Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 10:49:25

LOGOUT.hu

Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#77001) Tirith válasza Viktor0610 (#76999) üzenetére


Tirith
tag

Köszönöm szépen a segítségedet.

Neked is köszönöm ish4d0w.

(#77002) simpley


simpley
őstag

Viktor0610:
VoLTE automatikusan aktiválódik támogatott eszközön? (Galaxy A30s)
Vagy hogy lehet a leggyorsabban aktívvá tenni? :)

signed by simpley.

(#77003) Viktor0610 válasza simpley (#77002) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Automatikus, igen.
Én mondjuk, kikapcsoltam a jelenlegi telómon. Valamiért a Xiaomikat nen szereti a Telenor VoLTE. :(

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy A54

(#77004) viktorhu válasza Tirith (#76995) üzenetére


viktorhu
veterán

Az rossz tanács lenne, hogy egyszerűen ne szólj nekik, ha tetszik a mostani díjcsomagod? Nem fognak automatikusan átrakni másik díjcsomagba, mert a munkáltató nem fogja őket külön értesíteni a változásról.

(#77005) viktorhu válasza Viktor0610 (#77003) üzenetére


viktorhu
veterán

Milyen gondod volt vele? Nálunk szépen működik 3 xiaomival is.

(#77006) Viktor0610 válasza viktorhu (#77005) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

A Redmi Note 9 Pro esetében a kezdetekkor többen arra panaszkodtak, hogy rosszul hallanak.
Ez elmúlt, de most egy Poco X3 NFC-t használok, itt szintén előjött ez a gond. :( Jelzem majd a Telenor és a Poco (Xiaomi) felé is.

Más Xiaomik topikjában is olvastam ilyen visszajelzést, igaz, elvétve csak.

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy A54

(#77007) Viktor0610 válasza viktorhu (#77004) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Ezt munkáltatója válogatja.

Láttam olyat, aki évekkel a kilépés után is a céges csomagot használta, de olyannal is találkoztam, akit szinte azonnal kitettek a céges tarifából.

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy A54

(#77008) Tirith válasza viktorhu (#77004) üzenetére


Tirith
tag

A tanács nem rossz, mert kifejezetten kedvezményes csomagban vagyok, de nem szeretnék kihasználni ilyen kiskaput. Nem vagyok teljesen biztos benne, hogy a munkáltatóm nem jelzi a Telenor felé a változást. Havi rendszerességgel jönnek a fióktelepre a Telenor munkatársai, hogy munkaidő alatt a dolgozók könnyebben tudják az ügyeiket intézni. Előfordulhat, hogy ilyenkor egyeztetnek a személyi változásokról. Ennyire nem kérdeztem rá a részletekre.

Röviden-tömören azért megyek vissza a Telekomhoz, mert voltak gondjaim a kétlépcsős azonosításhoz szükséges SMS-ek érkezésével. (Pl. PayPal)

A másik, hogy annál a cégnél ahova megyek Vodafone flotta van. Viszont az ottani pozícióm miatt szükségem lesz egy új(céges) telefonszámra.

(#77009) viktorhu válasza Tirith (#77008) üzenetére


viktorhu
veterán

Akkor ott is fogsz kapni jó munkavállalói ajánlatot a Vodafone flotta mellé. És Vodafone-ra hordozott számoknál nincs gond az ilyen sms-ekkel sem, így a paypal-os problémád ott is elmúlna.

(#77010) Tirith válasza Viktor0610 (#77007) üzenetére


Tirith
tag

A munkáltatóm által adott tájékoztatóból kimásolva:

"A kedvezmények a dolgozót csak a munkaviszony fennállásáig illetik meg. A munkaviszony megszűnésétől számított 30 napon belül a dolgozó átválthatja az előfizetését a Telenor valamely publikus lakossági számlás díjcsomagjára. Amennyiben ez nem történik meg, a Telenor jogosulttá válik arra, hogy az előfizetést a legalacsonyabb havidíjú lakossági számlás díjcsomagra váltsa."

