


#79335424
törölt tag

Melyik úton? Ha jól rémlik, akkor a vasút és a régi 2 -es kb. egymás mellett halad, de a 2A az odébb fut.

(#34013) tatabike válasza Hosssszu (#34004) üzenetére


tatabike
őstag

Nekem Hipernet Home van. Ez egy zártkörű tarifa, nem elérhető már új előfizetőknek. Nem szűnt meg, viszont nem forgalmazzák. Amúgy mikor forgalmazták, akkor sem lehetett mindenhol szerződést kötni rá, csak pár vidéki telenor üzletben. Budapesten például egyáltalán nem. Én Budaörsön vettem.

Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

(#34014) ryori


ryori
senior tag

Ha bemegyek telenorba, ott el lehet intézni az online regisztrációt? jó lenne egy felhasználó+jelszó kombóhoz kapcsolni a két előfizetésem, mivel a másik számomnak a simkártyáját kettévágtam, az sms-es megoldás nem játszik.

(#34015) Prien válasza Hosssszu (#34004) üzenetére


Prien
addikt

Szerintem menj be személyesen egy nívósabb kirendeltségbe és nem lesz gond. ;)

De Viktor0610 álláspontjára ezzel kapcsolatban én is kíváncsi vagyok. :)

A kevés is több a semminél.

(#34016) #79335424 válasza ryori (#34014) üzenetére


#79335424
törölt tag

Biztos, hogy el lehet intézni. Vidd magaddal a telót. Elég nagy blama lenne, ha egy Telenor üzletben nem volna Telenor net. Fogod a telódat és a boltban elintézed vele az online regisztrációt.

(#34017) ryori válasza #79335424 (#34016) üzenetére


ryori
senior tag

Kártyát meg 4000ért adnak aztmondta a nő :( azt sokallom.

(#34018) darvinya


darvinya
titán

Most hogy is van ez?
Elég regisztrálnom, hogy nyerjek.

Lépj be a MyMenube, regisztrálj, és nyerj egyet a 800 Microsoft Lumia 532 közül!

De…

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#34019) St3ven válasza darvinya (#34018) üzenetére


St3ven
addikt

Csak azt tudom, hogy hiába mondtam a játékra már vagy ötször NEM-et, szinte minden alkalommal bedobja a MyMenuben, amikor csak gyorsan intéznék valamit.

Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html

(#34020) Viktor0610 válasza #79335424 (#34000) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Somatom:
Igen. :)

Hosssszu:
Rég találkoztam már ezzel a csomaggal, de emlékeim szerint csak bizonyos bemutatótermekben lehet(ett?) megvásárolni. Talán a 1220 megmondhatja neked, hogy hol tudod megvásárolni a közeledben. :)

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy A54

(#34021) #79335424 válasza Viktor0610 (#34020) üzenetére


#79335424
törölt tag

Köszi!
Ez nagyon cool! Juni végén töltöttem 3 rugót, amire kaptam 150MB -ot. Rögtön rendeltem egy Mymenüs perc/sms/net -ben 375MB -ot, 450Ft -ért. Ettől 3000Ft alá ment a kredit, így nem tudták aktiválni a Deezer -t. Még él az ajánlat, úgyhogy ma megint rendelek 375MB -ot. Így, hó közepéig 900 Forintba került 900MB. Ha akkor engedem aktiválni a Deezer -t, akkor már csak 1500Ft -ot fognak levenni és a hátralevő két hétre lesz 2GB -om. Tehát, 2400Ft -ért kaptam 2,9GB -ot.
I love this game! :)

(#34022) Hosssszu


Hosssszu
őstag

Értem!
Köszönöm szépen mindenkinek a válaszokat! :R

Akkor futok egy kört holnap a 1220 számon.

(#34023) lufi7


lufi7
aktív tag

Mi a franc baja van a telenor online-nak?
Enged belépni, de nem tudok semmit csinálni. :W

"A telefonszám nem ellenőrzött és hitelesített! Kérjük, erősítse meg hogy valóban Önhöz tartozik!"
Ez dobja vagy azt, hogy "Sajnos nem jogosult a választott oldal megtekintésére!" .
Mi történt? Évek óta használjuk, de ilyen még nem történt.
Most néztem, hogy a nejem oldala szintén zenész. :F

"Csak szóljatok mindig 5 perccel a gól előtt"

(#34024) Viktor0610 válasza lufi7 (#34023) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Egyedi hiba lesz, mert most próbáltam meg 3 teljesen különböző hozzáférést, mind beengedett hiba nélkül.
Próbálj meg másik böngészőt, esetleg a jelenlegiben töröld az előzményeket, sütiket, egyebeket...

