Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 10:49:25

LOGOUT.hu

Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#27001) moonguru válasza Sifre (#26996) üzenetére


moonguru
őstag

Szia!

Sima Smarttarifára áttérés is megoldás lehet, azzal nem tapasztaltam ilyen problémát.

Ui:

Javítsatok ki ha tévednék...

Monitor Guru!

(#27002) club1 válasza moonguru (#27001) üzenetére


club1
veterán

Igyekeznek - akit csak lehet - natolt netre tenni. Az opciós neteket alapból, ez alól tehát a smarttarifák sem kivételek.

(#27003) zeon.hu


zeon.hu
nagyúr

udv!

tegnap út közben kapcsoltam be a mifit, és a böngészőt megnyitva felhasználónevet és jelszót kért (2 készüléken is). vezetés közben nem akartam ezzel foglalkozni, de 10 perc múlva,mikor megálltam, már nem kérte, simán ment minden.
mi volt ez és milyen jelszó párost kért?

#?*@&!

(#27004) dptrsk válasza zeon.hu (#27003) üzenetére


dptrsk
addikt

Szerintem a Mifi felhasználói felülete jött fel, mert még nem volt hálózati kapcsolat, 10 perc után pedig már volt, ezért nem jött fel a MiFi admin oldal.

(#27005) zeon.hu válasza dptrsk (#27004) üzenetére


zeon.hu
nagyúr

Arra gondoltam, de az asszony beírta és nem fogadta el.
Persze benne van, hogy rosszul és csak egyszer próbálta.
Szerk : megnéztem az előzményeket és 168.1.... Ott van, szóval tényleg az volt.
Kösz!

#?*@&!

(#27006) tomp


tomp
félisten

Olyankor mi van ha letelt a 30 napos válaszidő de válasz az nincs? Lehet reklamálni?
31munkanap telt el.

(#27007) csernak75 válasza tomp (#27006) üzenetére


csernak75
senior tag

Hát biztos lehet! Téged csak nem kell ettől félteni! :D ;]

(#27008) club1 válasza csernak75 (#27007) üzenetére


club1
veterán

Biztasd csak, majd megint kapsz egy levehetetlen profilt a mobilnet előfizetésedre... ;]

(#27009) Sayuar válasza tomp (#27006) üzenetére


Sayuar
őstag

a 30 nap az naptári nap.

Másik dolog: ha nekem valami gondom van a szolgáltatással, akkor bejelentem a hívás végén, hogy az ÁSZF szerint engem megillető kötbér összegére igényt tartok, a szolgáltatás helyreállításának idejéig. És mit ad isten? 24 óra alatt megoldódik...

(#27010) club1 válasza Sayuar (#27009) üzenetére


club1
veterán

Amíg az ÁSZF szerint 0 Mbps a garantált le- és feltöltési sebesség mobilneten, addig ezzel hiába fenyegetőzöl, hiszen bármilyen körülmények között megfelelnek a vállalt minimumnak.

(#27011) tomp válasza Sayuar (#27009) üzenetére


tomp
félisten

Akkor a mai a 44. nap!
Mehetek asztalt borogatni! :C

Majd megkérdezem az NMHH álláspontját, hogy mi a helyzet a válaszadási késéssel. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#27012) Sayuar válasza club1 (#27010) üzenetére


Sayuar
őstag

azt egy szóval sem írtam, hogy internet alapú szolgáltatás miatt kérek kötbért. Hála istennek, a hang alapúra még mindig élnek határértékek. :)

(#27013) tomp


tomp
félisten

Az is érdekes, hogy ma kaptam egy levelet miszerint forintra pontosan 1000Ft-os túlfizetésem van. De ezt nem írják jóvá automatikusan hanem külön kell jeleznem. Nos! Hogyan jött ki pontosan 1000Ft? :F :DD

(#27014) szkaroly


szkaroly
senior tag

Van most valami mobilnet akció megint? Smarttarifa Extra 1-ben vagyok, a havi 500 MB már elfogyott, elvileg hatodikáig lassítás, most mégis fullon megy éjfél óta. :F

[ Szerkesztve ]

Poco X3 Pro

(#27015) darvinya


darvinya
titán

Szabad a töltés, ismét nem megy a korlátozás. :C

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#27016) tomp


tomp
félisten

Mai napon úgynevezett "Hipernet nap" van! Mindenkinek korlátlan a mai napon a net.