(#77012) viktorhu válasza Tirith (#77010) üzenetére


viktorhu
veterán

Ismerem, nekem is ilyen szerződésem van. De nálunk tudom, hogy nincs follow-up, ha valaki innen lép, a munkáltató nem fog külön szólni a telenornak (én vagyok kapcsolattartónak kijelölve a telenorhoz). Ettől még más cégnél természetesen működhet másképp, de nincs kockázat alapvetően. De ha kapsz majd vodás kedvezményt, akkor viheted oda is, és meszűnik a paypal-os problémád is.

(#77013) Tirith válasza viktorhu (#77009) üzenetére


Tirith
tag

Köszi az ötletet, de nem biztos, hogy szeretném a magán és a munkahelyi dolgokat egy számra terelni. A mostani munkáltatómnál azért vittem be a számomat a Telenor flottába, mert olyan pozícióban vagyok ami nem igényli, hogy legyen külön telefonszámom. Viszont az új helyen ez változni fog.

(#77014) Tirith válasza #72445440 (#77011) üzenetére


Tirith
tag

A tájékoztatóban van egy ilyen mondat is:

"Az előfizetést a dolgozó saját nevében köti meg a szolgáltatóval. Az előfizetéssel kapcsolatos ügyek intézésével csak a dolgozó jogosult eljárni."

(#77015) viktorhu válasza Tirith (#77013) üzenetére


viktorhu
veterán

Nem egy számra gondoltam természetesen, hanem hogy a Vodafone is szokott munkavállalói csomagokat ajánlani. Szóval megkapod a céges vodás számot, és esélyes, hogy mellé egy kedvezményes ajánlatot egy maszek telefonszámra is. Nekem is így van a Telenornál: van egy céges számom a céges flottában, plusz egy munkavállalói csomagom, amire meg a saját számomat hordoztam rá, és a saját nevemen maradt. Ez két külön előfizetés, két külön díjszabás stb.

(#77016) Tirith válasza viktorhu (#77015) üzenetére


Tirith
tag

Ezt nem tudtam, hogy ilyen is van. Mindenképpen utánajárok majd az új helyen. Köszönöm a tanácsot! :)

(#77017) Bferibörs válasza Viktor0610 (#77007) üzenetére


Bferibörs
addikt

Nekem pld. van egy céges telszámom, a szám a cég tulajdona-flotta- van egy saját számom is a céges flottában, a tulajdonjog stb. az enyém, a tarifa mindkettőnél ua.
Ha eljövök a cégtől a céges marad a cégnél, a saját marad tovább a céges flottában ( 2 számom lehet így a cégnél amit elhozhatok kilépésnél),de a saját nevemen saját tulajdonban. (ha akarom).

Galaxy S23 ultra, Xiaomi 12T, Blackview Tab 18, Lenovo P2 dual

(#77018) galaxys80 válasza wwenigma (#76992) üzenetére


galaxys80
veterán

Én is ilyen flottában vagyok. De ha nem ilyenbe lennék sem
érdekelne. 1 év alatt annyit spórolok, hogy utána bármilyen egyéni számot is megérné fizetni.

(#77021) Tirith válasza #72445440 (#77020) üzenetére


Tirith
tag

Köszi! Meg fogom kérdezni, hogy milyen feltételekkel vihetném be a számomat a flottába.

(#77022) Jafijafi


Jafijafi
friss újonc

Sziasztok! Adott egy redmi note 8 dual sim es telefon, németországban élek, telenoros kártyám van, volt egy redszer frissítés a napokban, azóta nem tud csatlakozni a telenor hálózathoz, viszont az érdekes az, hogy telefonálni tudok de mobilnet nincs és ez a problémám, előtte működött rendesen, van erre bármi megoldás vagy valami hiba nálam van ?

(#77023) aprokaroka87 válasza Jafijafi (#77022) üzenetére


aprokaroka87
nagyúr

apn-ek terén minden rendben?