Samsung Galaxy A54

(#34025) tatabike válasza Viktor0610 (#34024) üzenetére


tatabike
őstag

Tipikus... Mindenhol lehet a hiba, csak épp a hálózatban nem, ugye? :DDD

Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

(#34026) nfsu17 válasza #79335424 (#34010) üzenetére


nfsu17
veterán

nekem meg azért jobb a prakt.+net, mert ott a feltöltés után jár valamennyi net, ami nem évül el 30 nap után, hanem ott marad a köv. feltöltésig, amikor az új feltöltéssel hozzáadódik a korábbi adatmennyiséghez.

ha jól látom nálad csak max 30 napig van net, ha esetleg addig nem használod el, akkor bukó.
ha 30 naponta töltesz fel 3000 ft-ot, akkor nincs probléma.
a percdíj sem annyival olcsóbb, hogy nekem érdemes lenne számításba venni.
20 ft/perc már más tészta lenne

(#34027) Sayuar válasza Viktor0610 (#34024) üzenetére


Sayuar
őstag

"Próbálj meg másik böngészőt, esetleg a jelenlegiben töröld az előzményeket, sütiket, egyebeket..."
Megtörtént

Viktor-Viktor: már megint egyedi hiba, véletlenül se nem a telenor bal@szsága?

(#34028) tomp válasza Viktor0610 (#34024) üzenetére


tomp
félisten

Nem egyedi hiba! Az online adatbázisa szerintem megfeküdt a nagy terhelésben. Nekem is előjött 2x. Újra meg kellett adni a számomat aztán az sms kódot, hogy újra tudjam használni.

Ez az egyedi hiba van, a rendszerrel nincs semmi gond igen ismerős nekem...

[ Szerkesztve ]

(#34029) lufi7 válasza Viktor0610 (#34024) üzenetére


lufi7
aktív tag

Megcsináltam. Így sem jó.
Nálatok lesz valami.

"Csak szóljatok mindig 5 perccel a gól előtt"

(#34030) nfsu17 válasza Sayuar (#34027) üzenetére


nfsu17
veterán

nálam is ez van, pedig nem is voltam fent a nagy rohanásban a mytelenoron

(#34031) #79335424 válasza nfsu17 (#34026) üzenetére


#79335424
törölt tag

Vágom. De a feljebb vázolt módszerrel elég jól be tudom lőni a nethasználatot. Ráadásul, a hálón belüli hívásaim, SMS -eim is ingyenesek a Mymenüs rendelések időtartama alatt. Bár, nálam ennek nincs nagy jelentősége, mert VOIP -ozok. Kenhetik a hajukra a 20Ft -os baráti királyságukat, amikor 6Ft -os percdíjért telefonálok. A Praktikum Ásznak van egy húzós kapcsolási díja, de ha nem lenne valahol net és GSM -en kéne telefonálnom, akkor átküldeném a hívást a VOIP szolgáltatóm budapesti központján. Ez egy vezetékes szám, tehát a vezetékes hívó perc és kapcs. díja érvényes rá, nem a Praktikum Ászé.

(#34032) darvinya válasza #79335424 (#34031) üzenetére


darvinya
titán

Azért P+Net-nél minden feltöltéssel +MB ad, ha királyság van, akkor az is ad +MB.

(#34024) Viktor0610

Aki nem fogadta el az áremelést annál nem működik.

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#34033) Viktor0610


Viktor0610
MODERÁTOR

Úgy "szeretem", mikor egyszerre 234327482348234237864-en ugrotok rám, ha valamivel védeni merem a Telenort.

Kipróbáltam egy céges, egy lakossági és egy másik személy szintén lakossági hozzáférését. Biztos, szerencsés az ismerősöm is, mert az ismerősöm lehet, vagy az én IP-címem van fehér-listán a Telenornál, ezért működhet a gépemen több hozzáférés is. :P

darvinya:
Ez sem igaz, mert a három között volt olyan is. :)

Abban igazatok van, hogy nem írtam le, ha nem jó ezek után sem, akkor 1220. Mert tényleg lehet, hogy központi és/vagy több ügyfelet érintő hiba van...

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy A54

(#34034) Sayuar válasza darvinya (#34032) üzenetére


Sayuar
őstag

én elfogadtam, legalábbis nem jeleztem semmit feléjük, mégse nem működik.
Szóval úgy xar az egész, ahogy van....

Viktor: mi lenne ha kevesebbet ironizálnál, és a tények szerint foglalnál állást?
gondolom a munkahelyeden (abban a bizonyos telenor üzletben) nem ilyen hangvétellel beszélsz az ügyfelekkel? Vagy a főnököd engedi?
Egy idő után a folyamatos ironizálás inkább cinikus hangvételhez hasonlít....

[ Szerkesztve ]

(#34035) tomp válasza Viktor0610 (#34033) üzenetére


tomp
félisten

Igen szerencséd. Nekem csak 2x dőlt össze. Itt is írták.
Ez nem egyedi hiba.
Gondolom a hó végi leálláskor megsérült az adatbázisban a telefonszám bizonyos tartománya.
Tudjuk, hogy te csak azért véded a céget mert a munkaköri leírásodban le van írva. ;]

(#34036) tatabike válasza Viktor0610 (#34033) üzenetére


tatabike
őstag

Szerintem meg teljesen érthető, mert például nekem is fél évig be akartátok magyarázni, hogy én vagyok a balfék, mire kiderült, hogy nem. Szóval ne lepődj meg, ha az ilyesmire beindul a lavina... :N

Viszont, múlt héten felhívtam az ügyfélszolgálatot, megkérdeztem, élesedik-e a tarifaváltásom számlazáráskor, és mikor a hivatalos része lezárult a dolognak, még egy kicsit beszélgettem az ügyintézővel, megkérdeztem hogya van, bírják-e a hajtást, és kitartásra buzdítottam Őket. Ja, és nekem nem ingyen van ez. mivel 70-es vagyok, csak a netem 20-as. Szóval minden a helyén van kezelve....