(#27017) moonguru válasza darvinya (#27015) üzenetére


moonguru
őstag

Sajnos csak egy napig.

Hipernet Nap

Monitor Guru!

(#27018) darvinya válasza tomp (#27016) üzenetére


darvinya
titán

(#27017) moonguru

Kár. :O

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#27019) club1 válasza Viktor0610 (#26876) üzenetére


club1
veterán

Ma akartam a cégemnek kötni egy Vállalati hipernet heavy csomagot, de az ügyintéző jelezte, hogy a teljesen korlátlan csomag csak éjfél és reggel 8 közötti időszakra vonatkozik. Meg tudod erősíteni? (Sajnos az üzleti ÁSZF-nek nem része a vállalati hipernet csomagok, így nem tudom ellenőrizni a weboldalon lévő információt.)

[ Szerkesztve ]

(#27020) tomp válasza csernak75 (#27007) üzenetére


tomp
félisten

Érdekes megjött a válasz!
Igaz sikerült elkanyarodniuk a témától de azért adnak egyszeri 8990Ft-os jóváírást.
De megy majd egy válasz...

(#27021) csernak75 válasza club1 (#27019) üzenetére


csernak75
senior tag

Nekem meg (még 1 hónapja is) azt jelezte az ügyintéző hogy a Hipernet Heavy csomag 30/5-ös sebességet tud és meg se lehetett másról győzni! A technikus viszont már tudta a 60/10-et! (Miközben kb. 1 éve így van)

Van egy kis tájékozatlanság.... ;] :D

[ Szerkesztve ]

(#27022) apaszka válasza moonguru (#27017) üzenetére


apaszka
veterán

Ez a MAX Móron de nem mindenhol . 4G sehol.

https://hardverapro.hu/apro/hp_14-am100nh_laptopom_billentyuzetet_szeretnem_ja/hsz_1-200.html

(#27023) club1 válasza apaszka (#27022) üzenetére


club1
veterán

A nagy csomagkésésből arra következtetek, hogy nem vagy túl közel a 3G cellához. Úgy meg ne csodálkozz, hogy csak ennyi jön ki belőle...

(#27024) dptrsk válasza apaszka (#27022) üzenetére


dptrsk
addikt

Ha a csomagod nem tudja a 4G-t nem is kap a mai nap miatt.

Az LTE nem ugyan az mint a 150Mbit/s letöltés.

Ha a te csomagod max 7.2/2 Mbit/s sebességet tud, akkor ha 4G hálón lennél ezzel a csomaggal max 7.2Mbit/s-t tudsz mérni.

(#27025) csernak75 válasza club1 (#27023) üzenetére


csernak75
senior tag

Az a gyanúm hogy most nem egyedül vagyok a cellában:

(#27026) tonyrulez


tonyrulez
őstag

Telenor Klikk mobilnetet 100 mega után lekorlátozták pár napja, viszont sebességváltozást nem nagyon tapasztaltam (legalábbis nekem megfelelt), azóta már 280MB-ot használtam fel a 100-ból. Speedtest-el ezt az eredményt kaptam: 853kb/s fel és 184 kb/s le. Ezt jelentené a 32/32-es korlátozás? Vagy csak kezdetben ilyen bőkezűek? Nem mintha gondom lenne vele ;]

4 8 15 16 23 42

(#27027) tonyrulez válasza tonyrulez (#27026) üzenetére


tonyrulez
őstag

Mármint pont fordítva, 800 le és 200 fel. Többszöri tesztelés után sikerült 1 megát is kicsikarni belőle.

[ Szerkesztve ]

4 8 15 16 23 42

(#27028) apaszka válasza dptrsk (#27024) üzenetére


apaszka
veterán

Smart extra1 ben vagyok.
Nekem a sebesség elég lenne, csak az 500 mega kevés. Ha akarok venni hozzá, azt igen borsos áron adják.

https://hardverapro.hu/apro/hp_14-am100nh_laptopom_billentyuzetet_szeretnem_ja/hsz_1-200.html

(#27029) leo81 válasza club1 (#27019) üzenetére


leo81
aktív tag

Ügyfélmanagerrel beszélj! Ő biztos többet tud, mint egy ügyintéző...