(#77024) Viktor0610 válasza Jafijafi (#77022) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Állítsd át az APN-nél az APN protokollt IPv4-re.

Samsung Galaxy A54

(#77025) Somatom válasza Jafijafi (#77022) üzenetére


Somatom
veterán

Biztos nálad van vmi, mert épp keresztül-kasul járom Németországot és a hálózat müxik.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#77026) Viktor0610 válasza Somatom (#77025) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Az a Note 8 Note 8T lesz, és a frissítés tényleg betett a netnek.
De az általam írt módosítás megoldja a gondot.

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy A54

(#77027) Jafijafi


Jafijafi
friss újonc

köszönöm a válaszokat, megoldódott a probléma! :)

(#77028) Orgi


Orgi
őstag

Sziasztok, az elég nagy munkahelyem mindhárom szolgáltatóval egyedi flottás szerződésben áll, dolgozói igazolással szabadon léphetnek be bármelyikbe a dolgozók. 2 évente vannak újratárgyalva a szerződések, a Telenorral épp most lett új. Ilyenkor kell nekem tennem vmit, hogy a módosulások érintsenek (pl 3 GB net helyett mostantól 5 GB, kevesebb havidíj), vagy majd automatikusan beáll ez?

(#77029) 4Grider válasza Orgi (#77028) üzenetére


4Grider
nagyúr

Természetesen ez adott flottától függ. Többnyire nincs dolga a dolgozóknak, de lehet olyan flotta is, ahol a korábbi csomagok is mennek tovább...

(#77030) Landsmann


Landsmann
addikt

Adott egy számlás előfizetés. A megkötéséhez képest később lett készülék vásárolva, 2 év hűség vállalása mellett. A készülék ára a futamidő lejárta előtt ki lett fizetve. Ilyenkor módosul a hűségidő vége, vagy marad az eredeti?

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#77031) DrBubo77 válasza Landsmann (#77030) üzenetére


DrBubo77
addikt

A hűségidő lejárta nem változik, amíg újabb hűséget nem kötsz.

ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)

(#77032) simpley válasza Viktor0610 (#77003) üzenetére


simpley
őstag

Átjöttek a héten a számok gond nélkül. :D A VoLTE is aktív a Galaxyk-on

signed by simpley.

(#77033) MadGame


MadGame
senior tag

Sziasztok!
Remélem, nem vollt még kérdés, de ha mégis, akkor sorry. Van egy Xiaomi Redmi Note 8 Pro készülékem, be van rajta kapcsolva a VoLTE és a VoWifi is, de a fenéért sem megy. Ha jól értelmeztem eddig a dolgokat, akkor a Telenor nem szereti a Xiaomi-kat vagy mi a fenéért nem aktív a szolgáltatás?!
Itt elakadtam a történetben, megköszönném a segítséget :)

(#77034) simpley válasza MadGame (#77033) üzenetére


simpley
őstag

Most szerződtél? Mert akkor lehet pár nap el fog telni míg aktív lesz. De ha nagyon fontos, akkor a [VoLTE topikban] az összefoglalóban el tudsz érni egy táblázatot, abban le van írva milyen kóddal tudod aktiválni (XIAOMI-telóknál van erre lehetőség emlékeim szerint..) :)

signed by simpley.

(#77035) MadGame válasza simpley (#77034) üzenetére


MadGame
senior tag

Februári az előfizum, tök új, a kártya is, teló is, minden IS, aktiváltam a kóddal, mindenen túl vagyok és nem látom a jelzést, sztem nem aktiválódik. SMS-t sem kaptam erről a 72 órás aktiválásról, amiről olvastam, szóval lövésem sincs, hol akadt el a dolog :(

(#77036) viktorhu válasza MadGame (#77035) üzenetére


viktorhu
veterán

Ez így nem jó.

Ha hivatalosan támogatott a telefonod, akkor azt a kódot csináld vissza, mert nem fogja a hálózat felismerni, hogy támogatott telefonod van.