[ Szerkesztve ]

Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

(#34037) Viktor0610 válasza tatabike (#34036) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Nem mondtam, hogy nem érthető. :N Azt írtam: "szeretem". ;)

Egyébként némelyikőtökkel tök szívesen találkoznék, mert sokszor sikerült már a problémás ügyfelet elégedettbe fordítanom. :)

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy A54

(#34038) nfsu17


nfsu17
veterán

valószínűleg ezért nem megy:

A telefonszám nem ellenőrzött és hitelesített! Kérjük, erősítse meg hogy valóban Önhöz tartozik!

már csak meg kellene találnom, hol is küldik ki az sms-t.
mindjárt meglesz.

[ Szerkesztve ]

(#34039) Tutu7030 válasza darvinya (#34032) üzenetére


Tutu7030
veterán

Én sem fogadtam el, mégis működik a telenor online. (nem védeni akarom, mert egyáltalán nem érdemli meg a telenor) ;]

LG Optimus G E975 v20 -> LG G4 H815 V29a-EUR-XX -> Huawei Mate 9(MHA-L29) -> Huawei P30 Pro -> Honor Magic5 Pro

(#34040) tomp válasza nfsu17 (#34038) üzenetére


tomp
félisten

Én megadtam az adatoknál újra aztán visszajött az oldal. Mot már tudom használni de még mindig kiírja ezt a szöveget. Azóta még egyszer elszállt a fiókom így újra meg kellett adni a számot. De, hogy hol kell hitelesíteni na azt nek írják sehol. Találjuk meg.

(#34041) nfsu17 válasza tomp (#34040) üzenetére


nfsu17
veterán

az adatok módosításába kell belemenni, majd a tel. szám módosításba, majd vagy újra be kell írni a tel. számot, vagy ha már bent van, akkor rámenni, hogy módsítás, ekkor írja, hogy küldi az sms-t, beírni a kódot és kész is.

Amennyiben módosítani szeretné értesítési beállításait, email címét vagy személyes adatait, kérjük, kattintson az Adatok módosítása gombra. A telefonszám mellett megjelenő gomb segítségével tudja hitelesíteni telefonszámát, hogy valóban Önhöz tartozik.

(#34042) tomp válasza nfsu17 (#34041) üzenetére


tomp
félisten

Csak az a bibi, hogy így csináltam meg de még mindig kéri a hitelesítést. Telenor bug :DDD

(#34043) nfsu17


nfsu17
veterán

ez tiszta jó. :DDD

[link]

menjetek rá > tarifák > mobilról vezetékest 9 ft-ért
ez jön be [link]

Percdíj: 7 Ft
Nincs havidíj
Kapcsolási díj hívásonként: 7 Ft

most akkor....?

(#34044) Sayuar válasza nfsu17 (#34043) üzenetére


Sayuar
őstag

Norvég logó...balkáni megoldások... :F

[ Szerkesztve ]

(#34045) Viktor77 válasza Sayuar (#34034) üzenetére


Viktor77
titán

Most fejezd be az állandó számonkérést!

Viktor itt mint fórumozó van jelen. Az, hogy hol dolgozik egy dolog. Próbál segíteni, de ezt nem hivatalos minőségben teszi, így pont nulla jogod van bármit számonkérni rajta.

És ez vonatkozik mindenkire.

[ Szerkesztve ]

Csinálni kell. Kész. Pont.

(#34046) Viktor0610 válasza Viktor77 (#34045) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

:R

Samsung Galaxy A54

(#34047) Sayuar válasza Viktor77 (#34045) üzenetére


Sayuar
őstag

igazad van! és ezt tegye úgy, hogy nem ironizál, nem gúnyolódik másokon! :R

(#34048) lufi7


lufi7
aktív tag

Mindkét számunknál, sms-ben küldött kóddal sikerült visszaállítani a régi jogosultságot. :DD

"Csak szóljatok mindig 5 perccel a gól előtt"

(#34049) ryori válasza lufi7 (#34023) üzenetére


ryori
senior tag

én mikor be akaratam regisztrálni, egymás után vagy 30 sms-t kaptam kóddal, persze ha beírtam elnavigált valami oldalra, de nem aktiválta :( :O meghalt a rendszer

(#34050) lufi7 válasza ryori (#34049) üzenetére


lufi7
aktív tag

Én a régi regisztrációnknál rámentem a telefonszám megváltoztatása menü pontra és a régi számra aktiváltam az sms kódot.

"Csak szóljatok mindig 5 perccel a gól előtt"

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.