(#27030) dptrsk válasza tonyrulez (#27026) üzenetére


dptrsk
addikt

Ma hipernet nap van, elvileg mindenkinek fel voltak oldva a túllépési korlátok, illetve, aki nem használta még el a keretét, annak a mai adatforgalmat nem számították bele.

(#27031) tonyrulez válasza dptrsk (#27030) üzenetére


tonyrulez
őstag

A fene, korai volt az öröm.

4 8 15 16 23 42

(#27032) Viktor0610 válasza club1 (#27019) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Kerestem hosszú percekig a semmit... :D
Igen, úgy van, ahogy a kolléga/kolléganő mondta.

Itt találsz infókat a csomagokról.
Részlet:
"Korlátlan nappali adatforgalom: nettó 1 575 Ft
A teljes nappali (munkanapokon 9 és 17 óra közötti) adatforgalom korlátlan, a tarifacsomagban foglalt adatkvóta a nappali időszakon kívüli időszakra vonatkozik.

Teljesen korlátlan (sebesség & adat) csomag: nettó 2 362 Ft
Bármilyen típusú forgalomra felhasználható belföldön éjjel 0 óra és reggel 8 óra között, az adott számlázási ciklus végéig."

Samsung Galaxy A54

(#27033) polonic


polonic
félisten

Az nagyon gaz, ha az egyes vasutvonal menten csak a telepuleseknel van 3g halozat?

(#27034) club1 válasza polonic (#27033) üzenetére


club1
veterán

Nem gáz, a Telenor 3G így működik. Mivel elég magas frekvencián dolgozik, nem lehet vele folyamatosan nagy területeket lefedni, ahhoz ui. vidéken is egymás hegyén-hátán (minimum 4-5 kilométerenként) kellene állniuk a celláknak. Ha jó 3G lefedettségre vágysz, jelen pillanatban erre csak a Vodafone 900 MHz-es 3G hálózata alkalmas.

(#27035) club1 válasza Viktor0610 (#27032) üzenetére


club1
veterán

Kösz a választ.
Az a gond, hogy én is csak ezt az írott információt ismerem. Viszont ezt itt a fórumon már megcáfolták, a cáfoló keretszerződésében 0-24 óra szerepel. Az árképzés (1.5x annyiba kerül az éjféltől 8 órás extra mint a nappali 8 órás korlátlan forgalom) sem indokolja a 0-8 órát. És valljuk be, nem az első elcseszés lenne a weblapon, ezért sem bízom benne.
De akkor megvárom, hogy hazaérjen az ügyfélmenedzserünk...

(#27036) SG3rg0


SG3rg0
őstag

Ezzel a hipernettel tuti van valami gebasz. Ahol én eddig voltam a próidőszakom alatt mindenütt 4g írt a telefon. Most meg edge van csak, max H. Hogy van ez? Jelentsem hibára?

(#27037) csanady97


csanady97
tag

Üdv!
Online rendeltem egy telót új számmal. Mikor fogják aktiválni a SIM kártyát??