Ha hivatalosan nem támogatott, akkor marad a kóddal való rejtőzködés és a telefonhívás, hogy kapcsolják be a voltét. Meg fogják kérdezni, hogy milyen telefonban használod a kártyát, mondj egy támogatott típust.

(#77037) domper2015 válasza MadGame (#77033) üzenetére


domper2015
senior tag

Vowifi-t ne várj, az nincs a Telenornál.
Más szolgáltató kártyájával próbáltad?

(#77038) 4Grider válasza MadGame (#77035) üzenetére


4Grider
nagyúr

A támogatott típusok listája:
https://www.telenor.hu/volte
A tied még nincs rajta, ezért be kell tenned a sim-et egy olyan telefonba, ami rajta van a listán és azon aktiváltatni. Ha megvan, mehet a te telefonodba.

(#77039) MadGame


MadGame
senior tag

Uh, hát akkor felejtős. Hivatalosan támogatott a telóm. Sim-kártyát nem tudok más telóba rakni sajna. Hát akkor ennyit a Telenorról. Köszönöm a segítséget! :)

(#77040) INGJOKE válasza 4Grider (#77038) üzenetére


INGJOKE
veterán

A sok fos Samu és hüvej amit árulnak. :((( :((( :(((

(#77041) viktorhu válasza MadGame (#77039) üzenetére


viktorhu
veterán

Nem kell átrakni, csak telefonálni kell.

Hogy érted, hogy hivatalosan támogatott a telefonod?

(#77042) galaxys80 válasza INGJOKE (#77040) üzenetére


galaxys80
veterán

Elég vicces, hogy egyetlen iPhone sem támogatott még mindig.

(#77043) simpley válasza galaxys80 (#77042) üzenetére


simpley
őstag

és valószínű nem is lesz.. 😔 szerintetek az a normális, hogy a gyártó keresi meg a szolgáltatót vagy fordítva? mert szerintem ez a szolgáltató feladata lenne és erre még rátesz egyet, hogy ennek ellenére sem hajlandóak úgy megcsinálni a rendszert, hogy működjön...

signed by simpley.

(#77044) galaxys80 válasza simpley (#77043) üzenetére


galaxys80
veterán

Azt azért nem tudom elképzelni.

(#77045) wwenigma válasza simpley (#77043) üzenetére


wwenigma
Jómunkásember

A gyártó feladata lenne a volte profilt megadni. Apple esetén ez úgy néz ki hogy ha fizet a szolgáltató neki akkor kegyesen engedélyezi a szolgáltató ügyfeleinek a Volte-t

Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma

(#77046) MadGame válasza viktorhu (#77041) üzenetére


MadGame
senior tag

Most már totál elvesztem. Le tudnád írni vagy valaki elejétől a végéig, hogy hogy kell aktiválni? :B
Úgy értetettem a hivatalosat, hogy elvileg alapból tudja ezeket és látom is a beállításokban, be vannak kapcsolva.

(#77047) KicsiRegő válasza MadGame (#77046) üzenetére


KicsiRegő
tag

Attól, hogy a telefonod tudja, még a szolgáltatónak kell engedélyeznie.
Ez alapból megtörténik a szolgálgató által támogatott készülékekkel.
Ha a tiéd nincs a támogatottak között, akkor vagy átrakod egy támogatott telefonba a SIM kártyát vagy meglehet próbálkozni az ügyfélszolgálattal.
Ha olyan az ügyintéző, akkor talán bekapcsolja, max mondani kell, hogy majd támogatott készülékkel fogod használni.

[ Szerkesztve ]

(#77049) galaxys80 válasza wwenigma (#77045) üzenetére


galaxys80
veterán

Fura mód a másik 2 szolgálatónak ez nem gond.

(#77050) Somatom válasza galaxys80 (#77049) üzenetére


Somatom
veterán

Mi ezen a fura? Úgy tudom, hogy azok nem ZTE komponenseket használnak.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.