(#27038) andatti


andatti
senior tag

Tud valaki hibáról a go.telenor linken? Hónapok óta azon nézem mindig az egyenlegemet, mobilneten, de most pár napja azt írja ki, hogy wifiről nem működik... pedig be sincs kapcsolva a wifi, mert mobilneten megy majd minden rajta... ráadásul melóhelyen is néztem, ahol még wifi sincs, és ott is azt írta, mobilnetes kapcsolatnál, hogy wifiről nem működik... Bár tegnap egy ránézés erejéig megjavult, de később ráfrissítve ugyan az volt a helyzet... és azóta is, akárhányszor nézem, mindig ugyan az...
A telenoros appot felraktam ugyan, de azt meg számolgatni kell, mert alapból 0 Ft-ot ír, és össz perc és sms-t, meg, hogy hány hívásom volt, de összeget semmit. A link sokkal jobb (volt). Kérdés, hogy csak nekem nem működik? Ha igen, akkor az készülék probléma lehet? (samsung pocket neo) Van remény javításra? Mit kéne tennem, hogy ne csak eseti jelleggel legyen jó? A készülék még nincs egy éves se, nem gondolnám, hogy azzal lenne gond és mindent megcsinál, simán, de valamiért nem érzékeli mobilnetnél, hogy mobilneten vagyok... A "hagyományos" ki-be kapcsolásra se javult meg... :F :F :F
A "Hivatalos szöveg:"
Számla és egyenleg információ
Az egyenleg lekérdezés csak Telenor mobilhálózat alól érhető el. Wifire csatlakozott eszközt nem tudunk kiszolgálni.
Fent, meg ott "figyel" a H betű a netes kapcsolatnál és a wifi tényleg nincs bekapcsolva... /eh, már túlragoztam... de akkor se értem... / :F :F :F

[ Szerkesztve ]

(#27039) zeon.hu válasza csanady97 (#27037) üzenetére


zeon.hu
nagyúr

már nálad van?
akkor az ügyfélszolgálatot hívd fel ez esetben (talán az inaktív kártyáról is engedi).

#?*@&!

(#27040) csanady97 válasza zeon.hu (#27039) üzenetére


csanady97
tag

Persze már nálam van. 1220 a száma??

(#27041) novake válasza csanady97 (#27037) üzenetére


novake
tag

Hivatalosan 15 nap van rá, a gyakorlatban 1-2 nap. Írj Facebookon a Telenor Hungary-nek.

[ Szerkesztve ]

(#27042) zeon.hu válasza csanady97 (#27040) üzenetére


zeon.hu
nagyúr

igen.
pár perc alatt aktiválják valószínűleg.

#?*@&!

(#27043) csanady97 válasza zeon.hu (#27042) üzenetére


csanady97
tag

Nem tudom hívni mert nem enged semmilyen számot csak segélyhívást (nem érhető el mobilhálózat)

[ Szerkesztve ]

(#27044) zeon.hu válasza csanady97 (#27043) üzenetére


zeon.hu
nagyúr

másik telefon vagy vezetékes?
ha egyik sincs, akkor marad a fentebb említett fb oldaluk.

#?*@&!

(#27045) g0dl válasza andatti (#27038) üzenetére


g0dl
addikt

Nem lehet, hogy valami tömörítő proxy-t használsz? pl. a chrome-ban van ilyen ( beállítások/sávszélesség kezelése).
Ilyenen keresztül ugye a telenor nem fog tudni azonosítani.

(#27046) csanady97 válasza zeon.hu (#27044) üzenetére


csanady97
tag

Kérdeztem facen azt mondták hogy online rendelt kártyát 15 napon belül aktiválják.

(#27047) zeon.hu válasza csanady97 (#27046) üzenetére


zeon.hu
nagyúr

Hivatalosan igen.
Ü. Sz. - ot hívod, percek alatt meglesz.

#?*@&!

(#27048) csanady97 válasza zeon.hu (#27047) üzenetére


csanady97
tag

Hát felhívtam az ügyfélszolgálatot. azt mondta a hölgy hogy ez a szám amit nekem adtak nem aktív csak törölt felhasználókat talált és nem tudta hogy már kiadták másik ügyfélnek. Akkor várjak még vele vagy mit csináljak?

(#27049) Mono25 válasza csanady97 (#27037) üzenetére


Mono25
csendes tag

Szia!
Nekem az online rendeléssel kapott szám a 3. napon lett aktív. A második nap megkérdeztem az ügyfélszolgálaton, hogy mi a helyzet. Itt nekem azt mondták 1-2 óra. Ebből még lett kb. 24 óra. Viszont arra hivatkoztak, hogy még szerződésben foglalat időn belül vannak.

(#27050) csanady97 válasza Mono25 (#27049) üzenetére


csanady97
tag

Várok még vele holnapig aztán újra felhívom őket. Lehet az a gond hogy pénteken vettem át postaponton és nem érkezett még vissza a szerződés a Telenorhoz.

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.